Volgens de politie is ze behandeld aan hoofdletsel ?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:08 schreef Zolder het volgende:
[..]
Die kerel raakt haar op haar arm, zie je in het tweede filmpje. Ook zeker niet voluit getrapt, dat kan je toch niet ontkennen?
Ik praat het niet goed, maar er moet wel eerlijk naar gekeken worden.
Ja, want het blijkt elke keer maar weer dat zulke jongens kei- en keihard aangepakt worden door de rechtelijke macht....quote:Op donderdag 18 september 2014 22:07 schreef Zolder het volgende:
[..]
Nee maar het is vervolgens wel done om met hooivorken achter de dader aan te rennen.
Bron?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens de politie is ze behandeld aan hoofdletsel ?
Geen idee wie het zijn.quote:
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_slaan_me.html#morequote:Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar tweede filmpje vind ik zo snel niet.
Hoe zaaien ze haat?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef Rockefellow het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de Marokkaanse gemeenschap dit soort figuren eens aanklaagt voor haatzaaien.
Langzamerhand krijgt iedereen een hekel aan het prototype Marokkaanse jongere.
Ik vermoed dat dat letsel door de klap komt dan. Dat lijkt met meest logische.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet de beste bron
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)isje-knock-out.dhtml
Het tweede filmpje ziet er idd anders uit, Al twijfel ik of bij de trap in het gezicht op zo te zien haar arm, de punt van de schoen niet toch haar gezicht raakt.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:10 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat letsel door de klap komt dan. Dat lijkt met meest logische.
Dus dan noem je anderen primitief en praat je ander primitief gedrag wel goed?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ja, want het blijkt elke keer maar weer dat zulke jongens kei- en keihard aangepakt worden door de rechtelijke macht....
Welk primitief gedrag praat ik goed?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus dan noem je anderen primitief en praat je ander primitief gedrag wel goed?
Debiel
Jij vindt dit positieve PR voor hun al smetteloze blazoen?quote:
Vind jij de retorische wanorde die jij hier te berde brengt positieve PR voor je zelfverzonnen Supervolk?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:14 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Jij vindt dit positieve PR voor hun al smetteloze blazoen?
Geweld gebruiken is iets anders dan haatzaaien.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:14 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Jij vindt dit positieve PR voor hun al smetteloze blazoen?
Beetje weldenkend mens snapt hetgeen dat hij zelf schrijft.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:13 schreef HardMetal het volgende:
Welk primitief gedrag praat ik goed?
Waar doe ik dat?quote:En je wil iemand die het opneemt voor de daders nou niet echt een sociaal ontwikkeld mens noemen, of wel?
niet ontwikkeld = primitiefquote:Op donderdag 18 september 2014 22:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beetje weldenkend mens snapt hetgeen dat hij zelf schrijft.
[..]
Waar doe ik dat?
Maar zoals onder andere dit topic illustreert wordt er aardig wat haat geoogst. Dat hebben deze kansenparels toch echt gezaaid.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geweld gebruiken is iets anders dan haatzaaien.
Mwoah, ze planten wel wat zaadjes voor haat jegens henzelf hoor.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geweld gebruiken is iets anders dan haatzaaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |