vond de 2de helft vh seizoen sowieso minder dan de eerste. Ben benieuwd wat ze met het 2de seizoen gaan doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die serie begint heel tof ja.
Tot pak hem beet drie afleveringen voor het einde dan opeens draait de serie 130 graden qua verhaal en hoe de personages reageren.
Ja klopt, was opzich nog wel vermakelijk maar seizoen 1 & 2 zijn wel echt steengoedquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit Skins seizoen 2 te kijken maar krijg het idee dat ze later met andere personages verdergaan dat is drie keer kut natuurlijk.
Al uitgekeken, bitch!quote:Op woensdag 24 september 2014 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie kijkt er nog breaking bad? Zit aan s2 aflevering 7
De eerste serie die iedereen met Netflix kijktquote:Op woensdag 24 september 2014 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Klopt, maar het is wel Brits en een detective :p, Ik bedoelde meer dat ze voor dit genre altijd uitgebreid de tijd nemen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind SH niet echt een typische britse detective. Dan denk ik toch meer aan Lewis, Waking the dead, Frost etc.
SH is ook 1 van de enige series waar ik echt niks mee kanNa een halfuur uit gezet.
Al heel lang geleden allemaal gekeken. Wat fijn dat je alles nog mag belevenquote:Op woensdag 24 september 2014 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op Gran Torino na heb ik ze helaas al gezien.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:02 schreef Nickske1912 het volgende:
Niet de minste films die ze vandaag hebben toegevoegd.
Dan die dus ook maar een keer kijkenquote:
Netflix zal nooit kunnen concurreren met PopCorn time. Illegaal zonder rechten met legaal met rechten zal het nooit kunnen opnemen tegen illegale alternatieven.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:51 schreef BobLee het volgende:
Nou ik ga denk me account van netflix maar cancellen kijk er vrijwel nooit meer na nu ik het meeste van Popcorn Time haal.
Alleen het oudere serie aanbod van Popcorn Time is dan weer vrij belabberd vergeleken met Netflix.
Staat ook op de Nederlandse Netflix als t goed is...quote:Op woensdag 24 september 2014 14:50 schreef VDBisgod het volgende:
Battlestar Galactica gaat volgende week verdwijnen van Netflix US. Ik zit net aan seizoen 2
Liever dat ze Man on Fire online gooien, die heb ik al heel lang niet meer gezien.quote:
Ja, Man on (niet ofquote:Op donderdag 25 september 2014 16:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Liever dat ze Man of Fire online gooien, die heb ik al heel lang niet meer gezien.
Huh? Ik zou zweren dat ik on had getypt, maar goed.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:44 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, Man on (niet of) Fire is helemaal
idd!
Om de twee seizoenen ja, maar de 2de generatie is toffer dan de eerstequote:Op dinsdag 23 september 2014 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit Skins seizoen 2 te kijken maar krijg het idee dat ze later met andere personages verdergaan dat is drie keer kut natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |