Ik zou gewoon zo'n yoga matje nemen en die innemen met een fles drank.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks plaatselijke kroeg, gewoon eigen feestje.
Ik vrees wel voor mijn luchtbed. Ik had er 3 opgepompt laatst, na een uur waren er 2 alweer helemaal zacht, dus ik neem de 3e mee, maar ik ben bang dat ik de halve nacht alsnog op de grond lig.
Ik neem gewoon een paar kleine hooibaaltjes meequote:Op dinsdag 23 september 2014 11:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zo'n yoga matje nemen en die innemen met een fles drank.
Dat slaapt altijd goed ja.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik neem gewoon een paar kleine hooibaaltjes mee
awh toch nog de paardengeur om je heenquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik neem gewoon een paar kleine hooibaaltjes mee
Komt doordat je die paarenmuil van je niet wastquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
awh toch nog de paardengeur om je heenkoetsjiekoee
Als ik alleen een beetje naar hooi zou ruiken na een bezoekje aan de paarden zou ik niet elke keer hoeven douchen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
awh toch nog de paardengeur om je heenkoetsjiekoee
trekt ook zo lekker in je kleren enzoquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik alleen een beetje naar hooi zou ruiken na een bezoekje aan de paarden zou ik niet elke keer hoeven douchen.
Die geur die van henzelf en hun mest afkomt is de echte paardengeur.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik alleen een beetje naar hooi zou ruiken na een bezoekje aan de paarden zou ik niet elke keer hoeven douchen.
Ms moet je die knollen een keer onder de douche knallen dan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:
Ik had een klasgenoot die dus niet ging douchen na het ochtendbezoekje aan haar paard.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Tijd voor een opfriscursus.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:03 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dit soort fouten maakte ik vroeger nooit.
Deed ze wel helemaal andere kleren aan? Als je je haar een beetje opsteekt en je gaat niet de stal mesten gaat het ook nog wel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een klasgenoot die dus niet ging douchen na het ochtendbezoekje aan haar paard.
Zaten we dus een hele dag in die paardenstank![]()
Doe normaal man.
gewoon naar die hersendiarree van spongeboss en beverton kijkenquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het dagelijks lezen van topics moet voldoende zijn
Ze ging fijn in de ochtend mesten, zonder zich om te kleden naar school.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Deed ze wel helemaal andere kleren aan? Als je je haar een beetje opsteekt en je gaat niet de stal mesten gaat het ook nog wel.
Stal mesten met een badmuts op.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze ging fijn in de ochtend mesten, zonder zich om te kleden naar school.
Wel haren in een staart, maar dan nog.
en haar een paar keer met deo onder spuiten tijdens de les hielp niet?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze ging fijn in de ochtend mesten, zonder zich om te kleden naar school.
Wel haren in een staart, maar dan nog.
Lol, Met de hele klas haar in een houdgreep houden en onderspuiten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en haar een paar keer met deo onder spuiten tijdens de les hielp niet?
dan is de boodschap wel duidelijk denk ikquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:12 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Lol, Met de hele klas haar in een houdgreep houden en onderspuiten.
lolquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:12 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Lol, Met de hele klas haar in een houdgreep houden en onderspuiten.
heh wat?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:24 schreef VeerEli het volgende:
dwc die lelijkste van die wijven als nr 1 benoemd
bt die er weer eens de ballen niet van snapt en vervolgens net doet alsof dwc niet duidelijk is
krio die het begrijpt![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:33 schreef Dondergat het volgende:
[..]
"Verleidingen zullen hem niets doen", je kan mij niet wijsmaken dat hij niet opgewonden zal raken van het een of ander.
En dan kan het weleens gebeuren dat de pik het denken overneemt. Dat is het nadeel van mannen dat ze soms alleen maar met hun pik denken.
En ook al is hij trouw, ik ben daar wel bang voor.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:24 schreef VeerEli het volgende:
bt die er weer eens de ballen niet van snapt en vervolgens net doet alsof dwc niet duidelijk is
Geen idee man.. still uploadingquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:38 schreef voederbietel het volgende:
Hoe groot was die veer.rar eigenlijk? Ik bedoel, één foto van Veer moet toch iets van 20 gb zijn?
Waaromquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:38 schreef voederbietel het volgende:
Hoe groot was die veer.rar eigenlijk? Ik bedoel, één foto van Veer moet toch iets van 20 gb zijn?
kan nietquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:38 schreef voederbietel het volgende:
Je korset bedoel je.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Smooth
Ik berg mijn harnas weer op
quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je deze nog posten?
Ja je punt man. Er zijn ook tutorials waar ze laten zien hoe je een cactus in je anus duwt. Is dat dan ook normaal :squote:
*benoemtquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:24 schreef VeerEli het volgende:
Serieus? :s Kan je daar eentje van sturen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja je punt man. Er zijn ook tutorials waar ze laten zien hoe je een cactus in je anus duwt. Is dat dan ook normaal :s
Grappig dat de nieuwe meute dat blijft roepen, maar zelf echt niet eens in de buurt komen van mijn intelligentiequote:Op dinsdag 23 september 2014 12:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Veer die zegt dat andere niks begrijpen maar zelf kki dom is.![]()
#Fckamerplant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |