Nieuwe meute? Ik ben niet nieuw.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Grappig dat de nieuwe meute dat blijft roepen, maar zelf echt niet eens in de buurt komen van mijn intelligentie
Mwoah jawel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nieuwe meute? Ik ben niet nieuw.
Oh dan ben je me gewoon nog niet eerder opgevallen hehehequote:Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nieuwe meute? Ik ben niet nieuw.
Er is een relatie tussen je intelligentie en je registreerdatum?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Grappig dat de nieuwe meute dat blijft roepen, maar zelf echt niet eens in de buurt komen van mijn intelligentie
hahaquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er is een relatie tussen je intelligentie en je registreerdatum?
hehehequote:Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh dan ben je me gewoon nog niet eerder opgevallen hehehe
Vijf is bestequote:Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef Robophatt het volgende:
Snap niet waarom iedereen die nummer 6 het lelijkst vindt hoorVind haar eigenlijk wel mooi. In ieder geval een van de mooiste benen.
#6 lijkt wel erg groot te zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef Robophatt het volgende:
Snap niet waarom iedereen die nummer 6 het lelijkst vindt hoorVind haar eigenlijk wel mooi. In ieder geval een van de mooiste benen.
?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef Robophatt het volgende:
Nee die vind ik dan weer helemaal niks.quote:
Moeilijk te zeggen. Allemaal hoge hakken aan en misschien zijn die andere meisjes maar 1,50.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
#6 lijkt wel erg groot te zijn.
Zeker vanwege de schoenenquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee die vind ik dan weer helemaal niks.
[..]
van deze post?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee die vind ik dan weer helemaal niks.
[..]
Moeilijk te zeggen. Allemaal hoge hakken aan en misschien zijn die andere meisjes maar 1,50.
dan ben ik het wel eens met de volgorde.quote:Op maandag 22 september 2014 23:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Compensatiepost.
[ afbeelding ]
6 -1 - 5 - 4 - 2 - 3
Vind de schoenen inderdaad niet mooi, zeker niet onder die jurk maar dat probleem hebben ze allemaal een beetje.quote:
Die post inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van deze post?
[..]
dan ben ik het wel eens met de volgorde.
niet gedacht van dwc
quote:
Je bedoelt dat iedereen slimmer is?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Misschien wel, maar als ze niet cared wat de rest denkt dan maakt dat niet uitquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Stal mesten met een badmuts op.
Maar ze rook het zelf dus ook totaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |