SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ziyech als captain gr gr.quote:Op zondag 21 september 2014 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is jouw manager deze ronde ook zo dramatisch, Stinho?
Ik geef de schuld aan ADO en aan Leerdam.quote:Op zondag 21 september 2014 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is jouw manager deze ronde ook zo dramatisch, Stinho?
Gewoon net als Ado je nieuwe, lang uitgestelde stadion openen in je eerste divisie.quote:Op zondag 21 september 2014 13:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heracles 2 keer winnen en ze staan er weer bij
Zorg maar eerst eens 1 wedstrijd te winnen.quote:Op zondag 21 september 2014 13:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heracles 2 keer winnen en ze staan er weer bij
Liever zoals Ado vorig seizoen. Zaadje spelen en dan op het einde nog 8 plekken klimmenquote:Op zondag 21 september 2014 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon net als Ado je nieuwe, lang uitgestelde stadion openen in je eerste divisie.
Ik denk dat er gevoetbald gaat wordenquote:Op zondag 21 september 2014 14:01 schreef Vleuver het volgende:
Wat denken jullie van az pec? Ik denk dat pec wint.
"e:
VSquote:
"e:Op zondag 21 september 2014 14:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Wiens stream loopt achter, even kijkenquote:
Nja ik kijk de wedstrijd en ga zodra er iets gebeurd niet meteen als een malle postenquote:Op zondag 21 september 2014 14:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
&
[..]
VS
[..]
&
[..]
Wiens stream loopt achter, even kijken
Streams kijkenquote:Op zondag 21 september 2014 14:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
&
[..]
VS
[..]
&
[..]
Wiens stream loopt achter, even kijken
Ah, ik post dus als een malle als ik 1-4 zeg.quote:Op zondag 21 september 2014 14:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Nja ik kijk de wedstrijd en ga zodra er iets gebeurd niet meteen als een malle posten
Van afstel komt geen uitstel in Almelooooooooquote:Op zondag 21 september 2014 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Degradaaaatie, degradaaaatie, degradatie in Almelooooo"
Vinden ze in Amsterdam heel normaal.quote:Op zondag 21 september 2014 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezusss, 10 minuten voor tijd loopt dat hele stadion leeg.
De Heraclieden gaan naar de Ajaxcieden kieken, iets met reservesupportersquote:Op zondag 21 september 2014 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezusss, 10 minuten voor tijd loopt dat hele stadion leeg.
Zul je zien dat ze die wedstrijd met grote cijfers winnen.quote:Op zondag 21 september 2014 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Heracles moet volgende week naar PEC
quote:Op zondag 21 september 2014 14:12 schreef Trebo het volgende:
[..]
Vinden ze in Amsterdam heel normaal.
Statistisch gezien kunnen ze er al bijna mee ophouden.quote:Op zondag 21 september 2014 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Degradaaaatie, degradaaaatie, degradatie in Almelooooo"
Er is hoop. Over twee weken komtquote:Op zondag 21 september 2014 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Statistisch gezien kunnen ze er al bijna mee ophouden.
Precies.. ben er wel bang voorquote:Op zondag 21 september 2014 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze die wedstrijd met grote cijfers winnen.
Wat ik bedoelde: van de 9 teams die ooit na vijf wedstrijden nog geen punten haalden werden er 8 18e aan het eind van het seizoen.quote:Op zondag 21 september 2014 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is hoop. Over twee weken komtNAC Breda
naar Almelo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |