Doolhof, moeilijk ditdatallesquote:
Ik weet het niet zeker. Er komt wel een goede film op TV geloof ik.quote:
Nee hč, vroeger waren er nog weleens Dj's die hun show aankondigden en alles.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen idee, nog geen post ervan gezien.
oh dat is ook leuk, als er toch geen show is.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker. Er komt wel een goede film op TV geloof ik.
Je bent zelf 3 minutenquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:56 schreef Fokker89 het volgende:
OMGGGG!!!!! NOG 1 UUR EN 3 MINUTEN !!!111 EINZZZ
Peter Beense is moeilijk te missen. Doet me denken aan de moeder van iemandquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:57 schreef Karzai het volgende:
ik weet nog niet moet ik wel Peter Beense missen
een hele week bier drinken?quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:58 schreef Fogel het volgende:
Ik ga maar bier drinken ter voorbereiding van de monoshow.
Ohja het jordaan festivalquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:57 schreef Karzai het volgende:
ik weet nog niet moet ik wel Peter Beense missen
Hij ziet er ongezond uit sinds die is afgevallenquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Peter Beense is moeilijk te missen. Doet me denken aan de moeder van iemand
Nee joh, in vergelijk daarmee vragen ze of Peter Beense Anorexia heeft.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Peter Beense is moeilijk te missen. Doet me denken aan de moeder van iemand
Was toen ook met Frans Bauer, die zag er ook niet beter uit.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hij ziet er ongezond uit sinds die is afgevallen
Waarom niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |