Wisselt iedere 2 seizoenen inderdaad, maar 3 en 4 zijn ook erg leuk. Baal wel dat 5-7 er niet opstaat.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit Skins seizoen 2 te kijken maar krijg het idee dat ze later met andere personages verdergaan dat is drie keer kut natuurlijk.
goed ben breaking bad aant kijken. Zalig seriequote:
Is goede seriequote:Op dinsdag 23 september 2014 18:27 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik de eerste aflevering van Sherlock Holmes.
Nou, de eerste 20 minuten, daarna moest ik weer werken. Maar de serie lijkt me best leuk!
zoveel afleveringen zitten er nu ook niet in een season dus is niet zo erg.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:16 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Alleen duurt n aflevering anderhalf uur, wel beetje lang voor n serie..
Begin was in ieder geval interessant, kijk S1 wel af en merk het wel.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gister de laatste aflevering van Penny Dreadful gezien. En ja we blijven het volgen ondanks de matige seizoen finale. Want het is een toffe serie met prima personages.
Klopt, maar is het waard.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:16 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Alleen duurt n aflevering anderhalf uur, wel beetje lang voor n serie..
Britse detectives zijn eigenlijk altijd anderhalf uur (denk aan midsomer murders enzo). Er wordt lekker de tijd genomen voor het verhaal, komt de serie ten goede. Ik zie SH meer als een serie van korte films.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:55 schreef JohnB52 het volgende:
Oja, maar je moet er echt even voor zitten, is toch anderhalf uur. Gewone serie is meestal tussen de 20/50 minuten, dat kan je makkelijker kijken dan dit.
Ik vind SH niet echt een typische britse detective. Dan denk ik toch meer aan Lewis, Waking the dead, Frost etc.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:21 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Britse detectives zijn eigenlijk altijd anderhalf uur (denk aan midsomer murders enzo). Er wordt lekker de tijd genomen voor het verhaal, komt de serie ten goede. Ik zie SH meer als een serie van korte films.
Die serie begint heel tof ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:51 schreef AQuila360 het volgende:
Nu pas toegekomen aan From dusk till dawn, erg tof!
Ik moet er nu nog letterlijk 3quote:Op woensdag 24 september 2014 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die serie begint heel tof ja.
Tot pak hem beet drie afleveringen voor het einde dan opeens draait de serie 130 graden qua verhaal en hoe de personages reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |