Schande als er geen vier goals gemaakt werden vond je toch?quote:Op zondag 21 september 2014 15:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
2-0, vervolgens 10 man, en dan geen goals meer.
Gelukkig krijgen we nu close-ups van die dikke ter compensatie.quote:Op zondag 21 september 2014 15:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wijnaldum mist een grote kans
Gras is groen.
Hij had anders wel een mooie goal gemaakt netquote:Op zondag 21 september 2014 15:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we nu close-ups van die dikke ter compensatie.
Ja geweldig sfeer uit het uitvak.quote:Op zondag 21 september 2014 16:01 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dat publiek daar
Sfeer moet weer uit het uitvak komen.
Ik merk het...quote:Op zondag 21 september 2014 16:01 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dat publiek daar
Sfeer moet weer uit het uitvak komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op zondag 21 september 2014 16:07 schreef donroyco het volgende:
Leicester City - Manchester UnitedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 september 2014 16:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2014 16:11:17 ]
quote:Op zondag 21 september 2014 16:07 schreef donroyco het volgende:
Leicester City - Manchester UnitedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 september 2014 16:11 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
kloptquote:Op zondag 21 september 2014 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schande als er geen vier goals gemaakt werden vond je toch?
Gaat ik niet naartoe.quote:Op zondag 21 september 2014 16:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De klassieker heeft een eigen topic.
twitter:
Als ze scoren uit de rebound, komt dat omdat de keeper (Hahn) hem bij de eerste voorzet niet klem vast heeft, maar laat gaan. Dus ja, daar kan ie wel wat aan doen. Maar als de rest geen potten kan breken en nauwelijks van de eigen helft komt, kan Hahn nog zo zijn best doen, die bal moet er gewoon aan de overkant ook in.quote:Op zondag 21 september 2014 16:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat? Keept prima. Doelpunt kon hij echt niets aan doen.
Waarom zeur je dan op Hahn en niet op de rest van het team?quote:Op zondag 21 september 2014 16:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als ze scoren uit de rebound, komt dat omdat de keeper (Hahn) hem bij de eerste voorzet niet klem vast heeft, maar laat gaan. Dus ja, daar kan ie wel wat aan doen. Maar als de rest geen potten kan breken en nauwelijks van de eigen helft komt, kan Hahn nog zo zijn best doen, die bal moet er gewoon aan de overkant ook in.
Ik zeur op beide, Hahn die hem niet klemvast heeft, de rest want niet van de eigen helft gekomenquote:Op zondag 21 september 2014 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zeur je dan op Hahn en niet op de rest van het team?
Ik heb genoten van het beste Ajax ooit.quote:Op zondag 21 september 2014 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er weer.
Genoten van Niengod.
Waren ze echt zo slecht als ik hoorde?quote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb genoten van het beste Ajax ooit.
Feyenoord had met 10-1 moeten winnenquote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waren ze echt zo slecht als ik hoorde?
Lucky hoor
GGMM zal vast beweren dat het verdiend gewonnen was.
Mwa, 1-3 zou terecht geweest zijn.quote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je meer scoort dan de ander is het verdiend he.quote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na afgelopen wedstrijd heeft het vertrouwen wel een deuk opgelopen. Damn wat een schandelijke wanvertoning was dat.quote:Op zondag 21 september 2014 17:15 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ontopic: Hup Groningen maar het zal wel weer 3-0 worden ofzo
[ afbeelding ]
Cambuur is gewoon veel beter.quote:Op zondag 21 september 2014 17:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Na afgelopen wedstrijd heeft het vertrouwen wel een deuk opgelopen. Damn wat een schandelijke wanvertoning was dat.
Nou, wat dacht je van onze trainer die bij een kansloze nederlaag niet eens al zijn wissels heeft gebruikt...quote:Op zondag 21 september 2014 17:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Na afgelopen wedstrijd heeft het vertrouwen wel een deuk opgelopen. Damn wat een schandelijke wanvertoning was dat.
yup.quote:Op zondag 21 september 2014 17:19 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Nou, wat dacht je van onze trainer die bij een kansloze nederlaag niet eens al zijn wissels heeft gebruikt...Leuke serie eind vorig seizoen, maar dat was naar mijn idee meer het team dan de trainer. Van de Looi mag van mij al meer dan een seizoen ergens anders gaan oefenen
Aangezien Cambuur de enige ploeg was die wilde voetballen wel.quote:Op zondag 21 september 2014 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur is gewoon veel beter.
Enige leuke eerste helft van het weekend. Tweede helft was driewerf kut.quote:Op zondag 21 september 2014 17:37 schreef Tchock het volgende:
Wat een zaadweekend eigenlijk. Willem II steelt twee punten bij NAC, gister drie keer gelijk, Utrecht - Groningen is slaapverwekkend, AZ- PEC om te janken en de Klassieker was een behoorlijke anti-climax.
PSV heb ik niet gezien. Wat wel weer ironisch is want daar vielen mooie goals.
Dat was niet zo verwonderlijk. Groningen kon gedeeld eerste worden en tegen die druk hebben ze nog nooit gecunt. Daarom lukt het ook nooit met de beker.quote:Op zondag 21 september 2014 17:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Is vaak zo dat als het erop aankomt dat ze het af laten weten.quote:Op zondag 21 september 2014 17:54 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat was niet zo verwonderlijk. Groningen kon gedeeld eerste worden en tegen die druk hebben ze nog nooit gecunt. Daarom lukt het ook nooit met de beker.
Volgende week thuis weer een overwinningquote:Op zondag 21 september 2014 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen heeft de steun van het Euroborg publiek nodig.
quote:Op zondag 21 september 2014 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen heeft de steun van het Euroborg publiek nodig.
KeesJansma wordt bedankt!quote:Op zondag 21 september 2014 15:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
https://vine.co/u/1114979348248743936
slecht voor de manager ookquote:
Antonia ook al geel.quote:Op zondag 21 september 2014 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
slecht voor de manager ook
Wees blij dat je geen Feyenoord fan bent.quote:Op zondag 21 september 2014 18:15 schreef hottentot het volgende:
Nog Groningen fans hier die zich niet ergeren?
Groningen is dit seizoen sowieso gigantisch wisselvallig. Terwijl ze er enorm op vooruit zijn gegaan qua kwaliteit is het nu toch al meerdere wedstrijden tien keer kut. Vandaag, tegen Cambuur, ADO, eerste helft Eagles, Aberdeen, allemaal niet om aan te zien. En tegen Ajax en Heracles spelen ze dan weer geweldig.quote:Op zondag 21 september 2014 18:02 schreef hottentot het volgende:
[..]
Is vaak zo dat als het erop aankomt dat ze het af laten weten.
En fuck 1-0
Chery schoot hard en goed maar op een of andere manier was Ruiter er toch bij.quote:
Watquote:Maar goed dat ik hem al had uitgezet
Nepsupporterquote:Op zondag 21 september 2014 18:20 schreef Paxcon het volgende:
Oh penalty gemist?
Maar goed dat ik hem al had uitgezet
Oh gelukkig.. dan kan ik ermee levenquote:Op zondag 21 september 2014 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Chery schoot hard en goed maar op een of andere manier was Ruiter er toch bij.
[..]
Wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |