SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ziyech als captain gr gr.quote:Op zondag 21 september 2014 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is jouw manager deze ronde ook zo dramatisch, Stinho?
Ik geef de schuld aan ADO en aan Leerdam.quote:Op zondag 21 september 2014 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is jouw manager deze ronde ook zo dramatisch, Stinho?
Gewoon net als Ado je nieuwe, lang uitgestelde stadion openen in je eerste divisie.quote:Op zondag 21 september 2014 13:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heracles 2 keer winnen en ze staan er weer bij
Zorg maar eerst eens 1 wedstrijd te winnen.quote:Op zondag 21 september 2014 13:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heracles 2 keer winnen en ze staan er weer bij
Liever zoals Ado vorig seizoen. Zaadje spelen en dan op het einde nog 8 plekken klimmenquote:Op zondag 21 september 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon net als Ado je nieuwe, lang uitgestelde stadion openen in je eerste divisie.
Ik denk dat er gevoetbald gaat wordenquote:Op zondag 21 september 2014 14:01 schreef Vleuver het volgende:
Wat denken jullie van az pec? Ik denk dat pec wint.
"e:
VSquote:
"e:Op zondag 21 september 2014 14:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Wiens stream loopt achter, even kijkenquote:
Nja ik kijk de wedstrijd en ga zodra er iets gebeurd niet meteen als een malle postenquote:Op zondag 21 september 2014 14:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
&
[..]
VS
[..]
&
[..]
Wiens stream loopt achter, even kijken
Streams kijkenquote:Op zondag 21 september 2014 14:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
&
[..]
VS
[..]
&
[..]
Wiens stream loopt achter, even kijken
Ah, ik post dus als een malle als ik 1-4 zeg.quote:Op zondag 21 september 2014 14:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Nja ik kijk de wedstrijd en ga zodra er iets gebeurd niet meteen als een malle posten
Van afstel komt geen uitstel in Almelooooooooquote:Op zondag 21 september 2014 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Degradaaaatie, degradaaaatie, degradatie in Almelooooo"
Vinden ze in Amsterdam heel normaal.quote:Op zondag 21 september 2014 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezusss, 10 minuten voor tijd loopt dat hele stadion leeg.
De Heraclieden gaan naar de Ajaxcieden kieken, iets met reservesupportersquote:Op zondag 21 september 2014 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezusss, 10 minuten voor tijd loopt dat hele stadion leeg.
Zul je zien dat ze die wedstrijd met grote cijfers winnen.quote:Op zondag 21 september 2014 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Heracles moet volgende week naar PEC
quote:Op zondag 21 september 2014 14:12 schreef Trebo het volgende:
[..]
Vinden ze in Amsterdam heel normaal.
Statistisch gezien kunnen ze er al bijna mee ophouden.quote:Op zondag 21 september 2014 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Degradaaaatie, degradaaaatie, degradatie in Almelooooo"
Er is hoop. Over twee weken komtquote:Op zondag 21 september 2014 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Statistisch gezien kunnen ze er al bijna mee ophouden.
Precies.. ben er wel bang voorquote:Op zondag 21 september 2014 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze die wedstrijd met grote cijfers winnen.
Wat ik bedoelde: van de 9 teams die ooit na vijf wedstrijden nog geen punten haalden werden er 8 18e aan het eind van het seizoen.quote:Op zondag 21 september 2014 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is hoop. Over twee weken komtNAC Breda
naar Almelo
foxsports.nlquote:Op zondag 21 september 2014 14:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
Iemand een stream om ajax - feyenoord te kijken?
Jan met de korte achternaam doet niks?quote:Op zondag 21 september 2014 14:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
Iemand een stream om ajax - feyenoord te kijken?
Vroeger zou dat 100% al zeker zijn ja maar tegenwoordig met deze knotsgekke eredivisie...? Ik bedoel, 3x winnen en je staat weer in de middenmoot...quote:Op zondag 21 september 2014 14:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde: van de 9 teams die ooit na vijf wedstrijden nog geen punten haalden werden er 8 18e aan het eind van het seizoen.
Ik snap er niets vanquote:Op zondag 21 september 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jan met de korte achternaam doet niks?
Ik zie dit Heracles in het heel seizoen nauwelijks drie keer winnen, laat staan achter elkaar.quote:Op zondag 21 september 2014 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vroeger zou dat 100% al zeker zijn ja maar tegenwoordig met deze knotsgekke eredivisie...? Ik bedoel, 3x winnen en je staat weer in de middenmoot...
quote:Op zondag 21 september 2014 14:19 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik snap er niets vanwat heeft jan lul er mee te maken?
Ik zou het echt niet weten... alles kan tegenwoordig.quote:Op zondag 21 september 2014 14:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie dit Heracles in het heel seizoen nauwelijks drie keer winnen, laat staan achter elkaar.
GAE, Dordt thuis moet kunnenquote:Op zondag 21 september 2014 14:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie dit Heracles in het heel seizoen nauwelijks drie keer winnen, laat staan achter elkaar.
En wat dacht je van Ado vorig seizoen?quote:Op zondag 21 september 2014 14:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tegen Almelo op je bek gaan? Hoe flik je dat?quote:Op zondag 21 september 2014 14:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Om volgende week tegen Almeloooooo keihard op de bek te gaan thuis zeker?
Dat was wel een briljante eindrace ja. Alleen stond ADO pas in speelronde 19 op de degradatie plek.quote:Op zondag 21 september 2014 14:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En wat dacht je van Ado vorig seizoen?
Geen idee, maar PEC heeft er vaak een handje van na een goede openingsmomentum keihard in te zakken, vooral tegen clubs als Heraclesquote:Op zondag 21 september 2014 14:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tegen Almelo op je bek gaan? Hoe flik je dat?
Kan me het Ado-topic nog herinnerenquote:Op zondag 21 september 2014 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was wel een briljante eindrace ja. Alleen stond ADO pas in speelronde 19 op de degradatie plek.
Dit zeg je op basis van fucking 1 seizoenquote:Op zondag 21 september 2014 14:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geen idee, maar PEC heeft er vaak een handje van na een goede openingsmomentum keihard in te zakken, vooral tegen clubs als Heracles
Leicester - United verkiezen boven Feyenoord - Ajaxquote:Op zondag 21 september 2014 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toch maar eens zappen tussen de klassieker en man united
Eredivisie.......quote:Op zondag 21 september 2014 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leicester - United verkiezen boven Feyenoord - Ajax
Die waren van véél hoger niveau. Wonnen dat seizoen redelijk vroeg ook al van Twente en Vitesse, geloof ik. Zie je dat Heracles doen?quote:Op zondag 21 september 2014 14:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En wat dacht je van Ado vorig seizoen?
Vorig seizoen ja.quote:Op zondag 21 september 2014 14:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geen idee, maar PEC heeft er vaak een handje van na een goede openingsmomentum keihard in te zakken, vooral tegen clubs als Heracles
En natuurlijk in de race tegen RKCquote:Op zondag 21 september 2014 14:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die waren van véél hoger niveau. Wonnen dat seizoen redelijk vroeg ook al van Twente en Vitesse, geloof ik. Zie je dat Heracles doen?
[..]
Vorig seizoen ja.
Oftewel hier PSV-Cambuur en daar Feyenoord-Ajax, aangezien niemand AZ kijkt. Lekker handig 2 topics.quote:Op zondag 21 september 2014 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [De Klassieker] Feyenoord v Ajax #1 Enige wedstrijd waar 't om draait
Daar verder
Hier dus PSVvCAM en AZvPEC
Ik kijk AZquote:Op zondag 21 september 2014 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oftewel hier PSV-Cambuur en daar Feyenoord-Ajax, aangezien niemand AZ kijkt. Lekker handig 2 topics.
quote:
Mooiste publiek van Nederlandquote:Op zondag 21 september 2014 14:35 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Laat dat maar aan het Legioen over
quote:Op zondag 21 september 2014 12:50 schreef HulkHeld het volgende:
Al die aannames van 'het wordt minimaal 0-4'![]()
Zoals verwacht dus.quote:Op zondag 21 september 2014 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Cambuur heeft alleen maar de bal. En als PSV de bal heeft leveren ze hem weer netjes in.
Mag ook wel een keerquote:Op zondag 21 september 2014 14:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
20 minuten weggetikt. Vrije trapje, goal. Efficiëntie.
KNPBquote:Op zondag 21 september 2014 14:53 schreef Trebo het volgende:
Wiedmijer en co doen er alles aan om PSV te laten winnen
Het is eigenlijk jammer voor PSV dat ze matige back ups op de back hebben anders had Willems de perfecte vervanger voor Depay geweest.quote:Op zondag 21 september 2014 15:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op volle snelheid achter zijn standbeen zijn tegenstander dollen.
quote:Op zondag 21 september 2014 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk jammer voor PSV dat ze matige back ups op de back hebben anders had Willems de perfecte vervanger voor Depay geweest.
iddquote:Op zondag 21 september 2014 15:07 schreef RubenSosa het volgende:
Wat lult die commentator nou? Willems wordt altijd toegejuigd.
Een statistiekje voor je om aan vast te houden: Cambuur scoorde nog nooit in het Philipsstadion.quote:Op zondag 21 september 2014 15:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu een keertje een tussenstand uitbreiden a.u.b.
Sorry man.quote:Op zondag 21 september 2014 15:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zat de hele tijd te wachten tot je emoticonging doen
Kan ik mij maar weinig van herinneren. Hoeveel werd het toen?quote:Op zondag 21 september 2014 15:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik herinner me nog een PSV-Feyenoord waar PSV in de rust ook met 2-0 voor stond en waar Feyenoord al in de 1e helft met 10 man kwam te staan.
Als je suggereert dat dit Cambuur zo slecht is als dat Feyenoord vind ik dat toch te ver gaan hoor.quote:Op zondag 21 september 2014 15:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik herinner me nog een PSV-Feyenoord waar PSV in de rust ook met 2-0 voor stond en waar Feyenoord al in de 1e helft met 10 man kwam te staan.
Dat weet ik niet meer precies.quote:Op zondag 21 september 2014 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan ik mij maar weinig van herinneren. Hoeveel werd het toen?
Jawel. maar Cambuur heeft geen Been.quote:Op zondag 21 september 2014 15:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Oh wacht, vlak daarna scoorde Koevermans maar die werd afgekeurd toch? Pff het ligt op het puntje van mijn tong.quote:Op zondag 21 september 2014 15:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer precies.
Ik weet wel nog dat Lens toen de laatste goal maakte. Daar was wel iets speciaals aan, maar ik weet niet meer wat.
Doe nou niet zo arrogant, voor je het weet staat het 2-2quote:Op zondag 21 september 2014 15:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het zou wel triest zijn als PSV niet minimaal 4 goals maakt.
quote:Op zondag 21 september 2014 15:16 schreef donroyco het volgende:
Even tussendoor, de goal van Di Maria is ook lekker
https://vine.co/v/O7ZUYHWZnVt
Dat lijkt mij sterk. Zelfs voor PSV.quote:Op zondag 21 september 2014 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe nou niet zo arrogant, voor je het weet staat het 2-2
Het is wel Cambuur..quote:Op zondag 21 september 2014 15:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het zou wel triest zijn als PSV niet minimaal 4 goals maakt.
Die bal die hij kreeg was veel te hardquote:Op zondag 21 september 2014 15:17 schreef Zorro het volgende:
Narsingh
Loopt alles voorbij, en zodra hij alleen voor de keeper staat geeft ie hem af.
Speelden het eerste kwartier gewoon beter. Compleet ingestort na de 1-0quote:Op zondag 21 september 2014 15:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is wel Cambuur..
Maargoed, nu met 10 man verwacht ik niet zoveel meer.
Ja daarom zeg ik toch ook.. het is wel Cambuur..quote:Op zondag 21 september 2014 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speelden het eerste kwartier gewoon beter. Compleet ingestort na de 1-0
Met een man minder? Sjaquote:Op zondag 21 september 2014 15:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik toch ook.. het is wel Cambuur..
Was dat niet in de tiende maand van het jaar?quote:Op zondag 21 september 2014 15:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh wacht, vlak daarna scoorde Koevermans maar die werd afgekeurd toch? Pff het ligt op het puntje van mijn tong.
Ik wou net zeggen.quote:Op zondag 21 september 2014 15:31 schreef Punkman het volgende:
[..]nee, domme blunder van Nienhuis.
Vuilniszakken zijn zwart. Isis vlaggen zijn zwart.quote:Op zondag 21 september 2014 15:38 schreef Kenju het volgende:
Vuilniszakken op het veld in zowel Rotterdam als Eindhoven. Lijkt me geen toeval. Valt hier meer over te melden?
Zolang het maar 0-0 blijftquote:Op zondag 21 september 2014 15:46 schreef Tchock het volgende:
Sportief hoor van PEC. Ze weten dat het veld oneven slijt als ze de tweede helft gaan aanvallen dus mag AZ nu de andere speelhelft domineren.
Het is echt heel slecht![]()
neequote:Op zondag 21 september 2014 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Gebeurt er nog ietts boeiends op de andere velden?
ik zit in de treinquote:Op zondag 21 september 2014 15:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Om even een idee te geven voor de niet-kijkers: schoten 12-3, op doel 4-0
Schande als er geen vier goals gemaakt werden vond je toch?quote:Op zondag 21 september 2014 15:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
2-0, vervolgens 10 man, en dan geen goals meer.
Gelukkig krijgen we nu close-ups van die dikke ter compensatie.quote:Op zondag 21 september 2014 15:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wijnaldum mist een grote kans
Gras is groen.
Hij had anders wel een mooie goal gemaakt netquote:Op zondag 21 september 2014 15:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we nu close-ups van die dikke ter compensatie.
Ja geweldig sfeer uit het uitvak.quote:Op zondag 21 september 2014 16:01 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dat publiek daar
Sfeer moet weer uit het uitvak komen.
Ik merk het...quote:Op zondag 21 september 2014 16:01 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dat publiek daar
Sfeer moet weer uit het uitvak komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op zondag 21 september 2014 16:07 schreef donroyco het volgende:
Leicester City - Manchester UnitedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 september 2014 16:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2014 16:11:17 ]
quote:Op zondag 21 september 2014 16:07 schreef donroyco het volgende:
Leicester City - Manchester UnitedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 september 2014 16:11 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
kloptquote:Op zondag 21 september 2014 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schande als er geen vier goals gemaakt werden vond je toch?
Gaat ik niet naartoe.quote:Op zondag 21 september 2014 16:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De klassieker heeft een eigen topic.
twitter:
Als ze scoren uit de rebound, komt dat omdat de keeper (Hahn) hem bij de eerste voorzet niet klem vast heeft, maar laat gaan. Dus ja, daar kan ie wel wat aan doen. Maar als de rest geen potten kan breken en nauwelijks van de eigen helft komt, kan Hahn nog zo zijn best doen, die bal moet er gewoon aan de overkant ook in.quote:Op zondag 21 september 2014 16:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat? Keept prima. Doelpunt kon hij echt niets aan doen.
Waarom zeur je dan op Hahn en niet op de rest van het team?quote:Op zondag 21 september 2014 16:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als ze scoren uit de rebound, komt dat omdat de keeper (Hahn) hem bij de eerste voorzet niet klem vast heeft, maar laat gaan. Dus ja, daar kan ie wel wat aan doen. Maar als de rest geen potten kan breken en nauwelijks van de eigen helft komt, kan Hahn nog zo zijn best doen, die bal moet er gewoon aan de overkant ook in.
Ik zeur op beide, Hahn die hem niet klemvast heeft, de rest want niet van de eigen helft gekomenquote:Op zondag 21 september 2014 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zeur je dan op Hahn en niet op de rest van het team?
Ik heb genoten van het beste Ajax ooit.quote:Op zondag 21 september 2014 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er weer.
Genoten van Niengod.
Waren ze echt zo slecht als ik hoorde?quote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb genoten van het beste Ajax ooit.
Feyenoord had met 10-1 moeten winnenquote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waren ze echt zo slecht als ik hoorde?
Lucky hoor
GGMM zal vast beweren dat het verdiend gewonnen was.
Mwa, 1-3 zou terecht geweest zijn.quote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je meer scoort dan de ander is het verdiend he.quote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na afgelopen wedstrijd heeft het vertrouwen wel een deuk opgelopen. Damn wat een schandelijke wanvertoning was dat.quote:Op zondag 21 september 2014 17:15 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ontopic: Hup Groningen maar het zal wel weer 3-0 worden ofzo
[ afbeelding ]
Cambuur is gewoon veel beter.quote:Op zondag 21 september 2014 17:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Na afgelopen wedstrijd heeft het vertrouwen wel een deuk opgelopen. Damn wat een schandelijke wanvertoning was dat.
Nou, wat dacht je van onze trainer die bij een kansloze nederlaag niet eens al zijn wissels heeft gebruikt...quote:Op zondag 21 september 2014 17:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Na afgelopen wedstrijd heeft het vertrouwen wel een deuk opgelopen. Damn wat een schandelijke wanvertoning was dat.
yup.quote:Op zondag 21 september 2014 17:19 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Nou, wat dacht je van onze trainer die bij een kansloze nederlaag niet eens al zijn wissels heeft gebruikt...Leuke serie eind vorig seizoen, maar dat was naar mijn idee meer het team dan de trainer. Van de Looi mag van mij al meer dan een seizoen ergens anders gaan oefenen
Aangezien Cambuur de enige ploeg was die wilde voetballen wel.quote:Op zondag 21 september 2014 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur is gewoon veel beter.
Enige leuke eerste helft van het weekend. Tweede helft was driewerf kut.quote:Op zondag 21 september 2014 17:37 schreef Tchock het volgende:
Wat een zaadweekend eigenlijk. Willem II steelt twee punten bij NAC, gister drie keer gelijk, Utrecht - Groningen is slaapverwekkend, AZ- PEC om te janken en de Klassieker was een behoorlijke anti-climax.
PSV heb ik niet gezien. Wat wel weer ironisch is want daar vielen mooie goals.
Dat was niet zo verwonderlijk. Groningen kon gedeeld eerste worden en tegen die druk hebben ze nog nooit gecunt. Daarom lukt het ook nooit met de beker.quote:Op zondag 21 september 2014 17:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Is vaak zo dat als het erop aankomt dat ze het af laten weten.quote:Op zondag 21 september 2014 17:54 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat was niet zo verwonderlijk. Groningen kon gedeeld eerste worden en tegen die druk hebben ze nog nooit gecunt. Daarom lukt het ook nooit met de beker.
Volgende week thuis weer een overwinningquote:Op zondag 21 september 2014 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen heeft de steun van het Euroborg publiek nodig.
quote:Op zondag 21 september 2014 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen heeft de steun van het Euroborg publiek nodig.
KeesJansma wordt bedankt!quote:Op zondag 21 september 2014 15:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
https://vine.co/u/1114979348248743936
slecht voor de manager ookquote:
Antonia ook al geel.quote:Op zondag 21 september 2014 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
slecht voor de manager ook
Wees blij dat je geen Feyenoord fan bent.quote:Op zondag 21 september 2014 18:15 schreef hottentot het volgende:
Nog Groningen fans hier die zich niet ergeren?
Groningen is dit seizoen sowieso gigantisch wisselvallig. Terwijl ze er enorm op vooruit zijn gegaan qua kwaliteit is het nu toch al meerdere wedstrijden tien keer kut. Vandaag, tegen Cambuur, ADO, eerste helft Eagles, Aberdeen, allemaal niet om aan te zien. En tegen Ajax en Heracles spelen ze dan weer geweldig.quote:Op zondag 21 september 2014 18:02 schreef hottentot het volgende:
[..]
Is vaak zo dat als het erop aankomt dat ze het af laten weten.
En fuck 1-0
Chery schoot hard en goed maar op een of andere manier was Ruiter er toch bij.quote:
Watquote:Maar goed dat ik hem al had uitgezet
Nepsupporterquote:Op zondag 21 september 2014 18:20 schreef Paxcon het volgende:
Oh penalty gemist?
Maar goed dat ik hem al had uitgezet
Oh gelukkig.. dan kan ik ermee levenquote:Op zondag 21 september 2014 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Chery schoot hard en goed maar op een of andere manier was Ruiter er toch bij.
[..]
Wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |