Jaloersquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Die kaaklijn.
Overduidelijk een schraal jongetje wat zich heeft laten verbouwen.
Jawel, maar ik heb geen narcosemiddelenquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan je het niet zelf doen met een goede tutorial video op Youtube of zo?
Of zeggen dat je collega dat alleen weet en ze laten terugbellen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, nu de secretaresse nog zo ver krijgen dat ze geen telefoon naar mij doorverbind
Chaiquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Die kaaklijn.
Overduidelijk een schraal jongetje wat zich heeft laten verbouwen.
wat is jouw smaak?quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie PI.
En nee eigenlijk ook niet, dit is niet echt mijn smaak.
Iig niet van dat pauper travestieten haar. Gewoon mooi krachtig natuurlijk (ogend) haar.quote:
doe eens een voorbeeldquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Iig niet van dat pauper travestieten haar. Gewoon mooi krachtig natuurlijk (ogend) haar.![]()
Mooie egale huid die van nature bij de persoon past.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:24 schreef VeerEli het volgende:
dwc die lelijkste van die wijven als nr 1 benoemd
bt die er weer eens de ballen niet van snapt en vervolgens net doet alsof dwc niet duidelijk is
krio die het begrijpt![]()
Lelijk vind ik 'r niet hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef Robophatt het volgende:
Snap niet waarom iedereen die nummer 6 het lelijkst vindt hoorVind haar eigenlijk wel mooi. In ieder geval een van de mooiste benen.
Jij moet echt iets aan je mentale struggles doenquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:24 schreef VeerEli het volgende:
dwc die lelijkste van die wijven als nr 1 benoemd
bt die er weer eens de ballen niet van snapt en vervolgens net doet alsof dwc niet duidelijk is
krio die het begrijpt![]()
Krioroquote:
zag dat ze meespeelde in divergent, opeens een stuk ouder dan ik me herinnerdequote:
Gvdquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Veer die zegt dat andere niks begrijpen maar zelf kki dom is.![]()
#Fckamerplant
minder kip etenquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krioro
Hoe train ik kipfilets op de armen weg?
WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Grappig dat de nieuwe meute dat blijft roepen, maar zelf echt niet eens in de buurt komen van mijn intelligentie
Wowquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh dan ben je me gewoon nog niet eerder opgevallen hehehe
Ja, maar kip is goed vlees als je traint..quote:
correctie: er is niets mis met kip.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar kip is goed vlees als je traint..
quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
correctie: er is niets mis met kip.
behalve als het in een bucket zit
goh, deze reactie had ik niet zien aankomenquote:
4EverBlackEyedquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krioro
Hoe train ik kipfilets op de armen weg?
Denk je echt dat 4EBE dacht dat plaatselijk vet verbranden bestond?quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:41 schreef krioro het volgende:
[..]
4EverBlackEyed
Als je de spieren daar wil verstevigen moet je je triceps trainen. Bijvoorbeeld dmv cable pushdowns en dumbbell kickbacks, zie hier: http://www.exrx.net/Lists/ExList/ArmWt.html#anchor122387
Maar waarschijnlijk is het meer een kwestie van bungelend vet, en vet kan je niet plaatselijk wegtrainen, dus dan zul je moeten afvallen in het algemeen (door minder calorieën naar binnen te werken dan dat je verbrandt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |