abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 september 2014 @ 10:30:52 #1
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_144686342

Wat is Netflix?
Netflix is een betaalde on-demand streamingdienst voor films en TV-series.
Dit zijn over het algemeen films en series van minimaal twee jaar oud.

Hoeveel kost het?
♦ € 7,99/mnd – op één apparaat in SD-kwaliteit kijken
♦ € 8,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
♦ € 11,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.

Overzicht en nieuwe films/series
De websites Flixfilms, Netflix Netherlands en Netflix-gids houden bij welke films en series recent zijn toegevoegd.
Voor o.a. de Amerikaanse, Britse en Canadese Netflix: USA iStream Guide, Can I Stream.it, InstantWatcher.com.

Hoe kan ik betalen?
♦ Credit card
♦ iDEAL — je betaalt 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven
♦ iTunes (alleen mogelijk als het abonnement geopend is op een Apple TV)
♦ PayPal

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Hoe is de kwaliteit?
Netflix biedt 1080p video en Dolby Digital 5.1 audio. De kwaliteit en resolutie hangen af van de gebruikte apparatuur (zie verderop) en de verbinding. Netflix gebruikt de Microsoft VC-1-codec en een bitrate tot 5 Mbit/s. Een lagere bitrate wordt automatisch gekozen, afhankelijk van de kwaliteit van de verbinding.
Een voorkeur kan worden ingesteld op: https://account.netflix.com/VideoQuality

Wat is Super HD?
Super HD is gelijk aan 1080p maar gebruikt tot 7 Mbit/s bandbreedte voor een scherper beeld. Niet alle apparatuur/besturingssystemen ondersteunen Super HD en daarnaast dient de provider dit te ondersteunen.

Problemen
Kan geen verbinding maken met Netflix
Frequent bufferen of laden tijdens streaming
Hoe schakel ik ondertiteling, captions en alternatieve audio in op mijn apparaat?
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit

Welke apparaten zijn te gebruiken?
• TV - afhankelijk van merk/type
• Blu-ray-speler - afhankelijk van merk/type

• Amazon Kindle Fire
• Amazon Kindle Fire HD (720p)
Android 2.2+
Google Chromecast (1080p Super HD) (Android 2.3, iOS 6, Windows 7, Mac OS 10.7 of Chrome OS als afstandsbediening nodig)
Apple TV (720p/1080p, min. tweede generatie)
iPad, iPhone, iPod
• Linux d.m.v. Pipelight (Silverlight alternatief, niet ondersteund door Netflix)
• Mac OS X (Intel processor, OS X 10.4.8+, 1080p)
• PlayStation 3 (1080p Super HD)
• PlayStation 4 (1080p Super HD)
• Western Digital TV Live Plus [2010] (720p)
• Western Digital TV Live [2011 derde generatie] (1080p)
• Western Digital TV Play (1080p)
• Wii (480p)
• Wii U (1080p Super HD / ook via Gamepad)
• Windows (1080p Super HD via Windows 8 Netflix app, SilverLight noodzakelijk)
• Windows Phone (720p)
• XBOX 360 (720p)
• XBOX One (720p)

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent. Met onderstaande diensten kun je via een omweg toch naar bijvoorbeeld de Amerikaanse of Britse Netflix kijken.

Netflix is momenteel beschikbaar in onderstaande landen. In september 2014 zullen België, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland en Luxemburg toegevoegd worden.

Buitenlandse Netflix-catalogus
Er zijn verschillende mogelijkheden om o.a. de Amerikaanse of Britse Netflix catalogus te kunnen kijken.
Niet alle diensten zijn in combinatie met alle apparaten en/of browsers te gebruiken.

Proxy
Proxy.LC ♦ US$ 10/mnd.

Proxy plug-in
Hola Unblock ♦ gratis
Media Hint ♦ US$ 3,95/mnd. - eerste week gratis
ProxMate ♦ gratis* (draait op donaties van gebruikers)
Zenmate ♦ gratis

VPN
CyberGhost ♦ gratis (3 uur), ¤ 4,99/mnd.
GoTrusted ♦ US$ 5,99/mnd.
Hide My Ass ♦ vanaf US$ 4,99/mnd.
JustFreeVPN ♦ gratis
StrongVPN ♦ US$ 7/mnd.

DNS-proxy
ProxyDNS ♦ US$ 3,90/mnd.
Unblock us ♦ CA$ 4,99/mnd. - eerste week gratis
Unblockmedia ♦ US$ 5/mnd.
Unlocater ♦ € 6,19/mnd - eerste week gratis
UnoDNS ♦ US$ 4,99/mnd.

Eigen DNS-proxy
Tunlr clone
#FreeHat
pi_144686511
sinds vanmorgen is belgie ook lid van de netflix clan !
pi_144686697
Dat ligt dan aan het acteren?

Want uk en us hebben, zeker in het begin, gewoon hetzelfde script.
  vrijdag 19 september 2014 @ 10:53:10 #4
166976 DuvelDuvel
pi_144686857
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:46 schreef JohnB52 het volgende:

De acteurs uit US vind ik inderdaad een stuk sympathieker. Heb sowieso weinig met Engelse series.
#FreeHat
pi_144686984
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:46 schreef JohnB52 het volgende:

het zijn eigenlijk compleet andere series met dezelfde insteek maar een andere uitvoering. De engelse heeft in totaal ook maar iets van 12 afleveringen geloof ik, das net een half seizoen van de amerikaanse. De Engelse geeft je zo een ongemakkelijk en beschamend gevoel zoals alleen Ricky Gervais dat kan, net zoals bij Extras dat ik vorig jaar op Netflix gekeken heb maar er inmiddels vanaf is. Ik hou meer van die Engelse humor iig
  vrijdag 19 september 2014 @ 11:12:05 #6
166976 DuvelDuvel
pi_144687321

_O_

[ Bericht 3% gewijzigd door DuvelDuvel op 19-09-2014 11:19:18 ]
#FreeHat
pi_144687533
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:57 schreef planethugo het volgende:

[..]

het zijn eigenlijk compleet andere series met dezelfde insteek maar een andere uitvoering. De engelse heeft in totaal ook maar iets van 12 afleveringen geloof ik, das net een half seizoen van de amerikaanse. De Engelse geeft je zo een ongemakkelijk en beschamend gevoel zoals alleen Ricky Gervais dat kan, net zoals bij Extras dat ik vorig jaar op Netflix gekeken heb maar er inmiddels vanaf is. Ik hou meer van die Engelse humor iig
Dit ja :)
  Redactie Frontpage vrijdag 19 september 2014 @ 11:33:09 #8
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_144687862
Office US is echt kut
En die docustijl werkt niet als je filmt uit zes verschillende hoeken
pi_144687935
Office US komt op mij over als een normale sitcom.
Office UK absoluut niet, inderdaad zo vaak plaatsvervangende schaamte gevoeld daar. Ricky Gervais is gewoon briljant.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Moderator vrijdag 19 september 2014 @ 11:53:52 #10
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_144688358
Het zijn gewoon twee heel verschillende series. Btw, we hebben voor beide een topic:

Brits: TV / The Office Deel III
VS: TV / The Office (US) #18 - A.A.R.M.

En ook nog wat topics over welke serie het leukste is:
TV / Leuker: The Office UK of The Office US?
TV / Hoe kun je nou zeggen dat de Amerikaanse 'The Office' leuker is ?

Dit topic is voor Netflix en niet voor uitgebreide discussies over The Office. ;)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_144688487
Ik vind Ricky Gervais echt geweldig _O_ Extra's ook allemaal gekeken, briljant. Vooral die met Kate Winslet en die met Orlando Bloom :o :o

Is Extra's van alle Netflix'en af?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144688668
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Huh? Ik heb OITNB gewoon met Engelse subsidie gekeken.
:D :P

Bij OITNB kan je idd kiezen zag ik ^O^ maar die serie heb ik zelf nooit gekeken. Bij veel van de series/films die ík heb gezien had/heb je die keuze niet (zoals nu bij Deadwood dus bijvoorbeeld). Zodra je niet kunt kiezen heb ik persoonlijk liever EN ipv NL (indien gesproken taal ook EN is).
Tails tell tales
pi_144688754
Ik heb beide "Offices" (nog) nooit gezien, maar in het algemeen genomen geldt voor mij: indien keuze, Europese versie > US versie.
Tails tell tales
pi_144688971
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Ricky Gervais echt geweldig _O_ Extra's ook allemaal gekeken, briljant. Vooral die met Kate Winslet en die met Orlando Bloom :o :o

Is Extra's van alle Netflix'en af?

Blijft lastig OP lezen
pi_144689118
Ik zit hier met retetraag internet op de laptop van iemand anders 8-) Pagina's openen is geen feest.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144689426
quote:
7s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:44 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik het de eerste x met Engelse ondertitels bekeken, en dat was echt best moeilijk haha. Er is niks is met mijn Engels, en mijn dame heeft het zelfs gestudeerd, maar we moesten best geconcentreerd kijken. Maar inderdaad wel added enjoyment doordat je meer van de bloemrijke taal meekrijgt. Anderzijds heb ik daar ook niet altijd zin in.
Ja, het vergt wel meer concentratie, zéker bij dit soort series (of soortgelijke films), maar ik heb dat er vaak wel voor over, júist als het om een kwalitatief hoogstaande serie/film en/of bloemrijk (of anderszins opvallend) taalgebruik gaat. :)
Tails tell tales
pi_144693090
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 08:37 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Er zijn in Nederland een hoop Vlaamse cabaretiers toegevoegd.

Urbanus? Is die dan nog grappig in België?
nu nietmeer maar hector wou ik graag nog eens terugzien
pi_144693845
Ik weet niet wat het is, maar ik blijf Misfits kijken. Zo goed is het allemaal niet.
pi_144694539
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:50 schreef Mr.West het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik blijf Misfits kijken. Zo goed is het allemaal niet.
Stuk beter dan Heroes iig.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144696205
misfits seizoen 1 en 2 zijn heerlijk, jammer dat daarna de cast langzaam vervangen wordt. Begin S4 gestopt met kijken
pi_144696955
quote:
Netflix wil out-of-the-box-ondersteuning op Ubuntu
Netflix wil ervoor zorgen dat gebruikers van Ubuntu standaard ook op Netflix terecht kunnen, waarbij ze gebruikmaken van de html5-videospeler. Op dit moment is dat al mogelijk, maar gebruikers moeten daarvoor een aantal handelingen verrichten.

Op dit moment kunnen Ubuntu-gebruikers de html5-videoweergave van Netflix alleen gebruiken als ze handmatig een pakket upgraden naar een nieuwere versie en vervolgens hun user-agent spoofen, zodat Netflix denkt dat het om een ondersteund platform gaat. Ook moeten ze een betaversie van Chrome gebruiken.

De nieuwere versie van de NSS-library, die wordt gebruikt voor versleutelde communicatie, is nodig om content van Netflix in de html5-videoweergave te kunnen afspelen. Een medewerker van Netflix vraagt dan ook op de Ubuntu-mailinglijst of de nieuwere versie van de NSS-library automatisch kan worden meegeleverd met Ubuntu. Als dat gebeurt, kan Netflix een wijziging doorvoeren zodat Ubuntu als ondersteund platform wordt gezien en gebruikers niet langer hun user-agent hoeven te spoofen.

Lange tijd konden gebruikers van Ubuntu en andere Linux-distributies alleen naar Netflix kijken met behulp van Wine, waarmee Windows-software op Linux kan worden gedraaid. Dat kwam doordat Netflix in de browser enkel Silverlight ondersteunde; hoewel daarvan ook een Linux-implementatie is, is die niet geschikt om Netflix-video's mee af te spelen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_144698120
ik kijk te weinig netflix :( ik kijk enkel anime op het ogenblik maar heb doctor who gedownload en denk dat ik die doctor who van netflix ga volgen die hebben wel beeld.
heb 200GB aan classic doctor who gedownload en veel waren met fotos en geluid ipv videobeelden.
pi_144701156

Derailed – 2005 16 1:47 uur
Een getrouwde reclamemanager ontmoet een sexy vrouw op weg naar werk, maar hun terloopse flirt wordt serieus wanneer een crimineel hen betrekt in een riskante intrige.

Hotel Transylvania – 2012 6 1:31 uur
Eigenaar van Hotel Transylvania, Dracula, doet dubbel werk als overbezorgde vader wanneer een ongewenste aanbidder interesse toont voor zijn tienerdochter.

Iceman
Vierhonderd jaar nadat ze in de tijd bevroren waren, worden een Ming-dynastie wachter en zijn drie achtervolgers ontdooid om hun oude strijd voort te zetten.
  vrijdag 19 september 2014 @ 19:08:30 #24
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_144701699
Derailed is echt n toffe film!
  vrijdag 19 september 2014 @ 20:00:11 #26
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_144703609
heb zoveel content met Netflix: World dat ik nauwelijks meer download via Torrent of Newsgr.
pi_144722253
Vraag.

Gezin wil Netflix, nu zijn ze nog teveel afhankelijk van mij met usenet.

Graag wat ervaringen.

Makkelijkste/goedkoopste mogelijkheden (ik wil wel 1080P) ; raspberry Pi of chromecast.

Ik heb geen van 2'en, vraag me dus af welke het allermakkelijkste van beiden is.
Moet eigenlijk echt een kwestie zijn van aanzetten en gaan met die banaan.
reden waarom ik de Raspberry zou willen kiezen, bedraad netwerk

iemand ervaring met beiden?
pi_144724268
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:13 schreef maartend het volgende:
Vraag.

Graag wat ervaringen.

Makkelijkste/goedkoopste mogelijkheden (ik wil wel 1080P) ; raspberry Pi of chromecast.

Ik heb geen van 2'en, vraag me dus af welke het allermakkelijkste van beiden is.

Raspberry PI kan dit niet en Chromecast is een streaming apparaat vanaf een telefoon, tablet of PC waarbij dit mogelijk is. Heb je die laatste dan is dit een vrij goedkope oplossing.

De makkelijkste oplossing is om een mediaspeler van bijvoorbeeld Western Digital of Apple te gebruiken qua bediening.
  zaterdag 20 september 2014 @ 15:50:13 #29
62913 Blik
The one and Only!
pi_144724553
Waarom geen Apple Tv? Werkt bij mij echt top
pi_144724570
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:13 schreef maartend het volgende:
Vraag.

Graag wat ervaringen.

De bediening met de tabletcontroller is ideaal en je kunt nog toffe games op spelen ook.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_144724604
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:50 schreef Blik het volgende:
Waarom geen Apple Tv? Werkt bij mij echt top
Toch dan maar eens kijken. V1 of V2? ivm jailbreak.
pi_144724605
Goedkope tablet Icm chromecast.
pi_144724628
En met een tablet kan je ook gewoon Netflix kijken, hou je de tv vrij voor jezelf.

Hier staat nu formule 1 op en Sien van Sellingen
pi_144726884
Gisteren blue is the warmest color gekeken.

SOOOOW BOEM KOEKOEK

Beter kijk je deze film niet met je ouders :D
pi_144727459
Waar gaat ie over?
pi_144728062
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:43 schreef JohnB52 het volgende:
Waar gaat ie over?
Lesbosex
pi_144729033
12 maanden gratis Cyberghost VPN premium ter waarde van 50 euro. Wow!! Ideaal voor netflix http://www.cyberghostvpn.com/en_us/campaign/chip.de_sept2014
pi_144729283
Ik kan als ik Netflix kijk op mijn PS3 kleine interviews zien van OITNB, maar op mijn andere TV kan ik dit niet. Weet iemand waar dit aan ligt? Moet ik Netflix upgraden?
  Donald Duck held zaterdag 20 september 2014 @ 19:02:02 #39
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_144729565
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:53 schreef JohnB52 het volgende:
En met een tablet kan je ook gewoon Netflix kijken, hou je de tv vrij voor jezelf.

Hier staat nu formule 1 op en Sien van Sellingen
iPad icm een PS3 werkt ook geweldig. Geen idee of het ook werkt voor andere combinaties tablet/spelcomputer
Met de iPad (veel fijnere navigatie) kan ik Netflix op de PS3 bedienen en je kunt ook met een enkele tik schakelen tussen de schermen. Dus bijv. op TV iets kijken en het verder laten gaan op de tablet
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_144730304
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:53 schreef Platina het volgende:
Ik kan als ik Netflix kijk op mijn PS3 kleine interviews zien van OITNB, maar op mijn andere TV kan ik dit niet. Weet iemand waar dit aan ligt? Moet ik Netflix upgraden?
Dat had. Ik op de tv van mijn ouders, een of andere nieuwe Sony tv. Daar was t wel op te vinden, maar thuis op de iPad, iPhone en Android niet.

Geen idee waar t aan ligt.
pi_144730330
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 19:02 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

iPad icm een PS3 werkt ook geweldig. Geen idee of het ook werkt voor andere combinaties tablet/spelcomputer
Met de iPad (veel fijnere navigatie) kan ik Netflix op de PS3 bedienen en je kunt ook met een enkele tik schakelen tussen de schermen. Dus bijv. op TV iets kijken en het verder laten gaan op de tablet
Met smartglass kan je ook je Xbox bedienen, geen idee of je ook zo Netflix kan kijken? Doe t gewoon via de controller.
pi_144730644
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:30 schreef DuvelDuvel het volgende:

♦ iDEAL — je betaalt 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven

wat de neuk is deze :')
There are only 151 Pokémon.
pi_144730848
Dat doe je ook als je een abonnement afsluit voor n telefoon oid...

Is om te controleren of dat wel jouw rekening is
pi_144730891
De nieuwe kaart.

pi_144747013
The Office US _O_

Laatst de laatste aflevering toevallig gezien :'(
  zondag 21 september 2014 @ 11:23:59 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144747052
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2014 19:48 schreef Aether het volgende:
De nieuwe kaart.

[ afbeelding ]
Slowly but surely Netflix is taking over the world!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 21 september 2014 @ 12:10:12 #47
262 Re
Kiss & Swallow
pi_144747946
met P&R begonnen O+
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_144748169
Chromecast aangeschaft. XboX en PS3 zouden enkel in 720p uitzenden, ik heb toch al de nodige android apparaten thuis staan, dus goed aan te sturen met een telefoon.
pi_144748393
Xbox stuurt met 1080p aan. Staat verkeerd in de OP.
pi_144748475
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 12:34 schreef JohnB52 het volgende:
Xbox stuurt met 1080p aan. Staat verkeerd in de OP.
360 is 720p, One sinds kort 1080p.
pi_144748483
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2014 11:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Slowly but surely Netflix is taking over the world!
Ironisch dat het rood uit de VS komt.
pi_144771005

In "easy A" op Netflix, chickflick.. Ze zei overigens "Tell me everything shitface" :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_144771256
quote:
11s.gif Op zondag 21 september 2014 22:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]

In "easy A" op Netflix, chickflick.. Ze zei overigens "Tell me everything shitface" :')
Deze kwam ook van Netflix:
TV / Ondertiteling: achterlijke vertaalfouten #3
  zondag 21 september 2014 @ 22:10:19 #54
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_144771313
quote:
11s.gif Op zondag 21 september 2014 22:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]

Haha ! toffe film trouwens Emma stone O+
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_144771320
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 22:09 schreef Aether het volgende:

[..]

Deze kwam ook van Netflix:
TV / Ondertiteling: achterlijke vertaalfouten #3
Zal hem daar ook ff droppen, checkt niemand dat? :')

Dit is echt zo'n tienerfilm, best ongepast :')

Ik ben door alle leuke series en had echt ff geen idee wat ik wilde kijken :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  zondag 21 september 2014 @ 22:21:54 #56
230788 n8n
Pragmatisch
pi_144772025
Netflix ligt er vaak uit tegenwoordig, nu weer
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 21 september 2014 @ 22:50:33 #57
268260 Dr.Mikey
pi_144773697
quote:
7s.gif Op zondag 21 september 2014 22:21 schreef n8n het volgende:
Netflix ligt er vaak uit tegenwoordig, nu weer
Op mijn Playstation werkt het niet, Op mijn laptop gelukkig wel.
Maar blijft kut want ik wil eigenlijk via mijn tv kijken.
R.I.P DTS.
  † In Memoriam † zondag 21 september 2014 @ 23:25:44 #58
43556 miss_dynastie
pi_144775193
Op de pc doet 'ie het gewoon bij mij, maar op de Wii U viel hij vanavond drie keer uit...
  zondag 21 september 2014 @ 23:29:09 #59
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_144775303
Vanavond Ober gezien, zelden zo gelachen _O_
pi_144775499
Moet echt weer een keer mijn abbo verlengen. Heb het al een paar maanden niet meer gebruikt raar genoeg :{
pi_144775531
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2014 22:50 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Op mijn Playstation werkt het niet, Op mijn laptop gelukkig wel.
Maar blijft kut want ik wil eigenlijk via mijn tv kijken.
Chromecast?

Of anders ouderwets via hdmi
pi_144775566
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2014 23:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Moet echt weer een keer mijn abbo verlengen. Heb het al een paar maanden niet meer gebruikt raar genoeg :{
Verlengen? Loopt toch elke maand door?
pi_144775578
Ik zit sinds 20.00 via de ps4 te kijken en geen enkel probleem.

SoA O+
pi_144775665
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 23:35 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Verlengen? Loopt toch elke maand door?
Naja had het stop gezet, maar had raar genoeg nooit echt de neiging meer gehad om het opnieuw te verlengen.
  maandag 22 september 2014 @ 01:14:35 #65
268260 Dr.Mikey
pi_144778127
Ik zit de laatste dagen skins te kijken, Vette serie is dat.
R.I.P DTS.
pi_144778217
crossing lines, aanrader. weer eens wat anders qua locaties etc. ~:)
pi_144792975
quote:
Directeuren Netflix en moederbedrijf van UPC ruziën over netneutraliteit
De ceo's van Netflix en Liberty Global, het moederbedrijf van UPC, botsten op een conferentie in Kopenhagen over netneutraliteit. Als contentleveranciers moeten betalen voor netwerkcapaciteit, dan moeten isp's betalen voor de content, betoogt Netflix-ceo Reed Hastings.

NetflixTijdens de conferentie vroeg Mike Fries, de ceo van Liberty Global, zich af of contentleveranciers mee zouden moeten betalen aan het netwerkonderhoud. "Al onze peering-overeenkomsten in het laatste decennium waren handshake deals", aldus Fries, waarmee hij bedoelt dat er geen geld werd betaald voor peering. Dat werkt echter niet meer als 'een man met drie backpacks en vier zakken bagage' op komt dagen, betoogt Fries, verwijzend naar streamingdiensten als Netflix en andere diensten die veel data verstoken. "Hoe verdeel je die kosten?", vraagt de directeur van Liberty Global zich af. Liberty Global is de eigenaar van UPC, en wordt waarschijnlijk ook de eigenaar van concurrent Ziggo.

Netflix-ceo Hastings was het daar logischerwijs niet mee eens. "Het is een goede soundbite", zei hij. "Maar klanten kiezen voor Netflix. Als wij mee moeten betalen aan het netwerk, zouden we ook een deel van de omzet van de internetprovider moeten krijgen", aldus Hastings. "Dus ik zou speels tegen Mike willen zeggen: wij betalen 10 procent van je netwerkkosten, als we 10 procent van de omzet krijgen", zei Hastings. "Of wij betalen 10 procent van je netwerkkosten, en jij betaalt 10 procent van onze content-kosten."

Internetproviders voeren al langer aan dat het eerlijk zou zijn als grote contentaanbieders meebetalen aan het onderhoud van het netwerk. Aan de andere kant zijn internetabonnementen juist aantrekkelijk vanwege de diensten die op internet te vinden zijn, voeren critici aan. In Nederland is de kwestie op dit moment in ieder geval niet aan de orde: de netneutraliteit verbiedt providers om geld te vragen voor doorgifte. In de Verenigde Staten betaalt Netflix sommige providers wel.
pi_144823789
Ik dacht van te voren al wel dat ik Deadwood een goede serie zou vinden, maar ik dacht wel dat het een vrij serieuze serie was... zit echter (ook nog eens) behoorlijk wat (leuke) humor in _O_
Tails tell tales
pi_144825212
Vandaag voor het eerst kennis gemaakt met netflix
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_144825661
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vandaag voor het eerst kennis gemaakt met netflix
hoe ging het?
pi_144826000
Eerste aflevering van Penny Dreadful gekeken.
Heeft zeker mijn interesse gewekt dus maar eens volgen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144827749
In eerste weekend zorgt Netflix voor 7 procent van dataverkeer Telenet
Rond 7 tot 10 procent van het dataverkeer op het netwerk van de Belgische provider Telenet ging via Netflix in het eerste weekend dat de streamingdienst in België actief was. Dat laat een woordvoerder van de provider weten. Concurrenten laten zich er niet over uit.
pi_144828661
Ik heb seizoen 1 van mr. Selfridge vandaag af gekeken. Leuke serie, hoewel ik vind dat het het niet haalt bij andere kwalitatief erg goede bbc-series als Downton Abbey en Call the Midwife. Ik ben wel benieuwd naar s2. Afgelopen zaterdag is daarvan de laatste aflevering uitgezonden op nl 2, dus ik hoop dat het snel op netflix komt. :)
pi_144829675
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:17 schreef Solique het volgende:
Eerste aflevering van Penny Dreadful gekeken.
Heeft zeker mijn interesse gewekt dus maar eens volgen.
Ik de eerste aflevering van Sherlock Holmes.

Nou, de eerste 20 minuten, daarna moest ik weer werken. Maar de serie lijkt me best leuk!
pi_144832271
Oldboy van weekend gekeken! Blijft een topfilm!
  dinsdag 23 september 2014 @ 19:44:43 #76
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_144832272
Had nog niet gezien dat Orphan Black seizoen 2 erop stond ^O^

Dan gaan we die maar kijken.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_144832469

Jungle Book The – 1994 6 1:51 uur
Mowgli is opgegroeid tussen de wilde dieren, en verlaat de jungle omwille van de mooie Kitty. Maar hij moet de confrontatie aangaan met de corrupte kapitein Boone.

Orphan Black – 2013-2014 16
Als Sarah getuige is van de zelfmoord van een vrouw die sprekend op haar lijkt, neemt ze haar identiteit aan, haar vriendje en haar bankrekeningnummer.

Valentino – 2013 6 1:27 uur
Valentino is een succesvolle Italiaanse autoverkoper. Hij staat op het punt om te trouwen en promotie te maken. Maar Valentino heeft één probleem; hij is geen Italiaan.
pi_144833749
Waar kon je ook alweer checken of een serie nog op Netflix staat?
Dit, dus.
  dinsdag 23 september 2014 @ 20:35:49 #79
268260 Dr.Mikey
pi_144834079
Ik zit Skins seizoen 2 te kijken maar krijg het idee dat ze later met andere personages verdergaan dat is drie keer kut natuurlijk.
R.I.P DTS.
pi_144834622
Nou ik ga denk me account van netflix maar cancellen kijk er vrijwel nooit meer na nu ik het meeste van Popcorn Time haal.
Alleen het oudere serie aanbod van Popcorn Time is dan weer vrij belabberd vergeleken met Netflix.
"Oh, I'm just a social drinker. Every time someone says, 'I'll have a drink', I say, 'So shall I'!"
pi_144834726
Fargo, wat een ontzettend gave serie _O_
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 24 september 2014 @ 00:40:59 #82
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_144842779
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit Skins seizoen 2 te kijken maar krijg het idee dat ze later met andere personages verdergaan dat is drie keer kut natuurlijk.
Wisselt iedere 2 seizoenen inderdaad, maar 3 en 4 zijn ook erg leuk. Baal wel dat 5-7 er niet opstaat.
pi_144846286
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:07 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

hoe ging het?
goed ben breaking bad aant kijken. Zalig serie
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  woensdag 24 september 2014 @ 12:01:38 #84
268260 Dr.Mikey
pi_144849578
Telenet is lekker aan het kloten over Netflix gierig bedrijf.
R.I.P DTS.
pi_144849591
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:27 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Ik de eerste aflevering van Sherlock Holmes.

Nou, de eerste 20 minuten, daarna moest ik weer werken. Maar de serie lijkt me best leuk!
Is goede serie :Y
  woensdag 24 september 2014 @ 12:06:59 #86
268260 Dr.Mikey
pi_144849732
Gister de laatste aflevering van Penny Dreadful gezien. En ja we blijven het volgen ondanks de matige seizoen finale. Want het is een toffe serie met prima personages.
R.I.P DTS.
pi_144851354
Ja, Penny Dreadful ook dit weekend S1 gekeken, niet super maar wel OK, keer wat anders. Wel goed acteerwerk moet ik zeggen. S02 zal ik ook wel gaan kijken. Aanrader als je een keer wat anders wilt dan de standaard series.
I am a Koala who Stretches :P
pi_144851773
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:02 schreef Solique het volgende:

[..]

Is goede serie :Y
Alleen duurt n aflevering anderhalf uur, wel beetje lang voor n serie..
pi_144851994
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:16 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

zoveel afleveringen zitten er nu ook niet in een season dus is niet zo erg.
maar vind het wel veel blablabla eerlijk gezegd. als je het dan vergelijkt met de amerikaanse film vond ik dat toch leuker.
pi_144853037
Oja, maar je moet er echt even voor zitten, is toch anderhalf uur. Gewone serie is meestal tussen de 20/50 minuten, dat kan je makkelijker kijken dan dit.
pi_144853083
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gister de laatste aflevering van Penny Dreadful gezien. En ja we blijven het volgen ondanks de matige seizoen finale. Want het is een toffe serie met prima personages.
Begin was in ieder geval interessant, kijk S1 wel af en merk het wel.

quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:16 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Klopt, maar is het waard.
pi_144853103
Ik ga er vanavond goed voor zitten!
pi_144853393
Gisteren Warehouse 13 zitten kijken, wat een kut serie zeg :')
pi_144853872
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:55 schreef JohnB52 het volgende:
Oja, maar je moet er echt even voor zitten, is toch anderhalf uur. Gewone serie is meestal tussen de 20/50 minuten, dat kan je makkelijker kijken dan dit.
Britse detectives zijn eigenlijk altijd anderhalf uur (denk aan midsomer murders enzo). Er wordt lekker de tijd genomen voor het verhaal, komt de serie ten goede. Ik zie SH meer als een serie van korte films. :)
  woensdag 24 september 2014 @ 14:44:50 #95
166976 DuvelDuvel
pi_144854808
Gisteren Elite Squad 1&2 gezien. Hele vette films. Gaan over drugsgeweld in de sloppenwijken van Rio.
Zeker een aanrader.
#FreeHat
pi_144855002
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:21 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Britse detectives zijn eigenlijk altijd anderhalf uur (denk aan midsomer murders enzo). Er wordt lekker de tijd genomen voor het verhaal, komt de serie ten goede. Ik zie SH meer als een serie van korte films. :)
Ik vind SH niet echt een typische britse detective. Dan denk ik toch meer aan Lewis, Waking the dead, Frost etc.

SH is ook 1 van de enige series waar ik echt niks mee kan :P Na een halfuur uit gezet.
pi_144855020
Battlestar Galactica gaat volgende week verdwijnen van Netflix US. Ik zit net aan seizoen 2 :'(
pi_144855086
Nu pas toegekomen aan From dusk till dawn, erg tof!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 24 september 2014 @ 14:54:10 #99
268260 Dr.Mikey
pi_144855165
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:51 schreef AQuila360 het volgende:
Nu pas toegekomen aan From dusk till dawn, erg tof!
Die serie begint heel tof ja.
Tot pak hem beet drie afleveringen voor het einde dan opeens draait de serie 130 graden qua verhaal en hoe de personages reageren.
R.I.P DTS.
pi_144855327
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Die serie begint heel tof ja.
Tot pak hem beet drie afleveringen voor het einde dan opeens draait de serie 130 graden qua verhaal en hoe de personages reageren.
Ik moet er nu nog letterlijk 3 :P

Ben benieuwd, 1e paar afleveringen waren echt tof.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')