Wel geweldige film.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Django Blood Diamond etc natuurlijk allemaal al gezien.
Die wil ik ook nog gaan kijken, ben nu bezig met Penny dreadful die bevalt me ook wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:51 schreef larry_flynt het volgende:
Wat is Deadwood een bazen serie zeg!
Ik vond eerste aflevering al interessant.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:04 schreef SosuaCafe het volgende:
Na afl 4 begint dat penny dreadful een beetje duidelijkheid te krijgen
Leuke serie!
Ja, het stond al in een aantal andere tv-topics, maar absoluut geweldig nieuws!quote:
misschien issie populair op netflix, zomaar een gokjequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Oké creepy dit, ik wilde een bepaalde tv-serie kijken, open ik Netflix, staat die helemaal als 1e bij "populair op Netflix"....
En het is niet Breaking Bad of zo, maar Gilmore Girlsdus hoe kan dit, zo toevallig of voorspellend?
Is dat een documentaire?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:01 schreef Fascination het volgende:
Gister How To Survive a Plague gekeken. Erg indrukwekkend.
Heb dat ook, download amper nog. Wel voor 17 euro n blockaccount gekocht van 100 gb voor nieuwe bigbangtheorie of een gemiste film of muziek of een boek. Ik kijk nu series waarvan ik nog nooit had gehoord. Nu bezig met the goodwife. Verder heb ik een PUC dus downloaden doe ik matigquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:18 schreef KingRadler het volgende:
Ik ben gestopt met illegaal downloaden van films en series. de meeste ervan komen volgend jaar op Netflix. En ik heb zelf ook totaal niet de tijd om alles te kijken.
De content dat Netflix mij aanbied kan ik best een jaar vooruit.
Als ik bijvoorbeeld Arrow Seizoen 3 nu kijk of over een jaar maakt mij niks uit.
Ze hebben een soort algoritme van wat je kijkt, weet ie wat je meer leuk vindt. Heb ik ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Oké creepy dit, ik wilde een bepaalde tv-serie kijken, open ik Netflix, staat die helemaal als 1e bij "populair op Netflix"....
En het is niet Breaking Bad of zo, maar Gilmore Girlsdus hoe kan dit, zo toevallig of voorspellend?
Hm mjah, vond het alsnog wel 2spooky4mequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze hebben een soort algoritme van wat je kijkt, weet ie wat je meer leuk vindt. Heb ik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |