quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Een stuk dood beest!Liefst nog goed bloederig, medium rare bakken, grof gemalen peper en zout er overheen!
Maar knokkels heeft dan wat betreft eten ook wel goede ideeënquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]dit is een verrassend goede aanrader
[..]
Symboliseert dit wat jij net in je mond gehad hebt?
[..]pls, dit zooi eet ik niet meer sinds ik uit huis ben.
quote:
Medium voor mij inderdaad. Heb een tijd terug een keer vlees gegeten dat ik bijna dacht van ik stuur het terug omdat het zo ontzettend rauw was.. maar het was wel lekkerquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Was humor, op een gegeven moment liep ik weer eens mijn favoriete Duitse restaurantje weer binnen.
De kelner, terwijl ik mijn jas uitdoe: "Ah, hüftsteak English style wieder?"
Da's me net iets te rare. Mag net ietsjes meer richting medium gaan, maar het moet sowieso niet te gaar zijn.
Vind ik ook. Zeker met kipfilet, Lekker rose van binnenquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
, maar het moet sowieso niet te gaar zijn.
Ja het was ook idioot: ik doe de bestelling en binnen een paar minuten had ik het bord al voor m'n neus staan!quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Medium voor mij inderdaad. Heb een tijd terug een keer vlees gegeten dat ik bijna dacht van ik stuur het terug omdat het zo ontzettend rauw was.. maar het was wel lekker
Oh? Nee kipfilet moet gewoon echt goed gaar zijn, vind ik.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Zeker met kipfilet, Lekker rose van binnen
All chicks are pink on the insidequote:Op zaterdag 20 september 2014 19:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Zeker met kipfilet, Lekker rose van binnen
Haphapquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh? Nee kipfilet moet gewoon echt goed gaar zijn, vind ik.
daaromquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
All chicks are pink on the inside
Ja daag.. ben toch geen leeuwquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het was ook idioot: ik doe de bestelling en binnen een paar minuten had ik het bord al voor m'n neus staan!Beide zijden van het vlees hadden wel een tintje van dat ze een hete pan hadden aangeraakt, maar daar was dan ook alles mee gezegd!
Tja als het ZO rauw is, is de binnenkant ook erg chewy. De buitenkant is erg mals, dus kauw je dat er af en zit je met een wat meer chewy deel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja daag.. ben toch geen leeuwsowieso ook niet fijn voor je maag.
Nu ik mijn idee geproefd heb, moet ik je daarin gelijk gevenquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar knokkels heeft dan wat betreft eten ook wel goede ideeën
En nog steeds gewoon maar 172/64 kilo wegen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]dit is een verrassend goede aanrader
[..]
Symboliseert dit wat jij net in je mond gehad hebt?
[..]pls, dit zooi eet ik niet meer sinds ik uit huis ben.
quote:
die zaten in wat topicsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |