Eredivisie.......quote:Op zondag 21 september 2014 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leicester - United verkiezen boven Feyenoord - Ajax
Die waren van véél hoger niveau. Wonnen dat seizoen redelijk vroeg ook al van Twente en Vitesse, geloof ik. Zie je dat Heracles doen?quote:Op zondag 21 september 2014 14:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En wat dacht je van Ado vorig seizoen?
Vorig seizoen ja.quote:Op zondag 21 september 2014 14:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geen idee, maar PEC heeft er vaak een handje van na een goede openingsmomentum keihard in te zakken, vooral tegen clubs als Heracles
En natuurlijk in de race tegen RKCquote:Op zondag 21 september 2014 14:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die waren van véél hoger niveau. Wonnen dat seizoen redelijk vroeg ook al van Twente en Vitesse, geloof ik. Zie je dat Heracles doen?
[..]
Vorig seizoen ja.
Oftewel hier PSV-Cambuur en daar Feyenoord-Ajax, aangezien niemand AZ kijkt. Lekker handig 2 topics.quote:Op zondag 21 september 2014 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [De Klassieker] Feyenoord v Ajax #1 Enige wedstrijd waar 't om draait
Daar verder
Hier dus PSVvCAM en AZvPEC
Ik kijk AZquote:Op zondag 21 september 2014 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oftewel hier PSV-Cambuur en daar Feyenoord-Ajax, aangezien niemand AZ kijkt. Lekker handig 2 topics.
quote:
Mooiste publiek van Nederlandquote:Op zondag 21 september 2014 14:35 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Laat dat maar aan het Legioen over
quote:Op zondag 21 september 2014 12:50 schreef HulkHeld het volgende:
Al die aannames van 'het wordt minimaal 0-4'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |