Sorry man.quote:Op zondag 21 september 2014 15:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zat de hele tijd te wachten tot je emoticonging doen
Kan ik mij maar weinig van herinneren. Hoeveel werd het toen?quote:Op zondag 21 september 2014 15:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik herinner me nog een PSV-Feyenoord waar PSV in de rust ook met 2-0 voor stond en waar Feyenoord al in de 1e helft met 10 man kwam te staan.
Als je suggereert dat dit Cambuur zo slecht is als dat Feyenoord vind ik dat toch te ver gaan hoor.quote:Op zondag 21 september 2014 15:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik herinner me nog een PSV-Feyenoord waar PSV in de rust ook met 2-0 voor stond en waar Feyenoord al in de 1e helft met 10 man kwam te staan.
Dat weet ik niet meer precies.quote:Op zondag 21 september 2014 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan ik mij maar weinig van herinneren. Hoeveel werd het toen?
Jawel. maar Cambuur heeft geen Been.quote:Op zondag 21 september 2014 15:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Oh wacht, vlak daarna scoorde Koevermans maar die werd afgekeurd toch? Pff het ligt op het puntje van mijn tong.quote:Op zondag 21 september 2014 15:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer precies.
Ik weet wel nog dat Lens toen de laatste goal maakte. Daar was wel iets speciaals aan, maar ik weet niet meer wat.
Doe nou niet zo arrogant, voor je het weet staat het 2-2quote:Op zondag 21 september 2014 15:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het zou wel triest zijn als PSV niet minimaal 4 goals maakt.
quote:Op zondag 21 september 2014 15:16 schreef donroyco het volgende:
Even tussendoor, de goal van Di Maria is ook lekker
https://vine.co/v/O7ZUYHWZnVt
Dat lijkt mij sterk. Zelfs voor PSV.quote:Op zondag 21 september 2014 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe nou niet zo arrogant, voor je het weet staat het 2-2
Het is wel Cambuur..quote:Op zondag 21 september 2014 15:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het zou wel triest zijn als PSV niet minimaal 4 goals maakt.
Die bal die hij kreeg was veel te hardquote:Op zondag 21 september 2014 15:17 schreef Zorro het volgende:
Narsingh
Loopt alles voorbij, en zodra hij alleen voor de keeper staat geeft ie hem af.
Speelden het eerste kwartier gewoon beter. Compleet ingestort na de 1-0quote:Op zondag 21 september 2014 15:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is wel Cambuur..
Maargoed, nu met 10 man verwacht ik niet zoveel meer.
Ja daarom zeg ik toch ook.. het is wel Cambuur..quote:Op zondag 21 september 2014 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speelden het eerste kwartier gewoon beter. Compleet ingestort na de 1-0
Met een man minder? Sjaquote:Op zondag 21 september 2014 15:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik toch ook.. het is wel Cambuur..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |