Doolhof, moeilijk ditdatallesquote:
Ik weet het niet zeker. Er komt wel een goede film op TV geloof ik.quote:
Nee hè, vroeger waren er nog weleens Dj's die hun show aankondigden en alles.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen idee, nog geen post ervan gezien.
oh dat is ook leuk, als er toch geen show is.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker. Er komt wel een goede film op TV geloof ik.
Je bent zelf 3 minutenquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:56 schreef Fokker89 het volgende:
OMGGGG!!!!! NOG 1 UUR EN 3 MINUTEN !!!111 EINZZZ
Peter Beense is moeilijk te missen. Doet me denken aan de moeder van iemandquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:57 schreef Karzai het volgende:
ik weet nog niet moet ik wel Peter Beense missen
een hele week bier drinken?quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:58 schreef Fogel het volgende:
Ik ga maar bier drinken ter voorbereiding van de monoshow.
Ohja het jordaan festivalquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:57 schreef Karzai het volgende:
ik weet nog niet moet ik wel Peter Beense missen
Hij ziet er ongezond uit sinds die is afgevallenquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Peter Beense is moeilijk te missen. Doet me denken aan de moeder van iemand
Nee joh, in vergelijk daarmee vragen ze of Peter Beense Anorexia heeft.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Peter Beense is moeilijk te missen. Doet me denken aan de moeder van iemand
Was toen ook met Frans Bauer, die zag er ook niet beter uit.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hij ziet er ongezond uit sinds die is afgevallen
Waarom niet?quote:
Hmmm..quote:
Jij bent uitgesloten van deelnamequote:Op zaterdag 20 september 2014 20:00 schreef Fokker89 het volgende:
Oke nu ga ik even boodschappen doen, en hopen dat jullie allemaal luisteren vanavond.
Want zelf de quiz winnen is ook weer zoiets
quote:
Lomperikquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:08 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork kijkt naar rooster.
Ja, dat gaat wel goedkomen, Fokkert FTW!
Knokkelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:12 schreef Fogel het volgende:
Hork, niet klikken.Ik vertrouw blind op Fogel, ik ga er dan ook van uit dat dit een plaatje is van OF een heule vatsige mevrouw OF een hontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:08 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork kijkt naar rooster.
Ja, dat gaat wel goedkomen, Fokkert FTW!
Het is niet de moeder.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vertrouw blind op Fogel, ik ga er dan ook van uit dat dit een plaatje is van OF een heule vatsige mevrouw OF een hont
Vandaar mijn reactiequote:Op zaterdag 20 september 2014 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een zeer, ZEER geloofwaardige imitatie!
quote:
quote:
Tssss en dat terwijl ik hem nog ZO duidelijk verteld heb het in zijn sig te zetten en daar naar te verwijzen!quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:17 schreef LompeHork het volgende:
Beetje overal lopen spammen die Fokker, beter tyft hij op
Uhuhquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Tssss en dat terwijl ik hem nog ZO duidelijk verteld heb het in zijn sig te zetten en daar naar te verwijzen!
Horkjequote:
Ik probeerde er juist niet naar te kijkenquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:20 schreef Maillard het volgende:
* Maillard wijst naar de sig van Fokker, omdat het kan.
* Maillard wijst ook naar de UI van Kallyquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik probeerde er juist niet naar te kijken
Die is inderdaad leuker om naar te kijkenquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:25 schreef Maillard het volgende:
[..]
* Maillard wijst ook naar de UI van Kally
Wat is er om 21.00?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
Zo ben ik weer, nu nog eten maken. Maar dan zit ik om 21.00 klaar
Een film op TV.quote:
Welke?quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:31 schreef Kally het volgende:
Hier zenden ze serieus Karate Kid 1, 2 en 3 uit
Een of andere muziekfilm ofzo, ik weet het zo niet precies, ze schijnen over baarmoeders te zingen onder andere en dan krijg je vragen over placenta of niet.quote:
Ohhh, klinkt wel goedquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een of andere muziekfilm ofzo, ik weet het zo niet precies, ze schijnen over baarmoeders te zingen onder andere en dan krijg je vragen over placenta of niet.
"Hier" ? Woont de rest allemaal in het buitenland? Want RTL7 is gewoon normaal in NL hoorquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:31 schreef Kally het volgende:
Hier zenden ze serieus Karate Kid 1, 2 en 3 uit
Fogel woont niet in Nederlandquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Hier" ? Woont de rest allemaal in het buitenland? Want RTL7 is gewoon normaal in NL hoor
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een of andere muziekfilm ofzo, ik weet het zo niet precies, ze schijnen over baarmoeders te zingen onder andere en dan krijg je vragen over placenta of niet.
Harke hoje, olsen heij, knarre neije 1, 2 en 3 vermoed ik!quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Fogel woont niet in Nederland
Weet ik veel wat hij aan zenders daar heeft
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:34 schreef Fokker89 het volgende:
NOG 15 MINUTEN MENSEN. DAN BEGINT HET.
ZEGT HET VOORT
Kan nooit slechter zijn dan de pauper programma's in Nederlandquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Harke hoje, olsen heij, knarre neije 1, 2 en 3 vermoed ik!
15? 25 toch?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:34 schreef Fokker89 het volgende:
NOG 25 MINUTEN MENSEN. DAN BEGINT HET.
ZEGT HET VOORT
Geen idee of die quote van Herman Finkers überhaupt iets betekent in welke taal dan ook!quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Kan nooit slechter zijn dan de pauper programma's in Nederland
Hij gaf aan niet meer te willen draaien.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:35 schreef n00b13 het volgende:
Even voor de record, want ik hoor een boel indianenverhalen.
Waarom mocht Fylax precies niet meer draaien?
Echt?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:36 schreef Maillard het volgende:
[..]
Hij gaf aan niet meer te willen draaien.
Volgens mij gaf hij van de week zelf aan niet meer te willen draaien.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:35 schreef n00b13 het volgende:
Verstandig. Zei al tegen hem snap niet dat je daar nog bent als je niet welkom bentquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij gaf hij van de week zelf aan niet meer te willen draaien.
1 van de punten in het kort: hij hield zich niet aan de gewone standaard regels van de radio en liet anderen dat met ons uitvechten om zijn zin te krijgen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:35 schreef n00b13 het volgende:
Goh? Quelle surprise!!quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij gaf hij van de week zelf aan niet meer te willen draaien.
Dat ook, ik kan het linkje naar die post ook zo opzoeken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:36 schreef Maillard het volgende:
[..]
Hij gaf aan niet meer te willen draaien.
Daarmee zeg je dat jullie hem hebben uitgesloten?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
1 van de punten in het kort: hij hield zich niet aan de gewone standaard regels van de radio en liet anderen dat met ons uitvechten om zijn zin te krijgen.
From there onm things only got worse...
Jij bent te snelquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:38 schreef LompeHork het volgende:
ONZ / Nog 23 minuten sorry Fokker. Optyften met je spam.
Ik vermaak me anders kostelijk hoor, We worden in bijna iedere SC besproken nuquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verstandig. Zei al tegen hem snap niet dat je daar nog bent als je niet welkom bentmaarja wel kut voor jullie dat er zoveel gezeik bij moest komen en die kosten
Hij jou ook niet zegt hij net.quote:
Ik vind het ook prima vermaak, ik heb ook geen partij in dezequote:Op zaterdag 20 september 2014 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vermaak me anders kostelijk hoor, We worden in bijna iedere SC besproken nu
Maar Fylax deed het ook echt goed. Dus dat is jammer.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vermaak me anders kostelijk hoor, We worden in bijna iedere SC besproken nu
Hij gaf zelf aan niet meer te gaan draaien voor ons. Daarnaast zien we heel veel dingen door de vingers, maar we kunnen niet bezig blijven.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Daarmee zeg je dat jullie hem hebben uitgesloten?
ik had hetzelfde gedaan als ik jou was. Maar ik ben jou nietquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neen, ik ben Hork, LompeHork. *zonnebril op zet* deal with it.
Om precies te zijn deze:quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Fogel woont niet in Nederland
Weet ik veel wat hij aan zenders daar heeft
Prima joh.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij gaf zelf aan niet meer te gaan draaien voor ons. Daarnaast zien we heel veel dingen door de vingers, maar we kunnen niet bezig blijven.
Verder wil ik er nu ff niet op in gaan; straks komt er WEEEEEER een leger hier bashen en daar heb ik gewoon geen zin in.
Nat geo Wildquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Om precies te zijn deze:
[ afbeelding ]
Terecht wel, als ik jou was had ik dat ook gewoon gedaan, maar ik ben jou niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik had hetzelfde gedaan als ik jou was. Maar ik ben jou niet
dus daarom heb ik een nieuw topic gemaakt
In Noorwegen heeft Omroep MAX wel gewoon een eigen zenderquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Om precies te zijn deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terecht wel, als ik jou was had ik dat ook gewoon gedaan, maar ik ben jou niet.
Dus daarom heb ik er een slotje op getyft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |