Ik heb genoten van het beste Ajax ooit.quote:Op zondag 21 september 2014 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er weer.
Genoten van Niengod.
Waren ze echt zo slecht als ik hoorde?quote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb genoten van het beste Ajax ooit.
Feyenoord had met 10-1 moeten winnenquote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waren ze echt zo slecht als ik hoorde?
Lucky hoor
GGMM zal vast beweren dat het verdiend gewonnen was.
Mwa, 1-3 zou terecht geweest zijn.quote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je meer scoort dan de ander is het verdiend he.quote:Op zondag 21 september 2014 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na afgelopen wedstrijd heeft het vertrouwen wel een deuk opgelopen. Damn wat een schandelijke wanvertoning was dat.quote:Op zondag 21 september 2014 17:15 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ontopic: Hup Groningen maar het zal wel weer 3-0 worden ofzo
[ afbeelding ]
Cambuur is gewoon veel beter.quote:Op zondag 21 september 2014 17:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Na afgelopen wedstrijd heeft het vertrouwen wel een deuk opgelopen. Damn wat een schandelijke wanvertoning was dat.
Nou, wat dacht je van onze trainer die bij een kansloze nederlaag niet eens al zijn wissels heeft gebruikt...quote:Op zondag 21 september 2014 17:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Na afgelopen wedstrijd heeft het vertrouwen wel een deuk opgelopen. Damn wat een schandelijke wanvertoning was dat.
yup.quote:Op zondag 21 september 2014 17:19 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Nou, wat dacht je van onze trainer die bij een kansloze nederlaag niet eens al zijn wissels heeft gebruikt...Leuke serie eind vorig seizoen, maar dat was naar mijn idee meer het team dan de trainer. Van de Looi mag van mij al meer dan een seizoen ergens anders gaan oefenen
Aangezien Cambuur de enige ploeg was die wilde voetballen wel.quote:Op zondag 21 september 2014 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur is gewoon veel beter.
Enige leuke eerste helft van het weekend. Tweede helft was driewerf kut.quote:Op zondag 21 september 2014 17:37 schreef Tchock het volgende:
Wat een zaadweekend eigenlijk. Willem II steelt twee punten bij NAC, gister drie keer gelijk, Utrecht - Groningen is slaapverwekkend, AZ- PEC om te janken en de Klassieker was een behoorlijke anti-climax.
PSV heb ik niet gezien. Wat wel weer ironisch is want daar vielen mooie goals.
Dat was niet zo verwonderlijk. Groningen kon gedeeld eerste worden en tegen die druk hebben ze nog nooit gecunt. Daarom lukt het ook nooit met de beker.quote:Op zondag 21 september 2014 17:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |