abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145452199
quote:
17s.gif Op zondag 12 oktober 2014 12:47 schreef F.Begbie het volgende:
Ben vast laat maar wat is Lilyhammer tof _O_.
ik kan maar niet in die andere taal komen ik luister liever engels
pi_145452605
Netflix prijzen gaan weer omhoog!
  zondag 12 oktober 2014 @ 13:07:26 #278
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_145452654
Alleen voor Ultra-HD abo's toch?
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
pi_145452726
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:07 schreef F.Begbie het volgende:
Alleen voor Ultra-HD abo's toch?
Je hebt gelijk. Dacht even te lezen dat het voor alle abonnementen was.
pi_145453109
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 09:36 schreef SunChaser het volgende:
Fringe vond ik de eerste twee seizoenen top. Toen was het nog case of the week en daar hou ik meer van. Daarna werd t allemaal minder vond ik.
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 09:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik hou juist wel van een rode draad in een serie :7 Vond 1 seizoen echt ruk, maar voor de rest een erg toffe serie.
Hangt ook gewoon een beetje van de serie af denk ik, wat mijn voorkeur heeft. In het álgemeen genomen echter, heb ik liever één groot verhaal i.p.v. "case of the week" :Y

(Toen ik nog een wat minder fanatieke seriekijker was, had ik wel een lichte voorkeur voor "case of the week" volgens mij, maar dat was vooral uit "handigheid"... dan kun je nog eens wat missen/vergeten enzo).
Tails tell tales
pi_145453167
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:27 schreef Forbry het volgende:
Hangt ook gewoon een beetje van de serie af denk ik, wat mijn voorkeur heeft. In het álgemeen genomen echter, heb ik liever één groot verhaal i.p.v. "case of the week" :Y
(Toen ik nog een wat minder fanatieke seriekijker was, had ik wel een lichte voorkeur voor "case of the week" volgens mij, maar dat was vooral uit "handigheid"... dan kun je nog eens wat missen/vergeten enzo).
Ik vind Case of the Week ook niet zo boeiend. Beetje sitcom achtig. Dat je elke aflevering gewoon los kan bekijken zonder de voorgaande te hebben gezien. Heb liever één verhaal :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145453294
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind Case of the Week ook niet zo boeiend. Beetje sitcom achtig. Dat je elke aflevering gewoon los kan bekijken zonder de voorgaande te hebben gezien. Heb liever één verhaal :Y
Precies, dat is wel makkelijk als je geen fanatieke (serie)kijker bent, maar eigenlijk is het toch een stuk minder leuk. Ik vind dat zo'n "case of the week" eigenlijk automatisch voor oppervlakkigheid zorgt (uitzonderingen wellicht daargelaten?). Sitcomachtig idd. Een lekkere snack, maar niet meer dan dat.
Tails tell tales
pi_145453346
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:35 schreef Forbry het volgende:
Precies, dat is wel makkelijk als je geen fanatieke (serie)kijker bent, maar eigenlijk is het toch een stuk minder leuk. Ik vind dat zo'n "case of the week" eigenlijk automatisch voor oppervlakkigheid zorgt (uitzonderingen wellicht daargelaten?). Sitcomachtig idd. Een lekkere snack, maar niet meer dan dat.
Af en toe ook leuk hoor :Y) maar kijk dan zelden alle seizoenen, ben het snel zat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145453370
Trailer Park Boys gezien deze week, alleen aflevering 1 en de laatste, niet het idee dat ik iets heb gemist in de tussenliggende afleveringen...
pi_145453539
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Af en toe ook leuk hoor :Y) maar kijk dan zelden alle seizoenen, ben het snel zat.
Wat ik al schreef, het hangt voor mij ook gewoon van de serie af, soms kan ik het (juist) wel waarderen. :)

Maar begreep ik het nou dus goed, dat Fringe steeds meer één lopend verhaal gaat krijgen? En welk seizoen vond jij ruk?
Tails tell tales
pi_145454180
case of the week vind ik niet erg zolang er maar een draad inzit.
fringe vind ik erg leuk. hostages vond ik redelijk saai.
ik vind eigenlijk series met elke aflevering wel een avontuur veel leuker dan voorbeeld een fargo die alleen maar blablabla is in een kut accent. geef mij maar een banshee of een ray donovan of walking dead :)
pi_145454254
Walking Dead vond ik juist ontzettend veranderen in een soapserie.
pi_145454258
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:07 schreef redboyke het volgende:
case of the week vind ik niet erg zolang er maar een draad inzit.
fringe vind ik erg leuk. hostages vond ik redelijk saai.
ik vind eigenlijk series met elke aflevering wel een avontuur veel leuker dan voorbeeld een fargo die alleen maar blablabla is in een kut accent. geef mij maar een banshee of een ray donovan of walking dead :)
Fargo vond ik geweldig en de rest van de series die je noemt niet gezien (ja, op twee afleveringen van Fringe nu na dan) :P
Tails tell tales
  Redactie Frontpage zondag 12 oktober 2014 @ 14:13:08 #289
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_145454367
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 13:45 schreef Forbry het volgende:
[..]

Maar begreep ik het nou dus goed, dat Fringe steeds meer één lopend verhaal gaat krijgen? En welk seizoen vond jij ruk?
Ja, eerste 2 seizoenen is het case of the week met een rode draad, daarna wordt het 1 verhaal en imho raken ze dan de draad kwijt. Het is niet voor niks dat Fringe een half afmaakseizoen kreeg. Maar Fringe wordt iig afgerond, dus dat is zeker een pre.
  Redactie Frontpage zondag 12 oktober 2014 @ 14:16:54 #290
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_145454472
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Walking Dead vond ik juist ontzettend veranderen in een soapserie.
Ja, dat werd maar gerekt.

Zelfde heb ik met SOA. Na S1 wordt het een soap. Ben ook afgehaakt.

Had X Files dat ook niet, eerst case of the week daarna dat geouwehoer met de zus van Mulder? Is die overigens ooit gevonden? Ben afgehaakt.

GoodWife vind ik lekker met case of the week hoewel ik nu in S3 zit en het een beetje soap begint te worden. Suits had dat ook in S3, werd het 1 verhaal.

De beste serie die afgeronde episodes had ( sort of) en toch doorlopend verhaal is West Wing. De afleveringen zijn natuurlijk onderdeel van 1 verhaal maar elke episode stond ook sterk op zich.
pi_145454497
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, eerste 2 seizoenen is het case of the week met een rode draad, daarna wordt het 1 verhaal en imho raken ze dan de draad kwijt. Het is niet voor niks dat Fringe een half afmaakseizoen kreeg. Maar Fringe wordt iig afgerond, dus dat is zeker een pre.
Dat is in ieder geval al wel (heel) positief ja. :)

Nou ja, voorlopig houd ik het bij Dr. Who (want die vond ik -zo op het eerste gezicht- dus leuker) en Deadwood (en nog wat andere series buiten NF om). Daarna ga ik hoogstwaarschijnlijk nog wel eens wat meer van Fringe kijken...
Tails tell tales
pi_145454527
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:16 schreef SunChaser het volgende:
Had X Files dat ook niet, eerst case of the week daarna dat geouwehoer met de zus van Mulder? Is die overigens ooit gevonden? Ben afgehaakt.
Het idiote is dat vanaf het moment dat Xfiles over ging van case of the week naar 1 verhaal ik ben afgehaakt _O-
pi_145454566
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:09 schreef Forbry het volgende:
[..]
Fargo vond ik geweldig en de rest van de series die je noemt niet gezien (ja, op twee afleveringen van Fringe nu na dan) :P
banshee is geweldadig met veel bloed echt goed :P. (ook wel veel "twilight" sexscenes) c_/

ik vond fringe goed omdat het me beetje nostalgisch liet voelen zoals de X-files.

ben nu naar de classic dr who aan het kijken. wel niet via netflix US want heb gezien dat er bijna niks van content dus heb ik het maar gedownload. maar veel afleveringen ontbreken beeld en hebben ze maar gereconstrueert met fotos en audio.
ik wil graag the classic dr who kijken voor ik aan 2005 begin
pi_145454838
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:20 schreef redboyke het volgende:
[..]
banshee is geweldadig met veel bloed echt goed :P. (ook wel veel "twilight" sexscenes) c_/
ik vond fringe goed omdat het me beetje nostalgisch liet voelen zoals de X-files.
ben nu naar de classic dr who aan het kijken. wel niet via netflix US want heb gezien dat er bijna niks van content dus heb ik het maar gedownload. maar veel afleveringen ontbreken beeld en hebben ze maar gereconstrueert met fotos en audio.
ik wil graag the classic dr who kijken voor ik aan 2005 begin
Dat dikgedrukte heb ik op de één of andere manier nu heel erg bij Dr. Who...

Ik twijfelde wel een beetje, want soms begin ik ook met het oudste. Echter, mij was toch aangeraden aan de nieuwe serie te beginnen en als dat beviel het "uit te diepen" met de oude... Bovendien (zie ook je eigen post) is het alleen de nieuwste die (bijna) in zijn geheel op NF staat, dus tja...

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 12-10-2014 14:41:35 ]
Tails tell tales
pi_145455138
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:28 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat dikgedrukte heb ik op de één of andere manier nu heel erg bij Dr. Who...
Ik twijfelde wel een beetje, want meestal begin ik ook met het oudste. Echter, mij was toch aangeraden aan de nieuwe serie te beginnen en als dat beviel het "uit te diepen" met de oude... Bovendien (zie ook je eigen post) is het alleen de nieuwste die (bijna) in zijn geheel op NL staat, dus tja...
ik kan niet direct in iets springen. ik moet ze in volgorde zien. zit nu bijna aan de 3de dokter.
ik heb tourchwood ook en deadwood ook en caprica en battlestar galactica
(iemand zei dat sommige figuren dat dr who ontmoet ook daarin voorkomen)
op netflix US moet je classic dr who intypen maar da's echt zo kort. staat nieteens op hoe die dokters doodgegaan zijn dus daarom wou ik ze downloaden.

ik weet nog altijd niet in welke volgorde ik dr who moet kijken haha wanneer ik tourchwood enzo moet starten enzo. echt ingewikkeld.ook vind ik die oude dr who niet zo slecht geacteerd eigenlijk. zwart wit stoort niet zo erg om eerlijk te zijn die eerste dr who was erg grappig om bezig te zien.

hmmmmmmm ( en dan zo met zijn handen tegeneen om te denken)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2014 14:40:53 ]
pi_145456909
The Good Wife s3 is inderdaad wat minder. Het wordt weer beter in s4 en s5 ben ik nu aan het kijken en is tot nu toe geweldig goed _O_ .
pi_145457008
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 15:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
The Good Wife s3 is inderdaad wat minder. Het wordt weer beter in s4 en s5 ben ik nu aan het kijken en is tot nu toe geweldig goed _O_ .
is het een serie waar mannen ook naar kunnen kijken of gewoon teveel vrouwelijk gedoe?
ben niet gewoon series te kijken met vrouwen in de hoofrol.
  roze zondag 12 oktober 2014 @ 16:35:16 #298
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_145458837
Hopelijk komt seizoen 5 van The Vampire Diaries en Modern Family snel op Netflix
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage zondag 12 oktober 2014 @ 16:40:15 #299
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_145459030
Ik kan tv series, zeker drama niet meer 1 afl. per week kijken, wil alles in 1 x kunnen zien
pi_145459364
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 16:40 schreef SunChaser het volgende:
Ik kan tv series, zeker drama niet meer 1 afl. per week kijken, wil alles in 1 x kunnen zien
Hoe doe je dat dan met GTST?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')