Is helemaal niet opvallend.quote:Opvallend aan de beelden zijn de omstanders, die wel filmen maar niet ingrijpen.
Maar dat verwacht je toch juist wel?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
DAT DE DADER EEN MAROKKAAN IS!!!11
Zeg het maar....quote:Op donderdag 18 september 2014 21:10 schreef zarGon het volgende:
Ik lees niets over het uiterlijk van de daders...
Zijn het autochtonen?
Had niet verwacht dat het sarcasme je zou ontgaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:11 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Maar dat verwacht je toch juist wel?
Met meerderen vrouwen aanvallen. Statistisch is die kans niet heel erg groot.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:10 schreef zarGon het volgende:
Zijn het autochtonen?
Doe eens niet zo racistisch, en respecteer hun cultuur.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:12 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Met meerdere vrouwen aanvallen. Statistisch is die kans niet heel erg groot.
Dat doe ik ook. Ik heb het alleen over kansberekening. Statistiek discrimineert niet, dat is het mooie aan statistiek.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Doe eens niet zo racistisch, en respecteer hun cultuur.
Wat bedoel je. Ik snap je niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat het sarcasme je zou ontgaan.
At your service! Ga toch koken, mens!quote:Op donderdag 18 september 2014 21:19 schreef trucker3 het volgende:
Ben echt helemaal klaar met die Marokkanen. Niks of niemand is nog veilig voor deze agressieve en criminele barbaren. Zal nooit meer goed komen ook; ze hebben volledig schijt aan de Westerse cultuur en haar normen en waarden. Allemaal uitzetten en geen één meer het land in - nooit meer. Dit land is het zat. C'est Ca!
Ja inderdaad. Misschien had zij die jongens wel gebrutaliseerd.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:21 schreef BaajGuardian het volgende:
je ziet nieteens de aanleiding, onderschat meisjes ook niet tegenwoordig wat een vuile bek ze op kunnen zetten.
Hoe kun je nou oordelen over dit soort halve verhalen, enige wat laag is is die mongool die er na nog even bovenop springt met zn schoen.
Kan best zijn, maar ze is geen gevaar voor die jongen, noch is zij het fysieke geweld begonnen.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:25 schreef Zolder het volgende:
inb4 dit wordt weer gigantisch opgeblazen
Begin van het filmpje lijkt ook erop alsof ze zelf ruzie zoekt.
Post dan, waslap.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:37 schreef hpeopjes het volgende:
Er is nu ook een tweede filmpje hiervan opgedoken. Dat filmpje maakt het wel duidelijk hoor, hier valt weinig aan te bagatelliseren. Bah bah wat een Marokkanen weer!
Wat er staat gebeurd toch ook.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:34 schreef Zolder het volgende:
http://m.telegraaf.nl/bin(...)-15-zwaar-mishandeld
Op internet circuleren schokkende beelden van de mishandeling van een 15-jarig meisje in IJmuiden. Ze wordt tegen de grond geslagen na een ruzie en vervolgens meerdere malen getrapt door twee jongens.
--------
Niet echt netjes Telegraaf, ze wordt twee keer getrapt en slechts door een van de jongens. Niet hard ook. Dus niet ''meerdere malen getrapt door twee jongens''.
Het lijkt wel alsof journalisteren erop getraind worden om het zo erg mogelijk te brengen.
Nee, een link naar de site waar dat filmpje op staat werkt meestal contraproductief in dergelijke topics.quote:
DM dan.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:40 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nee, een link naar de site waar dat filmpje op staat werkt meestal contraproductief in dergelijke topics.
Fortuyn, had die niet wat met dit soort jochies juist?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
Pim Fortuyn's Vijfde Colonne.....
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:19 schreef trucker3 het volgende:
Ben echt helemaal klaar met die Marokkanen. Niks of niemand is nog veilig voor deze agressieve en criminele barbaren. Zal nooit meer goed komen ook; ze hebben volledig schijt aan de Westerse cultuur en haar normen en waarden. Allemaal uitzetten en geen één meer het land in - nooit meer. Dit land is het zat. C'est Ca!
En dan nog zeg!!!quote:Op donderdag 18 september 2014 21:25 schreef Zolder het volgende:
inb4 dit wordt weer gigantisch opgeblazen
Begin van het filmpje lijkt ook erop alsof ze zelf ruzie zoekt, alleen die jongen die nog een trap gaf was niet nodig geweest maar was ook zeker niet op volle kracht maar meer om te vernederen.
En nee, ze is niet knockoutDie journalistiek van tegenwoordig
Tja, je kan de Berber wel uit de rimboe halen, maar je haalt de rimboe niet uit de Berber.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:19 schreef trucker3 het volgende:
Dus als je zegt ''wat raak jij me aan'' ben je in jouw ogen per definitie ruzie aan het zoeken?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:42 schreef Zolder het volgende:
er is dus nog een filmpje
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_slaan_me.html#more
waar te zijn is dat ze gelijk weer opstaat en dus niet knock out is
daar hoor je haar ook zeggen ''wat raak jij me aan'' , ze was dus zelf gewoon ruzie aan het zoeken
Er grijpen wel mensen in. O.a. die dikke neger op het einde.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:07 schreef MisterCe het volgende:
Opvallend aan de beelden zijn de omstanders, die wel filmen maar niet ingrijpen.
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja, je kan de Berber wel uit de rimboe halen, maar je haalt de rimboe niet uit de Berber.
Met dat joch die als eerste schopt ben ik het eens hoor.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:43 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
En dan nog zeg!!!
Dat 2e jong die schopt als ze al op de grond ligt, die moeten ze met een blok beton aan z'n been in de Noordzee flikkeren![]()
En dat eerste jong, die slaat....dat is een bepaald type import. Ik zie het bij de Turkse buren ook. Dat hoort bij hun cultuur
Ja, beter is om helemaal niets te zeggen, niet voor jezelf op te komen en meteen direct weg te rennen als er sprake is van Marokkanen.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:42 schreef Zolder het volgende:
daar hoor je haar ook zeggen ''wat raak jij me aan'' , ze was dus zelf gewoon ruzie aan het zoeken
Haha, dacht je dat echt?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:10 schreef zarGon het volgende:
Zijn het autochtonen?
Niet per definitie, hier welquote:Op donderdag 18 september 2014 21:44 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dus als je zegt ''wat raak jij me aan'' ben je in jouw ogen per definitie ruzie aan het zoeken?
Fijn hoor buurtcoach, jij bewijst de samenleving echt een dienst met je n=1 onderzoekjes.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:43 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
En dan nog zeg!!!
Dat 2e jong die schopt als ze al op de grond ligt, die moeten ze met een blok beton aan z'n been in de Noordzee flikkeren![]()
En dat eerste jong, die slaat....dat is een bepaald type import. Ik zie het bij de Turkse buren ook. Dat hoort bij hun cultuur
Gewoon normaal doen een optie?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:18 schreef Disorder het volgende:
We hebben gevaarlijke wilde dieren binnen onze grenzen. Wat zullen we ermee doen?
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:48 schreef hpeopjes het volgende:
Dit soort Marokkanen, zoals die in het filmpje, zijn feitelijk gewoon dieren. Er zit niets menselijk meer bij, en dat heeft er waarschijnlijk ook nooit bij gezeten. Dus hop, naar de dierentuin ermee! Of anders naar het slachthuis.
En dat zijn er helaas een hoop.. Geertje heeft wat dat betreft zeker gelijk, alleen jammer dat deze jongens niet vaak te vinden zijn in Moskeeen en andere Islamitische troep.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:48 schreef hpeopjes het volgende:
Dit soort Marokkanen, zoals die in het filmpje, zijn feitelijk gewoon dieren. Er zit niets menselijk meer bij, en dat heeft er waarschijnlijk ook nooit bij gezeten. Dus hop, naar de dierentuin ermee! Of anders naar het slachthuis.
Dus als een vrouw in straattaal tegen jou zegt dat je haar niet aan moet raken, is dat voor jou een vrijbrief om haar meteen maar zwaar te mishandelen?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:45 schreef Zolder het volgende:
[..]
Met dat joch die als eerste schopt ben ik het eens hoor.
Wel vreemd dat je de woorden dom en primitief niet op de daders van toepassing acht, maar wel op mensen die walgen van dit soort geweld.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:49 schreef Zolder het volgende:
Ben ik de enige die vind dat wanneer zulke filmpjes een hype worden heel Nederland weer laat zien hoe dom en primitief ze zijn? Met die kansloze verhalen over wat er met de daders moet gebeuren
Apart eigenlijk, want in real life ken ik zulke mensen niet echt. Mja, maar blij zijn dat zulke mensen in dit land niet de macht hebben en we hier geen publieke stenigingen hebben zoals in sommige landen
Edit:
quote van zojuist ter illustratie:
[..]
Als iemand zegt: "wat raak jij me aan" geeft hem het recht haar knalhard KO te slaan? Wat ben jij voor debiel dat je it goedpraat?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:42 schreef Zolder het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:49 schreef HardMetal het volgende:
Ik ben benieuwd met wat voor statement de ambassadeur van Marokko morgen in de krant staat.
Dat lijkt op een musselman, zeg ken jij..quote:Op donderdag 18 september 2014 21:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zeg het maar....
[ afbeelding ]
Laat die domme primitieveling lekker.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:51 schreef agter het volgende:
[..]
Wel vreemd dat je de woorden dom en primitief niet op de daders van toepassing acht, maar wel op mensen die walgen van dit soort geweld.
Ze is niet KO, stond gelijk weer opquote:Op donderdag 18 september 2014 21:51 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Als iemand zegt: "wat raak jij me aan" geeft hem het recht haar knalhard KO te slaan? Wat ben jij voor debiel dat je it goedpraat?
Zij is voor hem geen enkel gevaar, hij ramt dat meisje echter wel even behoorlijk hard op haar bek. Ze slaat hem niet en raakt hem niet aan.
Wat een gore lafaard. En dan nog even samen schoppen als ze ligt. Je mag toch hopen dat deze jongen bij zijn arrestatie flink tegenwrkte en per ongeluk daarbij zijn arm brak ofzo...
Mischien moet Pauw dit filmpje vanavond ook even laten zien...
Als je al zulke debiele theorieën wil vereeuwigen op internet, probeer ze dan in ieder geval niet te koppelen aan nationaliteit of afkomst.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:48 schreef hpeopjes het volgende:
Oh jaquote:Op donderdag 18 september 2014 21:42 schreef Zolder het volgende:
Ze stond niet op, ze ligt versuft op de grond en gaat op haar hurken zitten. Bij boksen ben je gewoon KO ls je zo hard neergaat. In het minst erge geval knockdown. Maar het licht gaat echt wel even uit.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:52 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ze is niet KO, stond gelijk weer op
Heb je het 2e filmpje gezien? Daar staat ze wel rechtopquote:Op donderdag 18 september 2014 21:54 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ze stond niet op, ze ligt versuft op de grond en gaat op haar hurken zitten. Bij boksen ben je gewoon KO ls je zo hard neergaat. In het minst erge geval knockdown. Maar het licht gaat echt wel even uit.
Bovendien maakt zo'n klein detail niet echt uit vind je wel? Die gast duwt haar niet weg ofzo, hij deelt twee serieuze tikken uit en dan nog even naschoppen. Tegen iemand die hem gezien het lengteverschil niet snel iets zou kunnen maken.
Wat ik zeg, gewoon een roofdier zonder geweten. Rijp voor een kooitje in de dierentuin, waarschijnlijk al vanaf de geboorte.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:54 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ze stond niet op, ze ligt versuft op de grond en gaat op haar hurken zitten. Bij boksen ben je gewoon KO ls je zo hard neergaat. In het minst erge geval knockdown. Maar het licht gaat echt wel even uit.
Bovendien maakt zo'n klein detail niet echt uit vind je wel? Die gast duwt haar niet weg ofzo, hij deelt twee serieuze tikken uit en dan nog even naschoppen. Tegen iemand die hem gezien het lengteverschil niet snel iets zou kunnen maken.
Ga lekker naar je marokkanenvriendjes, trolletje.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:56 schreef Zolder het volgende:
[..]
Heb je het 2e filmpje gezien? Daar staat ze wel rechtop
En als je KO bent ga je niet in een foetus houding liggen met je handen je hoofd beschermen
Maar ze jatten wel ff voor het gemak haar telefoon....... heel frisse jongens hoor.......RESPECT.....quote:Op donderdag 18 september 2014 21:52 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ze is niet KO, stond gelijk weer op
Ze schoppen niet samen, er schopt er eentje
Je wilde het even extra krachtig maken door er wat bij te verzinnen?
Racistquote:Op donderdag 18 september 2014 21:56 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ga lekker naar je marokkanenvriendjes, trolletje.
mss hadden ze daar van te voren over na moeten denken, voordat ze begonnen met de mishandeling.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:53 schreef Zolder het volgende:
[..]
Nee dat niet, deze jongens verdienen een taakstraf. Maar niet alle gevolgen die public shaming met zich meebrengt.
Het filmpje duurt niet lang genoeg om te zien of die telefoon is achter gelaten. Anders was dit waarschijnlijk bij het nieuwsbericht wel opgenomen.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:57 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Maar ze jatten wel ff voor het gemak haar telefoon....... heel frisse jongens hoor.......RESPECT.....
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:58 schreef Zolder het volgende:
[..]
Het filmpje duurt niet lang genoeg om te zien of die telefoon is achter gelaten.
Ja dat kan je altijd wel zeggen, van te voren over moeten nadenkenquote:Op donderdag 18 september 2014 21:57 schreef agter het volgende:
[..]
mss hadden ze daar van te voren over na moeten denken, voordat ze begonnen met de mishandeling.
Vooruitzien is kennelijk niet de sterkste kan van deze jongens.
Wat mij betreft volledig terecht dat ze nu wat minder anoniem zijn.
Deze lieve jongens waren natuurlijk erg bezorgd dat er wat met haar telefoon zou gebeuren.....quote:Op donderdag 18 september 2014 21:58 schreef Zolder het volgende:
[..]
Het filmpje duurt niet lang genoeg om te zien of die telefoon is achter gelaten. Anders was dit waarschijnlijk bij het nieuwsbericht wel opgenomen.
Ja dat is gewoon zo? Ik denk dat ze slim genoeg waren om die niet mee te nemen hoor, het doel was hier niet diefstal en ik vermoed dat ze elkaar kennen via school ofzo. Dus dan is het heel dom om de telefoon te jatten.quote:
Met een meid?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:59 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ja dat kan je altijd wel zeggen, van te voren over moeten nadenken
Is niemand van jullie vroeger in een vechtpartijtje beland dan?
Heb je haar zien vechten dan?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:59 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ja dat kan je altijd wel zeggen, van te voren over moeten nadenken
Is niemand van jullie vroeger in een vechtpartijtje beland dan?
Het is een vrij logische reactie om een telefoon van de grond op te rapen vind ik eigenlijk. Voor je het weet gaat een of andere zwerver er mee vandoor.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:59 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Deze lieve jongens waren natuurlijk erg bezorgd dat er wat met haar telefoon zou gebeuren.....
Een jongen trapt en die was inderdaad erg verkeerd bezig. Die andere jongen slaat alleen, en ja die slaat een meisje omg nu is het 100 x erger dan als ik het was als jongen zijnde ook al kan ik mij misschien ook wel slecht verdedigenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:00 schreef agter het volgende:
[..]
Een vechtpartij van twee jongens die een meisje op de grond slaan en dan op haar hoofd gaan trappen. Nee.
Jij wel kennelijk?
Wat een populistisch gelul ook weerquote:Op donderdag 18 september 2014 21:19 schreef trucker3 het volgende:
En dan steek je hem in je zak en daar bovenop geef je de eigenaar die weerloos op de grond ligt nog ff een paar flinke rot schoppen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:00 schreef Zolder het volgende:
[..]
Het is een vrij logische reactie om een telefoon van de grond op te rapen vind ik eigenlijk. Voor je het weet gaat een of andere zwerver er mee vandoor.
Hij steekt de telefoon niet in zijn zak. Een paar flinke rotschoppen viel ook wel mee, was zeker niet voluit en heeft denk ik weinig schade aangericht.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:02 schreef HardMetal het volgende:
[..]
En dan steek je hem in je zak en daar bovenop geef je de eigenaar die weerloos op de grond ligt nog ff een paar flinke rot schoppen.
Allemaal een vrij logische reactie, toch?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:02 schreef HardMetal het volgende:
[..]
En dan steek je hem in je zak en daar bovenop geef je de eigenaar die weerloos op de grond ligt nog ff een paar flinke rot schoppen.
it soort idiote aanvallen is sowieso belachelijk, bij mannen of vrouwen, maar aangezien zij duidelijk veel minder sterkis, is zij geen bedreiging en dat maakt het erger ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:01 schreef Zolder het volgende:
[..]
Een jongen trapt en die was inderdaad erg verkeerd bezig. Die andere jongen slaat alleen, en ja die slaat een meisje omg nu is het 100 x erger dan als ik het was als jongen zijnde ook al kan ik mij misschien ook wel slecht verdedigen
Idd, heel normaal allemaal. Moet kunnen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:03 schreef Zolder het volgende:
[..]
Hij steekt de telefoon niet in zijn zak. Een paar flinke rotschoppen viel ook wel mee, was zeker niet voluit en heeft denk ik weinig schade aangericht.
En daar verdienen ze zeker volgens de wet voor berecht te worden ja. Niet zoals in de middeleeuwen met hooivorkenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:04 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
it soort idiote aanvallen is sowieso belachelijk, bij mannen of vrouwen, maar aangezien zij duidelijk veel minder sterkis, is zij geen bedreiging en dat maakt het erger ja.
Zie post hierbovenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:05 schreef agter het volgende:
[..]
Idd, heel normaal allemaal. Moet kunnen.
Is volstrekt normaal gedrag...
Ik weet niet wat er in jouw primitieve primaten brein rondgaat, maar hier in Nederland is het ook behoorlijk not-done om een jongen/man op straat zo op zijn bek te meppen dat met een beetje pech in doodslag uitmondt.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:01 schreef Zolder het volgende:
[..]
Een jongen trapt en die was inderdaad erg verkeerd bezig. Die andere jongen slaat alleen, en ja die slaat een meisje omg nu is het 100 x erger dan als ik het was als jongen zijnde ook al kan ik mij misschien ook wel slecht verdedigen
Er is een verschil tussen goedpraten en er objectief naar kijken in plaats van de emoties de vrije loop laten en het verhaal hier en daar wat aandikkenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Mensen die dit goed praten? Wtf echt ?
Vertel het ze maar.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen een optie?
Nee maar het is vervolgens wel done om met hooivorken achter de dader aan te rennen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:06 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er in jouw primitieve primaten brein rondgaat, maar hier in Nederland is het ook behoorlijk not-done om een jongen/man op straat zo op zijn bek te meppen dat met een pech in doodslag uitmondt.
Het filmpje wat ik zie krijgt ze een harde stoot in dr gezicht. Ligt ze op de grond en flikt die tyfuslijer het ook nog om haar in haar gezicht te trappen?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:06 schreef Zolder het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen goedpraten en er objectief naar kijken in plaats van de emoties de vrije loop laten en het verhaal hier en daar wat aandikken
Die kerel raakt haar op haar arm, zie je in het tweede filmpje. Ook zeker niet voluit getrapt, dat kan je toch niet ontkennen?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het filmpje wat ik zie krijgt ze een harde stoot in dr gezicht. Ligt ze op de grond en flikt die tyfuslijer het ook nog om haar in haar gezicht te trappen?
Volgens de politie is ze behandeld aan hoofdletsel ?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:08 schreef Zolder het volgende:
[..]
Die kerel raakt haar op haar arm, zie je in het tweede filmpje. Ook zeker niet voluit getrapt, dat kan je toch niet ontkennen?
Ik praat het niet goed, maar er moet wel eerlijk naar gekeken worden.
Ja, want het blijkt elke keer maar weer dat zulke jongens kei- en keihard aangepakt worden door de rechtelijke macht....quote:Op donderdag 18 september 2014 22:07 schreef Zolder het volgende:
[..]
Nee maar het is vervolgens wel done om met hooivorken achter de dader aan te rennen.
Bron?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens de politie is ze behandeld aan hoofdletsel ?
Geen idee wie het zijn.quote:
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_slaan_me.html#morequote:Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar tweede filmpje vind ik zo snel niet.
Hoe zaaien ze haat?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef Rockefellow het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de Marokkaanse gemeenschap dit soort figuren eens aanklaagt voor haatzaaien.
Langzamerhand krijgt iedereen een hekel aan het prototype Marokkaanse jongere.
Ik vermoed dat dat letsel door de klap komt dan. Dat lijkt met meest logische.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet de beste bron
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)isje-knock-out.dhtml
Het tweede filmpje ziet er idd anders uit, Al twijfel ik of bij de trap in het gezicht op zo te zien haar arm, de punt van de schoen niet toch haar gezicht raakt.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:10 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat letsel door de klap komt dan. Dat lijkt met meest logische.
Dus dan noem je anderen primitief en praat je ander primitief gedrag wel goed?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ja, want het blijkt elke keer maar weer dat zulke jongens kei- en keihard aangepakt worden door de rechtelijke macht....
Welk primitief gedrag praat ik goed?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus dan noem je anderen primitief en praat je ander primitief gedrag wel goed?
Debiel
Jij vindt dit positieve PR voor hun al smetteloze blazoen?quote:
Vind jij de retorische wanorde die jij hier te berde brengt positieve PR voor je zelfverzonnen Supervolk?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:14 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Jij vindt dit positieve PR voor hun al smetteloze blazoen?
Geweld gebruiken is iets anders dan haatzaaien.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:14 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Jij vindt dit positieve PR voor hun al smetteloze blazoen?
Beetje weldenkend mens snapt hetgeen dat hij zelf schrijft.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:13 schreef HardMetal het volgende:
Welk primitief gedrag praat ik goed?
Waar doe ik dat?quote:En je wil iemand die het opneemt voor de daders nou niet echt een sociaal ontwikkeld mens noemen, of wel?
niet ontwikkeld = primitiefquote:Op donderdag 18 september 2014 22:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beetje weldenkend mens snapt hetgeen dat hij zelf schrijft.
[..]
Waar doe ik dat?
Maar zoals onder andere dit topic illustreert wordt er aardig wat haat geoogst. Dat hebben deze kansenparels toch echt gezaaid.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geweld gebruiken is iets anders dan haatzaaien.
Mwoah, ze planten wel wat zaadjes voor haat jegens henzelf hoor.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geweld gebruiken is iets anders dan haatzaaien.
Wat is er mis met goed naar de feiten kijken? Je hoeft de daad niet te verdedigen, maar dit soort topics gaan vanaf post 1 altijd over de afkomst van de dader en andere bekrompen irrelevantieën.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Godverdommeer zijn echt nog steeds linkse rakkers die deze gasten gaan verdedigen
_!
Jij snapt hetquote:Op donderdag 18 september 2014 22:19 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Maar zoals onder andere dit topic illustreert wordt er aardig wat haat geoogst. Dat hebben deze kansenparels toch echt gezaaid.
Nu jij nog.quote:
Tuig slaat/schopt meisje. Nog andere feiten over het hoofd gezien?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:21 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Wat is er mis met goed naar de feiten kijken? Je hoeft de daad niet te verdedigen, maar dit soort topics gaan vanaf post 1 altijd over de afkomst van de dader en andere bekrompen irrelevantieën.
Ja? Jij ziet hier mensen meisjes KO slaan?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Overigens zie ik in dit topic meer randdebielen dan in het filmpje, maar dat terzijde.
Nee, je hebt het goed gezien. Meer relevante feiten zijn er ook niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tuig slaat/schopt meisje. Nog andere feiten over het hoofd gezien?
Al die kansloze er om heen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:30 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Nee, je hebt het goed gezien. Meer relevante feiten zijn er ook niet.
Een taakstraf?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:45 schreef Zolder het volgende:
[..]
Met dat joch die als eerste schopt ben ik het eens hoor.
En die eerste dude verdiend wat mij betreft en taakstraf, maar NIET om door heel nederland door het slijk gehaald te worden, mensen voor zijn deur te krijgen, niet meer over straat te kunnen en geen baan meer kunnen krijgen .
Erg hè? Hier gaat je bloed gewoon van koken. Zoveel onmacht en woede bij het zien van dit losgeslagen tuig.quote:
het gaat niet goed met de wereldquote:Op donderdag 18 september 2014 22:38 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Erg hè? Hier gaat je bloed gewoon van koken. Zoveel onmacht bij het zien van dit losgeslagen tuig.
Onmacht? Laat ik zeggen dat wanneer dit in mijn wijk gebeurt dan is het probleem zo opgelost.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:38 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Erg hè? Hier gaat je bloed gewoon van koken. Zoveel onmacht en woede bij het zien van dit losgeslagen tuig.
Wat heeft in het 2e filmpje je mening doen veranderen ?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:40 schreef BaajGuardian het volgende:
ok ik neem mijn terughoudendheid terug, genoeg gezien in 2e filmpje.
Die 2 moeten beiden met een touw om hun nek door de straten getrokken worden.
Je kan je auto alvast warm gaan draaien want de naam + adresgegevens van de dader is inmiddels bekend....quote:Op donderdag 18 september 2014 22:40 schreef BaajGuardian het volgende:
ok ik neem mijn terughoudendheid terug, genoeg gezien in 2e filmpje.
Die 2 moeten beiden met een touw om hun nek door de straten getrokken worden.
In mijn ogen niet, en in ogen van de nederlandse staat waarschijnlijk ook nietquote:Op donderdag 18 september 2014 22:34 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Een taakstraf?![]()
Deze man verdient in mijn ogen een paar maanden cel en een fikse boete voor mishandeling en dat meisje een fikse vergoeding uit zijn zak voor mishandeling.
Zet maar neerquote:Op donderdag 18 september 2014 22:42 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Je kan je auto alvast warm gaan draaien want de naam + adresgegevens van de dader is inmiddels bekend....
En daarom willen mensen vaak het recht in eigen handen nemen, als zoiets zou gebeuren bij mijn vriendin of dochter als ik die zou hebben en dat gastje zou een taakstraf krijgen zou ik er zelf wel werk van maken.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:43 schreef Zolder het volgende:
[..]
In mijn ogen niet, en in ogen van de nederlandse staat waarschijnlijk ook niet
Gelukkig
Topic report. Een waarschuwing aan de moderators dat er iets gepost is wat niet in orde is. Driehoekje met uitroepteken bovenaan dit topicquote:
En haar buitenproportioneel geweld.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:35 schreef MadameMossel het volgende:
Wanneer komt de Marokkaanse ambassadeur met een verklaring dat dit racistische meisje de schuldige is?
Ik kom er wel achter, overigens hoef ik geen witchhunt maar deze minderwaardige mensen moeten weten dat ze hiermee hun toekomst vergooien. Hun vrijheid inleveren waar ze een ander in de vrijheid beperken.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:46 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet mee aan een witchhunt.
unleash the tokkiesquote:Op donderdag 18 september 2014 22:47 schreef TitanicLover het volgende:
Ik snap niet waarom ze zo tekeer gaan tegen een meisje.
Als het jongen was, zou ik minder erg vinden, maar een meisje is lichamelijk veel zwakker.
Ze moeten naar mij komen, ik pak me sleutel sla tegen hun hoofd, klaar is kees
Tsja, dat is nog geen reden om dan maar zo tekeer te gaan toch?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:47 schreef theunderdog het volgende:
Ah gossie, fok neemt het direct op voor het meisje.
Dat het meisje ook gewoon een smerig kutwijf kan zijn vergeten we maar even.
En dan moet ze maar gelijk naar de grond gehoekt worden?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:47 schreef theunderdog het volgende:
worden ze ook. wat ik ook dacht, gelukkig hebben we de beelden nogquote:Op donderdag 18 september 2014 21:34 schreef Zolder het volgende:
http://m.telegraaf.nl/bin(...)-15-zwaar-mishandeld
Op internet circuleren schokkende beelden van de mishandeling van een 15-jarig meisje in IJmuiden. Ze wordt tegen de grond geslagen na een ruzie en vervolgens meerdere malen getrapt door twee jongens.
--------
Niet echt netjes Telegraaf, ze wordt twee keer getrapt en slechts door een van de jongens. Niet hard ook. Dus niet ''meerdere malen getrapt door twee jongens''.
Het lijkt wel alsof journalisteren erop getraind worden om het zo erg mogelijk te brengen.
jaquote:Op donderdag 18 september 2014 22:48 schreef Denni5 het volgende:
[..]
En dan moet ze maar gelijk naar de grond gehoekt worden?
Het lijkt er niet echt op dat ze KO gaat.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:54 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ze is niet een halve minuut weg. Reken maar dat als je zo neer gaat, het licht even uit is.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het lijkt er niet echt op dat ze KO gaat.
Maar wel flink ziek dit iig.
Dat kan, ik ken die types wel maar dat geeft die Marokkaan niet het recht om haar te slaan. Gewoon wegwandelen is een optie, alsmede voor die lafaards eromheen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:47 schreef theunderdog het volgende:
Van dat meisje? eens ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb het filmpje waarin ze opstaat trouwens niet gezien maar doet er niet toe. Kansloos gedrag dit.
Beetje vergezocht, vind je niet?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:49 schreef mergbot het volgende:
[..]
ja
definieer "gelijk", misschien zat ze al wel een uur te bitchen en te stalken
Als het licht even uit zou gaan zou ze geen kans hebben gehad haar hoofd te beschermen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:50 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ze is niet een halve minuut weg. Reken maar dat als je zo neer gaat, het licht even uit is.
Ze ging in de foetushouding liggen, dus niet KOquote:Op donderdag 18 september 2014 22:50 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ze is niet een halve minuut weg. Reken maar dat als je zo neer gaat, het licht even uit is.
Ook dat nog inderdaad.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En haar buitenproportioneel geweld.
Ik hóóp het, dat het trollen zijn...quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Knock-outquote:Op donderdag 18 september 2014 22:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als het licht even uit zou gaan zou ze geen kans hebben gehad haar hoofd te beschermen.
Ik hoop dat niet iedereen zo'n tokkie is juist dat ze deze jongens vanalles toewensen en aan willen doenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik hóóp het, dat het trollen zijn...
Knock down dus, niet outquote:Op donderdag 18 september 2014 22:53 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Knock-out
Vind het een beetje raar dat we hier de precieze staat van dat meisje bespreken. Die gasten gingen gewoon echt te ver.quote:
Ja, en?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:53 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Knock-out
Dus dat.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind het een beetje raar dat we hier de precieze staat van dat meisje bespreken. Die gasten gingen gewoon echt te ver.
dierentuinquote:Op donderdag 18 september 2014 21:18 schreef Disorder het volgende:
We hebben gevaarlijke wilde dieren binnen onze grenzen. Wat zullen we ermee doen?
Een van beiden, waarschijnlijk ook nog wel even out. Erg genoeg voor zware mishandeling.quote:
Daar ligt misschien wel de kern van het probleem: ze hebben geen normale/goede opvoeding gehad.quote:
Ja, maar ik vind het belangrijk dat er eerlijk naar gekeken wordt. Ach gelukkig doen rechters dit welquote:Op donderdag 18 september 2014 22:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind het een beetje raar dat we hier de precieze staat van dat meisje bespreken. Die gasten gingen gewoon echt te ver.
ja die arme jongen had het natuurlijk ook niet zo bedoeld. hij wilde haar gewoon een aai over de bol geven...quote:Op donderdag 18 september 2014 22:58 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het belangrijk dat er eerlijk naar gekeken wordt. Ach gelukkig doen rechters dit wel
Dat is dus alleen bij het boksen, groot verschil want daar doen de vechters hun best te blijven staan. Bij dit meisje lijkt het erop alsof ze het op dat moment veiliger achte om in de foetushouding te liggen in plaats van op te staanquote:Op donderdag 18 september 2014 22:56 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Een van beiden, waarschijnlijk ook nog wel even out. Erg genoeg voor zware mishandeling.
En meestal als iemand als een blok gat als dit is het KO. Een scheidsrechter geeft als ze dan snel willen opstaan een tko.
Maargoed. Ik zou wel een potje durven tegen deze kneusjes. Ik ben misschien wat roestig, maar deze ventjes kan ik nog wel hebben..
Gaat het niet om. Vind je ook niet dat iedereen eerlijk berecht verdiend te worden? Anders is Nederland misschien niet het juiste land voor je.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja die arme jongen had het natuurlijk ook niet zo bedoeld. hij wilde haar gewoon een aai over de bol geven...
Precies dat is het hele punt.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:58 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Daar ligt misschien wel de kern van het probleem: ze hebben geen normale/goede opvoeding gehad.
Mja, dat dat meisje het zelf heeft uitgelokt niet?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:04 schreef Zolder het volgende:
Dat ze geen normale opvoeding hebben gehad is wel een snelle conclusie.
Want er bestaan alleen maar twee uitersten?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Mja, dat dat meisje het zelf heeft uitgelokt niet?
Wat ik zie op dat filmpje vind ik hoe dan ook niet door de beugel kunnen nee.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:05 schreef Zolder het volgende:
[..]
Want er bestaan alleen maar twee uitersten?
Heb je het filmpje gezien?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:04 schreef Zolder het volgende:
Dat ze geen normale opvoeding hebben gehad is wel een snelle conclusie.
Dus jij zou wel ingrijpen en natuurlijk beiden gasten in elkaar slaan of op een magische wijze de hele situatie weten te sussen toch?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:50 schreef kawotski het volgende:
[..]
Dat kan, ik ken die types wel maar dat geeft die Marokkaan niet het recht om haar te slaan. Gewoon wegwandelen is een optie, alsmede voor die lafaards eromheen.
Niemand grijpt in in zo'n situatie, dat blijkt elke keer weer. Ik zou het zelf ook niet doen. Maar zeggen dat jij het wel zou doen is natuurlijk stoer enzo, en achteraf zegt iedereen dus massaal dat ze in zouden grijpenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:10 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dus jij zou wel ingrijpen en natuurlijk beiden gasten in elkaar slaan of op een magische wijze de hele situatie weten te sussen toch?
Als die gast dat meisje zo naar de klote slaat en die andere gozer haar nog trapt als ze op de grond ligt wie verzekerd er mij dan van dat ik niet helemaal kapot geslagen word?.
Ik ga echt niet mijn leven en welzijn riskeren voor een onbekend persoon hoor.
Verhuis naar een sharialand danquote:Op donderdag 18 september 2014 23:10 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk in het geheel niet.
Iemand die een ander die al op de grond ligt op de kop trapt verdient een kogel in mijn beleving.
Ik zeg ook nergens dat alles daar slechter isquote:Op donderdag 18 september 2014 23:11 schreef Zolder het volgende:
[..]
Verhuis naar een sharialand dan
Dat is allemaal internet praat vaakquote:Op donderdag 18 september 2014 23:10 schreef Zolder het volgende:
[..]
Niemand grijpt in in zo'n situatie, dat blijkt elke keer weer. Ik zou het zelf ook niet doen. Maar zeggen dat jij het wel zou doen is natuurlijk stoer enzo, en achteraf zegt iedereen dus massaal dat ze in zouden grijpen
Vergeet niet dat veel van die ouders geen woord Nederlands spreken en de hele dag via de schotel naar Marokkaanse zenders kijken. Verder een beetje theedrinken en aan een waterpijp lurken in het theehuis enzo ("is cultuur"), je kent het wel. Die hebben totaal geen voeling met de Westerse samenleving. Het interesseert ze verder ook geen moer, zolang de uitkering maar elke maand netjes word overgemaakt.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:07 schreef Proximo het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gezien?
De kleding, de houding, het taalgebruik.
Dit zijn dezelfde ratten die je overal terugziet. De enige opvoeding die ze hebben gehad is die van geweld.
Achja. Een aai over de bol, een kopje thee en een koekje. En een welgemeend "Foei! Nooit meer doen hoor!".quote:Op donderdag 18 september 2014 23:14 schreef MadameMossel het volgende:
Er is er in ieder geval 1 opgepakt lees ik net.
Taakstraf denk ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:15 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Achja. Een aai over de bol, een kopje thee en een koekje. En een welgemeend "Foei! Nooit meer doen hoor!".
Het meisje ligt stil - schijnbaar knock-out - op de grond en krijgt dan nog twee trappen van die andere jongen.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:42 schreef Zolder het volgende:
Uiteraard maar dat is niet het zelfde als met rust gelaten willen worden.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:23 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Waarom zou ze? Ze heeft het volste recht om daar te blijven staan.
quote:"Update: 22:40: Op Facebook staat het volgende te lezen: “Melissa, er is een groepie geregeld die de komende tijd ff hier alles gaat na lopen. Elke getinte is niet meer veilig op straat. Neem dat maar van mij aan”, aldus Michael."
truequote:Op donderdag 18 september 2014 23:24 schreef theunderdog het volgende:
En trouwens ik lees het al weer, der vriendjes zeggen dat geen enkel iemand met een getinte huidskleur nog veilig is.
Jaja, arm meisje...![]()
Dit filmpje is niets meer dan: Marokkaans straattuig krijgt ruzie met Nederlands white trash.
Idd. Ze staat ook nog een met haar rug naar de muur. Heel triest dit.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:21 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee hoe je hierbij komt. Het meisje vraagt helemaal niet om een reactie. Het meisje wil gewoon met rust gelaten worden en geeft dat ook heel duidelijk aan.
Jawel hoor. Die 2 zaken hebben niks met elkaar te maken. Als er al iemand zou moeten weggaan, dan zijn het die twee rifapenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uiteraard maar dat is niet het zelfde als met rust gelaten willen worden.
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:42 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Je kan je auto alvast warm gaan draaien want de naam + adresgegevens van de dader is inmiddels bekend....
Nee.quote:
Ben ik ook met je eens. Nah het is gewoon kansloos.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:26 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Jawel hoor. Die 2 zaken hebben niks met elkaar te maken. Als er al iemand zou moeten weggaan, dan zijn het die twee kneuzen.
Een erg goede ontwikkeling toch? Vooral gezien het feit dat de politie toch niks doet. Die 2 aapjes lopen vannacht nog weer vrij op straat.quote:
Er is er net opgepakt lees ik hier en het is een goede zaak om alle licht getinte lastig te gaan vallen.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:26 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Een erg goede ontwikkeling toch? Vooral gezien het feit dat de politie toch niks doet. Die 2 aapjes lopen vannacht nog weer vrij op straat.
Nou.. is dat zo? Volgens mij de vorige keer met dat meisje wat zo onderuit geschopt werd.. die jongen heeft toen toch best nog een poos vast gezeten?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:26 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Een erg goede ontwikkeling toch? Vooral gezien het feit dat de politie toch niks doet. Die 2 aapjes lopen vannacht nog weer vrij op straat.
Ik weet in ieder geval niet wat wij fout deden.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zo, mijn hele discussie met theunderdog weg
Was net zo interessant.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. De straffen voor misdadig gedrag zijn in Nederland bespottelijk laag. Het afschrikwekkende gehalte ervan is nul komma nul.quote:
En dan denkt dat geweld de oplossing is, waarna er alhier ook nog mensen zijn die daar in meegaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:24 schreef theunderdog het volgende:
En trouwens ik lees het al weer, der vriendjes zeggen dat geen enkel iemand met een getinte huidskleur nog veilig is.
Jaja, arm meisje...![]()
Dit filmpje is niets meer dan: Marokkaans straattuig krijgt ruzie met Nederlands white trash.
Dus dan maar met knokploegen de straat op ?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. De straffen voor misdadig gedrag zijn in Nederland bespottelijk laag. Het afschrikwekkende gehalte ervan is nul komma nul.
Het resultaat is dat zo'n randdebiel geen enkele remming en aarzeling meer kent om op deze manier uit te halen en een meisje voor de vlakte te slaan. Het is ziek gedrag. En het is mede zo ziek omdat we al jarenlang falen in het corrigeren ervan. We vertikken het om dit gedrag hardhandig de kop in te drukken.
De straffen op dit soort vergrijpen moeten rap omhoog.
Maar dat is niet sensatievol om te zeggenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou.. is dat zo? Volgens mij de vorige keer met dat meisje wat zo onderuit geschopt werd.. die jongen heeft toen toch best nog een poos vast gezeten?
Wat jij doet is mij vragen medelijden te hebben met de provocateur , maar ik mag geen begrip tonen voor degene die geprovoceerd is...quote:Op donderdag 18 september 2014 23:29 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
En dan denkt dat geweld de oplossing is, waarna er alhier ook nog mensen zijn die daar in meegaan.
Nogmaals: provocatie rechtvaardigt geweld niet. Het is zelfs geen verzachtende omstandigheid.
Waar lees je dat in zijn reactie?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dan maar met knokploegen de straat op ?
Ik wil net zeggen, was gewoon een nette discussie zonder elkaar uit te schelden.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval niet wat wij fout deden.
Omdat die reageert op de post dat het wel een goede zaak is dat er nu geestelijk gehandicapten de straat op gaan om licht getinte mensen lastig te vallen.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:31 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Waar lees je dat in zijn reactie?
Wilders lost het wel op !quote:Op donderdag 18 september 2014 23:32 schreef Elan het volgende:
Daarom PVV stemmen alleen zo'n laffe mocro pleegt zo'n laffe daad. Met zijn half platte hand ook nog dat meisje staat zo weer op ik had hem kapot geslagen
Even los van de misselijkmakende actie van deze randdebielen, de daders zijn zelf ook 14 en 15.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:32 schreef agter het volgende:
De jongen spreekt aan het eind van dit filmpje: “Deze keer klappen…. De volgende keer neuk ik je…”.
http://jouwfm.nl/ijmuiden(...)door-getinte-jongen/
Het meisje is 15 jaar. Wat bezielt die gasten zeg.
Nee, mensen moeten niet voor eigen rechter spelen. Mensen (lees: de Nederlandse bevolking) moeten kunnen vertrouwen op een overheid die in dit soort situaties hard ingrijpt. Een overheid die dit soort gedrag de kop indrukt en daders hard aanpakt.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dan maar met knokploegen de straat op ?
Ja, en dan al dreigen met verkrachting nadat ze haar mishandeld hebben.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Even los van de misselijkmakende actie van deze randdebielen, de daders zijn zelf ook 14 en 15.
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:45 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
En daarom willen mensen vaak het recht in eigen handen nemen, als zoiets zou gebeuren bij mijn vriendin of dochter als ik die zou hebben en dat gastje zou een taakstraf krijgen zou ik er zelf wel werk van maken.
Ik vind het echt belachelijk dat de straffen zo laag zijn, die mensen lachen ook om de straffen.
Gelukkig woon ik dan ook in Amerika, waar ik ervan ben verzekerd dat als iemand word opgepakt voor zoiets zijn leven wel naar de klote is.
Okequote:Op donderdag 18 september 2014 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, mensen moeten niet voor eigen rechter spelen. Mensen (lees: de Nederlandse bevolking) moeten kunnen vertrouwen op een overheid die in dit soort situaties hard ingrijpt. Een overheid die dit soort gedrag de kop indrukt en daders hard aanpakt.
wat wil je hiermee zeggen? ze zijn onder de 18 dus ze kunnen er niks aan doen? of ze zijn nog zo jong ze wisten niet wat ze deden? enlighten me plzquote:Op donderdag 18 september 2014 23:33 schreef 2dope het volgende:
Even los van de misselijkmakende actie van deze randdebielen, de daders zijn zelf ook 14 en 15.
Het is ronduit ziek. Die lui hebben een compleet geflipt wereldbeeld. Hetzelfde doorgeslagen, op hol geslagen gedrag zie je ook in dat filmpje van die Haagse jongen die door de politie wordt opgepakt. Ze gaan compleet door het lint. Witheet, geen enkele vorm van zelfbeheersing meer.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:32 schreef agter het volgende:
De jongen spreekt aan het eind van dit filmpje: “Deze keer klappen…. De volgende keer neuk ik je…”.
http://jouwfm.nl/ijmuiden(...)door-getinte-jongen/
Het meisje is 15 jaar. Wat bezielt die gasten zeg.
Verkrachtingen gebeuren heel veel hoor onder jongeren.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:34 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, en dan al dreigen met verkrachting nadat ze haar mishandeld hebben.
Dat is iets heel anders man.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is ronduit ziek. Die lui hebben een compleet geflipt wereldbeeld. Hetzelfde doorgeslagen, op hol geslagen gedrag zie je ook in dat filmpje van die Haagse jongen die door de politie wordt opgepakt. Ze gaan compleet door het lint. Witheet, geen enkele vorm van zelfbeheersing meer.
als ik dit soort beelden zie weiger ik bijna te accepteren dat elke mens hetzelfde isquote:Op donderdag 18 september 2014 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is ronduit ziek. Die lui hebben een compleet geflipt wereldbeeld. Hetzelfde doorgeslagen, op hol geslagen gedrag zie je ook in dat filmpje van die Haagse jongen die door de politie wordt opgepakt. Ze gaan compleet door het lint. Witheet, geen enkele vorm van zelfbeheersing meer.
En is als dat niet gebeurd krijg je inderdaad mensen die het zelf gaan "oplossen".quote:Op donderdag 18 september 2014 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, mensen moeten niet voor eigen rechter spelen. Mensen (lees: de Nederlandse bevolking) moeten kunnen vertrouwen op een overheid die in dit soort situaties hard ingrijpt. Een overheid die dit soort gedrag de kop indrukt en daders hard aanpakt.
Misschien gewoon lezen waar ik op reageer.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:35 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wat wil je hiermee zeggen? ze zijn onder de 18 dus ze kunnen er niks aan doen? of ze zijn nog zo jong ze wisten niet wat ze deden? enlighten me plz
die wil het iig oplossen en zet zich ervoor in, ook neemt hij geen blad voor de mond. de rest in de politiek doet er NIETS aanquote:
Dus?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Doe ik niet, Reageerde alleen op je laatste post.
Aldus jijquote:Op donderdag 18 september 2014 23:38 schreef ntm het volgende:
Tokkiegehalte is hoog hier, valt niet mee te discussiëren. I'm out
Het ging mij om je woordkeuze Henk.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus?
Geweld moet je met harder geweld oplossen.
Tijd van buurtwerk en theedrinken moet maar eens voorbij zijn dit soort tuig komt er meestal vanaf met een taakstrafje .
Nee, dat is precies hetzelfde. Een groep mensen met een buitengewoon kort lontje. Het is net alsof ze compleet geschift zijn, alsof ze de gekkekoeienziekte te pakken hebben; zo gestoord gedragen ze zich.quote:
Wat?, ik ben gewoon voor hard straffen, korte metten maken met dit soort gasten.quote:
Godverdomme ja !quote:Op donderdag 18 september 2014 23:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus?
Geweld moet je met harder geweld oplossen.
Tijd van buurtwerk en theedrinken moet maar eens voorbij zijn dit soort tuig komt er meestal vanaf met een taakstrafje .
met mij kan je discussiërenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:38 schreef ntm het volgende:
Heb ik ook, ben vaak op mn hoede (niet zonder rede) als er Marokkanen in mn buurt lopen, je krijgt een bepaald beeld en dat gaat er niet zo makkelijk uit.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:34 schreef Onnoman het volgende:
Het is niet eens zozeer dat ik Marokkanen haat, ik haat hoe ik geworden ben door hun
Woordkeuze of taalgebruik zegt niks over het individu, gedrag des te meer. Jouw broertje heet zeker Mohammed?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het ging mij om je woordkeuze Henk.
Have fun! Hopelijk hou je ons op de hoogtequote:Op donderdag 18 september 2014 23:38 schreef hpeopjes het volgende:
Overigens, we maken ons nu kwaad over dit ene voorval. Maar dit soort voorvallen gebeurt dagelijks meerdere keren, al vele jaren lang en zolangzamerhand ook bijna door heel Nederland. En vrijwel altijd zijn het weer Marokkanen. Hoog tijd dat er eens een knokploegje op uittrekt.
Dat is simpelweg niet vol te houden. Er zijn heus ook wel domme, asociale, lichtgeraakte Nederlanders. Maar die zijn niet in zo'n grote mate aanwezig als onder Marokkanen; en dan specifiek de groep van jonge Marokkaanse mannen en jongens.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:36 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als ik dit soort beelden zie weiger ik bijna te accepteren dat elke mens hetzelfde is
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Woordkeuze of taalgebruik zegt niks over het individu, gedrag des te meer. Jouw broertje heet zeker Mohammed?
mee eensquote:Op donderdag 18 september 2014 23:38 schreef ntm het volgende:
Dat gevaar dreigt inderdaad wel. De regering moet zich dat aantrekken en moet zulke situaties voor zijn. Agressors keihard aanpakken.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:36 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
En is als dat niet gebeurd krijg je inderdaad mensen die het zelf gaan "oplossen".
Na je studie zal je geconfronteerd worden met veel erger tokkiegedrag dus leer er mee mee omgaan. Weglopen is een beetje zwak hequote:Op donderdag 18 september 2014 23:40 schreef ntm het volgende:
[..]Ik studeer criminologie he, dit populistisch geneuzel heb ik al zo vaak over gelezen
Wilders zit al 16 jaar in de Tweede Kamer en bereikt niks. Hij zegt heus wel eens dingen die kloppen, maar wat schiet je daarmee op als je faalt als politicus? Mopperen, schreeuwen, schelden, raaskallen, roeptoeteren, beledigen.... Wilders kan het allemaal. Echt, soms heeft hij echt wel een punt.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:39 schreef trucker3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een baas is het ook.
Alleen op deze manier kan het gestopt worden zoniet zal het alleen maar erger worden. Je merkt dat het broeit.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat gevaar dreigt inderdaad wel. De regering moet zich dat aantrekken en moet zulke situaties voor zijn. Agressors keihard aanpakken.
Voor het slachtoffer wel ja, maar Amerikaans rechtssysteem faalt wel enorm. Hoge straffen werken daar gewoon niet, criminaliteit is nog steeds erg hoog (ook na three strikes and you're out wetgeving zelfs). Maar mensen denken vaak dat er flink gestrafd moet worden want dat helpt, alleen dat is dus niet altijd zo. Het ligt gewoon wat ingewikkelder.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:39 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Wat?, ik ben gewoon voor hard straffen, korte metten maken met dit soort gasten.
Taakstraf is een extra klap in het gezicht voor de slachtoffer maar dat is dan mijn mening, want iemand in elkaar slaan is namelijk niet zo erg en die jongen moet maar even schoffelen toch?.
twitter:POL_KENland twitterde op donderdag 18-09-2014 om 23:15:15IJmuiden - Er zijn 2 verdachten aangehouden ivm de zware mishandeling vanmiddag. Gaat om 14-jarige Beverwijker en 15-jarige Heemskerker reageer retweet
Het probleem is dat het harder aanpakken ook moet overgaan op harder straffen, helaas word je dan voor tokkie uitgemaaktquote:Op donderdag 18 september 2014 23:43 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Alleen op deze manier kan het gestopt worden zoniet zal het alleen maar erger worden. Je merkt dat het broeit.
Zal best, moet me maar voorbereiden I guess.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Na je studie zal je geconfronteerd worden met veel erger tokkiegedrag dus leer er mee mee omgaan. Weglopen is een beetje zwak he
Sorry, dat ik het zeg, maar JAMMER dat ze gepakt zijn. Ik had veel liever een andere oplossing gezien. Want dit gaat echt geen zoden aan de dijk zetten.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
DE VERMOEDELIJKE DADERS ZIJN GEPAKTtwitter:POL_KENland twitterde op donderdag 18-09-2014 om 23:15:15IJmuiden - Er zijn 2 verdachten aangehouden ivm de zware mishandeling vanmiddag. Gaat om 14-jarige Beverwijker en 15-jarige Heemskerker reageer retweet
Ik wens je succesquote:Op donderdag 18 september 2014 23:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Zal best, moet me maar voorbereiden I guess.
Dat is hoe jij het ziet, je kan Wilders ook als een idealist zien die zijn mening niet gaat aanpassen omdat andere zijn mening niet leuk vinden.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wilders zit al 16 jaar in de Tweede Kamer en bereikt niks. Hij zegt heus wel eens dingen die kloppen, maar wat schiet je daarmee op als je faalt als politicus? Mopperen, schreeuwen, schelden, raaskallen, roeptoeteren, beledigen.... Wilders kan het allemaal. Echt, soms heeft hij echt wel een punt.
Maar je koopt er helemaal niks voor als je uiteindelijk niks bereikt door iedereen tegen je in het harnas te jagen. Zelfs al ben je het 100 procent met Wilders eens, dan is een stem op Wilders nog steeds een verloren stem.
Tja rechters staan vaak totaal niet in de realiteit, denk dat daar ook een probleem ligt.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:44 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Het probleem is dat het harder aanpakken ook moet overgaan op harder straffen, helaas word je dan voor tokkie uitgemaakt.
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:45 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Sorry, dat ik het zeg, maar JAMMER dat ze gepakt zijn. Ik had veel liever een andere oplossing gezien. Want dit gaat echt geen zoden aan de dijk zetten.
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:46 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Tja rechters staan vaak totaal niet in de realiteit, denk dat daar ook een probleem ligt.
Ik niet. Zijn mentaliteit is juist wat hem nekt. Iedereen verrot schelden, weglopen voor het nemen van verantwoordelijkheid, zijn volstrekte falen wat betreft het aangaan van politieke compromissen en samenwerking met andere partijen.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is hoe jij het ziet, je kan Wilders ook als een idealist zien die zijn mening niet gaat aanpassen omdat andere zijn mening niet leuk vinden.
Ik ben het soms eens met Wilders, maar vaak ook niet. Maar voor zijn mentaliteit heb ik hoe dan ook respect.
Dat er echt zulke stomme mensen zijn he. Ik snap dat nietquote:
Tja, jij wil graag iemand die in de massa meegaat , ik niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik niet. Zijn mentaliteit is juist wat hem nekt. Iedereen verrot schelden, weglopen voor het nemen van verantwoordelijkheid, zijn volstrekte falen wat betreft het aangaan van politieke compromissen en samenwerking met andere partijen.
Wilders bereikt niks en roeptoetert alleen. Je kunt er net zo goed een acteur neerzetten.
Speciaal geregelde halalpizza...ze hebben ook rechten natuurlijk.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:47 schreef hpeopjes het volgende:
Volgens mij zijn ze alleen "gepakt" uit zelfbescherming. Die zitten daar op het politiebureau allang aan de thee met pizza.
Ga je er naar toe ?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:48 schreef hpeopjes het volgende:
We goed dat de adressen van deze twee ondeugende rakkers nu ook overal op het internet staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |