Daar houd ik nooit zo van. Krijg je zo'n raar ritme van.quote:
Jij spammerdquote:
Ongesteld?quote:
Jouw knie praat tegen je? Zou je daar niet eens mee naar de dokter gaan?quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn knie says no.
Ik maak wel thee ofzo.
quote:
Ik had me ingeschreven voor Holland Got Talent, maar mijn knie praat niet in bijzijn van Gordon.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jouw knie praat tegen je? Zou je daar niet eens mee naar de dokter gaan?
Of het circus. Vrouw Met De Pratende Knie enzo
quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:14 schreef Uccie het volgende:
Misschien moet ik zo toch maar even gaan liggen ofzo, anders ben ik vanavond weer zo hyperhysterisch.
Ik maak wel een voute showquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:16 schreef Melting het volgende:
Sorry voor het cancellen van de show vanavond.
Doe niet zo gek.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:16 schreef Melting het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
ik wil ook nog wel even draaienquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe niet zo gek.
Niemand verwacht dat je een show doet met pijn!!Ik heb geen verdoving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet volgende week een afspraak maken met de kaakchirurg.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
das toch niet erg?quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:16 schreef Melting het volgende:
Oh!quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen verdoving.
Moet volgende week een afspraak maken met de kaakchirurg.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das toch niet erg?
ik lees hieronder iets met pijn????
Nope.... Antibiotica en voor de rest moet ik maar paracetamol slikken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh!
Dus hij heeft niets gedaan?
Wel pijnstiller gekregen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |