Het gaat snel regenen. Duurt niet lang meer.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zodra het gaat regenen hou ik m'n paraplu voor ze paraat.
Door jou.. jij zegt mensen in NL zijn zo triest. Je scheert dus gewoon een heel volk over 1 kam! Racist!quote:
De bevolking van Nederland, waar de Marokkanen ook een deel van uit maken, en ik ook, hoe kan ik jou buitensluiten?.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:38 schreef Trebo het volgende:
[..]
Door jou.. jij zegt mensen in NL zijn zo triest. Je scheert dus gewoon een heel volk over 1 kam! Racist!
Nee.. als je een klap van zo'n Marokkaan krijgt of met een mes wordt bedreigd hem gewoon volledig lamslaan, ook als het twee of drie Mocro's tegen één autochtoon is; lam slaan die randdebielen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus de lucht in en dan aanvallen ?
Dus die Para's moeten als een soort lok-zwakkelingen fungeren om die paar rondreizende Marokkanen te kunnen lokken en dan lam te slaan ?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:40 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee.. als je een klap van zo'n Marokkaan krijgt of met een mes wordt bedreigd hem gewoon volledig lamslaan, ook als het twee of drie Mocro's tegen één autochtoon is; lam slaan die randdebielen.
Maar dan heb ik het natuurlijk alleen over dat kleine rondreizende groepje en niet over die goed geïntegreerde vreedzame meerderheid der Marokkaanse medelanders.
Troll.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus die Para's moeten als een soort lok-zwakkelingen fungeren om die paar rondreizende Marokkanen te kunnen lokken en dan lam te slaan ?
Gahaha nou hoezo nou. Jij haalt die paratroepen er bij, Ik vraag of zij een oplossing zijn voor die paar marokkanen (volgens jou) en dan kom je met dit plan van aanpak ?quote:
Krijg je wel mooie filmpjes van. Zie je weer eens zo'n groepje opgeschoten Marokkaantjes iemand kopschoppen of in elkaar slaan, komen er ineens para's uit de lucht vallen met volle bepakking om zo'n gastje op te pakkenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus de lucht in en dan aanvallen ?
Het levert idd mooie beelden opquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Krijg je wel mooie filmpjes van. Zie je weer eens zo'n groepje opgeschoten Marokkaantjes iemand kopschoppen of in elkaar slaan, komen er ineens para's uit de lucht vallen met volle bepakking om zo'n gastje op te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |