foxsports.nlquote:Op zondag 21 september 2014 14:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
Iemand een stream om ajax - feyenoord te kijken?
Jan met de korte achternaam doet niks?quote:Op zondag 21 september 2014 14:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
Iemand een stream om ajax - feyenoord te kijken?
Vroeger zou dat 100% al zeker zijn ja maar tegenwoordig met deze knotsgekke eredivisie...? Ik bedoel, 3x winnen en je staat weer in de middenmoot...quote:Op zondag 21 september 2014 14:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde: van de 9 teams die ooit na vijf wedstrijden nog geen punten haalden werden er 8 18e aan het eind van het seizoen.
Ik snap er niets vanquote:Op zondag 21 september 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jan met de korte achternaam doet niks?
Ik zie dit Heracles in het heel seizoen nauwelijks drie keer winnen, laat staan achter elkaar.quote:Op zondag 21 september 2014 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vroeger zou dat 100% al zeker zijn ja maar tegenwoordig met deze knotsgekke eredivisie...? Ik bedoel, 3x winnen en je staat weer in de middenmoot...
quote:Op zondag 21 september 2014 14:19 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik snap er niets vanwat heeft jan lul er mee te maken?
Ik zou het echt niet weten... alles kan tegenwoordig.quote:Op zondag 21 september 2014 14:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie dit Heracles in het heel seizoen nauwelijks drie keer winnen, laat staan achter elkaar.
GAE, Dordt thuis moet kunnenquote:Op zondag 21 september 2014 14:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie dit Heracles in het heel seizoen nauwelijks drie keer winnen, laat staan achter elkaar.
En wat dacht je van Ado vorig seizoen?quote:Op zondag 21 september 2014 14:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tegen Almelo op je bek gaan? Hoe flik je dat?quote:Op zondag 21 september 2014 14:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Om volgende week tegen Almeloooooo keihard op de bek te gaan thuis zeker?
Dat was wel een briljante eindrace ja. Alleen stond ADO pas in speelronde 19 op de degradatie plek.quote:Op zondag 21 september 2014 14:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En wat dacht je van Ado vorig seizoen?
Geen idee, maar PEC heeft er vaak een handje van na een goede openingsmomentum keihard in te zakken, vooral tegen clubs als Heraclesquote:Op zondag 21 september 2014 14:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tegen Almelo op je bek gaan? Hoe flik je dat?
Kan me het Ado-topic nog herinnerenquote:Op zondag 21 september 2014 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was wel een briljante eindrace ja. Alleen stond ADO pas in speelronde 19 op de degradatie plek.
Dit zeg je op basis van fucking 1 seizoenquote:Op zondag 21 september 2014 14:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geen idee, maar PEC heeft er vaak een handje van na een goede openingsmomentum keihard in te zakken, vooral tegen clubs als Heracles
Leicester - United verkiezen boven Feyenoord - Ajaxquote:Op zondag 21 september 2014 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toch maar eens zappen tussen de klassieker en man united
Eredivisie.......quote:Op zondag 21 september 2014 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leicester - United verkiezen boven Feyenoord - Ajax
Die waren van véél hoger niveau. Wonnen dat seizoen redelijk vroeg ook al van Twente en Vitesse, geloof ik. Zie je dat Heracles doen?quote:Op zondag 21 september 2014 14:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En wat dacht je van Ado vorig seizoen?
Vorig seizoen ja.quote:Op zondag 21 september 2014 14:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geen idee, maar PEC heeft er vaak een handje van na een goede openingsmomentum keihard in te zakken, vooral tegen clubs als Heracles
En natuurlijk in de race tegen RKCquote:Op zondag 21 september 2014 14:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die waren van véél hoger niveau. Wonnen dat seizoen redelijk vroeg ook al van Twente en Vitesse, geloof ik. Zie je dat Heracles doen?
[..]
Vorig seizoen ja.
Oftewel hier PSV-Cambuur en daar Feyenoord-Ajax, aangezien niemand AZ kijkt. Lekker handig 2 topics.quote:Op zondag 21 september 2014 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [De Klassieker] Feyenoord v Ajax #1 Enige wedstrijd waar 't om draait
Daar verder
Hier dus PSVvCAM en AZvPEC
Ik kijk AZquote:Op zondag 21 september 2014 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oftewel hier PSV-Cambuur en daar Feyenoord-Ajax, aangezien niemand AZ kijkt. Lekker handig 2 topics.
quote:
Mooiste publiek van Nederlandquote:Op zondag 21 september 2014 14:35 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Laat dat maar aan het Legioen over
quote:Op zondag 21 september 2014 12:50 schreef HulkHeld het volgende:
Al die aannames van 'het wordt minimaal 0-4'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |