Hoe is het met je cavia dan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het wel weer gehad met deze dag.
Het is wel ineens bijna 3 uur
anders ik wel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb ze uitgeleend.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe is het met je cavia dan?
Tijd voor een kantoorsgreep.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
anders ik wel.
maar ja, alles wat ik vandaag wilde bereiken is toch opgeschoven naar morgen, aangezien de baas het vandaag niet de moeite waard vindt om naar kantoor te komen
Oh ja handig.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
anders ik wel.
maar ja, alles wat ik vandaag wilde bereiken is toch opgeschoven naar morgen, aangezien de baas het vandaag niet de moeite waard vindt om naar kantoor te komen
Je hebt ze weggedaan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb ze uitgeleend.
Srs, geen grap.
tijd voor bed nietquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
something like thatquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja handig.
Dus nu uit je neus eten en doen alsof je druk bent?
Ja, ik krijg ze zondag weer terug.quote:
Ik zou wel naar bed willen ja.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:50 schreef wise het volgende:
[..]
tijd voor bed niet
also,
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Die kaaklijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:50 schreef wise het volgende:
[..]
tijd voor bed niet
also,
[ afbeelding ]
Zijn ze hier supergoed in.quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Die kaaklijn.
Overduidelijk een schraal jongetje wat zich heeft laten verbouwen.
Maar is 'ie nog geopereerd?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik krijg ze zondag weer terug.
Ze zijn uit logeren.
waarom moeite doen. is geen hond die het merkt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn ze hier supergoed in.
Beetje snuifgeluiden maken, dan lijk je extra druk.
Pro tip.
Zonder speeksel of snot, want anders wordt het een beetje ranzig.
Nope, nog steeds niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar is 'ie nog geopereerd?
Je zit alleen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom moeite doen. is geen hond die het merkt.
Geen mening, enkel belangstelling.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nope, nog steeds niet.
Vind je dat ik dat moet doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
jep, collega op mallorca, baas weg..quote:
Ja, ik ben er nog niet over uit..quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen mening, enkel belangstelling.
Wat een rust.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep, collega op mallorca, baas weg..
ja, nu de secretaresse nog zo ver krijgen dat ze geen telefoon naar mij doorverbindquote:
Kan je het niet zelf doen met een goede tutorial video op Youtube of zo?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben er nog niet over uit..
Kan maar geen beslissing maken..
Zal wel eens een second opinion doen, aangezien de dienstdoende dierenarts de cavia op probeerde te pakken bij het nekvel..Het is geen konijn.. ff ter info: cavia's hebben geen nek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |