Je vergeet fipoquote:
Vind je?quote:
Er is koffie in huisquote:
Nou, het ging goed. Maar nu zou ik wel een tukkie kunnen doen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat heb ik al sinds ik wakker ben
koffiequote:Op zaterdag 20 september 2014 17:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, het ging goed. Maar nu zou ik wel een tukkie kunnen doen.
Dat heeft nog nooit geholpen om wakker te blijven of worden.quote:
ga naakt een rondje door de straat rennen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heeft nog nooit geholpen om wakker te blijven of worden.
Alweer?quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ga naakt een rondje door de straat rennen.
Mijn knie says no.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, je blijft er in ieder geval wakker van
of ga slapenquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn knie says no.
Ik maak wel thee ofzo.
Daar houd ik nooit zo van. Krijg je zo'n raar ritme van.quote:
Jij spammerdquote:
Ongesteld?quote:
Jouw knie praat tegen je? Zou je daar niet eens mee naar de dokter gaan?quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn knie says no.
Ik maak wel thee ofzo.
quote:
Ik had me ingeschreven voor Holland Got Talent, maar mijn knie praat niet in bijzijn van Gordon.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jouw knie praat tegen je? Zou je daar niet eens mee naar de dokter gaan?
Of het circus. Vrouw Met De Pratende Knie enzo
quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:14 schreef Uccie het volgende:
Misschien moet ik zo toch maar even gaan liggen ofzo, anders ben ik vanavond weer zo hyperhysterisch.
Ik maak wel een voute showquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:16 schreef Melting het volgende:
Sorry voor het cancellen van de show vanavond.
Doe niet zo gek.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:16 schreef Melting het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
ik wil ook nog wel even draaienquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe niet zo gek.
Niemand verwacht dat je een show doet met pijn!!Ik heb geen verdoving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet volgende week een afspraak maken met de kaakchirurg.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
das toch niet erg?quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:16 schreef Melting het volgende:
Oh!quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen verdoving.
Moet volgende week een afspraak maken met de kaakchirurg.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das toch niet erg?
ik lees hieronder iets met pijn????
Nope.... Antibiotica en voor de rest moet ik maar paracetamol slikken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh!
Dus hij heeft niets gedaan?
Wel pijnstiller gekregen dan?
Oh, ik wist niet dat de zenuw er al uit was.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Wortel van kies is ontstoken. Het is een kies waar al een wortelkanaalbehandeling op gedaan is.
Nou lekker danquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Nope.... Antibiotica en voor de rest moet ik maar paracetamol slikken.
Ja.... alternatief was de kies trekken, maar dan moest er een brug komen. Schiet ook niet op.quote:
Dat kan altijd nogquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... alternatief was de kies trekken, maar dan moest er een brug komen. Schiet ook niet op.
okeeee doe hem de groeten van mijquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:23 schreef Uccie het volgende:
Ik ga even een broodje pepermakreel fixen.
Tot zo!
quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:23 schreef Uccie het volgende:
Ik ga even een broodje pepermakreel fixen.
Tot zo!
ow, klinkt niet fijnquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Wortel van kies is ontstoken. Het is een kies waar al een wortelkanaalbehandeling op gedaan is.
Nee.... kaakchirurg zal de ontsteking wel halen. Hoop dat dat maandag of dinsdag al kan.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:31 schreef Karzai het volgende:
Goeiemiddag, borreltijd
[ afbeelding ]
Ok.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:42 schreef Fokker89 het volgende:
Vanavond van 21:00-23:00
Fokkers Filmmuziekquiz
Evilquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik wacht ff tot hij die show in z'n sig zet en daar naar gaat verwijzen.
quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik wacht ff tot hij die show in z'n sig zet en daar naar gaat verwijzen.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:36 schreef Fokker89 het volgende:
nu ff mensen lokken.
WIE WIL ER IN MIJN LOKQUOTE
wat heb je er mee gedaanquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:37 schreef knokkels het volgende:
* knokkels vraagt even een momentje stilte voor zijn mics.
Na een lange strijd, moedig gestreden was het leven uiteindelijk toch te zwaar voor beiden.
Hier ookquote:
R.I.P. knokkels' microfoonsquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:37 schreef knokkels het volgende:
Na een lange strijd, moedig gestreden was het leven uiteindelijk toch te zwaar voor beiden.
Gaat iedereen Pizza eten ofzo?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hier ook.
[..]
R.I.P. knokkels' microfoons
quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hier ook.
[..]
Dankuquote:
Buon Apetiet, ohquote:
Wees gegroet, mics van Knokkels, vol van genadequote:Op zaterdag 20 september 2014 18:37 schreef knokkels het volgende:
Danku voor het medeleven. De nabestaanden waarderen dit zeer.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hier ook.
[..]
Lekker.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik zit nu op een lanparty, en dit was makkelijk qua eten.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wees gegroet, mics van Knokkels, vol van genade
De grote mic in de Hemel is met u
Gezegende onder de mics, en gezegend zijn de shows die zijn gehoord via deze mics.
Ehhhh....normaal bij het overlijden van iemand wordt er geen Wees Gegroetje tegen die persoon opgezegd hoor!quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wees gegroet, mics van Knokkels, vol van genade
De grote mic in de Hemel is met u
Gezegende onder de mics, en gezegend zijn de shows die zijn gehoord via deze mics.
Bij katholieke begrafenissen wordt het opgezegd tijdens het wegdragen van de kist naar het graf.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhhh....normaal bij het overlijden van iemand wordt er geen Wees Gegroetje tegen die persoon opgezegd hoor!
Onze mic die in de hemelen zijtquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij katholieke begrafenissen wordt het opgezegd tijdens het wegdragen van de kist naar het graf.
Toch wel een paar keer meegemaakt.daarbij was ik te lui voor het Onze Vader.
Ja maar het is Wees gegroet Maria, niet Wees gegroet (naam van de overledene)quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij katholieke begrafenissen wordt het opgezegd tijdens het wegdragen van de kist naar het graf.
Toch wel een paar keer meegemaakt.daarbij was ik te lui voor het Onze Vader.
Gaf ons tot heden onze dagelijkse show!quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Onze mic die in de hemelen zijt
Gezegend is uw naam
Geef ons dagelijks ons dagelijks bro... hee die klopt heul niet
Die mic is dood, nu kan ie heilig worden.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar het is Wees gegroet Maria, niet Wees gegroet (naam van de overledene)
quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gaf ons tot heden onze dagelijkse show!
quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Onze Mics, die in de Hemelen zijden
Gaven ons tot op heden onze semidagelijkse show,
behoeden ons van Dead Air.
Nu zijden ze niet meer.
In Nomine Patrii, Samson, Philips
Amen
* knokkels heeft ineens een heiligverklaarde microfoon?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die mic is dood, nu kan ie heilig worden.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Onze Mics, die in de Hemelen zijden
Gaven ons tot op heden onze semidagelijkse show,
behoeden ons van Dead Air.
Nu zijden ze niet meer.
In Nomine Patrii, Samson, Philips
Amen
Met als heilige symbolen een USB-poort en een jackplug connector, aangezien ze aan slijtage overleden zijn!quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die mic is dood, nu kan ie heilig worden.
Alleen die dooie hé, alles wat het nog doet is een apostel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels heeft ineens een heiligverklaarde microfoon?
* knokkels stopt
Wijwater overheen gooien!quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels heeft ineens een heiligverklaarde microfoon?
* knokkels stopt
Wel even zorgen dat je de pc niet haalt...anders zie je zelf Maria ookquote:
Ach een maagd op z'n tijd.....quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel even zorgen dat je de pc niet haalt...anders zie je zelf Maria ook
Jij hebt nog zin in dat gepruts dan?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach een maagd op z'n tijd.....
Hoewel, ze is inmiddels wel zo'n 2035 jaar oud he?
Whehehe neuh!quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij hebt nog zin in dat gepruts dan?
Hij zei van wel.quote:
Je bent zelf een einz!quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar ik draai vanavond ook vanaf 21:00
allemaal luisteren !!1einz
Koffie?quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, nog nooit gehad dus word ik ook niet enthousiast van, heb je ook cola?
Lekker kontjequote:
Hebben je acai-granaatappelsap met een vleugje cactusfruit?quote:
Uccie weet wat lekker isquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hebben je acai-granaatappelsap met een vleugje cactusfruit?
Moet ik even in de kelder kijkenquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hebben je acai-granaatappelsap met een vleugje cactusfruit?
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
Oh film/muziek quiz nice.. dan denk ik dat ik ga luisteren
Doet deur op slot achter Fokker....muhahahahahaha!quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet ik even in de kelder kijken
Is goed!quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik er niet ben doe ff een herinnerings DM
Oh, ik vind salami zo lekker he. Vooral op pizza wordt het dan lekker knapperig enzoquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik eet gewoon een standaard pizza met kaas ofzo.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doet deur op slot achter Fokker....muhahahahahaha!
Als je lief bent, laat ik je er om 21 weer uit.quote:
Hoe moet ik dan mijn show voorbereiden?quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je lief bent, laat ik je er om 21 weer uit.
gehaktballen met köftekruiden, aardappelblokjes met knoflook en maiskorrelsquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
Wat zal ik eten? Doe eens suggesties, ik heb nog 53min vorodat de winkel dichtgaat
Een frikandel met twee biiterballen?quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
Wat zal ik eten? Doe eens suggesties, ik heb nog 53min vorodat de winkel dichtgaat
Sloavinkquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
Een stuk dood beest!quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
gehaktballen met köftekruiden, aardappelblokjes met knoflook en maiskorrels
Symboliseert dit wat jij net in je mond gehad hebt?quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Een frikandel met twee biiterballen?
quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Een stuk dood beest!Liefst nog goed bloederig, medium rare bakken, grof gemalen peper en zout er overheen!
Maar knokkels heeft dan wat betreft eten ook wel goede ideeënquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]dit is een verrassend goede aanrader
[..]
Symboliseert dit wat jij net in je mond gehad hebt?
[..]pls, dit zooi eet ik niet meer sinds ik uit huis ben.
quote:
Medium voor mij inderdaad. Heb een tijd terug een keer vlees gegeten dat ik bijna dacht van ik stuur het terug omdat het zo ontzettend rauw was.. maar het was wel lekkerquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Was humor, op een gegeven moment liep ik weer eens mijn favoriete Duitse restaurantje weer binnen.
De kelner, terwijl ik mijn jas uitdoe: "Ah, hüftsteak English style wieder?"
Da's me net iets te rare. Mag net ietsjes meer richting medium gaan, maar het moet sowieso niet te gaar zijn.
Vind ik ook. Zeker met kipfilet, Lekker rose van binnenquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
, maar het moet sowieso niet te gaar zijn.
Ja het was ook idioot: ik doe de bestelling en binnen een paar minuten had ik het bord al voor m'n neus staan!quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Medium voor mij inderdaad. Heb een tijd terug een keer vlees gegeten dat ik bijna dacht van ik stuur het terug omdat het zo ontzettend rauw was.. maar het was wel lekker
Oh? Nee kipfilet moet gewoon echt goed gaar zijn, vind ik.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Zeker met kipfilet, Lekker rose van binnen
All chicks are pink on the insidequote:Op zaterdag 20 september 2014 19:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Zeker met kipfilet, Lekker rose van binnen
Haphapquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh? Nee kipfilet moet gewoon echt goed gaar zijn, vind ik.
daaromquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
All chicks are pink on the inside
Ja daag.. ben toch geen leeuwquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het was ook idioot: ik doe de bestelling en binnen een paar minuten had ik het bord al voor m'n neus staan!Beide zijden van het vlees hadden wel een tintje van dat ze een hete pan hadden aangeraakt, maar daar was dan ook alles mee gezegd!
Tja als het ZO rauw is, is de binnenkant ook erg chewy. De buitenkant is erg mals, dus kauw je dat er af en zit je met een wat meer chewy deel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja daag.. ben toch geen leeuwsowieso ook niet fijn voor je maag.
Nu ik mijn idee geproefd heb, moet ik je daarin gelijk gevenquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar knokkels heeft dan wat betreft eten ook wel goede ideeën
En nog steeds gewoon maar 172/64 kilo wegen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]dit is een verrassend goede aanrader
[..]
Symboliseert dit wat jij net in je mond gehad hebt?
[..]pls, dit zooi eet ik niet meer sinds ik uit huis ben.
quote:
die zaten in wat topicsquote:
Had ik de sleutel maar weggedaan....quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
OMG!!!!!! nog maar 1 uur en een kwartier einzzzzz
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
kregen een trap richting een baarmoeder?
Je hebt Fokker in de dungeon opgesloten?quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had ik de sleutel maar weggedaan....
dan had ik je deur kapot getraptquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had ik de sleutel maar weggedaan....
Dat komt omdat je mijn vijand bentquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:47 schreef Kally het volgende:
Ik mis serieus steeds posts, nu weer die van Fokker die Uc quote???
Ik zie hem nergens staan alleen in haar quote.
Toen hij acai-granaatappelsap ging zoeken in de kelderquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je hebt Fokker in de dungeon opgesloten?
ik kom daar meestal de volgende dag pas achterquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:47 schreef Kally het volgende:
Ik mis serieus steeds posts, nu weer die van Fokker die Uc quote???
Ik zie hem nergens staan alleen in haar quote.
Oh ja, logisch wel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je mijn vijand bent
Apart hij heeft een sap kelderquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen hij acai-granaatappelsap ging zoeken in de kelder
Niet weten dat ik die uit je kelder gehaald hadquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen hij acai-granaatappelsap ging zoeken in de kelder
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kom daar meestal de volgende dag pas achter
Ik denk, is wel lekker rustigquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet weten dat ik die uit je kelder gehaald had
quote:
Toe maar, wat een prestatiequote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Kan je al weer op radio49.nl?
ik ook van jouquote:
Kunnen de sinaasappels nog even doorrijpen in de kartonnen pakkenquote:
Ik niet, maar heb wel betaaldquote:
Doolhof, moeilijk ditdatallesquote:
Ik weet het niet zeker. Er komt wel een goede film op TV geloof ik.quote:
Nee hè, vroeger waren er nog weleens Dj's die hun show aankondigden en alles.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen idee, nog geen post ervan gezien.
oh dat is ook leuk, als er toch geen show is.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker. Er komt wel een goede film op TV geloof ik.
Je bent zelf 3 minutenquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:56 schreef Fokker89 het volgende:
OMGGGG!!!!! NOG 1 UUR EN 3 MINUTEN !!!111 EINZZZ
Peter Beense is moeilijk te missen. Doet me denken aan de moeder van iemandquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:57 schreef Karzai het volgende:
ik weet nog niet moet ik wel Peter Beense missen
een hele week bier drinken?quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:58 schreef Fogel het volgende:
Ik ga maar bier drinken ter voorbereiding van de monoshow.
Ohja het jordaan festivalquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:57 schreef Karzai het volgende:
ik weet nog niet moet ik wel Peter Beense missen
Hij ziet er ongezond uit sinds die is afgevallenquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Peter Beense is moeilijk te missen. Doet me denken aan de moeder van iemand
Nee joh, in vergelijk daarmee vragen ze of Peter Beense Anorexia heeft.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Peter Beense is moeilijk te missen. Doet me denken aan de moeder van iemand
Was toen ook met Frans Bauer, die zag er ook niet beter uit.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hij ziet er ongezond uit sinds die is afgevallen
Waarom niet?quote:
Hmmm..quote:
Jij bent uitgesloten van deelnamequote:Op zaterdag 20 september 2014 20:00 schreef Fokker89 het volgende:
Oke nu ga ik even boodschappen doen, en hopen dat jullie allemaal luisteren vanavond.
Want zelf de quiz winnen is ook weer zoiets
quote:
Lomperikquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:08 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork kijkt naar rooster.
Ja, dat gaat wel goedkomen, Fokkert FTW!
Knokkelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:12 schreef Fogel het volgende:
Hork, niet klikken.Ik vertrouw blind op Fogel, ik ga er dan ook van uit dat dit een plaatje is van OF een heule vatsige mevrouw OF een hontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:08 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork kijkt naar rooster.
Ja, dat gaat wel goedkomen, Fokkert FTW!
Het is niet de moeder.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vertrouw blind op Fogel, ik ga er dan ook van uit dat dit een plaatje is van OF een heule vatsige mevrouw OF een hont
Vandaar mijn reactiequote:Op zaterdag 20 september 2014 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een zeer, ZEER geloofwaardige imitatie!
quote:
quote:
Tssss en dat terwijl ik hem nog ZO duidelijk verteld heb het in zijn sig te zetten en daar naar te verwijzen!quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:17 schreef LompeHork het volgende:
Beetje overal lopen spammen die Fokker, beter tyft hij op
Uhuhquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Tssss en dat terwijl ik hem nog ZO duidelijk verteld heb het in zijn sig te zetten en daar naar te verwijzen!
Horkjequote:
Ik probeerde er juist niet naar te kijkenquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:20 schreef Maillard het volgende:
* Maillard wijst naar de sig van Fokker, omdat het kan.
* Maillard wijst ook naar de UI van Kallyquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik probeerde er juist niet naar te kijken
Die is inderdaad leuker om naar te kijkenquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:25 schreef Maillard het volgende:
[..]
* Maillard wijst ook naar de UI van Kally
Wat is er om 21.00?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
Zo ben ik weer, nu nog eten maken. Maar dan zit ik om 21.00 klaar
Een film op TV.quote:
Welke?quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:31 schreef Kally het volgende:
Hier zenden ze serieus Karate Kid 1, 2 en 3 uit
Een of andere muziekfilm ofzo, ik weet het zo niet precies, ze schijnen over baarmoeders te zingen onder andere en dan krijg je vragen over placenta of niet.quote:
Ohhh, klinkt wel goedquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een of andere muziekfilm ofzo, ik weet het zo niet precies, ze schijnen over baarmoeders te zingen onder andere en dan krijg je vragen over placenta of niet.
"Hier" ? Woont de rest allemaal in het buitenland? Want RTL7 is gewoon normaal in NL hoorquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:31 schreef Kally het volgende:
Hier zenden ze serieus Karate Kid 1, 2 en 3 uit
Fogel woont niet in Nederlandquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Hier" ? Woont de rest allemaal in het buitenland? Want RTL7 is gewoon normaal in NL hoor
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een of andere muziekfilm ofzo, ik weet het zo niet precies, ze schijnen over baarmoeders te zingen onder andere en dan krijg je vragen over placenta of niet.
Harke hoje, olsen heij, knarre neije 1, 2 en 3 vermoed ik!quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Fogel woont niet in Nederland
Weet ik veel wat hij aan zenders daar heeft
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:34 schreef Fokker89 het volgende:
NOG 15 MINUTEN MENSEN. DAN BEGINT HET.
ZEGT HET VOORT
Kan nooit slechter zijn dan de pauper programma's in Nederlandquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Harke hoje, olsen heij, knarre neije 1, 2 en 3 vermoed ik!
15? 25 toch?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:34 schreef Fokker89 het volgende:
NOG 25 MINUTEN MENSEN. DAN BEGINT HET.
ZEGT HET VOORT
Geen idee of die quote van Herman Finkers überhaupt iets betekent in welke taal dan ook!quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Kan nooit slechter zijn dan de pauper programma's in Nederland
Hij gaf aan niet meer te willen draaien.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:35 schreef n00b13 het volgende:
Even voor de record, want ik hoor een boel indianenverhalen.
Waarom mocht Fylax precies niet meer draaien?
Echt?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:36 schreef Maillard het volgende:
[..]
Hij gaf aan niet meer te willen draaien.
Volgens mij gaf hij van de week zelf aan niet meer te willen draaien.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:35 schreef n00b13 het volgende:
Verstandig. Zei al tegen hem snap niet dat je daar nog bent als je niet welkom bentquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij gaf hij van de week zelf aan niet meer te willen draaien.
1 van de punten in het kort: hij hield zich niet aan de gewone standaard regels van de radio en liet anderen dat met ons uitvechten om zijn zin te krijgen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:35 schreef n00b13 het volgende:
Goh? Quelle surprise!!quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij gaf hij van de week zelf aan niet meer te willen draaien.
Dat ook, ik kan het linkje naar die post ook zo opzoeken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:36 schreef Maillard het volgende:
[..]
Hij gaf aan niet meer te willen draaien.
Daarmee zeg je dat jullie hem hebben uitgesloten?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
1 van de punten in het kort: hij hield zich niet aan de gewone standaard regels van de radio en liet anderen dat met ons uitvechten om zijn zin te krijgen.
From there onm things only got worse...
Jij bent te snelquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:38 schreef LompeHork het volgende:
ONZ / Nog 23 minuten sorry Fokker. Optyften met je spam.
Ik vermaak me anders kostelijk hoor, We worden in bijna iedere SC besproken nuquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verstandig. Zei al tegen hem snap niet dat je daar nog bent als je niet welkom bentmaarja wel kut voor jullie dat er zoveel gezeik bij moest komen en die kosten
Hij jou ook niet zegt hij net.quote:
Ik vind het ook prima vermaak, ik heb ook geen partij in dezequote:Op zaterdag 20 september 2014 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vermaak me anders kostelijk hoor, We worden in bijna iedere SC besproken nu
Maar Fylax deed het ook echt goed. Dus dat is jammer.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vermaak me anders kostelijk hoor, We worden in bijna iedere SC besproken nu
Hij gaf zelf aan niet meer te gaan draaien voor ons. Daarnaast zien we heel veel dingen door de vingers, maar we kunnen niet bezig blijven.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Daarmee zeg je dat jullie hem hebben uitgesloten?
ik had hetzelfde gedaan als ik jou was. Maar ik ben jou nietquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neen, ik ben Hork, LompeHork. *zonnebril op zet* deal with it.
Om precies te zijn deze:quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Fogel woont niet in Nederland
Weet ik veel wat hij aan zenders daar heeft
Prima joh.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij gaf zelf aan niet meer te gaan draaien voor ons. Daarnaast zien we heel veel dingen door de vingers, maar we kunnen niet bezig blijven.
Verder wil ik er nu ff niet op in gaan; straks komt er WEEEEEER een leger hier bashen en daar heb ik gewoon geen zin in.
Nat geo Wildquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Om precies te zijn deze:
[ afbeelding ]
Terecht wel, als ik jou was had ik dat ook gewoon gedaan, maar ik ben jou niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik had hetzelfde gedaan als ik jou was. Maar ik ben jou niet
dus daarom heb ik een nieuw topic gemaakt
In Noorwegen heeft Omroep MAX wel gewoon een eigen zenderquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Om precies te zijn deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terecht wel, als ik jou was had ik dat ook gewoon gedaan, maar ik ben jou niet.
Dus daarom heb ik er een slotje op getyft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |