Is vaak zo dat als het erop aankomt dat ze het af laten weten.quote:Op zondag 21 september 2014 17:54 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat was niet zo verwonderlijk. Groningen kon gedeeld eerste worden en tegen die druk hebben ze nog nooit gecunt. Daarom lukt het ook nooit met de beker.
Volgende week thuis weer een overwinningquote:Op zondag 21 september 2014 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen heeft de steun van het Euroborg publiek nodig.
quote:Op zondag 21 september 2014 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen heeft de steun van het Euroborg publiek nodig.
KeesJansma wordt bedankt!quote:Op zondag 21 september 2014 15:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
https://vine.co/u/1114979348248743936
slecht voor de manager ookquote:
Antonia ook al geel.quote:Op zondag 21 september 2014 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
slecht voor de manager ook
Wees blij dat je geen Feyenoord fan bent.quote:Op zondag 21 september 2014 18:15 schreef hottentot het volgende:
Nog Groningen fans hier die zich niet ergeren?
Groningen is dit seizoen sowieso gigantisch wisselvallig. Terwijl ze er enorm op vooruit zijn gegaan qua kwaliteit is het nu toch al meerdere wedstrijden tien keer kut. Vandaag, tegen Cambuur, ADO, eerste helft Eagles, Aberdeen, allemaal niet om aan te zien. En tegen Ajax en Heracles spelen ze dan weer geweldig.quote:Op zondag 21 september 2014 18:02 schreef hottentot het volgende:
[..]
Is vaak zo dat als het erop aankomt dat ze het af laten weten.
En fuck 1-0
Chery schoot hard en goed maar op een of andere manier was Ruiter er toch bij.quote:
Watquote:Maar goed dat ik hem al had uitgezet
Nepsupporterquote:Op zondag 21 september 2014 18:20 schreef Paxcon het volgende:
Oh penalty gemist?
Maar goed dat ik hem al had uitgezet
Oh gelukkig.. dan kan ik ermee levenquote:Op zondag 21 september 2014 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Chery schoot hard en goed maar op een of andere manier was Ruiter er toch bij.
[..]
Wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |