Hmmm..quote:
Jij bent uitgesloten van deelnamequote:Op zaterdag 20 september 2014 20:00 schreef Fokker89 het volgende:
Oke nu ga ik even boodschappen doen, en hopen dat jullie allemaal luisteren vanavond.
Want zelf de quiz winnen is ook weer zoiets
quote:
Lomperikquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:08 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork kijkt naar rooster.
Ja, dat gaat wel goedkomen, Fokkert FTW!
Knokkelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:12 schreef Fogel het volgende:
Hork, niet klikken.Ik vertrouw blind op Fogel, ik ga er dan ook van uit dat dit een plaatje is van OF een heule vatsige mevrouw OF een hontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:08 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork kijkt naar rooster.
Ja, dat gaat wel goedkomen, Fokkert FTW!
Het is niet de moeder.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vertrouw blind op Fogel, ik ga er dan ook van uit dat dit een plaatje is van OF een heule vatsige mevrouw OF een hont
Vandaar mijn reactiequote:Op zaterdag 20 september 2014 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een zeer, ZEER geloofwaardige imitatie!
quote:
quote:
Tssss en dat terwijl ik hem nog ZO duidelijk verteld heb het in zijn sig te zetten en daar naar te verwijzen!quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:17 schreef LompeHork het volgende:
Beetje overal lopen spammen die Fokker, beter tyft hij op
Uhuhquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Tssss en dat terwijl ik hem nog ZO duidelijk verteld heb het in zijn sig te zetten en daar naar te verwijzen!
Horkjequote:
Ik probeerde er juist niet naar te kijkenquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:20 schreef Maillard het volgende:
* Maillard wijst naar de sig van Fokker, omdat het kan.
* Maillard wijst ook naar de UI van Kallyquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik probeerde er juist niet naar te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |