quote:Adam Sandler to star in four movies exclusively for Netflix
Netflix is quickly changing the landscape of the studio system.
The streaming site announced Thursday that it has closed a deal with Adam Sandler and his production company, Happy Madison. Four new movies starring Sandler will premiere exclusively in 50 Netflix territories. Notably, there will be no studio middleman facilitating the deal, and the films will bypass a theatrical run.
“When these fine people came to me with an offer to make four movies for them, I immediately said yes for one reason and one reason only.. Netflix rhymes with Wet Chicks,.” said Sandler, in a statement. “Let the streaming begin
Kijk eens aan, Adam Sandler. Dat zijn toch de betere exclusieve zaken waarvoor je Netflix neemt.quote:
Niet kijken, Daarna vind je nooit meer iets echt goed, hooguit the Wire.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:51 schreef larry_flynt het volgende:
Wat is Deadwood een bazen serie zeg!
Haha, ik hoorde dat het gecanceld is na drie seizoenen. Heeft het wel een beetje een satisfied einde?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:29 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Niet kijken, Daarna vind je nooit meer iets echt goed, hooguit the Wire.
Mwao, ja, eigenlijk wel. Er is één soort verhaallijn die niet doorloopt en niet echt eindigt wmb ('de acteurs').quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:08 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Haha, ik hoorde dat het gecanceld is na drie seizoenen. Heeft het wel een beetje een satisfied einde?
https://www.netflix.com/GiftHistoryquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:04 schreef Deezertje het volgende:
Waar in mijn account kan ik zien tot wanneer mijn cadeau-abonnement loopt? Had zo'n 6 maanden voucher ingewisseld...
Eerste seizoen vond ik fantastisch! Als ik puur naar dat seizoen kijk, zou ik Deadwood zeker in mijn top 5 aller tijden zetten. Misschien wel top 3 aller tijden, hell... moet ik nog even goed over nadenken, maar misschien zelfs op plek 1 (waar Twin Peaks al heel lang staat, op 2 staat Breaking Bad). Serieus, zo enorm goed vind ik dat seizoen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:29 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Niet kijken, Daarna vind je nooit meer iets echt goed, hooguit the Wire.
De niersteen-operatie al gezien? Hoogtepunt van seizoen 2.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Eerste seizoen vond ik fantastisch! Als ik puur naar dat seizoen kijk, zou ik Deadwood zeker in mijn top 5 aller tijden zetten. Misschien wel top 3 aller tijden, hell... moet ik nog even goed over nadenken, maar misschien zelfs op plek 1 (waar Twin Peaks al heel lang staat, op 2 staat Breaking Bad). Serieus, zo enorm goed vind ik dat seizoen.![]()
Echter, ik heb inmiddels ook de helft van seizoen 2 gezien en hoewel ik mij nog steeds wel vermaak, ben ik op het moment toch een stuk minder enthousiast. Ik vind de serie opeens erg rommelig/onduidelijk en ik vind de nieuwe verhaallijnen en vooral ook de nieuwe karakters niet zo boeiend... ben benieuwd wat ik nog van de rest ga vinden.![]()
Wel heb ik een groot vermoeden dat Al -sowieso- mijn nieuwe meest favoriete "bad guy" (met ergens toch ook nog wel een klein hartje) aller tijden gaat worden
Voor mij hoeft het niet altijd zó realistisch. Dat kan ik ook ooit krijgen.quote:
Ja, de ellende kwam absoluut over, waarschijnlijk nog veel nadrukkelijker als je zelf een man bentquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:59 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet altijd zó realistisch. Dat kan ik ook ooit krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vond ik als verhaallijn voor Al toch wel iets minder dan de voorgaande verhaallijn(en).
Nou ja, ik ga sowieso vrolijk door met kijken en zodra ik álles heb gezien, drop ik hier mijn definitieve oordeel nog wel.
Nogmaals, seizoen 1 vond ik in ieder geval (in zijn geheel) super!
Tails tell tales
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:28 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, de ellende kwam absoluut over, waarschijnlijk nog veel nadrukkelijker als je zelf een man bent![]()
Ik vond dat ook nog wel één van de meest boeiende momenten van dit seizoen (tot nu toe). AlleenDat herken ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vond ik als verhaallijn voor Al toch wel iets minder dan de voorgaande verhaallijn(en).
Nou ja, ik ga sowieso vrolijk door met kijken en zodra ik álles heb gezien, drop ik hier mijn definitieve oordeel nog wel.
Nogmaals, seizoen 1 vond ik in ieder geval (in zijn geheel) super!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anonieme razernist
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:02 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat herken ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
Staan erg goede films tussen zeg!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:39 schreef Chrizs het volgende:
O.a in Oktober op netflix:
http://www.flixfilms.nl/binnenkort-op-netflix-oktober/
Wel geweldige film.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Django Blood Diamond etc natuurlijk allemaal al gezien.
Die wil ik ook nog gaan kijken, ben nu bezig met Penny dreadful die bevalt me ook wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:51 schreef larry_flynt het volgende:
Wat is Deadwood een bazen serie zeg!
Ik vond eerste aflevering al interessant.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:04 schreef SosuaCafe het volgende:
Na afl 4 begint dat penny dreadful een beetje duidelijkheid te krijgen
Leuke serie!
Ja, het stond al in een aantal andere tv-topics, maar absoluut geweldig nieuws!quote:
misschien issie populair op netflix, zomaar een gokjequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Oké creepy dit, ik wilde een bepaalde tv-serie kijken, open ik Netflix, staat die helemaal als 1e bij "populair op Netflix"....
En het is niet Breaking Bad of zo, maar Gilmore Girlsdus hoe kan dit, zo toevallig of voorspellend?
Is dat een documentaire?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:01 schreef Fascination het volgende:
Gister How To Survive a Plague gekeken. Erg indrukwekkend.
Heb dat ook, download amper nog. Wel voor 17 euro n blockaccount gekocht van 100 gb voor nieuwe bigbangtheorie of een gemiste film of muziek of een boek. Ik kijk nu series waarvan ik nog nooit had gehoord. Nu bezig met the goodwife. Verder heb ik een PUC dus downloaden doe ik matigquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:18 schreef KingRadler het volgende:
Ik ben gestopt met illegaal downloaden van films en series. de meeste ervan komen volgend jaar op Netflix. En ik heb zelf ook totaal niet de tijd om alles te kijken.
De content dat Netflix mij aanbied kan ik best een jaar vooruit.
Als ik bijvoorbeeld Arrow Seizoen 3 nu kijk of over een jaar maakt mij niks uit.
Ze hebben een soort algoritme van wat je kijkt, weet ie wat je meer leuk vindt. Heb ik ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Oké creepy dit, ik wilde een bepaalde tv-serie kijken, open ik Netflix, staat die helemaal als 1e bij "populair op Netflix"....
En het is niet Breaking Bad of zo, maar Gilmore Girlsdus hoe kan dit, zo toevallig of voorspellend?
Hm mjah, vond het alsnog wel 2spooky4mequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze hebben een soort algoritme van wat je kijkt, weet ie wat je meer leuk vindt. Heb ik ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.28 Days Later – 2002 16 1:53 uur
Dagen nadat een dodelijk virus is ontsnapt en zich via de lucht verspreid, vechten overlevenden wanhopig om zichzelf te beschermen.
28 Weeks Later – 2007 16 1:40 uur
Een groep Amerikanen weet zeker dat het gevaar is geweken en reist naar de Britse eilanden, waar de bevolking sterk is uitgedund. De kwelling is echter nog niet voorbij.
John Tucker Must Die – 2006 6 1:29 uur
Als drie tienermeisjes ontdekken dat hun hart is gebroken door dezelfde schoft, bundelen ze hun krachten om wraak te nemen op hun aantrekkelijke ex.
Max Payne – 2008 16 1:39 uur
Undercover DEA-agent Max Payne uit New York wil samen met een moordenares de moord op haar familie wreken.
My Cousin Vinny – 1992 6 1:59 uur
Wanneer de tieners Billy en Stan vals worden beschuldigd van de moord op een winkelbediende in Alabama, schakelt Billy een onervaren advocaat in, zijn neef Vinny.
Notorious – 2009 12 2:02 uur
Deze inzichtelijke filmbiografie toont het zware leven van The Notorious B.I.G. als drugsdealer, zijn artistieke succes en zijn onopgeloste moord op zijn 24ste.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Misschien weer opnieuw toegevoegd na eerder verwijderd te zijn?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:22 schreef iBenny het volgende:
John Tucker Must Die is toch niet nieuw?
Je bent ws in de war met, John dies at the end.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:22 schreef iBenny het volgende:
John Tucker Must Die is toch niet nieuw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |