abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 september 2014 @ 10:30:52 #1
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_144686342

Wat is Netflix?
Netflix is een betaalde on-demand streamingdienst voor films en TV-series.
Dit zijn over het algemeen films en series van minimaal twee jaar oud.

Hoeveel kost het?
♦ € 7,99/mnd – op één apparaat in SD-kwaliteit kijken
♦ € 8,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
♦ € 11,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.

Overzicht en nieuwe films/series
De websites Flixfilms, Netflix Netherlands en Netflix-gids houden bij welke films en series recent zijn toegevoegd.
Voor o.a. de Amerikaanse, Britse en Canadese Netflix: USA iStream Guide, Can I Stream.it, InstantWatcher.com.

Hoe kan ik betalen?
♦ Credit card
♦ iDEAL — je betaalt 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven
♦ iTunes (alleen mogelijk als het abonnement geopend is op een Apple TV)
♦ PayPal

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Hoe is de kwaliteit?
Netflix biedt 1080p video en Dolby Digital 5.1 audio. De kwaliteit en resolutie hangen af van de gebruikte apparatuur (zie verderop) en de verbinding. Netflix gebruikt de Microsoft VC-1-codec en een bitrate tot 5 Mbit/s. Een lagere bitrate wordt automatisch gekozen, afhankelijk van de kwaliteit van de verbinding.
Een voorkeur kan worden ingesteld op: https://account.netflix.com/VideoQuality

Wat is Super HD?
Super HD is gelijk aan 1080p maar gebruikt tot 7 Mbit/s bandbreedte voor een scherper beeld. Niet alle apparatuur/besturingssystemen ondersteunen Super HD en daarnaast dient de provider dit te ondersteunen.

Problemen
Kan geen verbinding maken met Netflix
Frequent bufferen of laden tijdens streaming
Hoe schakel ik ondertiteling, captions en alternatieve audio in op mijn apparaat?
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit

Welke apparaten zijn te gebruiken?
• TV - afhankelijk van merk/type
• Blu-ray-speler - afhankelijk van merk/type

• Amazon Kindle Fire
• Amazon Kindle Fire HD (720p)
Android 2.2+
Google Chromecast (1080p Super HD) (Android 2.3, iOS 6, Windows 7, Mac OS 10.7 of Chrome OS als afstandsbediening nodig)
Apple TV (720p/1080p, min. tweede generatie)
iPad, iPhone, iPod
• Linux d.m.v. Pipelight (Silverlight alternatief, niet ondersteund door Netflix)
• Mac OS X (Intel processor, OS X 10.4.8+, 1080p)
• PlayStation 3 (1080p Super HD)
• PlayStation 4 (1080p Super HD)
• Western Digital TV Live Plus [2010] (720p)
• Western Digital TV Live [2011 derde generatie] (1080p)
• Western Digital TV Play (1080p)
• Wii (480p)
• Wii U (1080p Super HD / ook via Gamepad)
• Windows (1080p Super HD via Windows 8 Netflix app, SilverLight noodzakelijk)
• Windows Phone (720p)
• XBOX 360 (720p)
• XBOX One (720p)

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent. Met onderstaande diensten kun je via een omweg toch naar bijvoorbeeld de Amerikaanse of Britse Netflix kijken.

Netflix is momenteel beschikbaar in onderstaande landen. In september 2014 zullen België, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland en Luxemburg toegevoegd worden.

Buitenlandse Netflix-catalogus
Er zijn verschillende mogelijkheden om o.a. de Amerikaanse of Britse Netflix catalogus te kunnen kijken.
Niet alle diensten zijn in combinatie met alle apparaten en/of browsers te gebruiken.

Proxy
Proxy.LC ♦ US$ 10/mnd.

Proxy plug-in
Hola Unblock ♦ gratis
Media Hint ♦ US$ 3,95/mnd. - eerste week gratis
ProxMate ♦ gratis* (draait op donaties van gebruikers)
Zenmate ♦ gratis

VPN
CyberGhost ♦ gratis (3 uur), ¤ 4,99/mnd.
GoTrusted ♦ US$ 5,99/mnd.
Hide My Ass ♦ vanaf US$ 4,99/mnd.
JustFreeVPN ♦ gratis
StrongVPN ♦ US$ 7/mnd.

DNS-proxy
ProxyDNS ♦ US$ 3,90/mnd.
Unblock us ♦ CA$ 4,99/mnd. - eerste week gratis
Unblockmedia ♦ US$ 5/mnd.
Unlocater ♦ € 6,19/mnd - eerste week gratis
UnoDNS ♦ US$ 4,99/mnd.

Eigen DNS-proxy
Tunlr clone
#FreeHat
pi_144686511
sinds vanmorgen is belgie ook lid van de netflix clan !
pi_144686697
Dat ligt dan aan het acteren?

Want uk en us hebben, zeker in het begin, gewoon hetzelfde script.
  vrijdag 19 september 2014 @ 10:53:10 #4
166976 DuvelDuvel
pi_144686857
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:46 schreef JohnB52 het volgende:

De acteurs uit US vind ik inderdaad een stuk sympathieker. Heb sowieso weinig met Engelse series.
#FreeHat
pi_144686984
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:46 schreef JohnB52 het volgende:

het zijn eigenlijk compleet andere series met dezelfde insteek maar een andere uitvoering. De engelse heeft in totaal ook maar iets van 12 afleveringen geloof ik, das net een half seizoen van de amerikaanse. De Engelse geeft je zo een ongemakkelijk en beschamend gevoel zoals alleen Ricky Gervais dat kan, net zoals bij Extras dat ik vorig jaar op Netflix gekeken heb maar er inmiddels vanaf is. Ik hou meer van die Engelse humor iig
  vrijdag 19 september 2014 @ 11:12:05 #6
166976 DuvelDuvel
pi_144687321

_O_

[ Bericht 3% gewijzigd door DuvelDuvel op 19-09-2014 11:19:18 ]
#FreeHat
pi_144687533
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:57 schreef planethugo het volgende:

[..]

het zijn eigenlijk compleet andere series met dezelfde insteek maar een andere uitvoering. De engelse heeft in totaal ook maar iets van 12 afleveringen geloof ik, das net een half seizoen van de amerikaanse. De Engelse geeft je zo een ongemakkelijk en beschamend gevoel zoals alleen Ricky Gervais dat kan, net zoals bij Extras dat ik vorig jaar op Netflix gekeken heb maar er inmiddels vanaf is. Ik hou meer van die Engelse humor iig
Dit ja :)
  Redactie Frontpage vrijdag 19 september 2014 @ 11:33:09 #8
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_144687862
Office US is echt kut
En die docustijl werkt niet als je filmt uit zes verschillende hoeken
pi_144687935
Office US komt op mij over als een normale sitcom.
Office UK absoluut niet, inderdaad zo vaak plaatsvervangende schaamte gevoeld daar. Ricky Gervais is gewoon briljant.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Moderator vrijdag 19 september 2014 @ 11:53:52 #10
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_144688358
Het zijn gewoon twee heel verschillende series. Btw, we hebben voor beide een topic:

Brits: TV / The Office Deel III
VS: TV / The Office (US) #18 - A.A.R.M.

En ook nog wat topics over welke serie het leukste is:
TV / Leuker: The Office UK of The Office US?
TV / Hoe kun je nou zeggen dat de Amerikaanse 'The Office' leuker is ?

Dit topic is voor Netflix en niet voor uitgebreide discussies over The Office. ;)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_144688487
Ik vind Ricky Gervais echt geweldig _O_ Extra's ook allemaal gekeken, briljant. Vooral die met Kate Winslet en die met Orlando Bloom :o :o

Is Extra's van alle Netflix'en af?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144688668
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Huh? Ik heb OITNB gewoon met Engelse subsidie gekeken.
:D :P

Bij OITNB kan je idd kiezen zag ik ^O^ maar die serie heb ik zelf nooit gekeken. Bij veel van de series/films die ík heb gezien had/heb je die keuze niet (zoals nu bij Deadwood dus bijvoorbeeld). Zodra je niet kunt kiezen heb ik persoonlijk liever EN ipv NL (indien gesproken taal ook EN is).
Tails tell tales
pi_144688754
Ik heb beide "Offices" (nog) nooit gezien, maar in het algemeen genomen geldt voor mij: indien keuze, Europese versie > US versie.
Tails tell tales
pi_144688971
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Ricky Gervais echt geweldig _O_ Extra's ook allemaal gekeken, briljant. Vooral die met Kate Winslet en die met Orlando Bloom :o :o

Is Extra's van alle Netflix'en af?

Blijft lastig OP lezen
pi_144689118
Ik zit hier met retetraag internet op de laptop van iemand anders 8-) Pagina's openen is geen feest.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144689426
quote:
7s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:44 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik het de eerste x met Engelse ondertitels bekeken, en dat was echt best moeilijk haha. Er is niks is met mijn Engels, en mijn dame heeft het zelfs gestudeerd, maar we moesten best geconcentreerd kijken. Maar inderdaad wel added enjoyment doordat je meer van de bloemrijke taal meekrijgt. Anderzijds heb ik daar ook niet altijd zin in.
Ja, het vergt wel meer concentratie, zéker bij dit soort series (of soortgelijke films), maar ik heb dat er vaak wel voor over, júist als het om een kwalitatief hoogstaande serie/film en/of bloemrijk (of anderszins opvallend) taalgebruik gaat. :)
Tails tell tales
pi_144693090
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 08:37 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Er zijn in Nederland een hoop Vlaamse cabaretiers toegevoegd.

Urbanus? Is die dan nog grappig in België?
nu nietmeer maar hector wou ik graag nog eens terugzien
pi_144693845
Ik weet niet wat het is, maar ik blijf Misfits kijken. Zo goed is het allemaal niet.
pi_144694539
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:50 schreef Mr.West het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik blijf Misfits kijken. Zo goed is het allemaal niet.
Stuk beter dan Heroes iig.
pi_144696205
misfits seizoen 1 en 2 zijn heerlijk, jammer dat daarna de cast langzaam vervangen wordt. Begin S4 gestopt met kijken
pi_144696955
quote:
Netflix wil out-of-the-box-ondersteuning op Ubuntu
Netflix wil ervoor zorgen dat gebruikers van Ubuntu standaard ook op Netflix terecht kunnen, waarbij ze gebruikmaken van de html5-videospeler. Op dit moment is dat al mogelijk, maar gebruikers moeten daarvoor een aantal handelingen verrichten.

Op dit moment kunnen Ubuntu-gebruikers de html5-videoweergave van Netflix alleen gebruiken als ze handmatig een pakket upgraden naar een nieuwere versie en vervolgens hun user-agent spoofen, zodat Netflix denkt dat het om een ondersteund platform gaat. Ook moeten ze een betaversie van Chrome gebruiken.

De nieuwere versie van de NSS-library, die wordt gebruikt voor versleutelde communicatie, is nodig om content van Netflix in de html5-videoweergave te kunnen afspelen. Een medewerker van Netflix vraagt dan ook op de Ubuntu-mailinglijst of de nieuwere versie van de NSS-library automatisch kan worden meegeleverd met Ubuntu. Als dat gebeurt, kan Netflix een wijziging doorvoeren zodat Ubuntu als ondersteund platform wordt gezien en gebruikers niet langer hun user-agent hoeven te spoofen.

Lange tijd konden gebruikers van Ubuntu en andere Linux-distributies alleen naar Netflix kijken met behulp van Wine, waarmee Windows-software op Linux kan worden gedraaid. Dat kwam doordat Netflix in de browser enkel Silverlight ondersteunde; hoewel daarvan ook een Linux-implementatie is, is die niet geschikt om Netflix-video's mee af te spelen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_144698120
ik kijk te weinig netflix :( ik kijk enkel anime op het ogenblik maar heb doctor who gedownload en denk dat ik die doctor who van netflix ga volgen die hebben wel beeld.
heb 200GB aan classic doctor who gedownload en veel waren met fotos en geluid ipv videobeelden.
pi_144701156

Derailed – 2005 16 1:47 uur
Een getrouwde reclamemanager ontmoet een sexy vrouw op weg naar werk, maar hun terloopse flirt wordt serieus wanneer een crimineel hen betrekt in een riskante intrige.

Hotel Transylvania – 2012 6 1:31 uur
Eigenaar van Hotel Transylvania, Dracula, doet dubbel werk als overbezorgde vader wanneer een ongewenste aanbidder interesse toont voor zijn tienerdochter.

Iceman
Vierhonderd jaar nadat ze in de tijd bevroren waren, worden een Ming-dynastie wachter en zijn drie achtervolgers ontdooid om hun oude strijd voort te zetten.
  vrijdag 19 september 2014 @ 19:08:30 #24
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_144701699
Derailed is echt n toffe film!
  vrijdag 19 september 2014 @ 20:00:11 #26
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_144703609
heb zoveel content met Netflix: World dat ik nauwelijks meer download via Torrent of Newsgr.
pi_144722253
Vraag.

Gezin wil Netflix, nu zijn ze nog teveel afhankelijk van mij met usenet.

Graag wat ervaringen.

Makkelijkste/goedkoopste mogelijkheden (ik wil wel 1080P) ; raspberry Pi of chromecast.

Ik heb geen van 2'en, vraag me dus af welke het allermakkelijkste van beiden is.
Moet eigenlijk echt een kwestie zijn van aanzetten en gaan met die banaan.
reden waarom ik de Raspberry zou willen kiezen, bedraad netwerk

iemand ervaring met beiden?
pi_144724268
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:13 schreef maartend het volgende:
Vraag.

Graag wat ervaringen.

Makkelijkste/goedkoopste mogelijkheden (ik wil wel 1080P) ; raspberry Pi of chromecast.

Ik heb geen van 2'en, vraag me dus af welke het allermakkelijkste van beiden is.

Raspberry PI kan dit niet en Chromecast is een streaming apparaat vanaf een telefoon, tablet of PC waarbij dit mogelijk is. Heb je die laatste dan is dit een vrij goedkope oplossing.

De makkelijkste oplossing is om een mediaspeler van bijvoorbeeld Western Digital of Apple te gebruiken qua bediening.
  zaterdag 20 september 2014 @ 15:50:13 #29
62913 Blik
The one and Only!
pi_144724553
Waarom geen Apple Tv? Werkt bij mij echt top
pi_144724570
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:13 schreef maartend het volgende:
Vraag.

Graag wat ervaringen.

De bediening met de tabletcontroller is ideaal en je kunt nog toffe games op spelen ook.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_144724604
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:50 schreef Blik het volgende:
Waarom geen Apple Tv? Werkt bij mij echt top
Toch dan maar eens kijken. V1 of V2? ivm jailbreak.
pi_144724605
Goedkope tablet Icm chromecast.
pi_144724628
En met een tablet kan je ook gewoon Netflix kijken, hou je de tv vrij voor jezelf.

Hier staat nu formule 1 op en Sien van Sellingen
pi_144726884
Gisteren blue is the warmest color gekeken.

SOOOOW BOEM KOEKOEK

Beter kijk je deze film niet met je ouders :D
pi_144727459
Waar gaat ie over?
pi_144728062
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:43 schreef JohnB52 het volgende:
Waar gaat ie over?
Lesbosex
pi_144729033
12 maanden gratis Cyberghost VPN premium ter waarde van 50 euro. Wow!! Ideaal voor netflix http://www.cyberghostvpn.com/en_us/campaign/chip.de_sept2014
pi_144729283
Ik kan als ik Netflix kijk op mijn PS3 kleine interviews zien van OITNB, maar op mijn andere TV kan ik dit niet. Weet iemand waar dit aan ligt? Moet ik Netflix upgraden?
  Donald Duck held zaterdag 20 september 2014 @ 19:02:02 #39
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_144729565
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:53 schreef JohnB52 het volgende:
En met een tablet kan je ook gewoon Netflix kijken, hou je de tv vrij voor jezelf.

Hier staat nu formule 1 op en Sien van Sellingen
iPad icm een PS3 werkt ook geweldig. Geen idee of het ook werkt voor andere combinaties tablet/spelcomputer
Met de iPad (veel fijnere navigatie) kan ik Netflix op de PS3 bedienen en je kunt ook met een enkele tik schakelen tussen de schermen. Dus bijv. op TV iets kijken en het verder laten gaan op de tablet
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_144730304
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:53 schreef Platina het volgende:
Ik kan als ik Netflix kijk op mijn PS3 kleine interviews zien van OITNB, maar op mijn andere TV kan ik dit niet. Weet iemand waar dit aan ligt? Moet ik Netflix upgraden?
Dat had. Ik op de tv van mijn ouders, een of andere nieuwe Sony tv. Daar was t wel op te vinden, maar thuis op de iPad, iPhone en Android niet.

Geen idee waar t aan ligt.
pi_144730330
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 19:02 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

iPad icm een PS3 werkt ook geweldig. Geen idee of het ook werkt voor andere combinaties tablet/spelcomputer
Met de iPad (veel fijnere navigatie) kan ik Netflix op de PS3 bedienen en je kunt ook met een enkele tik schakelen tussen de schermen. Dus bijv. op TV iets kijken en het verder laten gaan op de tablet
Met smartglass kan je ook je Xbox bedienen, geen idee of je ook zo Netflix kan kijken? Doe t gewoon via de controller.
pi_144730644
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:30 schreef DuvelDuvel het volgende:

♦ iDEAL — je betaalt 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven

wat de neuk is deze :')
There are only 151 Pokémon.
pi_144730848
Dat doe je ook als je een abonnement afsluit voor n telefoon oid...

Is om te controleren of dat wel jouw rekening is
pi_144730891
De nieuwe kaart.

pi_144747013
The Office US _O_

Laatst de laatste aflevering toevallig gezien :'(
  zondag 21 september 2014 @ 11:23:59 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144747052
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2014 19:48 schreef Aether het volgende:
De nieuwe kaart.

[ afbeelding ]
Slowly but surely Netflix is taking over the world!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 21 september 2014 @ 12:10:12 #47
262 Re
Kiss & Swallow
pi_144747946
met P&R begonnen O+
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_144748169
Chromecast aangeschaft. XboX en PS3 zouden enkel in 720p uitzenden, ik heb toch al de nodige android apparaten thuis staan, dus goed aan te sturen met een telefoon.
pi_144748393
Xbox stuurt met 1080p aan. Staat verkeerd in de OP.
pi_144748475
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 12:34 schreef JohnB52 het volgende:
Xbox stuurt met 1080p aan. Staat verkeerd in de OP.
360 is 720p, One sinds kort 1080p.
pi_144748483
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2014 11:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Slowly but surely Netflix is taking over the world!
Ironisch dat het rood uit de VS komt.
pi_144771005

In "easy A" op Netflix, chickflick.. Ze zei overigens "Tell me everything shitface" :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144771256
quote:
11s.gif Op zondag 21 september 2014 22:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]

In "easy A" op Netflix, chickflick.. Ze zei overigens "Tell me everything shitface" :')
Deze kwam ook van Netflix:
TV / Ondertiteling: achterlijke vertaalfouten #3
  zondag 21 september 2014 @ 22:10:19 #54
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_144771313
quote:
11s.gif Op zondag 21 september 2014 22:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]

Haha ! toffe film trouwens Emma stone O+
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_144771320
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 22:09 schreef Aether het volgende:

[..]

Deze kwam ook van Netflix:
TV / Ondertiteling: achterlijke vertaalfouten #3
Zal hem daar ook ff droppen, checkt niemand dat? :')

Dit is echt zo'n tienerfilm, best ongepast :')

Ik ben door alle leuke series en had echt ff geen idee wat ik wilde kijken :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  zondag 21 september 2014 @ 22:21:54 #56
230788 n8n
Pragmatisch
pi_144772025
Netflix ligt er vaak uit tegenwoordig, nu weer
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 21 september 2014 @ 22:50:33 #57
268260 Dr.Mikey
pi_144773697
quote:
7s.gif Op zondag 21 september 2014 22:21 schreef n8n het volgende:
Netflix ligt er vaak uit tegenwoordig, nu weer
Op mijn Playstation werkt het niet, Op mijn laptop gelukkig wel.
Maar blijft kut want ik wil eigenlijk via mijn tv kijken.
R.I.P DTS.
  † In Memoriam † zondag 21 september 2014 @ 23:25:44 #58
43556 miss_dynastie
pi_144775193
Op de pc doet 'ie het gewoon bij mij, maar op de Wii U viel hij vanavond drie keer uit...
  zondag 21 september 2014 @ 23:29:09 #59
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_144775303
Vanavond Ober gezien, zelden zo gelachen _O_
pi_144775499
Moet echt weer een keer mijn abbo verlengen. Heb het al een paar maanden niet meer gebruikt raar genoeg :{
pi_144775531
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2014 22:50 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Op mijn Playstation werkt het niet, Op mijn laptop gelukkig wel.
Maar blijft kut want ik wil eigenlijk via mijn tv kijken.
Chromecast?

Of anders ouderwets via hdmi
pi_144775566
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2014 23:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Moet echt weer een keer mijn abbo verlengen. Heb het al een paar maanden niet meer gebruikt raar genoeg :{
Verlengen? Loopt toch elke maand door?
pi_144775578
Ik zit sinds 20.00 via de ps4 te kijken en geen enkel probleem.

SoA O+
pi_144775665
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 23:35 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Verlengen? Loopt toch elke maand door?
Naja had het stop gezet, maar had raar genoeg nooit echt de neiging meer gehad om het opnieuw te verlengen.
  maandag 22 september 2014 @ 01:14:35 #65
268260 Dr.Mikey
pi_144778127
Ik zit de laatste dagen skins te kijken, Vette serie is dat.
R.I.P DTS.
pi_144778217
crossing lines, aanrader. weer eens wat anders qua locaties etc. ~:)
pi_144792975
quote:
Directeuren Netflix en moederbedrijf van UPC ruziën over netneutraliteit
De ceo's van Netflix en Liberty Global, het moederbedrijf van UPC, botsten op een conferentie in Kopenhagen over netneutraliteit. Als contentleveranciers moeten betalen voor netwerkcapaciteit, dan moeten isp's betalen voor de content, betoogt Netflix-ceo Reed Hastings.

NetflixTijdens de conferentie vroeg Mike Fries, de ceo van Liberty Global, zich af of contentleveranciers mee zouden moeten betalen aan het netwerkonderhoud. "Al onze peering-overeenkomsten in het laatste decennium waren handshake deals", aldus Fries, waarmee hij bedoelt dat er geen geld werd betaald voor peering. Dat werkt echter niet meer als 'een man met drie backpacks en vier zakken bagage' op komt dagen, betoogt Fries, verwijzend naar streamingdiensten als Netflix en andere diensten die veel data verstoken. "Hoe verdeel je die kosten?", vraagt de directeur van Liberty Global zich af. Liberty Global is de eigenaar van UPC, en wordt waarschijnlijk ook de eigenaar van concurrent Ziggo.

Netflix-ceo Hastings was het daar logischerwijs niet mee eens. "Het is een goede soundbite", zei hij. "Maar klanten kiezen voor Netflix. Als wij mee moeten betalen aan het netwerk, zouden we ook een deel van de omzet van de internetprovider moeten krijgen", aldus Hastings. "Dus ik zou speels tegen Mike willen zeggen: wij betalen 10 procent van je netwerkkosten, als we 10 procent van de omzet krijgen", zei Hastings. "Of wij betalen 10 procent van je netwerkkosten, en jij betaalt 10 procent van onze content-kosten."

Internetproviders voeren al langer aan dat het eerlijk zou zijn als grote contentaanbieders meebetalen aan het onderhoud van het netwerk. Aan de andere kant zijn internetabonnementen juist aantrekkelijk vanwege de diensten die op internet te vinden zijn, voeren critici aan. In Nederland is de kwestie op dit moment in ieder geval niet aan de orde: de netneutraliteit verbiedt providers om geld te vragen voor doorgifte. In de Verenigde Staten betaalt Netflix sommige providers wel.
pi_144823789
Ik dacht van te voren al wel dat ik Deadwood een goede serie zou vinden, maar ik dacht wel dat het een vrij serieuze serie was... zit echter (ook nog eens) behoorlijk wat (leuke) humor in _O_
Tails tell tales
pi_144825212
Vandaag voor het eerst kennis gemaakt met netflix
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_144825661
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vandaag voor het eerst kennis gemaakt met netflix
hoe ging het?
pi_144826000
Eerste aflevering van Penny Dreadful gekeken.
Heeft zeker mijn interesse gewekt dus maar eens volgen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144827749
In eerste weekend zorgt Netflix voor 7 procent van dataverkeer Telenet
Rond 7 tot 10 procent van het dataverkeer op het netwerk van de Belgische provider Telenet ging via Netflix in het eerste weekend dat de streamingdienst in België actief was. Dat laat een woordvoerder van de provider weten. Concurrenten laten zich er niet over uit.
pi_144828661
Ik heb seizoen 1 van mr. Selfridge vandaag af gekeken. Leuke serie, hoewel ik vind dat het het niet haalt bij andere kwalitatief erg goede bbc-series als Downton Abbey en Call the Midwife. Ik ben wel benieuwd naar s2. Afgelopen zaterdag is daarvan de laatste aflevering uitgezonden op nl 2, dus ik hoop dat het snel op netflix komt. :)
pi_144829675
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:17 schreef Solique het volgende:
Eerste aflevering van Penny Dreadful gekeken.
Heeft zeker mijn interesse gewekt dus maar eens volgen.
Ik de eerste aflevering van Sherlock Holmes.

Nou, de eerste 20 minuten, daarna moest ik weer werken. Maar de serie lijkt me best leuk!
pi_144832271
Oldboy van weekend gekeken! Blijft een topfilm!
  dinsdag 23 september 2014 @ 19:44:43 #76
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_144832272
Had nog niet gezien dat Orphan Black seizoen 2 erop stond ^O^

Dan gaan we die maar kijken.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_144832469

Jungle Book The – 1994 6 1:51 uur
Mowgli is opgegroeid tussen de wilde dieren, en verlaat de jungle omwille van de mooie Kitty. Maar hij moet de confrontatie aangaan met de corrupte kapitein Boone.

Orphan Black – 2013-2014 16
Als Sarah getuige is van de zelfmoord van een vrouw die sprekend op haar lijkt, neemt ze haar identiteit aan, haar vriendje en haar bankrekeningnummer.

Valentino – 2013 6 1:27 uur
Valentino is een succesvolle Italiaanse autoverkoper. Hij staat op het punt om te trouwen en promotie te maken. Maar Valentino heeft één probleem; hij is geen Italiaan.
pi_144833749
Waar kon je ook alweer checken of een serie nog op Netflix staat?
Dit, dus.
  dinsdag 23 september 2014 @ 20:35:49 #79
268260 Dr.Mikey
pi_144834079
Ik zit Skins seizoen 2 te kijken maar krijg het idee dat ze later met andere personages verdergaan dat is drie keer kut natuurlijk.
R.I.P DTS.
pi_144834622
Nou ik ga denk me account van netflix maar cancellen kijk er vrijwel nooit meer na nu ik het meeste van Popcorn Time haal.
Alleen het oudere serie aanbod van Popcorn Time is dan weer vrij belabberd vergeleken met Netflix.
"Oh, I'm just a social drinker. Every time someone says, 'I'll have a drink', I say, 'So shall I'!"
pi_144834726
Fargo, wat een ontzettend gave serie _O_
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 24 september 2014 @ 00:40:59 #82
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_144842779
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit Skins seizoen 2 te kijken maar krijg het idee dat ze later met andere personages verdergaan dat is drie keer kut natuurlijk.
Wisselt iedere 2 seizoenen inderdaad, maar 3 en 4 zijn ook erg leuk. Baal wel dat 5-7 er niet opstaat.
pi_144846286
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:07 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

hoe ging het?
goed ben breaking bad aant kijken. Zalig serie
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  woensdag 24 september 2014 @ 12:01:38 #84
268260 Dr.Mikey
pi_144849578
Telenet is lekker aan het kloten over Netflix gierig bedrijf.
R.I.P DTS.
pi_144849591
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:27 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Ik de eerste aflevering van Sherlock Holmes.

Nou, de eerste 20 minuten, daarna moest ik weer werken. Maar de serie lijkt me best leuk!
Is goede serie :Y
  woensdag 24 september 2014 @ 12:06:59 #86
268260 Dr.Mikey
pi_144849732
Gister de laatste aflevering van Penny Dreadful gezien. En ja we blijven het volgen ondanks de matige seizoen finale. Want het is een toffe serie met prima personages.
R.I.P DTS.
pi_144851354
Ja, Penny Dreadful ook dit weekend S1 gekeken, niet super maar wel OK, keer wat anders. Wel goed acteerwerk moet ik zeggen. S02 zal ik ook wel gaan kijken. Aanrader als je een keer wat anders wilt dan de standaard series.
I am a Koala who Stretches :P
pi_144851773
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:02 schreef Solique het volgende:

[..]

Is goede serie :Y
Alleen duurt n aflevering anderhalf uur, wel beetje lang voor n serie..
pi_144851994
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:16 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

zoveel afleveringen zitten er nu ook niet in een season dus is niet zo erg.
maar vind het wel veel blablabla eerlijk gezegd. als je het dan vergelijkt met de amerikaanse film vond ik dat toch leuker.
pi_144853037
Oja, maar je moet er echt even voor zitten, is toch anderhalf uur. Gewone serie is meestal tussen de 20/50 minuten, dat kan je makkelijker kijken dan dit.
pi_144853083
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gister de laatste aflevering van Penny Dreadful gezien. En ja we blijven het volgen ondanks de matige seizoen finale. Want het is een toffe serie met prima personages.
Begin was in ieder geval interessant, kijk S1 wel af en merk het wel.

quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:16 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Klopt, maar is het waard.
pi_144853103
Ik ga er vanavond goed voor zitten!
pi_144853393
Gisteren Warehouse 13 zitten kijken, wat een kut serie zeg :')
pi_144853872
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:55 schreef JohnB52 het volgende:
Oja, maar je moet er echt even voor zitten, is toch anderhalf uur. Gewone serie is meestal tussen de 20/50 minuten, dat kan je makkelijker kijken dan dit.
Britse detectives zijn eigenlijk altijd anderhalf uur (denk aan midsomer murders enzo). Er wordt lekker de tijd genomen voor het verhaal, komt de serie ten goede. Ik zie SH meer als een serie van korte films. :)
  woensdag 24 september 2014 @ 14:44:50 #95
166976 DuvelDuvel
pi_144854808
Gisteren Elite Squad 1&2 gezien. Hele vette films. Gaan over drugsgeweld in de sloppenwijken van Rio.
Zeker een aanrader.
#FreeHat
pi_144855002
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:21 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Britse detectives zijn eigenlijk altijd anderhalf uur (denk aan midsomer murders enzo). Er wordt lekker de tijd genomen voor het verhaal, komt de serie ten goede. Ik zie SH meer als een serie van korte films. :)
Ik vind SH niet echt een typische britse detective. Dan denk ik toch meer aan Lewis, Waking the dead, Frost etc.

SH is ook 1 van de enige series waar ik echt niks mee kan :P Na een halfuur uit gezet.
pi_144855020
Battlestar Galactica gaat volgende week verdwijnen van Netflix US. Ik zit net aan seizoen 2 :'(
pi_144855086
Nu pas toegekomen aan From dusk till dawn, erg tof!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 24 september 2014 @ 14:54:10 #99
268260 Dr.Mikey
pi_144855165
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:51 schreef AQuila360 het volgende:
Nu pas toegekomen aan From dusk till dawn, erg tof!
Die serie begint heel tof ja.
Tot pak hem beet drie afleveringen voor het einde dan opeens draait de serie 130 graden qua verhaal en hoe de personages reageren.
R.I.P DTS.
pi_144855327
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Tot pak hem beet drie afleveringen voor het einde dan opeens draait de serie 130 graden qua verhaal en hoe de personages reageren.
Ik moet er nu nog letterlijk 3 :P

Ben benieuwd, 1e paar afleveringen waren echt tof.
pi_144857661
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

vond de 2de helft vh seizoen sowieso minder dan de eerste. Ben benieuwd wat ze met het 2de seizoen gaan doen.

Ben zelf bezig met Trailer Park Boys, heerlijke onnozele komedieserie voor tussendoor en netflix heeft er onlangs een 8ste seizoen van gemaakt. Wel beetje jammer dat op de nederlandse netflix niet alle specials en films staan, waar er blijkbaar een paar van zijn gemaakt. Op de amerikaanse staan deze dan weer wel gelukkig.
pi_144861653
Ik neem aan dat Netflix in België en Nederland ongeveer dezelfde TV aanbod hebben?
pi_144861714
quote:
Ja klopt, was opzich nog wel vermakelijk maar seizoen 1 & 2 zijn wel echt steengoed
pi_144864493
Wie kijkt er nog breaking bad? Zit aan s2 aflevering 7
pi_144865191
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al uitgekeken, bitch!
  woensdag 24 september 2014 @ 19:08:27 #106
166976 DuvelDuvel
pi_144865394
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
De eerste serie die iedereen met Netflix kijkt ;)
#FreeHat
pi_144866016

Blood Diamond – 2006 16 2:23 uur
In het door oorlog geteisterde Sierra Leone, helpt een diamantsmokkelaar een lokale visser zijn familie op te sporen in ruil voor een door hem gevonden grote edelsteen.

Curious Case of Benjamin Button The – 2008 6 2:46 uur
David Fincher regisseerde dit Oscar-genomineerde verhaal van Benjamin Button, een man die oud en met rimpels werd geboren maar jaar na jaar jonger wordt.

Gran Torino – 2008 12 1:56 uur
De chagrijnige Koreaanse oorlogsveteraan Walt gaat een confrontatie aan met zijn allochtone buren uit Hmong als hun zoon zijn geliefde Gran Torino uit 1972 probeert te stelen.

No Reservations – 2007 AL 1:44 uur
Het leven van Kate, een nogal bekrompen chef, wordt op z’n kop gezet wanneer haar zus sterft in een auto-ongeluk en zij de enige voogd van haar nichtje is.

Top Gear – 2007-2013 12
Jeremy Clarkson en zijn team van autoliefhebbers testen de grenzen van luxe auto’s in deze populaire serie waarin ook beroemdheden achter het stuur kruipen.

Training Day – 2001 16 2:02 uur
Een eerstejaars agent wil tijdens een patrouillerit indruk maken op een narcotica-agent maar al gauw vermoedt hij dat de detective zelf een schurk zou kunnen zijn.
pi_144866813
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik vind SH niet echt een typische britse detective. Dan denk ik toch meer aan Lewis, Waking the dead, Frost etc.

SH is ook 1 van de enige series waar ik echt niks mee kan :P Na een halfuur uit gezet.
Klopt, maar het is wel Brits en een detective :p, Ik bedoelde meer dat ze voor dit genre altijd uitgebreid de tijd nemen.
pi_144867514
quote:
Al heel lang geleden allemaal gekeken. Wat fijn dat je alles nog mag beleven O+
pi_144867909
Niet de minste films die ze vandaag hebben toegevoegd.
pi_144868200
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:02 schreef Nickske1912 het volgende:
Niet de minste films die ze vandaag hebben toegevoegd.
Op Gran Torino na heb ik ze helaas al gezien.
pi_144868908
Gran Torino is echt n toffe film!
pi_144869045
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:25 schreef JohnB52 het volgende:
Dan die dus ook maar een keer kijken :Y
pi_144869110
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:25 schreef JohnB52 het volgende:
vond die echt saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........ wait for it .aaaaaaaaaaaaaaiiiiii
pi_144869275
Training Day _O_ Denzel O+
Tails tell tales
pi_144874221
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:51 schreef BobLee het volgende:
Nou ik ga denk me account van netflix maar cancellen kijk er vrijwel nooit meer na nu ik het meeste van Popcorn Time haal.
Alleen het oudere serie aanbod van Popcorn Time is dan weer vrij belabberd vergeleken met Netflix.
Netflix zal nooit kunnen concurreren met PopCorn time. Illegaal zonder rechten met legaal met rechten zal het nooit kunnen opnemen tegen illegale alternatieven.
pi_144879580
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:50 schreef VDBisgod het volgende:
Battlestar Galactica gaat volgende week verdwijnen van Netflix US. Ik zit net aan seizoen 2 :'(
Staat ook op de Nederlandse Netflix als t goed is...
  donderdag 25 september 2014 @ 00:32:33 #118
166976 DuvelDuvel
pi_144880569
Er staan op de Nederlandse Netflix veel leukere films dan op de Amerikaanse vind ik.

Binnenkort even Gran Torino en Driven nog kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door DuvelDuvel op 25-09-2014 17:57:30 ]
#FreeHat
pi_144896199
Gran Torino is toch echt wel een aanrader.
Vooral hoe Clint Eastwood veranderd in de film vond ik toch wel echt fantastisch om te zien.

Nu zelf maar eens beginnen aan Ray Donovan kijken of het wat is
"Oh, I'm just a social drinker. Every time someone says, 'I'll have a drink', I say, 'So shall I'!"
pi_144896242
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:33 schreef Forbry het volgende:
Training Day _O_ Denzel O+
Liever dat ze Man on Fire online gooien, die heb ik al heel lang niet meer gezien. :)
pi_144896295
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Liever dat ze Man of Fire online gooien, die heb ik al heel lang niet meer gezien. :)
Ja, Man on (niet of ;)) Fire is helemaal _O_ idd!
Tails tell tales
pi_144896315
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:44 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, Man on (niet of ;)) Fire is helemaal _O_ idd!
Huh? Ik zou zweren dat ik on had getypt, maar goed. :D
pi_144897496
quote:
Om de twee seizoenen ja, maar de 2de generatie is toffer dan de eerste _O_
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Donald Duck held donderdag 25 september 2014 @ 22:28:46 #124
46149 __Saviour__
pi_144908314
Netflix heeft een spoilersite gelanceerd. Omdat het kan.
http://spoilers.netflix.com/spoil-yourself/
Let op, als je doorklikt krijg je gelijk een willekeurige - echte! - spoiler voorgeschoteld over een serie of film in hun aanbod.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  ESF Reporter donderdag 25 september 2014 @ 22:32:24 #125
87554 Cee
Welluk?
pi_144908461
Inmiddels 5 afleveringen gekeken en dankbaar voor de aanbeveling voor Deadwood. ^O^ Mooie serie.
  donderdag 25 september 2014 @ 22:33:43 #126
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144908521
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:32 schreef Cee het volgende:
Inmiddels 5 afleveringen gekeken en dankbaar voor de aanbeveling voor Deadwood. ^O^ Mooie serie.
Leuk om te lezen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 25 september 2014 @ 22:35:38 #127
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_144908609
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Let op, als je doorklikt krijg je gelijk een willekeurige - echte! - spoiler voorgeschoteld over een serie of film in hun aanbod.
Wat is daar in hemelsnaam de lol van :')

Doordat ik wist hoe The Sixth Sense eindigde heb ik het jaren uitgesteld die film te kijken, en toen ik hem zag was ik er toch minder ondersteboven van dan als ik het niet geweten had...
  donderdag 25 september 2014 @ 22:39:53 #128
268260 Dr.Mikey
pi_144908835

Cassie
R.I.P DTS.
  donderdag 25 september 2014 @ 22:41:08 #129
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144908895
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:35 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Wat is daar in hemelsnaam de lol van :')

Om te laten zien dat spoilers fucking irritant zijn misschien? :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  donderdag 25 september 2014 @ 22:41:58 #130
268260 Dr.Mikey
pi_144908943
quote:
19s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Om te laten zien dat spoilers fucking irritant zijn misschien? :D
Ze doen anders zelf flink aan spoileren,
R.I.P DTS.
pi_144909649
Waarom heb ik Sons of Anarchie niet eerder ontdekt, daar gaan vrije uurtjes s'avonds
pi_144917180
Ik zag op fb (nieuw op netflix) een nieuwe film: Leap Year. Ik dacht: goh even simpel, misschien aardig met Amy Adams. Maaruh... De film Leap Year die er echt op staat is iets heeeeel anders.
Met een meidenkwartet
pi_144917304
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 09:56 schreef Cathmar het volgende:
Ik zag op fb (nieuw op netflix) een nieuwe film: Leap Year. Ik dacht: goh even simpel, misschien aardig met Amy Adams. Maaruh... De film Leap Year die er echt op staat is iets heeeeel anders.
Porno?
pi_144917492
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Porno?
Heb het verder niet gekeken maar
Omschrijving:
de relatie tussen journaliste Laura en een jonge man met een voorliefde voor sm leidt tot een escalatie van geweld en verdovenheid.

Dat is iets anders dan ik verwachtte zeg maar.
Met een meidenkwartet
  vrijdag 26 september 2014 @ 10:19:26 #135
8369 speknek
Another day another slay
pi_144917646
Gisteren begonnen met Suits. Volgens mij wordt dat toch ook wel zeer okay.

Gran Torino is een van de beste films van het laatste decennium.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_144918819
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:32 schreef Cee het volgende:
graag gedaan :7
pi_144918879
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:19 schreef speknek het volgende:

Suits vind ik een hele gave serie, ik hou wel van dat soort series net als Boston Legal
  Redactie Frontpage vrijdag 26 september 2014 @ 11:51:51 #138
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_144920144
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind het echt tof _O- :D
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_144920684
Hoi

Heb dus een Chromecast. En die krijg ik met geen mogelijkheid verbonden met mijn Experia V9 van KPN. Alle andere apparaten die wifi zoeken met die V9 werken zonder problemen.

Alvast wat rondgegoogled en uPnP aangezet in mijn V9.
Nix. Hij maakt gewoon geen contact. Hij geeft aan dat ik het V9 netwerk moet checken.

Als ik met de Chromecast verbinding zoek met een ander AP is er totaal geen probleem, werkt dat ding foutloos.

Maar hij moet absoluut via WiFi van de V9, ik kan niet aan mijn gezin vragen naar een andere netwerk te gaan als ze met de CC willen spelen.

Heeft iemand hier ook een V9 en dat ding aan de praat gekregen? Waar kan ik de fout zijn ingegaan?
  vrijdag 26 september 2014 @ 12:48:09 #140
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_144921784
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:35 schreef Jovatov het volgende:
Wat is daar in hemelsnaam de lol van

Ik vind het leuk :D maar ik heb dan ook geen enkele moeite met spoilers
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 26 september 2014 @ 13:43:34 #141
166976 DuvelDuvel
pi_144923148
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:19 schreef speknek het volgende:

Jennie O+

#FreeHat
pi_144923958
Ik ben deze week begonnen met Orange is the New Black. Bevalt me ook zeer goed!
pi_144931103
Weet iemand nog een leuke docu op de Nederlandse Netflix? :)
Feyenoord Rotterdam
pi_144931929
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 18:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weet iemand nog een leuke docu op de Nederlandse Netflix? :)
Men at Lunch.
  vrijdag 26 september 2014 @ 19:04:37 #145
319979 Fok-it
All is well
pi_144932337
quote:
17s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]

Cassie
I didn't eat for 3 days so I could he lovely
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_144941567
Kan iemand mij vertellen hoe die nieuwe serie op netflix heet waar je op youtube af en toe reclame van ziet? ik druk hem telkens weg in automatisme.
beetje fantasy achtig gast met lang haar. lijkt geen HEMLOCK GROVE te zijn.
nieuwe exclusieve serie op netflix. 10 episodes.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  vrijdag 26 september 2014 @ 22:49:12 #147
319979 Fok-it
All is well
pi_144941980
quote:
4s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:40 schreef CecilBDemented het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe die nieuwe serie op netflix heet waar je op youtube af en toe reclame van ziet? ik druk hem telkens weg in automatisme.
beetje fantasy achtig gast met lang haar. lijkt geen HEMLOCK GROVE te zijn.
nieuwe exclusieve serie op netflix. 10 episodes.
Penny Dreadfull?
  vrijdag 26 september 2014 @ 22:50:45 #148
268260 Dr.Mikey
pi_144942040
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:04 schreef Fok-it het volgende:

[..]

I didn't eat for 3 days so I could he lovely
Zij heeft iets in haar mimiek wat ontzettend sexy is...
Ik zou haar graag eens alle hoeken van de kamer laten zien.
R.I.P DTS.
  vrijdag 26 september 2014 @ 22:54:15 #149
319979 Fok-it
All is well
pi_144942202
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:50 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Zij heeft iets in haar mimiek wat ontzettend sexy is...
Ik zou haar graag eens alle hoeken van de kamer laten zien.
Wacht maar tot je Effy leert kennen in seizoen 3 en 4
  vrijdag 26 september 2014 @ 22:59:45 #150
268260 Dr.Mikey
pi_144942454
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wacht maar tot je Effy leert kennen in seizoen 3 en 4
Zusje van Tony al paar keer voorbij zien komen.
R.I.P DTS.
  vrijdag 26 september 2014 @ 23:20:16 #151
319979 Fok-it
All is well
pi_144943336
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Zusje van Tony al paar keer voorbij zien komen.
Perfection :9
pi_144949229
Update

Covers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Escape from Planet Earth – 2013 1:29 uur
Deze comedy voor alle leeftijden gaat over de avonturen van astronaut Scorch Supernova, een blauwe, buitenaardse held met een zucht naar avontuur.

Fallen – 2006 12 1:24 uur
De scholier Aaron Corbett wordt 18 en dat betekent dat hij niet alleen een man wordt, maar ook een nephilim: half mens, half engel met bovennatuurlijke krachten.

Fallen II: The Journey – 2007 12 1:26 uur
Aaron is half mens, half engel en blijft gevallen engelen helpen terug te keren naar de hemel. Ondertussen vecht hij tegen krijgsengelen die hem willen uitschakelen.

Fallen III: The Destiny – 2007 12 1:23 uur
Een tiener die half mens, half engel is, reist de wereld rond om anderen van zijn soort te redden van boosaardige engelen in deze miniserie voor het hele gezin.

I Am Number Four – 2011 12 1:49 uur
Nadat negen aliens hun thuisplaneet ontvluchten om vrede op aarde te vinden, worden hun plannen verstoord door achtervolgers die hen moeten doden in numerieke volgorde

Once Upon a Time – 2011-2013 12
In deze fantasieserie wordt een jonge vrouw aangetrokken door een stadje in Maine. Daar ontdekt ze overal elementen uit de sprookjeswereld.

Print the Legend
Deze bekroonde Original-documentaire volgt de race voor het marktleiderschap op het gebied van 3D-printing, de nieuwste golf in de evolutie van technologie.
  zaterdag 27 september 2014 @ 10:08:08 #153
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144949513
Once upon a time is wel tof, maar het is als meer series, ik ben al wat verder dan wat er op Netflix staat. :(
  zaterdag 27 september 2014 @ 10:11:52 #154
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_144952990
Als ik mijn tablet meeneem naar bijv Oostenrijk en zit daar op de Wi-Fi .. Kan ik daar ook netflix kijken ?
pi_144953049
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 13:16 schreef Deceit het volgende:
Als ik mijn tablet meeneem naar bijv Oostenrijk en zit daar op de Wi-Fi .. Kan ik daar ook netflix kijken ?
als je vpn hebt.
  Donald Duck held zaterdag 27 september 2014 @ 13:18:56 #157
46149 __Saviour__
pi_144953056
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 13:16 schreef Deceit het volgende:
Ja, maar dan met het lokale Oostenrijkse aanbod
Tenzij je een dienst gebruikt om van locatie te wisselen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_144971322
Was er al wat bekend of seizoen 2 van The Bridge ook naar Netflix zou komen?
  Redactie Frontpage zondag 28 september 2014 @ 10:19:48 #159
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_144975807
Op Canada the secret life of Walter mitty
  Redactie Frontpage zondag 28 september 2014 @ 10:40:50 #160
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_144976142
Zit in de pilot van the Good Wfe maar weet niet of ik 114 eps wil kijken. Wet. Ged. en blijft t case of the week?
  Redactie Frontpage zondag 28 september 2014 @ 10:59:28 #161
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_144976483
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Op Gran Torino na heb ik ze helaas al gezien.
Canada heeft leuk spul

Trouwens, die vriend van je, waar zag hij zoveel seks in the returnerd?
pi_144978127
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 10:40 schreef SunChaser het volgende:
Zit in de pilot van the Good Wfe maar weet niet of ik 114 eps wil kijken. Wet. Ged. en blijft t case of the week?
The good wife is echt super, zeker blijven kijken! Het is case of the week maar het doorgaande verhaal wordt gaandeweg steeds belangrijker. Let vooral op Eli Gold, fantastisch is hij. :)
  Redactie Frontpage zondag 28 september 2014 @ 13:34:49 #163
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_144979865
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 12:22 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

The good wife is echt super, zeker blijven kijken! Het is case of the week maar het doorgaande verhaal wordt gaandeweg steeds belangrijker. Let vooral op Eli Gold, fantastisch is hij. :)
Ik hou van case of the week

Eerste Ep gezien van penny dreadfull. Leuk
pi_145010245

A Bug’s Life – 1998 AL 1:35 uur
Namens ‘alle onderdrukte insecten ter wereld’ huurt een vindingrijke mier met de naam Flik een leger van insecten in om deze drukke kolonie te beschermen.

Looper – 2012 16 1:58 uur
Joe is een Looper een moordenaar die mensen uit de toekomst vermoordt. Bij “het sluiten van de lus” reist Joe uit de toekomst naar het verleden om te worden vermoord.
pi_145010450
Ben eens verder gegaan met Mad Men, waar ik ooit het eerste seizoen van had gezien maar niet mee verder ben gegaan.

In een weekend heel seizoen 2 gekeken. :P
Ondanks dat het niet echt een spannende serie is ofzo is het wel erg tof om te volgen.
pi_145012377
A bugs life heeft er toch al op gestaan?

Looper was van de week nog op TV.
pi_145012394
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 11:05 schreef JohnB52 het volgende:
A bugs life heeft er toch al op gestaan?

Looper was van de week nog op TV.
Dan is de licentie dus weer vrijgekomen en direct gekocht. TV-zenders kopen heel veel licenties voor films in één keer, en zenden deze uit vlak voordat ze verlopen.
pi_145012518
Ik was mis: Antz is kort geleden verwijderd.
  Redactie Frontpage maandag 29 september 2014 @ 11:16:50 #169
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_145012701
Ik kijk sinds netflix series tot ik ze niet meer leuk vind, heb er geen moeite mee gewoon te stoppen
pi_145013689
Mijn vriend en ik zijn gisteren begonnen aan The Bridge en hebben meteen de eerste drie afleveringen gekeken. Erg goed! Ben heel benieuwd hoe het verder gaat. :)
pi_145017444
Trouwens ook Bojack Horseman afgekeken, echt wel goed hoor, niet alleen grappig maar ook zielig, zeker het tweede gedeelte van het seizoen wordt hier en daar best ‘’duister’’.

Bojack is gewoon een lul, en niet eentje die dan diep van binnen een gouden hart heeft ofzo zoals je vaak ziet bij dat soort karakters. :P
  maandag 29 september 2014 @ 14:34:46 #172
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_145019152
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2014 13:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Trouwens ook Bojack Horseman afgekeken, echt wel goed hoor, niet alleen grappig maar ook zielig, zeker het tweede gedeelte van het seizoen wordt hier en daar best ‘’duister’’.

Bojack is gewoon een lul, en niet eentje die dan diep van binnen een gouden hart heeft ofzo zoals je vaak ziet bij dat soort karakters. :P
Toffe serie ja. Maar ik heb toch een positiever beeld van BoJack.

BoJack is een lul net als dat iedereen zijn fouten heeft en maakt. Dat hij geen gouden hart heeft komt omdat geen enkel mens (of paard) perfect is en een gouden hart heeft. Zoiets.

Maar leuke serie dus. Vincent Adultman _O_
pi_145019231
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 14:34 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Toffe serie ja. Maar ik heb toch een positiever beeld van BoJack.

BoJack is een lul net als dat iedereen zijn fouten heeft en maakt. Dat hij geen gouden hart heeft komt omdat geen enkel mens (of paard) perfect is en een gouden hart heeft. Zoiets.

Maar leuke serie dus. Vincent Adultman _O_
Vincent Adultman idd :D

quote:
I went to stock market today. I did a business.
  maandag 29 september 2014 @ 14:36:57 #174
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_145019247
quote:
Would you like an alcohol?
quote:
I certainly would, you sophisticated smooth talker.
pi_145019338
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2014 14:36 schreef Jovatov het volgende:

[..]

[..]

_O-

Die vogel-paparazzo ook als dat afpersen mislukt. ''I need to get out of here'' *bonk* :')

Oh en ''all the single dollars''

[ Bericht 11% gewijzigd door PBateman1978 op 29-09-2014 15:27:13 ]
pi_145045003

A.I. Artificial Intelligence – 2001 12 2:25 uur
In dit donkere, contemplatieve verhaal van Steven Spielberg, is een geavanceerd prototype van een robotkind, David, geprogrammeerd om onvoorwaardelijke liefde te tonen.

Bible The – 2013 16
Deze miniserie integreert belangrijke Bijbelverhalen en -parabels en brengt de Bijbelse visie op menselijke en goddelijke geschiedenis voor een modern publiek tot leven.

Julius Jr. – 2013 Kids OK
De grappige illustraties van Paul Frank komen tot leven in dit programma, waarin aapje Julius Jr. en zijn vrienden de wereld verkennen en elkaar helpen.

Kung Fu Panda – 2008 6 1:32 uur
Als de Vredesvallei bedreigd wordt, ontdekt de luie panda Po zijn lot als de ‘uitverkorene’ en gaat hij trainen om kungfu-held te worden.
  dinsdag 30 september 2014 @ 22:14:13 #177
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_145073401
1ste seizoen "Once Upon a Time" gezien TOP Serie :)
pi_145076366
zit ik midden in een film, reset ie opeens en dan verdwijnt de hd optie ineens :') bij alle films..

weet iemand hoe dit komt en/of oplossingen?
pi_145082626
Covers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
50/50 – 2011 12 1:40 uur
Adam Lerner heeft een perfect leventje. Dan ontdekt hij dat hij kanker heeft. Gelukkig kan hij rekenen op zijn beste vriend Kyle, die Adam op zijn eigen manier bijstaat.

Campus Confidential – 2005 6 1:24 uur
De uitbundige studente Violet en haar vriendin Cornelia starten een sappig roddelblad om de vuile was van het machtigste groepje van school buiten te hangen.

Christmas Cupid – 2010 9 1:24 uur
Een workaholic wordt achtervolgd door een overleden klant, die haar onder druk zet om te veranderen zodat ze met een voormalige vlam een liefdevolle Kerst kan beleven.

Cold Creek Manor – 2003 12 1:58 uur
Een gezin verhuist naar hun droomhuis, maar hun leven verandert in een nachtmerrie als de vorige eigenaar terugkeert uit de gevangenis en wil dat ze vertrekken.

Dexter – 2006-2013 16
Overdag analyseert de welgemanierde Dexter bloedspatten voor de politie in Miami. ‘s Nachts is hij een seriemoordenaar die zich alleen op andere moordenaars richt.

Downton Abbey – 2009-2013 9
Deze serie, die het snobisme en de intriges van een verdwijnende klassensysteem ontmaskert, vertelt het verhaal van d- elite Crawley familie en hun personeelsleden.

Hello Sister, Goodbye Life – 2006 AL 1:30 uur
Een verwende student moet snel volwassen worden als haar vader en stiefmoeder overlijden en zij de voogd van haar jongere halfzus wordt.

Jack – 1996 6 1:53 uur
Een 10-jarige jongen die eruitziet als een 40-jarige door een medische aandoening, overtuigt zijn overbezorgde ouders om hem naar een openbare school te sturen.

Mickey Mouse Clubhouse – 2006-2008 AL
Met behulp van hun handige Mousekatools leren Mickey en zijn Disney-clubhuisvriendjes een nieuwe generatie kleuters op een speelse manier hoe ze problemen kunnen oplossen.

Nothing to Lose – 1997 6 1:37 uur
Een reclamemanager heeft een slechte dag en zet een overvaller op zijn nummer. Samen maken de twee de rit van hun leven.

Romy and Michele’s High School Reunion – 1997 6 1:31 uur
Lisa Kudrow en Mira Sorvino spelen de rol van twee niet al te snuggere feestbeesten die zich anders willen voordoen voor de reünie van hun middelbare school.

Santa Baby 2: Christmas Maybe – 2009 6 1:24 uur
Jenny McCarthy speelt opnieuw de rol van de Kerstman in deze feestelijke sequel. Wanneer de Kerstman moe is van zijn werk, wijst hij haar aan als zijn opvolger.

Snow 2: Brain Freeze – 2008 AL 1:26 uur
Wanneer de Kerstman vlak voor Kerst zijn geheugen kwijt raakt na een reis door een magische spiegel, probeert zijn vrouw hem op tijd te helpen voor de middernachtrit.

Stephen King’s Desperation – 2006 16 2:11 uur
Wanneer een groep vreemden elkaar tegenkomt in een plaatsje in Nevada, zijn ze overgeleverd aan een psychotische politieman die is bezeten door een wraakzuchtige geest.

Swearnet Live – 2014 Volwassen 1:15 uur
‘Trailer Park Boys’ John Paul Tremblay, Robb Wells en Mike Smith presenteren met veel grof taalgebruik deze live-aftrap van hun tv-netwerk op internet: Swearnet.

TEDTalks: How to Start a Movement – 2011
Derek Sivers gebruikt filmmateriaal van een muziekfestival om te laten zien hoe een beweging pas begint als volgers de moed hebben om de leider te volgen.

Won’t Back Down – 2012 12
In dit waargebeurde drama putten twee vrouwen met verschillende achtergronden uit hun gezamenlijke band, het moederschap, om een binnenstedelijke school te verbeteren.
  Public Relations / Redactie Film woensdag 1 oktober 2014 @ 09:40:13 #180
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_145082764
Gelukkig komen de Kerstfilms op tijd... :)
pi_145083022
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:40 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Gelukkig komen de Kerstfilms op tijd... :)
Sinterklaas hadden we al een maand ;)
TV / Netflix #27 auch fur kinder und familien
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:49:01 #182
318507 Jester65
Stay frosty
pi_145084319
Mooi lijstje weer. Gisteravond Unsere Mütter, unsere Väter afgezien, mooie serie!

Even een vraagje: ik zie in mijn lijstje van films/series die ik leuk zou moeten vinden Gold Divers staan, maar als ik die probeer te kijken geeft ie elke keer een foutmelding. Ligt dat aan mij, of is het een fout van Netflix dat Gold Divers gewoon niet beschikbaar is in Nederland?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:53:36 #183
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_145084428
quote:
7s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:34 schreef Aether het volgende:
Covers
SPOILER
Dexter – 2006-2013 16
Overdag analyseert de welgemanierde Dexter bloedspatten voor de politie in Miami. ‘s Nachts is hij een seriemoordenaar die zich alleen op andere moordenaars richt.

Als dit een lijst is met nieuwe series, betekent dit dan dat het laatste seizoen van Dexter op Netflix staat?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:55:56 #184
268260 Dr.Mikey
pi_145084487
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:14 schreef KingRadler het volgende:
1ste seizoen "Once Upon a Time" gezien TOP Serie :)
Mwah mijn vrouwtje is er fan van mij gaat het allemaal net iets te traag.
R.I.P DTS.
pi_145084694
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:53 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Als dit een lijst is met nieuwe series, betekent dit dan dat het laatste seizoen van Dexter op Netflix staat?
Seizoen 8 is nieuw.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 11:02:47 #186
318507 Jester65
Stay frosty
pi_145084695
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:53 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Als je de link aanklikt komt je op Netflix, en zie je welke seizoenen beschikbaar zijn, in dit geval tot en met seizoen 8.
pi_145085318
Yes, Mickey Mouse Clubhouse!

Daar zat ik op te wachten, fijn!
pi_145089642
Mijn dochter doet er ws een vreugdedansje om.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 13:38:30 #189
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_145089763
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:02 schreef Aether het volgende:

[..]

Seizoen 8 is nieuw.
Jaaaaa, eindelijk *O*
  Public Relations / Redactie Film woensdag 1 oktober 2014 @ 14:43:26 #190
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_145091704
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Jaaaaa, eindelijk *O*
Don't get your hopes up
pi_145091833
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:43 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Don't get your hopes up
idd :D

Ben zelf wel benieuwd naar Swearnet Live, van en met de Trailer Park Boys 8-)
  woensdag 1 oktober 2014 @ 14:53:52 #192
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_145092042
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:43 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Don't get your hopes up
Omdat hij er stiekem toch nog niet op staat of omdat het seizoen kut is?
Ik vond het t/m seizoen 7 eigenlijk wel vermakelijk :)
pi_145092166
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

dat laatste, het seizoen is ronduit teleurstellend. Maar natuurlijk wel iets dat je gezien moet hebben als je de rest gezien hebt
pi_145092225
ik erger me aan de manier waarop subtitles worden weergegeven.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 14:59:18 #195
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_145092248
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:57 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat laatste, het seizoen is ronduit teleurstellend. Maar natuurlijk wel iets dat je gezien moet hebben als je de rest gezien hebt
Ja dat sowieso :Y Ben benieuwd dan...

En anders kan ik me nog wel vermaken met Once Upon A Time aangezien ik daarvan seizoen 3 nog maar deels gezien heb :9
pi_145092743
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:58 schreef redboyke het volgende:
ik erger me aan de manier waarop subtitles worden weergegeven.
Kun je aanpassen in je profiel.
Helaas nemen niet alle apparaten nemen ze ook over...
pi_145092757
quote:

[..]

bwa ik was ook tegen dat einde maar na veel nadenken en de reactie van de makers te lezen kan ik het wel snappen nu en is het einde eigenlijk niet slecht meer. pas als je hetzelfde meemaakt dan weet je dat het klopt
pi_145092856
quote:
7s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:15 schreef Aether het volgende:

[..]

Kun je aanpassen in je profiel.
Helaas nemen niet alle apparaten nemen ze ook over...
hoe stel ik ze in dat ze exact hetzelfde worden weergegeven zoals de ondertitels op tv en xbmc?
op fullscreen valt het wel mee maar op tablet en windowed mode ziet het er fucking lelijk uit.
pi_145104040
Flix Plus Customizes Netflix to Your Heart's Desire http://feeds.gawker.com/~r/kotaku/vip/~3/D0KASjxH6MY/+tinaamini
  woensdag 1 oktober 2014 @ 21:19:33 #200
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_145106255
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Laatste seizoen is zo deprimerend. Kwam niet voorbij afl 1. Alleen maar gezeik.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  Public Relations / Redactie Film donderdag 2 oktober 2014 @ 00:36:57 #201
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_145115255
quote:

[..]

Niet mee eens. Het is je tijd niet waard.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 00:49:39 #202
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_145115512
Recente aanbevelingen:
Drive
Thank you for smoking
Catch me of you can
back To the future
hotel transylvania
oldboy
howl's moving castle
Eternal sunshine of a spotless mind
pi_145121958
Ik zag dat Mickey Mouse club huis was toegevoegd voor de kids...leuk!

Weet iemand of Dora / Diego ook nog komen? Mijn kids vinden dat nl. ook erg leuk.
pi_145128990
USA update:

quote:
Another Gay Movie (Comedy, Gay & Lesbian)
Anthony Bourdain: No Reservations Collection (TV, Travel, Food)
Bear City (Indie, Comedy, Gay & Lesbian)
Boy Culture (Indie, Drama, Gay & Lesbian)
Cabin Fever: Patient Zero (Horror)
Chelsea Handler: Uganda Be Kidding Me (Netflix Original, Standup)
Diners, Drive-Ins, and Dives Collection (TV, Food)
Gilmore Girls Season 1-7 (TV, Drama)
Good Eats Collection (TV, Food)
Guardian of the Highlands (Family, Animation)
House Hunters Collection (TV, Reality)
Julius Jr. Season 1 (TV, Kids)
Justin Bieber: Never Say Never/Director's Fan Cut (Documentary, Musical)
Killing Them Softly (Action, Thriller)
Longhorns (Indie, Drama, Gay & Lesbian)
Man vs Food Collection (TV, Food)
Melanie Comarcho: Hello! (Standup)
Off Limits Collection (TV, Travel)
Peaky Blinders Season 1 (TV, Drama)
Rachael Ray's Week in a Day Collection (TV, Food)
Restaurant: Impossible Collection (TV, Reality)
Selling New York Collection (TV, Reality)
Taboo Season 1 (TV, Reality)
The Heart of Bruno Wizard (Documentary, Musical)
The Hunted (Action, Thriller)
The Monkey's Paw (Horror, Supernatural)
  donderdag 2 oktober 2014 @ 17:49:15 #205
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_145131922
quote:
Adam Sandler to star in four movies exclusively for Netflix

Netflix is quickly changing the landscape of the studio system.

The streaming site announced Thursday that it has closed a deal with Adam Sandler and his production company, Happy Madison. Four new movies starring Sandler will premiere exclusively in 50 Netflix territories. Notably, there will be no studio middleman facilitating the deal, and the films will bypass a theatrical run.

“When these fine people came to me with an offer to make four movies for them, I immediately said yes for one reason and one reason only.. Netflix rhymes with Wet Chicks,.” said Sandler, in a statement. “Let the streaming begin
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_145136983
Blacklist is er in geslaagd om mijn vriendin een hekel aan James Spader te laten krijgen. Wat een lulprogramma.
anonieme razernist
  Donald Duck held donderdag 2 oktober 2014 @ 20:10:22 #207
46149 __Saviour__
pi_145137126
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 17:49 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Kijk eens aan, Adam Sandler. Dat zijn toch de betere exclusieve zaken waarvoor je Netflix neemt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_145142152
Zo, dat ging snel, in 3 dagen tijd alle afleveringen van Sherlock gezien!

Nu wachten tot eind 2015 ofzo?
pi_145143268
Wat is Deadwood een bazen serie zeg!
pi_145145216
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 23:51 schreef larry_flynt het volgende:
Niet kijken, Daarna vind je nooit meer iets echt goed, hooguit the Wire.
anonieme razernist
pi_145146727
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 01:29 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Haha, ik hoorde dat het gecanceld is na drie seizoenen. Heeft het wel een beetje een satisfied einde?
pi_145150937
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 08:08 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Haha, ik hoorde dat het gecanceld is na drie seizoenen. Heeft het wel een beetje een satisfied einde?
Mwao, ja, eigenlijk wel. Er is één soort verhaallijn die niet doorloopt en niet echt eindigt wmb ('de acteurs').

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 03-10-2014 15:17:49 ]
anonieme razernist
pi_145156619
Waar in mijn account kan ik zien tot wanneer mijn cadeau-abonnement loopt? Had zo'n 6 maanden voucher ingewisseld...
pi_145157327
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:04 schreef Deezertje het volgende:
Waar in mijn account kan ik zien tot wanneer mijn cadeau-abonnement loopt? Had zo'n 6 maanden voucher ingewisseld...
https://www.netflix.com/GiftHistory
pi_145164298
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 01:29 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Eerste seizoen vond ik fantastisch! Als ik puur naar dat seizoen kijk, zou ik Deadwood zeker in mijn top 5 aller tijden zetten. Misschien wel top 3 aller tijden, hell... moet ik nog even goed over nadenken, maar misschien zelfs op plek 1 (waar Twin Peaks al heel lang staat, op 2 staat Breaking Bad). Serieus, zo enorm goed vind ik dat seizoen. :Y

Echter, ik heb inmiddels ook de helft van seizoen 2 gezien en hoewel ik mij nog steeds wel vermaak, ben ik op het moment toch een stuk minder enthousiast. Ik vind de serie opeens erg rommelig/onduidelijk en ik vind de nieuwe verhaallijnen en vooral ook de nieuwe karakters niet zo boeiend... ben benieuwd wat ik nog van de rest ga vinden. :D

Wel heb ik een groot vermoeden dat Al -sowieso- mijn nieuwe meest favoriete "bad guy" (met ergens toch ook nog wel een klein hartje) aller tijden gaat worden _O_
Tails tell tales
pi_145165226
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 19:36 schreef Forbry het volgende:

[..]

Eerste seizoen vond ik fantastisch! Als ik puur naar dat seizoen kijk, zou ik Deadwood zeker in mijn top 5 aller tijden zetten. Misschien wel top 3 aller tijden, hell... moet ik nog even goed over nadenken, maar misschien zelfs op plek 1 (waar Twin Peaks al heel lang staat, op 2 staat Breaking Bad). Serieus, zo enorm goed vind ik dat seizoen. :Y

Echter, ik heb inmiddels ook de helft van seizoen 2 gezien en hoewel ik mij nog steeds wel vermaak, ben ik op het moment toch een stuk minder enthousiast. Ik vind de serie opeens erg rommelig/onduidelijk en ik vind de nieuwe verhaallijnen en vooral ook de nieuwe karakters niet zo boeiend... ben benieuwd wat ik nog van de rest ga vinden. :D

Wel heb ik een groot vermoeden dat Al -sowieso- mijn nieuwe meest favoriete "bad guy" (met ergens toch ook nog wel een klein hartje) aller tijden gaat worden _O_
De niersteen-operatie al gezien? Hoogtepunt van seizoen 2.
anonieme razernist
pi_145165256
quote:
12s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 19:56 schreef NoCigar het volgende:

[..]

De niersteen-operatie al gehad?
Ja, nét!
Tails tell tales
pi_145165351
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 19:57 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, nét!
Voor mij hoeft het niet altijd zó realistisch. Dat kan ik ook ooit krijgen.
anonieme razernist
pi_145166541
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 19:59 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Voor mij hoeft het niet altijd zó realistisch. Dat kan ik ook ooit krijgen.
Ja, de ellende kwam absoluut over, waarschijnlijk nog veel nadrukkelijker als je zelf een man bent :X
Ik vond dat ook nog wel één van de meest boeiende momenten van dit seizoen (tot nu toe). Alleen
SPOILER
vond ik als verhaallijn voor Al toch wel iets minder dan de voorgaande verhaallijn(en).
Nou ja, ik ga sowieso vrolijk door met kijken en zodra ik álles heb gezien, drop ik hier mijn definitieve oordeel nog wel. ;)

Nogmaals, seizoen 1 vond ik in ieder geval (in zijn geheel) super! O+
Tails tell tales
pi_145177992
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 20:28 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, de ellende kwam absoluut over, waarschijnlijk nog veel nadrukkelijker als je zelf een man bent :X
Ik vond dat ook nog wel één van de meest boeiende momenten van dit seizoen (tot nu toe). Alleen
SPOILER
vond ik als verhaallijn voor Al toch wel iets minder dan de voorgaande verhaallijn(en).
Nou ja, ik ga sowieso vrolijk door met kijken en zodra ik álles heb gezien, drop ik hier mijn definitieve oordeel nog wel. ;)

Nogmaals, seizoen 1 vond ik in ieder geval (in zijn geheel) super! O+
Dat herken ik wel.
SPOILER
anonieme razernist
pi_145184050
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 02:02 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Dat herken ik wel.
SPOILER
SPOILER
Tails tell tales
pi_145202014
quote:
Staan erg goede films tussen zeg!
  zondag 5 oktober 2014 @ 00:31:05 #224
319979 Fok-it
All is well
pi_145203063
Wow Django nu al op Netflix _O_
  zondag 5 oktober 2014 @ 00:45:45 #225
268260 Dr.Mikey
pi_145203452
Django Blood Diamond etc natuurlijk allemaal al gezien.
R.I.P DTS.
  zondag 5 oktober 2014 @ 00:47:21 #226
319979 Fok-it
All is well
pi_145203513
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Django Blood Diamond etc natuurlijk allemaal al gezien.
Wel geweldige film.
Christopher Waltz _O_
  zondag 5 oktober 2014 @ 01:02:43 #227
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_145203938
Zo'n LOTR, is dat dan de extended edition, of de 'gewone'?

Toffe update wel, 28 days O+

Django moet ik nog zien. Dus ook dat is een welkome toevoeging.
  zondag 5 oktober 2014 @ 09:47:36 #228
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_145208060
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 23:51 schreef larry_flynt het volgende:
Die wil ik ook nog gaan kijken, ben nu bezig met Penny dreadful die bevalt me ook wel.
  roze zondag 5 oktober 2014 @ 14:40:41 #229
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_145215842
Once Upon a Time kijken _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_145216978
Zou eens tijd worden dat ze de mogelijkheid bieden om in-app een trailer van de film/serie/documentaire te kijken.
pi_145247593

Jake and the Never Land Pirates – 2011-2012 AL
In deze getekende spin-off van Disneys populaire Peter Pan gaat de jonge Jake met zijn vrienden op schattenjacht in Nooitgedachtland op hun schip Bucky.

Koning van Katoren – 2011 9 2:05 uur
Het Koninkrijk van Katoren wordt jaren geregeerd door corrupte ministers. Totdat de jonge Stach zich bij hen meldt om de nieuwe koning van Katoren te worden.

Passion of the Christ The – 2004 16 2:06 uur
Mel Gibson staat aan het roer van dit controversiële epos waarin de laatste verraderlijke 12 uur van het leven van Jezus Christus worden belicht.

Tangled – 2010 6 1:40 uur
Disney verfilmde het sprookje van de gebroeders Grimm over Rapunzel, een langharige schoonheid die gevangen is gezet in een toren door de boze heks Moeder Gothel.
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:04:22 #232
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_145247729
Na afl 4 begint dat penny dreadful een beetje duidelijkheid te krijgen :)

Leuke serie!
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  maandag 6 oktober 2014 @ 15:27:45 #233
258885 Solique
I Kill You !
pi_145255638
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:04 schreef SosuaCafe het volgende:
Na afl 4 begint dat penny dreadful een beetje duidelijkheid te krijgen :)

Leuke serie!
Ik vond eerste aflevering al interessant.
Ga er zeker verder mee :)
pi_145256648
Gisteravond de eerste aflevering van Peaky Blinders eens een kans gegeven. De eerste helft ging een beetje langzaam, maar na de 2e helft gezien te hebben had ik wel het "Ik wil nu de andere 5 afleveringen zien!" gevoel. Dat doen we dan deze week maar eens.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:33:56 #235
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_145271988
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_145272687
Gaaf! Heb alleen geen Showtime. Maar goed, 2016 pas, dus dat zien we tegen die tijd wel weer.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_145274497
Die rapunzel film stond er al maanden op. Was ineens verdwenen en nu terug als 'nieuw'. Raar toch.
Met een meidenkwartet
pi_145285871
quote:
Ja, het stond al in een aantal andere tv-topics, maar absoluut geweldig nieuws! ^O^
Tails tell tales
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 17:43:45 #239
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_145301215
Oké creepy dit, ik wilde een bepaalde tv-serie kijken, open ik Netflix, staat die helemaal als 1e bij "populair op Netflix"....
En het is niet Breaking Bad of zo, maar Gilmore Girls :@ dus hoe kan dit, zo toevallig of voorspellend?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_145301399
Gilmore Girls stond gisteravond bij mij op de Xbox ook als eerste geselecteerd als highlight. Lijkt me niks creepy of voorspellends aan, aangezien ik geen zin had (of heb) om die serie ooit te kijken.
pi_145301628
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 17:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Oké creepy dit, ik wilde een bepaalde tv-serie kijken, open ik Netflix, staat die helemaal als 1e bij "populair op Netflix"....
En het is niet Breaking Bad of zo, maar Gilmore Girls :@ dus hoe kan dit, zo toevallig of voorspellend?
misschien issie populair op netflix, zomaar een gokje :P
pi_145301754
Gister How To Survive a Plague gekeken. Erg indrukwekkend.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_145302409
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 18:01 schreef Fascination het volgende:
Gister How To Survive a Plague gekeken. Erg indrukwekkend.
Is dat een documentaire?
pi_145302519
How to Survive a Plague
How to Survive a Plague (2012) - IMDb
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 22:18:04 #245
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_145312659
Ik ben gestopt met illegaal downloaden van films en series. de meeste ervan komen volgend jaar op Netflix. En ik heb zelf ook totaal niet de tijd om alles te kijken.

De content dat Netflix mij aanbied kan ik best een jaar vooruit.

Als ik bijvoorbeeld Arrow Seizoen 3 nu kijk of over een jaar maakt mij niks uit.
pi_145313889
het is dat netflix een paar van mijn favoriete series niet heeft... anders zou ik ook niet meer downloaden....
usenet abonnement is net weer automatisch met een jaar verlengd, grote kans dat ik deze volgend jaar wel op zeg
  Redactie Frontpage dinsdag 7 oktober 2014 @ 23:20:15 #247
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_145316170
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 22:18 schreef KingRadler het volgende:
Ik ben gestopt met illegaal downloaden van films en series. de meeste ervan komen volgend jaar op Netflix. En ik heb zelf ook totaal niet de tijd om alles te kijken.

De content dat Netflix mij aanbied kan ik best een jaar vooruit.

Als ik bijvoorbeeld Arrow Seizoen 3 nu kijk of over een jaar maakt mij niks uit.
Heb dat ook, download amper nog. Wel voor 17 euro n blockaccount gekocht van 100 gb voor nieuwe bigbangtheorie of een gemiste film of muziek of een boek. Ik kijk nu series waarvan ik nog nooit had gehoord. Nu bezig met the goodwife. Verder heb ik een PUC dus downloaden doe ik matig
  Redactie Frontpage dinsdag 7 oktober 2014 @ 23:21:55 #248
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_145316236
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 17:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Ze hebben een soort algoritme van wat je kijkt, weet ie wat je meer leuk vindt. Heb ik ook
  woensdag 8 oktober 2014 @ 10:03:50 #249
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_145322302
28 days later
EN 28 weeks later
toegevoegd ^O^
mee bekant vangde gin haas.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 10:10:09 #250
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_145322429
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 23:21 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ze hebben een soort algoritme van wat je kijkt, weet ie wat je meer leuk vindt. Heb ik ook
Hm mjah, vond het alsnog wel 2spooky4me :@
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_145322473
Covers
SPOILER
28 Days Later – 2002 16 1:53 uur
Dagen nadat een dodelijk virus is ontsnapt en zich via de lucht verspreid, vechten overlevenden wanhopig om zichzelf te beschermen.

28 Weeks Later – 2007 16 1:40 uur
Een groep Amerikanen weet zeker dat het gevaar is geweken en reist naar de Britse eilanden, waar de bevolking sterk is uitgedund. De kwelling is echter nog niet voorbij.

John Tucker Must Die – 2006 6 1:29 uur
Als drie tienermeisjes ontdekken dat hun hart is gebroken door dezelfde schoft, bundelen ze hun krachten om wraak te nemen op hun aantrekkelijke ex.

Max Payne – 2008 16 1:39 uur
Undercover DEA-agent Max Payne uit New York wil samen met een moordenares de moord op haar familie wreken.

My Cousin Vinny – 1992 6 1:59 uur
Wanneer de tieners Billy en Stan vals worden beschuldigd van de moord op een winkelbediende in Alabama, schakelt Billy een onervaren advocaat in, zijn neef Vinny.

Notorious – 2009 12 2:02 uur
Deze inzichtelijke filmbiografie toont het zware leven van The Notorious B.I.G. als drugsdealer, zijn artistieke succes en zijn onopgeloste moord op zijn 24ste.
pi_145322667
John Tucker Must Die is toch niet nieuw?
pi_145322938
quote:
11s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 10:22 schreef iBenny het volgende:
Misschien weer opnieuw toegevoegd na eerder verwijderd te zijn?
  woensdag 8 oktober 2014 @ 10:35:49 #254
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_145322970
Max Payne is wel een fijn filmpje ^O^
  woensdag 8 oktober 2014 @ 13:00:54 #255
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_145326728
quote:
11s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 10:22 schreef iBenny het volgende:
Je bent ws in de war met, John dies at the end.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 07:44:46 #256
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_145354223
gisteren notorious gezien, is wel een aanrader ^O^
mee bekant vangde gin haas.
  Redactie Frontpage donderdag 9 oktober 2014 @ 09:36:01 #257
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_145355409
Ze voegen zovaak oud films toe
pi_145356168
Covers
SPOILER
Africa – 2013 6
In deze vijfdelige natuurserie zie je fascinerende verhalen over overleven op het Afrikaanse continent, waar de meest uiteenlopende fauna op de planeet te vinden is.

Call the Midwife – 2012-2013 9
Deze dramaserie speelt zich af in het arme East London in de jaren 1950 en gaat over een kersverse verloskundige en haar collega’s in een klooster annex verpleeghuis.

Human Planet – 2011 6
In deze serie reizen we over de aarde om de relatie tussen mens en natuur te verkennen, in talrijke klimaten en omgevingen.

Life on Mars (U.K.) – 2006-2007 12
Rechercheur Sam Tyler wordt na een ongeluk in 2006 wakker in het jaar 1973. Hij gaat door met zijn werk aan politiezaken, maar worstelt met de notie van tijdreizen.

Masterpiece Classic: Emma – 2009 AL
In deze bewerking van Jane Austen neemt de bemoeial Emma Woodhouse de nieuwe protegee Harriet Smith onder haar vleugels, maar haar plannen lopen uit op een ramp.

Masterpiece Classic: Great Expectations – 2011
Een serie gebeurtenissen leidt een jongeman, een wees, naar een mysterieuze erfenis en een kennismaking met een enge kluizenares en haar mooie beschermelinge.

Masterpiece Classic: Jane Austen’s Persuasion – 2007 AL 1:32 uur
Anne verbrak haar verloving met Frederick omdat hij geld noch een hoge rang had. Jaren later keert Frederick terug van zee met een fortuin

Yellowstone: Battle for Life – 2009
Deze documentaire is gefilmd gedurende drie seizoenen en brengt de dagelijkse strijd om te overleven in beeld die wordt gevoerd door dieren in Yellowstone National Park.
pi_145356214
quote:
7s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 10:06 schreef Aether het volgende:
Covers
SPOILER
Africa – 2013 6
In deze vijfdelige natuurserie zie je fascinerende verhalen over overleven op het Afrikaanse continent, waar de meest uiteenlopende fauna op de planeet te vinden is.
Call the Midwife – 2012-2013 9
Deze dramaserie speelt zich af in het arme East London in de jaren 1950 en gaat over een kersverse verloskundige en haar collega’s in een klooster annex verpleeghuis.
Human Planet – 2011 6
In deze serie reizen we over de aarde om de relatie tussen mens en natuur te verkennen, in talrijke klimaten en omgevingen.
Life on Mars (U.K.) – 2006-2007 12
Rechercheur Sam Tyler wordt na een ongeluk in 2006 wakker in het jaar 1973. Hij gaat door met zijn werk aan politiezaken, maar worstelt met de notie van tijdreizen.
Masterpiece Classic: Emma – 2009 AL
In deze bewerking van Jane Austen neemt de bemoeial Emma Woodhouse de nieuwe protegee Harriet Smith onder haar vleugels, maar haar plannen lopen uit op een ramp.
Masterpiece Classic: Great Expectations – 2011
Een serie gebeurtenissen leidt een jongeman, een wees, naar een mysterieuze erfenis en een kennismaking met een enge kluizenares en haar mooie beschermelinge.
Masterpiece Classic: Jane Austen’s Persuasion – 2007 AL 1:32 uur
Anne verbrak haar verloving met Frederick omdat hij geld noch een hoge rang had. Jaren later keert Frederick terug van zee met een fortuin
Yellowstone: Battle for Life – 2009
Deze documentaire is gefilmd gedurende drie seizoenen en brengt de dagelijkse strijd om te overleven in beeld die wordt gevoerd door dieren in Yellowstone National Park.
Life on Mars is écht heel erg goed!
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 07:43:29 #260
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_145385413
Pramface Seizoen 3 op Netflix :)
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:10:18 #261
268260 Dr.Mikey
pi_145395193
Wanneer komt The Flash nou een keer naar Netflix?
R.I.P DTS.
pi_145398045
Bij netflix denken ze volgens mij dat ik opeens een Belg ben geworden. Alleen nog maar Vlaamse cabaretiers! Hebben anderen dit ook?
pi_145398143
USA updates:

quote:
Little Man (Comedy)
Hart of Dixie Season 3 (TV, Drama)
Raising Hope Season 4 (TV, Drama)
Supernatural Season 9 (TV, Drama, Supernatural)
The Following Season 2 (TV, Drama, Crime)
Arrow Season 2 (TV, Drama)
Action Replayy (Comedy, Romantic, Bollywood)
In a World (Indie, Comedy)
Redeemed (Drama, Romantic)
pi_145422797
Netflix ondersteunt Ubuntu out-of-the-box
Netflix ondersteunt Ubuntu in combinatie met Google Chrome nu out-of-the-box. Daartoe worden html5-videostreams met drm gebruikt. Tot nu toe moesten gebruikers een aantal handelingen verrichten om Netflix-streams te kunnen kijken.

NetflixNetflix heeft ondersteuning voor Chrome in combinatie met Ubuntu stilletjes ingeschakeld, melden gebruikers op Reddit. Het is nog niet duidelijk hoe het met andere Linux-distributies zit. Zeker is wel dat Ubuntu in combinatie met Firefox standaard nog niet wordt ondersteund.

Tot nu toe konden gebruikers wel naar Netflix-streams kijken, maar dan moesten ze handmatig een library upgraden die werd gebruikt voor de digital rights management-beveiliging van de streams. Bovendien moesten ze hun user-agent spoofen. Dat is nu niet meer nodig: de nieuwe versie van de library is na aandringen van Netflix nu standaard aanwezig in de Ubuntu-repository, en de user-agent van Chrome op Ubuntu is door Netflix toegevoegd aan de lijst met ondersteunde browsers.

Lange tijd konden gebruikers van Ubuntu en andere Linux-distributies alleen naar Netflix kijken met behulp van Wine, waarmee Windows-software op Linux kan worden gedraaid. Dat kwam doordat Netflix in de browser enkel Silverlight ondersteunde; hoewel daarvan ook een Linux-implementatie is, is die niet geschikt om Netflix-video's mee af te spelen.
pi_145424201
Meer dan een maand geen NF gekeken. Beetje zonde.

Ik ga nu aan Penny Dreadfull beginnen.
pi_145424956
Iemand die weet wanneer Sons of Anarchy seizoen 6/7/8 op NF komt? NLse versie
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:02:43 #267
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_145428464
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 12:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die weet wanneer Sons of Anarchy seizoen 6/7/8 op NF komt? NLse versie
ik wist niet dat die nagesynchroniseerd werd :P
pi_145438232
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 15:02 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ik wist niet dat die nagesynchroniseerd werd :P
;(
  zondag 12 oktober 2014 @ 09:00:04 #269
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_145448254
  zondag 12 oktober 2014 @ 09:11:26 #270
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_145448314
Van de week 12 years a slave gekeken via de Canadese Netflix. Aanrader O+

quote:
Based on an incredible true story of one man's fight for survival and freedom. In the pre-Civil War United States, Solomon Northup (Chiwetel Ejiofor), a free black man from upstate New York, is abducted and sold into slavery. Facing cruelty (personified by a malevolent slave owner, portrayed by Michael Fassbender), as well as unexpected kindnesses, Solomon struggles not only to stay alive, but to retain his dignity. In the twelfth year of his unforgettable odyssey, Solomon's chance meeting with a Canadian abolitionist (Brad Pitt) will forever alter his life. Written by Fox Searchlight
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_145448492
Ben nog steeds met Deadwood bezig en daarnaast heb ik een begin gemaakt met zowel Fringe als Dr. Who (2005). Die tweede serie beviel zo op het eerste gezicht beter dan die eerste en daar ga ik zeker nog wat meer afleveringen van kijken... deed me aan The Hitchhiker's Guide to the Galaxy denken... scifi met humor. :)
Tails tell tales
  Redactie Frontpage zondag 12 oktober 2014 @ 09:36:59 #272
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_145448536
Fringe vond ik de eerste twee seizoenen top. Toen was het nog case of the week en daar hou ik meer van. Daarna werd t allemaal minder vond ik.
pi_145448771
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 09:36 schreef SunChaser het volgende:
Fringe vond ik de eerste twee seizoenen top. Toen was het nog case of the week en daar hou ik meer van. Daarna werd t allemaal minder vond ik.
En ik hou juist wel van een rode draad in een serie :7 Vond 1 seizoen echt ruk, maar voor de rest een erg toffe serie.
  Redactie Frontpage zondag 12 oktober 2014 @ 10:03:21 #274
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_145448855
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 09:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik hou juist wel van een rode draad in een serie :7 Vond 1 seizoen echt ruk, maar voor de rest een erg toffe serie.
Rode draad oke, maar toch case of the week wmb
Daarom vond ik alleen Suits seizoen 1 en 2 goed, daarna werd het een soap
Ben nu bezig met the Good Wife, erg goed, rode draad met case of the week
  zondag 12 oktober 2014 @ 12:47:20 #275
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_145452158
Ben vast laat maar wat is Lilyhammer tof _O_.
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
pi_145452199
quote:
17s.gif Op zondag 12 oktober 2014 12:47 schreef F.Begbie het volgende:
Ben vast laat maar wat is Lilyhammer tof _O_.
ik kan maar niet in die andere taal komen ik luister liever engels
pi_145452605
Netflix prijzen gaan weer omhoog!
  zondag 12 oktober 2014 @ 13:07:26 #278
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_145452654
Alleen voor Ultra-HD abo's toch?
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
pi_145452726
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:07 schreef F.Begbie het volgende:
Alleen voor Ultra-HD abo's toch?
Je hebt gelijk. Dacht even te lezen dat het voor alle abonnementen was.
pi_145453109
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 09:36 schreef SunChaser het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 09:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hangt ook gewoon een beetje van de serie af denk ik, wat mijn voorkeur heeft. In het álgemeen genomen echter, heb ik liever één groot verhaal i.p.v. "case of the week" :Y

(Toen ik nog een wat minder fanatieke seriekijker was, had ik wel een lichte voorkeur voor "case of the week" volgens mij, maar dat was vooral uit "handigheid"... dan kun je nog eens wat missen/vergeten enzo).
Tails tell tales
pi_145453167
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:27 schreef Forbry het volgende:
Hangt ook gewoon een beetje van de serie af denk ik, wat mijn voorkeur heeft. In het álgemeen genomen echter, heb ik liever één groot verhaal i.p.v. "case of the week" :Y
(Toen ik nog een wat minder fanatieke seriekijker was, had ik wel een lichte voorkeur voor "case of the week" volgens mij, maar dat was vooral uit "handigheid"... dan kun je nog eens wat missen/vergeten enzo).
Ik vind Case of the Week ook niet zo boeiend. Beetje sitcom achtig. Dat je elke aflevering gewoon los kan bekijken zonder de voorgaande te hebben gezien. Heb liever één verhaal :Y
pi_145453294
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind Case of the Week ook niet zo boeiend. Beetje sitcom achtig. Dat je elke aflevering gewoon los kan bekijken zonder de voorgaande te hebben gezien. Heb liever één verhaal :Y
Precies, dat is wel makkelijk als je geen fanatieke (serie)kijker bent, maar eigenlijk is het toch een stuk minder leuk. Ik vind dat zo'n "case of the week" eigenlijk automatisch voor oppervlakkigheid zorgt (uitzonderingen wellicht daargelaten?). Sitcomachtig idd. Een lekkere snack, maar niet meer dan dat.
Tails tell tales
pi_145453346
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:35 schreef Forbry het volgende:
Precies, dat is wel makkelijk als je geen fanatieke (serie)kijker bent, maar eigenlijk is het toch een stuk minder leuk. Ik vind dat zo'n "case of the week" eigenlijk automatisch voor oppervlakkigheid zorgt (uitzonderingen wellicht daargelaten?). Sitcomachtig idd. Een lekkere snack, maar niet meer dan dat.
Af en toe ook leuk hoor :Y) maar kijk dan zelden alle seizoenen, ben het snel zat.
pi_145453370
Trailer Park Boys gezien deze week, alleen aflevering 1 en de laatste, niet het idee dat ik iets heb gemist in de tussenliggende afleveringen...
pi_145453539
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Af en toe ook leuk hoor :Y) maar kijk dan zelden alle seizoenen, ben het snel zat.
Wat ik al schreef, het hangt voor mij ook gewoon van de serie af, soms kan ik het (juist) wel waarderen. :)

Maar begreep ik het nou dus goed, dat Fringe steeds meer één lopend verhaal gaat krijgen? En welk seizoen vond jij ruk?
Tails tell tales
pi_145454180
case of the week vind ik niet erg zolang er maar een draad inzit.
fringe vind ik erg leuk. hostages vond ik redelijk saai.
ik vind eigenlijk series met elke aflevering wel een avontuur veel leuker dan voorbeeld een fargo die alleen maar blablabla is in een kut accent. geef mij maar een banshee of een ray donovan of walking dead :)
pi_145454254
Walking Dead vond ik juist ontzettend veranderen in een soapserie.
pi_145454258
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:07 schreef redboyke het volgende:
case of the week vind ik niet erg zolang er maar een draad inzit.
fringe vind ik erg leuk. hostages vond ik redelijk saai.
ik vind eigenlijk series met elke aflevering wel een avontuur veel leuker dan voorbeeld een fargo die alleen maar blablabla is in een kut accent. geef mij maar een banshee of een ray donovan of walking dead :)
Fargo vond ik geweldig en de rest van de series die je noemt niet gezien (ja, op twee afleveringen van Fringe nu na dan) :P
Tails tell tales
  Redactie Frontpage zondag 12 oktober 2014 @ 14:13:08 #289
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_145454367
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:45 schreef Forbry het volgende:
[..]

Maar begreep ik het nou dus goed, dat Fringe steeds meer één lopend verhaal gaat krijgen? En welk seizoen vond jij ruk?
Ja, eerste 2 seizoenen is het case of the week met een rode draad, daarna wordt het 1 verhaal en imho raken ze dan de draad kwijt. Het is niet voor niks dat Fringe een half afmaakseizoen kreeg. Maar Fringe wordt iig afgerond, dus dat is zeker een pre.
  Redactie Frontpage zondag 12 oktober 2014 @ 14:16:54 #290
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_145454472
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Walking Dead vond ik juist ontzettend veranderen in een soapserie.
Ja, dat werd maar gerekt.

Zelfde heb ik met SOA. Na S1 wordt het een soap. Ben ook afgehaakt.

Had X Files dat ook niet, eerst case of the week daarna dat geouwehoer met de zus van Mulder? Is die overigens ooit gevonden? Ben afgehaakt.

GoodWife vind ik lekker met case of the week hoewel ik nu in S3 zit en het een beetje soap begint te worden. Suits had dat ook in S3, werd het 1 verhaal.

De beste serie die afgeronde episodes had ( sort of) en toch doorlopend verhaal is West Wing. De afleveringen zijn natuurlijk onderdeel van 1 verhaal maar elke episode stond ook sterk op zich.
pi_145454497
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, eerste 2 seizoenen is het case of the week met een rode draad, daarna wordt het 1 verhaal en imho raken ze dan de draad kwijt. Het is niet voor niks dat Fringe een half afmaakseizoen kreeg. Maar Fringe wordt iig afgerond, dus dat is zeker een pre.
Dat is in ieder geval al wel (heel) positief ja. :)

Nou ja, voorlopig houd ik het bij Dr. Who (want die vond ik -zo op het eerste gezicht- dus leuker) en Deadwood (en nog wat andere series buiten NF om). Daarna ga ik hoogstwaarschijnlijk nog wel eens wat meer van Fringe kijken...
Tails tell tales
pi_145454527
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:16 schreef SunChaser het volgende:
Had X Files dat ook niet, eerst case of the week daarna dat geouwehoer met de zus van Mulder? Is die overigens ooit gevonden? Ben afgehaakt.
Het idiote is dat vanaf het moment dat Xfiles over ging van case of the week naar 1 verhaal ik ben afgehaakt _O-
pi_145454566
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:09 schreef Forbry het volgende:
[..]
Fargo vond ik geweldig en de rest van de series die je noemt niet gezien (ja, op twee afleveringen van Fringe nu na dan) :P
banshee is geweldadig met veel bloed echt goed :P. (ook wel veel "twilight" sexscenes) c_/

ik vond fringe goed omdat het me beetje nostalgisch liet voelen zoals de X-files.

ben nu naar de classic dr who aan het kijken. wel niet via netflix US want heb gezien dat er bijna niks van content dus heb ik het maar gedownload. maar veel afleveringen ontbreken beeld en hebben ze maar gereconstrueert met fotos en audio.
ik wil graag the classic dr who kijken voor ik aan 2005 begin
pi_145454838
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:20 schreef redboyke het volgende:
[..]
banshee is geweldadig met veel bloed echt goed :P. (ook wel veel "twilight" sexscenes) c_/
ik vond fringe goed omdat het me beetje nostalgisch liet voelen zoals de X-files.
ben nu naar de classic dr who aan het kijken. wel niet via netflix US want heb gezien dat er bijna niks van content dus heb ik het maar gedownload. maar veel afleveringen ontbreken beeld en hebben ze maar gereconstrueert met fotos en audio.
ik wil graag the classic dr who kijken voor ik aan 2005 begin
Dat dikgedrukte heb ik op de één of andere manier nu heel erg bij Dr. Who...

Ik twijfelde wel een beetje, want soms begin ik ook met het oudste. Echter, mij was toch aangeraden aan de nieuwe serie te beginnen en als dat beviel het "uit te diepen" met de oude... Bovendien (zie ook je eigen post) is het alleen de nieuwste die (bijna) in zijn geheel op NF staat, dus tja...

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 12-10-2014 14:41:35 ]
Tails tell tales
pi_145455138
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:28 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat dikgedrukte heb ik op de één of andere manier nu heel erg bij Dr. Who...
Ik twijfelde wel een beetje, want meestal begin ik ook met het oudste. Echter, mij was toch aangeraden aan de nieuwe serie te beginnen en als dat beviel het "uit te diepen" met de oude... Bovendien (zie ook je eigen post) is het alleen de nieuwste die (bijna) in zijn geheel op NL staat, dus tja...
ik kan niet direct in iets springen. ik moet ze in volgorde zien. zit nu bijna aan de 3de dokter.
ik heb tourchwood ook en deadwood ook en caprica en battlestar galactica
(iemand zei dat sommige figuren dat dr who ontmoet ook daarin voorkomen)
op netflix US moet je classic dr who intypen maar da's echt zo kort. staat nieteens op hoe die dokters doodgegaan zijn dus daarom wou ik ze downloaden.

ik weet nog altijd niet in welke volgorde ik dr who moet kijken haha wanneer ik tourchwood enzo moet starten enzo. echt ingewikkeld.ook vind ik die oude dr who niet zo slecht geacteerd eigenlijk. zwart wit stoort niet zo erg om eerlijk te zijn die eerste dr who was erg grappig om bezig te zien.

hmmmmmmm ( en dan zo met zijn handen tegeneen om te denken)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2014 14:40:53 ]
pi_145456909
The Good Wife s3 is inderdaad wat minder. Het wordt weer beter in s4 en s5 ben ik nu aan het kijken en is tot nu toe geweldig goed _O_ .
pi_145457008
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 15:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
The Good Wife s3 is inderdaad wat minder. Het wordt weer beter in s4 en s5 ben ik nu aan het kijken en is tot nu toe geweldig goed _O_ .
is het een serie waar mannen ook naar kunnen kijken of gewoon teveel vrouwelijk gedoe?
ben niet gewoon series te kijken met vrouwen in de hoofrol.
  roze zondag 12 oktober 2014 @ 16:35:16 #298
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_145458837
Hopelijk komt seizoen 5 van The Vampire Diaries en Modern Family snel op Netflix
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage zondag 12 oktober 2014 @ 16:40:15 #299
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_145459030
Ik kan tv series, zeker drama niet meer 1 afl. per week kijken, wil alles in 1 x kunnen zien
pi_145459364
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 16:40 schreef SunChaser het volgende:
Ik kan tv series, zeker drama niet meer 1 afl. per week kijken, wil alles in 1 x kunnen zien
Hoe doe je dat dan met GTST?
pi_145459576
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 16:48 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan met GTST?
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')