quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gaf ons tot heden onze dagelijkse show!
quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Onze Mics, die in de Hemelen zijden
Gaven ons tot op heden onze semidagelijkse show,
behoeden ons van Dead Air.
Nu zijden ze niet meer.
In Nomine Patrii, Samson, Philips
Amen
* knokkels heeft ineens een heiligverklaarde microfoon?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die mic is dood, nu kan ie heilig worden.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Onze Mics, die in de Hemelen zijden
Gaven ons tot op heden onze semidagelijkse show,
behoeden ons van Dead Air.
Nu zijden ze niet meer.
In Nomine Patrii, Samson, Philips
Amen
Met als heilige symbolen een USB-poort en een jackplug connector, aangezien ze aan slijtage overleden zijn!quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die mic is dood, nu kan ie heilig worden.
Alleen die dooie hé, alles wat het nog doet is een apostel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels heeft ineens een heiligverklaarde microfoon?
* knokkels stopt
Wijwater overheen gooien!quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels heeft ineens een heiligverklaarde microfoon?
* knokkels stopt
Wel even zorgen dat je de pc niet haalt...anders zie je zelf Maria ookquote:
Ach een maagd op z'n tijd.....quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel even zorgen dat je de pc niet haalt...anders zie je zelf Maria ook
Jij hebt nog zin in dat gepruts dan?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach een maagd op z'n tijd.....
Hoewel, ze is inmiddels wel zo'n 2035 jaar oud he?
Whehehe neuh!quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij hebt nog zin in dat gepruts dan?
Hij zei van wel.quote:
Je bent zelf een einz!quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar ik draai vanavond ook vanaf 21:00
allemaal luisteren !!1einz
Koffie?quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, nog nooit gehad dus word ik ook niet enthousiast van, heb je ook cola?
Lekker kontjequote:
Hebben je acai-granaatappelsap met een vleugje cactusfruit?quote:
Uccie weet wat lekker isquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hebben je acai-granaatappelsap met een vleugje cactusfruit?
Moet ik even in de kelder kijkenquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hebben je acai-granaatappelsap met een vleugje cactusfruit?
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
Oh film/muziek quiz nice.. dan denk ik dat ik ga luisteren
Doet deur op slot achter Fokker....muhahahahahaha!quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet ik even in de kelder kijken
Is goed!quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik er niet ben doe ff een herinnerings DM
Oh, ik vind salami zo lekker he. Vooral op pizza wordt het dan lekker knapperig enzoquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik eet gewoon een standaard pizza met kaas ofzo.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doet deur op slot achter Fokker....muhahahahahaha!
Als je lief bent, laat ik je er om 21 weer uit.quote:
Hoe moet ik dan mijn show voorbereiden?quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je lief bent, laat ik je er om 21 weer uit.
gehaktballen met köftekruiden, aardappelblokjes met knoflook en maiskorrelsquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
Wat zal ik eten? Doe eens suggesties, ik heb nog 53min vorodat de winkel dichtgaat
Een frikandel met twee biiterballen?quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
Wat zal ik eten? Doe eens suggesties, ik heb nog 53min vorodat de winkel dichtgaat
Sloavinkquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
Een stuk dood beest!quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
gehaktballen met köftekruiden, aardappelblokjes met knoflook en maiskorrels
Symboliseert dit wat jij net in je mond gehad hebt?quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Een frikandel met twee biiterballen?
quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Een stuk dood beest!Liefst nog goed bloederig, medium rare bakken, grof gemalen peper en zout er overheen!
Maar knokkels heeft dan wat betreft eten ook wel goede ideeënquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]dit is een verrassend goede aanrader
[..]
Symboliseert dit wat jij net in je mond gehad hebt?
[..]pls, dit zooi eet ik niet meer sinds ik uit huis ben.
quote:
Medium voor mij inderdaad. Heb een tijd terug een keer vlees gegeten dat ik bijna dacht van ik stuur het terug omdat het zo ontzettend rauw was.. maar het was wel lekkerquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Was humor, op een gegeven moment liep ik weer eens mijn favoriete Duitse restaurantje weer binnen.
De kelner, terwijl ik mijn jas uitdoe: "Ah, hüftsteak English style wieder?"
Da's me net iets te rare. Mag net ietsjes meer richting medium gaan, maar het moet sowieso niet te gaar zijn.
Vind ik ook. Zeker met kipfilet, Lekker rose van binnenquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
, maar het moet sowieso niet te gaar zijn.
Ja het was ook idioot: ik doe de bestelling en binnen een paar minuten had ik het bord al voor m'n neus staan!quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Medium voor mij inderdaad. Heb een tijd terug een keer vlees gegeten dat ik bijna dacht van ik stuur het terug omdat het zo ontzettend rauw was.. maar het was wel lekker
Oh? Nee kipfilet moet gewoon echt goed gaar zijn, vind ik.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Zeker met kipfilet, Lekker rose van binnen
All chicks are pink on the insidequote:Op zaterdag 20 september 2014 19:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Zeker met kipfilet, Lekker rose van binnen
Haphapquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh? Nee kipfilet moet gewoon echt goed gaar zijn, vind ik.
daaromquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
All chicks are pink on the inside
Ja daag.. ben toch geen leeuwquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het was ook idioot: ik doe de bestelling en binnen een paar minuten had ik het bord al voor m'n neus staan!Beide zijden van het vlees hadden wel een tintje van dat ze een hete pan hadden aangeraakt, maar daar was dan ook alles mee gezegd!
Tja als het ZO rauw is, is de binnenkant ook erg chewy. De buitenkant is erg mals, dus kauw je dat er af en zit je met een wat meer chewy deel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja daag.. ben toch geen leeuwsowieso ook niet fijn voor je maag.
Nu ik mijn idee geproefd heb, moet ik je daarin gelijk gevenquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar knokkels heeft dan wat betreft eten ook wel goede ideeën
En nog steeds gewoon maar 172/64 kilo wegen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]dit is een verrassend goede aanrader
[..]
Symboliseert dit wat jij net in je mond gehad hebt?
[..]pls, dit zooi eet ik niet meer sinds ik uit huis ben.
quote:
die zaten in wat topicsquote:
Had ik de sleutel maar weggedaan....quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
OMG!!!!!! nog maar 1 uur en een kwartier einzzzzz
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
kregen een trap richting een baarmoeder?
Je hebt Fokker in de dungeon opgesloten?quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had ik de sleutel maar weggedaan....
dan had ik je deur kapot getraptquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had ik de sleutel maar weggedaan....
Dat komt omdat je mijn vijand bentquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:47 schreef Kally het volgende:
Ik mis serieus steeds posts, nu weer die van Fokker die Uc quote???
Ik zie hem nergens staan alleen in haar quote.
Toen hij acai-granaatappelsap ging zoeken in de kelderquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je hebt Fokker in de dungeon opgesloten?
ik kom daar meestal de volgende dag pas achterquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:47 schreef Kally het volgende:
Ik mis serieus steeds posts, nu weer die van Fokker die Uc quote???
Ik zie hem nergens staan alleen in haar quote.
Oh ja, logisch wel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je mijn vijand bent
Apart hij heeft een sap kelderquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen hij acai-granaatappelsap ging zoeken in de kelder
Niet weten dat ik die uit je kelder gehaald hadquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen hij acai-granaatappelsap ging zoeken in de kelder
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kom daar meestal de volgende dag pas achter
Ik denk, is wel lekker rustigquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet weten dat ik die uit je kelder gehaald had
quote:
Toe maar, wat een prestatiequote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Kan je al weer op radio49.nl?
ik ook van jouquote:
Kunnen de sinaasappels nog even doorrijpen in de kartonnen pakkenquote:
Ik niet, maar heb wel betaaldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |