Volgens de politie is ze behandeld aan hoofdletsel ?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:08 schreef Zolder het volgende:
[..]
Die kerel raakt haar op haar arm, zie je in het tweede filmpje. Ook zeker niet voluit getrapt, dat kan je toch niet ontkennen?
Ik praat het niet goed, maar er moet wel eerlijk naar gekeken worden.
Ja, want het blijkt elke keer maar weer dat zulke jongens kei- en keihard aangepakt worden door de rechtelijke macht....quote:Op donderdag 18 september 2014 22:07 schreef Zolder het volgende:
[..]
Nee maar het is vervolgens wel done om met hooivorken achter de dader aan te rennen.
Bron?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens de politie is ze behandeld aan hoofdletsel ?
Geen idee wie het zijn.quote:
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_slaan_me.html#morequote:Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar tweede filmpje vind ik zo snel niet.
Hoe zaaien ze haat?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef Rockefellow het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de Marokkaanse gemeenschap dit soort figuren eens aanklaagt voor haatzaaien.
Langzamerhand krijgt iedereen een hekel aan het prototype Marokkaanse jongere.
Ik vermoed dat dat letsel door de klap komt dan. Dat lijkt met meest logische.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet de beste bron
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)isje-knock-out.dhtml
Het tweede filmpje ziet er idd anders uit, Al twijfel ik of bij de trap in het gezicht op zo te zien haar arm, de punt van de schoen niet toch haar gezicht raakt.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:10 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat letsel door de klap komt dan. Dat lijkt met meest logische.
Dus dan noem je anderen primitief en praat je ander primitief gedrag wel goed?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ja, want het blijkt elke keer maar weer dat zulke jongens kei- en keihard aangepakt worden door de rechtelijke macht....
Welk primitief gedrag praat ik goed?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus dan noem je anderen primitief en praat je ander primitief gedrag wel goed?
Debiel
Jij vindt dit positieve PR voor hun al smetteloze blazoen?quote:
Vind jij de retorische wanorde die jij hier te berde brengt positieve PR voor je zelfverzonnen Supervolk?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:14 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Jij vindt dit positieve PR voor hun al smetteloze blazoen?
Geweld gebruiken is iets anders dan haatzaaien.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:14 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Jij vindt dit positieve PR voor hun al smetteloze blazoen?
Beetje weldenkend mens snapt hetgeen dat hij zelf schrijft.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:13 schreef HardMetal het volgende:
Welk primitief gedrag praat ik goed?
Waar doe ik dat?quote:En je wil iemand die het opneemt voor de daders nou niet echt een sociaal ontwikkeld mens noemen, of wel?
niet ontwikkeld = primitiefquote:Op donderdag 18 september 2014 22:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beetje weldenkend mens snapt hetgeen dat hij zelf schrijft.
[..]
Waar doe ik dat?
Maar zoals onder andere dit topic illustreert wordt er aardig wat haat geoogst. Dat hebben deze kansenparels toch echt gezaaid.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geweld gebruiken is iets anders dan haatzaaien.
Mwoah, ze planten wel wat zaadjes voor haat jegens henzelf hoor.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geweld gebruiken is iets anders dan haatzaaien.
Wat is er mis met goed naar de feiten kijken? Je hoeft de daad niet te verdedigen, maar dit soort topics gaan vanaf post 1 altijd over de afkomst van de dader en andere bekrompen irrelevantieën.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Godverdommeer zijn echt nog steeds linkse rakkers die deze gasten gaan verdedigen
_!
Jij snapt hetquote:Op donderdag 18 september 2014 22:19 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Maar zoals onder andere dit topic illustreert wordt er aardig wat haat geoogst. Dat hebben deze kansenparels toch echt gezaaid.
Nu jij nog.quote:
Tuig slaat/schopt meisje. Nog andere feiten over het hoofd gezien?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:21 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Wat is er mis met goed naar de feiten kijken? Je hoeft de daad niet te verdedigen, maar dit soort topics gaan vanaf post 1 altijd over de afkomst van de dader en andere bekrompen irrelevantieën.
Ja? Jij ziet hier mensen meisjes KO slaan?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Overigens zie ik in dit topic meer randdebielen dan in het filmpje, maar dat terzijde.
Nee, je hebt het goed gezien. Meer relevante feiten zijn er ook niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tuig slaat/schopt meisje. Nog andere feiten over het hoofd gezien?
Al die kansloze er om heen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:30 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Nee, je hebt het goed gezien. Meer relevante feiten zijn er ook niet.
Een taakstraf?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:45 schreef Zolder het volgende:
[..]
Met dat joch die als eerste schopt ben ik het eens hoor.
En die eerste dude verdiend wat mij betreft en taakstraf, maar NIET om door heel nederland door het slijk gehaald te worden, mensen voor zijn deur te krijgen, niet meer over straat te kunnen en geen baan meer kunnen krijgen .
Erg hè? Hier gaat je bloed gewoon van koken. Zoveel onmacht en woede bij het zien van dit losgeslagen tuig.quote:
het gaat niet goed met de wereldquote:Op donderdag 18 september 2014 22:38 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Erg hè? Hier gaat je bloed gewoon van koken. Zoveel onmacht bij het zien van dit losgeslagen tuig.
Onmacht? Laat ik zeggen dat wanneer dit in mijn wijk gebeurt dan is het probleem zo opgelost.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:38 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Erg hè? Hier gaat je bloed gewoon van koken. Zoveel onmacht en woede bij het zien van dit losgeslagen tuig.
Wat heeft in het 2e filmpje je mening doen veranderen ?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:40 schreef BaajGuardian het volgende:
ok ik neem mijn terughoudendheid terug, genoeg gezien in 2e filmpje.
Die 2 moeten beiden met een touw om hun nek door de straten getrokken worden.
Je kan je auto alvast warm gaan draaien want de naam + adresgegevens van de dader is inmiddels bekend....quote:Op donderdag 18 september 2014 22:40 schreef BaajGuardian het volgende:
ok ik neem mijn terughoudendheid terug, genoeg gezien in 2e filmpje.
Die 2 moeten beiden met een touw om hun nek door de straten getrokken worden.
In mijn ogen niet, en in ogen van de nederlandse staat waarschijnlijk ook nietquote:Op donderdag 18 september 2014 22:34 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Een taakstraf?![]()
Deze man verdient in mijn ogen een paar maanden cel en een fikse boete voor mishandeling en dat meisje een fikse vergoeding uit zijn zak voor mishandeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |