abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144817094
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dondergat het volgende:
Misschien een vreemd voorbeeld: mijn vriend rijdt nooit veel te hard, maar als hij met die vriend weg is met zijn motor, rijdt hij gerust 30 kilometer te hard. Die vriend rijdt vaak nogal hard en sleept mijn vriend daarin mee.

Datzelfde kan gebeuren op de beurs. Die vriend wil bijvoorbeeld ergens in (waar mensen live sex hebben, als zoiets er tenminste is) om te kijken en wil mijn vriend mee hebben omdat hij niet alleen durft. En daar is een leuke dame die mijn vriend wel ziet zitten en aanneemt dat ze beide vrijgezel zijn...
Ah, jouw vriend wordt een totaal ander persoon in de buurt van die ene vriend. Plotseling heeft je vriend geen eigen wil en gaan alle remmen los! Je vriend heeft dan ook geen waarden en normen meer, vergeet alles om zich heen en gaat instinctief jagen als een oerman...

En daarom moet jij eigenlijk 24/7 bij hem zijn, zodat hij geen foute dingen kan doen. Precies, dat klinkt als een succesvolle relatie.
pi_144817131
En vooral niet praten hierover met hem hoor, hij moet het toch allemaal zelf kunnen bedenken wat zijn gedrag je aandoet. Desnoods ruikt hij het maar!
pi_144817144
Met het verschil dat er in een normale omgeving niet zoveel verleidingen/schaars geklede mensen zijn, als op die beurs. ;)

Het kan overal gebeuren, maar daar zijn veel verleidingen. Waardoor iemand eerder de fout in kan gaan. Ook iemand die trouw is, zoals mijn vriend.
pi_144817208
quote:
Misschien een vreemd voorbeeld: mijn vriend rijdt nooit veel te hard, maar als hij met die vriend weg is met zijn motor, rijdt hij gerust 30 kilometer te hard. Die vriend rijdt vaak nogal hard en sleept mijn vriend daarin mee.

Datzelfde kan gebeuren op de beurs. Die vriend wil bijvoorbeeld ergens in (waar mensen live sex hebben, als zoiets er tenminste is) om te kijken en wil mijn vriend mee hebben omdat hij niet alleen durft. En daar is een leuke dame die mijn vriend wel ziet zitten en aanneemt dat ze beide vrijgezel zijn...
Precies, voordat je het weet wordt je vriend anaal genomen met een voorbind-dildo, altijd oppassen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144817214
Twee mannen alleen zullen daar geen seks kunnen krijgen. Pertinent niet.
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:33:16 #31
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144817222
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:30 schreef Dondergat het volgende:
Met het verschil dat er in een normale omgeving niet zoveel verleidingen/schaars geklede mensen zijn, als op die beurs. ;)

Het kan overal gebeuren, maar daar zijn veel verleidingen. Waardoor iemand eerder de fout in kan gaan. Ook iemand die trouw is, zoals mijn vriend.
En dat kan ook tijdens het uitgaan of wanneer er een leuk meisje is op een verjaardag die hij leert kennen en ze samen in een hoekje zitten.

Daarbij gaat ie gewoon met vrienden. Gebeurd niet snel/vaak dat ze dan de donkere kamers ingaan om op zoek te gaan naar vrouwen (van wat ik er van hoor)
pi_144817226
quote:

Hij is toch trouw? Wat zeik je dan?
Ja doei.
pi_144817288
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:32 schreef stbabylon het volgende:
Twee mannen alleen zullen daar geen seks kunnen krijgen. Pertinent niet.
Als zij ineens besluiten hun degens te kruisen slaat je hele stelling pertinent nergens meer op.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144817296
quote:

En dan zit zonder zijn medeweten ineens zijn piemel in een andere vrouw :')

En dat hard rijden: ik ken ook genoeg mannen die tegen hun vrouw altijd beweren dat ze nooit te hard rijden, maar ondertussen :P
Don't let my username fool you...
pi_144817319
quote:
Je zou je energie beter kunnen steken in het onderhouden van de relatie, zodat hij en jij gelukkig zijn samen, dan doemscenario's bedenken. Verleidingen zullen hem niets doen als hij tevreden is met jou en de relatie... Juist wanneer je hem zo beknelt en niet vertrouwt duw je hem weg, waardoor hij veel eerder interesse in iemand anders zal tonen.

quote:
Dat is het leuke van vertrouwen: durven los te laten en erop vertrouwen dat je vriend juist zal handelen. Wat belangrijk is eerder dat je met hem communiceert...

Besef je wel dat je nu verwacht dat je vriend vreemd zal gaan? Bedenk eens hoe jij je zou voelen als hij zo over jou zou denken.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2014 11:36:40 ]
pi_144817358
Doe gewoon de nacht voordat hij weggaat stiekem dit om zijn piemel als hij slaapt

pi_144817381
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:36 schreef Sapstengel het volgende:
Doe gewoon de nacht voordat hij weggaat stiekem dit om zijn piemel als hij slaapt

[ afbeelding ]
Nee joh, daar steelt hij dan juist de show mee op die beurs :{w :D
Ja doei.
pi_144817405
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:54 schreef Dondergat het volgende:
Ze is er niet, ik kan dit of dat wel doen
:')
pi_144817417
Waar ben je nou bang voor dan
- Dat hij wat doet wat jij niet leuk vindt?
- Dat hij wat doet wat jij wel meer dan niet leuk vindt?
- Dat hij wat doet en het jou vervolgens niet verteld?
- Dat hij erachter komt dat je eigenlijk niet zo leuk bent, en dat er veel leukere en spannendere vrouwen rondlopen?
pi_144817418
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

zeker als hij alleen dat draagt, een rubber masker, en de hand van zn vriendje vasthoudt
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_144817487
quote:

[ afbeelding ]
:')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_144817489
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat is wel zo natuurlijk, niet aan gedacht ;( . Alleen hij kan er dan niks mee doen, dat scheelt wel.
pi_144817495
quote:

[ afbeelding ]
The fuck. :').

Hoe werkt zoiets? En dan vooral als je een erectie hebt? :').
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:40:23 #44
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_144817504
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:38 schreef Ofresca het volgende:
Waar ben je nou bang voor dan? Dat hij wat doet wat jij niet leuk vindt, dat hij wat doet wat jij wel meer dan niet leuk vindt, of dat hij wat doet en het jou vervolgens niet verteld? Of dat hij erachter komt dat je eigenlijk niet zo leuk bent, en dat er veel leukere en spannendere vrouwen rondlopen?
Kun je nog ingewikkelder iets uitleggen..? _O-
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:40:59 #45
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_144817525
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:39 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vooral als je een erectie krijgt... :X
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_144817531
Goede relatie hebben jullie als je hem niet vertrouwt om naar deze beurs te gaan :')

Hoop dat hij snel inziet om bij je weg te gaan :{
pi_144817569
quote:

[..]

Dat is erg pijnlijk en kan je lul beschadigen.
pi_144817575
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:40 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Kun je nog ingewikkelder iets uitleggen..? _O-
Enters toegevoegd voor leescomfort. O+
  Moderator dinsdag 23 september 2014 @ 11:42:08 #49
9859 crew  Karina
Woman
pi_144817577
quote:
Dan zou ik maar nooit met je vriend naar het strand/zwembad gaan. Daar loopt iedereen schaars gekleed.
quote:
Hierbij krijg ik een beetje het 'zoals de waard is' gevoel.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_144817580
quote:

[..]

Dan doet dat pijn.

Dat is het hele idee van zo'n.. "ding", volgens mij :') niet mijn kopje thee.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')