Geen idee of die quote van Herman Finkers überhaupt iets betekent in welke taal dan ook!quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Kan nooit slechter zijn dan de pauper programma's in Nederland
Hij gaf aan niet meer te willen draaien.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:35 schreef n00b13 het volgende:
Even voor de record, want ik hoor een boel indianenverhalen.
Waarom mocht Fylax precies niet meer draaien?
Echt?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:36 schreef Maillard het volgende:
[..]
Hij gaf aan niet meer te willen draaien.
Volgens mij gaf hij van de week zelf aan niet meer te willen draaien.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:35 schreef n00b13 het volgende:
Verstandig. Zei al tegen hem snap niet dat je daar nog bent als je niet welkom bentquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij gaf hij van de week zelf aan niet meer te willen draaien.
1 van de punten in het kort: hij hield zich niet aan de gewone standaard regels van de radio en liet anderen dat met ons uitvechten om zijn zin te krijgen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:35 schreef n00b13 het volgende:
Goh? Quelle surprise!!quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij gaf hij van de week zelf aan niet meer te willen draaien.
Dat ook, ik kan het linkje naar die post ook zo opzoeken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:36 schreef Maillard het volgende:
[..]
Hij gaf aan niet meer te willen draaien.
Daarmee zeg je dat jullie hem hebben uitgesloten?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
1 van de punten in het kort: hij hield zich niet aan de gewone standaard regels van de radio en liet anderen dat met ons uitvechten om zijn zin te krijgen.
From there onm things only got worse...
Jij bent te snelquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:38 schreef LompeHork het volgende:
ONZ / Nog 23 minuten sorry Fokker. Optyften met je spam.
Ik vermaak me anders kostelijk hoor, We worden in bijna iedere SC besproken nuquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verstandig. Zei al tegen hem snap niet dat je daar nog bent als je niet welkom bentmaarja wel kut voor jullie dat er zoveel gezeik bij moest komen en die kosten
Hij jou ook niet zegt hij net.quote:
Ik vind het ook prima vermaak, ik heb ook geen partij in dezequote:Op zaterdag 20 september 2014 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vermaak me anders kostelijk hoor, We worden in bijna iedere SC besproken nu
Maar Fylax deed het ook echt goed. Dus dat is jammer.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vermaak me anders kostelijk hoor, We worden in bijna iedere SC besproken nu
Hij gaf zelf aan niet meer te gaan draaien voor ons. Daarnaast zien we heel veel dingen door de vingers, maar we kunnen niet bezig blijven.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Daarmee zeg je dat jullie hem hebben uitgesloten?
ik had hetzelfde gedaan als ik jou was. Maar ik ben jou nietquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neen, ik ben Hork, LompeHork. *zonnebril op zet* deal with it.
Om precies te zijn deze:quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Fogel woont niet in Nederland
Weet ik veel wat hij aan zenders daar heeft
Prima joh.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij gaf zelf aan niet meer te gaan draaien voor ons. Daarnaast zien we heel veel dingen door de vingers, maar we kunnen niet bezig blijven.
Verder wil ik er nu ff niet op in gaan; straks komt er WEEEEEER een leger hier bashen en daar heb ik gewoon geen zin in.
Nat geo Wildquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Om precies te zijn deze:
[ afbeelding ]
Terecht wel, als ik jou was had ik dat ook gewoon gedaan, maar ik ben jou niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik had hetzelfde gedaan als ik jou was. Maar ik ben jou niet
dus daarom heb ik een nieuw topic gemaakt
In Noorwegen heeft Omroep MAX wel gewoon een eigen zenderquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Om precies te zijn deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terecht wel, als ik jou was had ik dat ook gewoon gedaan, maar ik ben jou niet.
Dus daarom heb ik er een slotje op getyft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |