abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144678660
Twee jongens hebben op laffe wijze een meisje toegetakeld. Op Facebook zijn beelden verschenen van de daad, waarbij één van de jongens het meisje buiten westen lijkt te slaan. Als ze roerloos op de grond ligt, trapt een tweede jongen het meisje nog eens op haar hoofd.
Opvallend aan de beelden zijn de omstanders, die wel filmen maar niet ingrijpen.

De video roept boze reacties op op Facebook. De persoon die het filmpje op internet publiceerde, is ook bepaald niet te spreken over de actie. 'Wie kent ze? Plein '45.. Vuile teringleijers ... jahoor ze durven wel tegen een meisje. Als ik erbij stond Nou,' luidt het onderschrift.

Vermoedelijk vond het incident plaats op Plein 45 in IJmuiden. Meer informatie over het voorval is nog niet bekend.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)isje-knock-out.dhtml

Update: Ze zijn opgepakt.
pi_144678731
Gelukkig worden ze al aan de digitale schandpaal genageld want op de verantwoordelijke autoriteiten hoef je niet te rekenen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2014 23:52:36 ]
pi_144678746
Als er privegegevens worden gepost gaat dit topic dicht.
  donderdag 18 september 2014 @ 23:53:25 #4
242879 Onnoman
The On And Only
pi_144678763
zolang dit soort klootzakken en hen die op welke wijze dan ook een relatie met ze hebben, zichzelf nooit kritisch willen uitspreken over dit soort daden zal ik op geert wilders blijven stemmen
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_144678767
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gelukkig worden ze al aan de digitale schandpaal genageld want op de verantwoordelijke autoriteiten hoe je niet te rekenen.
Nee, die worden nog een paar dagen in "voorlopige hechtenis" gehouden (met veel thee en halalpizza uiteraard), totdat de gemoederen volgens de politie wat bedaard zijn.

Maar de adressen zijn inmiddels bekend en staan overal op internet, dus dit gaat zeker nog een staartje krijgen. :Y
pi_144678830
Het wachten is natuurlijk op een reactie van de lokale groenteboer en een oudere zus die Soufian omschrijven als een lieve rustige jongen, die thuis moeilijkheden had en moeite had om een stageplek te vinden of 1 of ander slachtofferrol-verhaaltje.
pi_144678835
Slechts 14 en 15 jaar oud. En dan al zo ziek.
pi_144678840
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:53 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Maar de adressen zijn inmiddels bekend en staan overal op internet, dus dit gaat zeker nog een staartje krijgen. :Y
Ja? Is de Henkbrigade al onderweg?
pi_144678858
quote:
4s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:52 schreef Specularium het volgende:
Waarom? Dan moet je die gegevens gewoon weghalen en de betreffende user bannen. Niet andere mensen de discussie onmogelijk maken.
pi_144678865
quote:
4s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:52 schreef Specularium het volgende:
Mag sws wel dicht eigenlijk
pi_144678869
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:55 schreef LoveProfuzion het volgende:
Het wachten is natuurlijk op een reactie van de lokale groenteboer en een oudere zus die Soufian omschrijven als een lieve rustige jongen, die thuis moeilijkheden had en moeite had om een stageplek te vinden of 1 of ander slachtofferrol-verhaaltje.
Er is nooit een buurthuis.
pi_144678874
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:55 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat deze Henk niet mee durft.
pi_144678883
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:56 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Waarom? Dan moet je die gegevens gewoon weghalen en de betreffende user bannen. Niet andere mensen de discussie onmogelijk maken.
Nee, ik waarschuw gewoon 1 keer.
pi_144678892
Wat een kansloze figuren hier die deze laffe Marokkanen-daad ff bagatelliseren zeg... Wat een ontzettende kansloze mongolen.
pi_144678893
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:48 schreef Zolder het volgende:

[..]

Dat er echt zulke stomme mensen zijn he. Ik snap dat niet :P Iedereen weet toch dat een rechter JUIST objectief is, zeker in Nederland.
Ja echt ongelooflijk hoe mensen denken, er zijn onderzoeken uitgevoerd waarbij 1 groep mensen een krantenartikel kreeg over een misdrijf en 1 groep mensen kreeg een dossier van hetzelfde misdrijf, net zoals de rechter. Wat bleek? De mensen die het dossier lazen gaven veel lagere straffen dan de mensen die slechts het artikel hadden gelezen. En de straffen die de groep gaf, die het dossier gelezen had, zat dus eigenlijk niet ver van de straf af die echte rechters hadden gegeven. In meer landen zo'n onderzoek uitgevoerd en vaak deze uitkomst. Mensen moeten blij zijn dat het niet USA is hier. Alleen hard straffen helpt niet maar dat zullen mensen niet zo snel begrijpen.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_144678939
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:55 schreef Specularium het volgende:

[..]

Geen idee. Ik woon er een paarhonderd kilometer vandaan, anders was ik zeker even bij die woning gaan kijken. :Y
pi_144678940
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:57 schreef ntm het volgende:

[..]

Ja echt ongelooflijk hoe mensen denken, er zijn onderzoeken uitgevoerd waarbij 1 groep mensen een krantenartikel kreeg over een misdrijf en 1 groep mensen kreeg een dossier van hetzelfde misdrijf, net zoals de rechter. Wat bleek? De mensen die het dossier lazen gaven veel lagere straffen dan de mensen die slechts het artikel hadden gelezen. En de straffen die de groep gaf, die het dossier gelezen had, zat dus eigenlijk niet ver van de straf af die echte rechters hadden gegeven. In meer landen zo'n onderzoek uitgevoerd en vaak deze uitkomst. Mensen moeten blij zijn dat het niet USA is hier. Alleen hard straffen helpt niet maar dat zullen mensen niet zo snel begrijpen.
Ik lees voor het eerst eens iets slims hier :) goed verwoord
pi_144678961
Die boi lijkt 20 ofzo.
pi_144678977
Lijkt wel een hype te worden van tokkies. Zich massaal verontwaardigen over filmpjes en hun adressen opzoeken zodat er klopjachten worden geopend (zie Koba konicki ofzo) van dat ventje hoor je ook niks meer :'). Duurt altijd tijdelijk dat mensen zich opwinden over dit soort dingen. Zoveel gebeurt er zonder dat er gefilmd wordt...staan mensen daar wel eens bij stil?
pi_144678992
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:58 schreef Zolder het volgende:

[..]

Inderdaad. Weg met de dossiers dus
pi_144679003
quote:

[..]

Leg me uit hoe het wel werkt dan want de aanpak die ze nu hanteren werkt blijkbaar niet.
pi_144679014
quote:

[..]

Ik denk dat er alsnog een verschil in de straffen zit he..

Kijk als iemand nou zegt "LEVENSLANG of DOODSTRAF!!" dan gaat het idd te ver, net zoals 10 maanden cel voor zoiets.

Naar mijn mening is mishandeling toch zeker een maandje of 2 de cel in gaan, schoffelen zou iets moeten zijn als je iets uit een winkel had gestolen of iets kapot gemaakt of zo.
Waz met jou!
pi_144679015
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:58 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Geen idee. Ik woon er een paarhonderd kilometer vandaan, anders was ik zeker even bij die woning gaan kijken. :Y
Gezellig kopje thee drinken.
pi_144679018
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:58 schreef Zolder het volgende:

[..]

Typ jij ook eens iets slims, voor een keer. Wat een gelul in het vorige deel van jou zeg. Randdebiel die je er bent.
pi_144679026
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:44 schreef Zolder het volgende:
Impressie facebook profiel van een van de daders:

(verwijderd)

Ja, dit staat er echt op :')
Post gerapporteerd. Deze persoon heeft dezelfde naam, maar woont in Utrecht. De vermoedelijke dader met die naam komt uit Heemskerk.

Wees voorzichtig met zomaar foto's van mensen posten. Je beschadigt mensen daar onnodig mee.

NB: Hier valt te lezen dat het Facebook-profiel van de vermoedelijke dader is verwijderd:
http://jouwfm.nl/ijmuiden(...)door-getinte-jongen/
pi_144679038
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:59 schreef ntm het volgende:
Duurt altijd tijdelijk dat mensen zich opwinden over dit soort dingen.
Dit soort "hypes" worden wel steeds heftiger maar zijn voorbij voor je er erg in hebt. Kort maar hevig.
pi_144679050
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:00 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Inderdaad. Weg met de dossiers dus
:')
pi_144679067
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:00 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Leg me uit hoe het wel werkt dan want de aanpak die ze nu hanteren werkt blijkbaar niet.
Omdat er nog jongens zijn die dat soort kankerstreken uithalen? Dan werkt geen enkele aanpak.
pi_144679075
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Typ jij ook eens iets slims, voor een keer. Wat een gelul in het vorige deel van jou zeg. Randdebiel die je er bent.
Nou sorry dat ik niet net als iedereen oproep tot een heksenjacht
pi_144679082
Benieuwd wanneer ze weer op vrije voeten zijn.
.
pi_144679099
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:02 schreef Fer het volgende:
Benieuwd wanneer ze weer op vrije voeten zijn.
Gebeurd waarschijnlijk niks mee hoor.. net zoals die kopschoppers, daar heb ik ook nooit meer iets van gehoord.
Waz met jou!
pi_144679115
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:44 schreef Zolder het volgende:
Impressie facebook profiel van een van de daders:

Ja, dit staat er echt op :')
Goed zo, nog meer slachtoffers van zinloos geweld. Hulde. _O_
pi_144679126
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:02 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Gebeurd waarschijnlijk niks mee hoor.. net zoals die kopschoppers, daar heb ik ook nooit meer iets van gehoord.
Dat ligt dan vooral aan jou
pi_144679151
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:02 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

quote:
Brent L, de hoofd-dader van de geruchtmakende mishandeling in Eindhoven in januari, moet een half jaar naar de gevangenis. Op beelden was duidelijk te zien dat hij het slachtoffer meerdere malen tegen het hoofd schopte. Hij kreeg 10 maanden opgelegd, waarvan 4 maanden voorwaardelijk. Hij is schuldig aan poging tot doodslag.
pi_144679161
Waarom is hier zoveel ophef over, in Nederland wordt elke dag wel iemand K.O. geslagen, en een gevecht begint altijd met iemand die het initiatief neemt.

Overigens slaat die jongen niet door na de K.O. en deelt iemand een lichte trap uit.

Is het puur omdat het een meid is en een jongen?
Tering feministen did it.
pi_144679163
quote:
4s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:00 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Post gerapporteerd. Deze persoon heeft dezelfde naam, maar woont in Utrecht. De vermoedelijke dader met die naam komt uit Heemskerk.

Wees voorzichtig met zomaar foto's van mensen posten. Je beschadigt mensen daar onnodig mee.

NB: Hier valt te lezen dat het Facebook-profiel van de vermoedelijke dader is verwijderd:
http://jouwfm.nl/ijmuiden(...)door-getinte-jongen/
Ow dat is inderdaad niet zo netjes van me
pi_144679174
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:04 schreef RetRy32 het volgende:
Waarom is hier zoveel ophef over, in Nederland wordt elke dag wel iemand K.O. geslagen, en een gevecht begint altijd met iemand die het initiatief neemt.

Overigens slaat die jongen niet door na de K.O. en deelt iemand een lichte trap uit.

Is het puur omdat het een meid is en een jongen?
Tering feministen did it.
Mee eens, dit is gewoon wat facebook met zich mee brengt

Waarom moest het trouwens op facebook gepost worden? Zonder hadden de daders ook gepakt kunnen worden
pi_144679191
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:02 schreef Zolder het volgende:

[..]

Nou sorry dat ik niet net als iedereen oproep tot een heksenjacht
Kom op, jij bagatelliseerde de laffe vuistslag van dat untermensch op het gezicht van dat meisje.

Politie Kennemerland spreekt van zware mishandeling... idioot.
pi_144679217
quote:

[..]

Natuurlijk gebeurt er niks mee. Ja, ze zullen voor de rechter komen en krijgen dan een taakstrafje, waar ze toch nooit komen opdagen. Case closed.
pi_144679230
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kom op, jij bagatelliseerde de laffe vuistslag van dat untermensch op het gezicht van dat meisje.

Politie Kennemerland spreekt van zware mishandeling... idioot.
Wanneer is iets lichte mishandeling en wanneer is iets zware mishandeling dan?

Heb jij nooit iemand een vuist gegeven of er een gekregen dan?
pi_144679243
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:05 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Natuurlijk gebeurt er niks mee. Ja, ze zullen voor de rechter komen en krijgen dan een taakstrafje, waar ze toch nooit komen opdagen. Case closed.
quote:
Brent L, de hoofd-dader van de geruchtmakende mishandeling in Eindhoven in januari, moet een half jaar naar de gevangenis. Op beelden was duidelijk te zien dat hij het slachtoffer meerdere malen tegen het hoofd schopte. Hij kreeg 10 maanden opgelegd, waarvan 4 maanden voorwaardelijk. Hij is schuldig aan poging tot doodslag.
pi_144679253
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:05 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Welke straf heeft die Kuba eigenlijk gekregen voor die doodschop van dat meisje?
pi_144679257
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:04 schreef Zolder het volgende:

[..]

Ow dat is inderdaad niet zo netjes van me
Klopt. Ik stel voor dat je onmiddellijk je post aanpast, als een mod dat niet al heeft gedaan.
pi_144679262
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:01 schreef trucker3 het volgende:

[..]

Dit soort "hypes" worden wel steeds heftiger maar zijn voorbij voor je er erg in hebt. Kort maar hevig.
Ik denk eerder dat men het Marokkanenprobleem helemaal zat is en daardoor de reacties op dit soort 'incidenten' steeds heviger worden.
pi_144679276
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

Top! _O_
Waz met jou!
pi_144679293
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:06 schreef Zolder het volgende:

[..]

Ja, net in de supermarkt gaf ik een oudere vrouw een kopstoot, maar dat lokte ze zelf uit door op mijn teen te staan in de rij bij de kassa.

8)7
pi_144679296
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat men het Marokkanenprobleem helemaal zat is en daardoor de reacties op dit soort 'incidenten' steeds heviger worden.
Ah, weer iemand die het slachtoffer voor z'n politieke karretje spant. Idioot.
pi_144679297
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

De reactie op die Kuba was ook vrij heftig, dat was geen Marokkaan maar een Pool ofzo.
pi_144679301
Ik mag hopen dat dat rondreizend groepje Marokkanen dit weekeinde eens Arnhem bezoekt.
Maar tja.. ze hebben zich al ingedekt met een pro-IS of anti-Israel demonstratie. Lafbekken.
pi_144679304
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, net in de supermarkt gaf ik een oudere vrouw een kopstoot, maar dat lokte ze zelf uit door op mijn teen te staan in de rij bij de kassa.

8)7
40 uur taakstaf, case closed!
Waz met jou!
pi_144679313
quote:

[..]

8)7
Wat lul jij nou weer?
pi_144679314
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:06 schreef Zolder het volgende:

[..]

Zichtbaar letsel is 'zwaar' dacht ik
pi_144679335
quote:

[..]

8)7
Haal er maar weer een uiterste bij
pi_144679337
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:08 schreef Ouder1 het volgende:
Ik mag hopen dat dat rondreizend groepje Marokkanen dit weekeinde eens Arnhem bezoekt.
Maar tja.. ze hebben zich al ingedekt met een pro-IS of anti-Israel demonstratie. Lafbekken.
Uhh wat bedoel je ?
pi_144679353
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:08 schreef Ouder1 het volgende:
Ja, dit soort randfiguren zijn steevast sympathisanten van IS.
pi_144679357
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:08 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Wauw dan heb ik wel heel veel mensen zonder opzet zwaar letsel gegeven tijdens sporten.
pi_144679382
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Uhh wat bedoel je ?
Dat dit soort jongens pro-IS zijn. Hoe ze erbij komt, geen idee, maar dat moet je ook niet willen weten geloof ik.
pi_144679400
-Pas jij je taalgebruik maar eens aan-

[ Bericht 92% gewijzigd door Specularium op 19-09-2014 00:12:43 ]
pi_144679406
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:08 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Nee. Een blauwe plek is geen zwaar letsel. Een flinke snee ook niet.
pi_144679408
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat dit soort jongens pro-IS zijn. Hoe ze erbij komt, geen idee, maar dat moet je ook niet willen weten geloof ik.
Ben eigenlijk wel benieuwd. En wat zal er dan gebeuren als 'ze' Arnhem bezoeken?
pi_144679418
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:09 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Wauw dan heb ik wel heel veel mensen zonder opzet zwaar letsel gegeven tijdens sporten.
Zwaar letsel?
pi_144679445
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:10 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee nou zeggen?
Dat je borrelpraat zoals gewoonlijk nergens op slaat.
pi_144679456
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ben eigenlijk wel benieuwd. En wat zal er dan gebeuren als 'ze' Arnhem bezoeken?
Dan komt Ouder1 ze even een lesje leren.
pi_144679459
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:09 schreef Zolder het volgende:

[..]

Haal er maar weer een uiterste bij
Gast stompt een meisje op haar gezicht noem jij geen uiterste? :')
pi_144679466
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is jouw mening en die negeer ik maar gewoon. :)
pi_144679477
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dan komt Ouder1 ze even een lesje leren.
Oh dus dat begreep ik dan toch goed ?

Nja hopelijk reageert deze dappere strijder nog.
pi_144679478
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, ik vind het feit dat het een meisje is anno 2014 ook niet meer relevant
pi_144679485
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:11 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Zwaar letsel?
Elke wond is dan een zwaar letsel.
pi_144679502
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee. Een blauwe plek is geen zwaar letsel. Een flinke snee ook niet.
Ok das waar. wiki:
quote:
Als iemands handeling erop gericht was om iemand een zwaar lichamelijk letsel toe te brengen, is er sprake van zware mishandeling. Anders is het 'gewone' mishandeling. Zwaar lichamelijk letsel is bijvoorbeeld een gebroken neus (de Hoge Raad heeft zich hier over uitgelaten: Alleen indien blijvend ontsierend, in de regel geen zwaar lichamelijk letsel. Hangt af van het genezingsproces) of een blijvend letsel.
Blijvend letsel dus wel, blijvend ontsierend ook.
pi_144679513
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

TR gemaakt, waarom discrimineer je op basis van geslacht, het is geen gehandicapte ofzo.
pi_144679520
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:12 schreef Zolder het volgende:

[..]

Nja eigenlijk wel, Ze is fysiek zwakker.
pi_144679521
Als dit nog lang genoeg door gaat dan lost het probleem zich ineens heel snel op.
pi_144679547
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:13 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

TR gemaakt, waarom discrimineer je op basis van geslacht, het is geen gehandicapte ofzo.
pi_144679548
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:00 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Nou met alleen hard straffen reduceert criminaliteit niet. Omdat het een reactie is op iets wat achteraf is gebeurd. Zo rediciveert 70% van de mensen die een gevangenisstraf hebben uitgezeten. Dat is echt behoorlijk veel. Hard straffen zou kunnen werken in combinatie met een grotere pakkans. Als de kans groot is dat iemand gepakt en berecht wordt dan zou dat kunnen helpen. Pakkans zal nooit 100% worden, maar hoe meer, hoe beter. Wat ik net ook al zei, straffen is een reactie achteraf op wat iemand gedaan heeft. Maar als maatschappij wil je de criminaliteit natuurlijk reduceren in het algemeen, dan moet er gekeken worden naar de oorzaken van criminaliteit en die (proberen te) aanpakken. Zoals bijvoorbeeld de werkloosheid verkleinen, arme wijken beter in kaart brengen, etc. Nog een probleem met hard straffen is ook dat mensen denken dat iedereen rationeel is. Alleen criminelen denken vaak niet voordat ze een daad plegen van 'hmmm als ik dit nu doe dan riskeer ik 5 jaar cel ofzo'. Dat ligt er natuurlijk ook aan per type delict. Fraude plegen komt meer rationaliteit bij kijken dan iemand in elkaar timmeren uit woede. In mijn ogen is straffen alleen nuttig voor vergelding (wraak), voor een slachtoffer is het toch altijd niet te verkroppen als degene die hem/haar benadeeld heeft geen straf krijgt.
pi_144679550
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Uh... En in andere gevechten die dagelijks gebeuren is er niet 1 iemand zwakker?
pi_144679564
Maar vinden jullie die gozer ook niet zo oud lijken :o
pi_144679579
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:14 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Uh... En in andere gevechten die dagelijks gebeuren is er niet 1 iemand zwakker?
Oh jawel.

Maar feit is dat de meeste meisjes zwakker zijn dan jongens.
pi_144679584
quote:

[..]

Maar wel dat ze fysiek duidelijk al de mindere is. Ze maakt geen enkel kans.
Pak dan iemand die even sterk is.
Make my day!
pi_144679586
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:14 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Dit was geen gevecht, debieltje.
pi_144679589
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:15 schreef RetRy32 het volgende:
Maar vinden jullie die gozer ook niet zo oud lijken :o
Ja ik ben ook verbaasd over zijn leeftijd :P
pi_144679602
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Uhh wat bedoel je ?
Grote herdenking in Arnhem dit weekeinde. Duizenden para's.. dat zijn niet van die watjes die over zich heen laten lopen en Marokkanen denken weleens een alleen lopende para als trofee in elkaar te kunnen meppen.. komen ze altijd slecht mee weg. Eindigt doorgaans met één of meerdere Marokkanen bij de eerste hulp.
pi_144679608
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

En dit.
pi_144679615
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh jawel.

Maar feit is dat de meeste meisjes zwakker zijn dan jongens.
Dit dus.
En ook dat het twee tegen één was.
Make my day!
pi_144679624
quote:

[..]

:') _______!!

Trolllll
pi_144679634
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:16 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Grote herdenking in Arnhem dit weekeinde. Duizenden para's.. dat zijn niet van die watjes die over zich heen laten lopen en Marokkanen denken weleens een alleen lopende para als trofee in elkaar te kunnen meppen.. komen ze altijd slecht mee weg. Eindigt doorgaans met één of meerdere Marokkanen bij de eerste hulp.
Oke. En het leek jou wel leuk als die Marokkanen daar naar toe gingen ?
pi_144679644
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hij slaat, zij probeert terug te vechten, nog een klap, K.O. hij laat haar.
Dikzakje trapt nog even na met een lichte trap voor reputatie.

Wat is dit dan, comedy?
pi_144679648
quote:

[..]

Meer para's op straat!!
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_144679649
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En dit.
Debieltje .. zo noemt ie zichzelf. Check zijn onderschrift.
pi_144679664
quote:

[..]

soort feestdag dus?
Make my day!
pi_144679666
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Debieltje .. zo noemt ie zichzelf. Check zijn onderschrift.
Oh ... dan neem ik mijn doorstreping terug :P
pi_144679674
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:00 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ik denk dat er alsnog een verschil in de straffen zit he..

Kijk als iemand nou zegt "LEVENSLANG of DOODSTRAF!!" dan gaat het idd te ver, net zoals 10 maanden cel voor zoiets.

Naar mijn mening is mishandeling toch zeker een maandje of 2 de cel in gaan, schoffelen zou iets moeten zijn als je iets uit een winkel had gestolen of iets kapot gemaakt of zo.
Taakstraf kan altijd nuttig zijn en kan ook gecombineerd worden met gevangenisstraf. Hoeft niet per se diefstal te zijn, deze jongens kunnen bijvoorbeeld ook een taakstraf doen bij een zorginstelling of bij andere mensen die mishandeld zijn bijvoorbeeld...leren ze misschien nog eens wat. Ook nog nuttig voor de maatschappij.
pi_144679676
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:17 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Hij slaat, zij probeert terug te vechten, nog een klap, K.O. hij laat haar.
Dikzakje trapt nog even na met een lichte trap voor reputatie.

Wat is dit dan, comedy?
Zware mishandeling.... lul
pi_144679693
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:15 schreef agter het volgende:

[..]

Maar wel dat ze fysiek duidelijk al de mindere is. Ze maakt geen enkel kans.
Pak dan iemand die even sterk is.
Dat. of laat zo'n gozer eens echt ballen hebben en een para in zijn gezicht slaan.. Dat wil ik zien. :X
pi_144679696
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat is jouw mening over de opmars van verschijnselen als kopschoppen en het filmen van knokpartijen / mishandelingen met mobiele telefoons?

We hebben dit jaar diverse voorbeelden gezien. Wat vind je ervan en wat moet er wat jou betreft aan worden gedaan?
pi_144679705
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:18 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zware mishandeling.... lul
Zware mishandeling is een gevolg van het gevecht.
Jij hebt er duidelijk geen verstand van.
pi_144679718
quote:

[..]

pi_144679736
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:18 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat. of laat zo'n gozer eens echt ballen hebben en een para in zijn gezicht slaan.. Dat wil ik zien. :X
Para's zijn bang voor IS dus dat gaat niet gebeuren nie.
pi_144679762
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:19 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

_O-

Moet je nog niet naar bed?
pi_144679767
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat zijn die para's nou ?:P
pi_144679772
quote:
5s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wat is jouw mening over de opmars van verschijnselen als kopschoppen en het filmen van knokpartijen / mishandelingen met mobiele telefoons?

We hebben dit jaar diverse voorbeelden gezien. Wat vind je ervan en wat moet er wat jou betreft aan worden gedaan?
Lees m'n eerdere reacties terug anders.
pi_144679797
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oke. En het leek jou wel leuk als die Marokkanen daar naar toe gingen ?
Dat rondreizende kleine groepje heeft dat al eens eerder gedaan ja... nu durven ze niet meer.
Maar dat lijkt mij een beter plan dan meisjes in elkaar trimmen ja. Jou niet?
pi_144679805
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat zijn die para's nou ?:P
Mensen die para zijn.
pi_144679830
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mensen die para zijn.
Zoals net in dat filmpje ? :P

ff serieus wat zijn het ?
pi_144679834
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:21 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat rondreizende kleine groepje heeft dat al eens eerder gedaan ja... nu durven ze niet meer.
Maar dat lijkt mij een beter plan dan meisjes in elkaar trimmen ja. Jou niet?
Hoezo reizen ze rond ?
pi_144679837
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

_O-

Moet je nog niet naar bed?
Allemaal rare onzin roepen en dan met een onzinnige inhoudsloze puberale opmerking komen.
Ik ben klaar hier.
pi_144679841
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:19 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Het gevecht?
Make my day!
pi_144679846
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoezo reizen ze rond ?
pi_144679847
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Paragnosten.
pi_144679866
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Paragnosten.
:D

Jongens ff serieus
pi_144679870
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:22 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Allemaal rare onzin roepen en dan met een onzinnige inhoudsloze puberale opmerking komen.
Ik ben klaar hier.
Goed zo, Raussss... neger
pi_144679880
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:22 schreef agter het volgende:

[..]

Het gevecht?
Zoek mijn eerdere post hierover.
pi_144679881
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:22 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ja 14 en 15, Grote kans dat ze hier geboren zijn.
pi_144679904
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

umm eigenlijk niet, sommige vrouwen slaan mannen met de vuist omda ze denken dat ze er mee weg komen omdat ze kleiner zijn en van het vrouwelijk geslacht en gaan dan ineens huilen als ze een klap terug krijgen..

Als een vrouw mij slaat kan ze die 100% terug verwachten, het feit dat ze een vrouw is voor mij dan niet relevant.
Waz met jou!
pi_144679913
quote:

[..]

Para's zijn helden. Maar ze hebben niets met dit topic te maken :{
pi_144679933
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het zal wel aan mij liggen, wat is de volledige naam ?
pi_144679949
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

_O_ _O_ Paragnosten _O_ _O_
pi_144679951
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Paratroepen
pi_144679969
quote:

[..]

Ja, vandaar dat Ouder1 er ook naar toe gaat.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Luchtlandingstroepen
pi_144679976
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Paratroepen
Thnx, het heeft even geduurd maar het antwoord is er :p
pi_144679979
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Is dat zo? Vreemd dan dat duizenden van hen die al uit het leger zijn zich vrijwillig hebben aangemeld voor het geval GB de strijd aangaat met IS.. Zitten zelfs veteranen tussen die in eerdere uitzendingen al ledematen hebben verloren.
pi_144679985
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het zullen wel paratroepen zijn.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Luchtlandingstroepen
Make my day!
pi_144679988
Maar zijn het nou voornamelijk de Berbers die dit soort uitspattingen hebben, of doen de Arabische Marokkanen dit ook?
pi_144680022
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:25 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Is dat zo? Vreemd dan dat duizenden van hen die al uit het leger zijn zich vrijwillig hebben aangemeld voor het geval GB de strijd aangaat met IS.. Zitten zelfs veteranen tussen die in eerdere uitzendingen al ledematen hebben verloren.
Vrijwillig? Was dat maar zo.
pi_144680027
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:25 schreef agter het volgende:

[..]

Het zullen wel paratroepen zijn.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Luchtlandingstroepen
Ja, maar paragnosten zijn ook fucking helden hoor.
pi_144680068
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:25 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Maar anyway, wat heeft dit met dit topic te maken ?
pi_144680074
quote:

[..]

Soort Britse commando troepen.
pi_144680112
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:27 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Soort Britse commando troepen.
Nah zie geen reden wat de gemiddelde Marokkaan daar te zoeken heeft, Dus je feestje gaat niet door.
pi_144680115
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
Slechts 14 en 15 jaar oud. En dan al zo ziek.
Dit.
De mensheid is ziek, kapot, niet meer te redden.
pi_144680141
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoezo reizen ze rond ?
Het gaat toch maar om een heel kleine minderheid die het voor die hele grote meerderheid van Marokkanen verpest? Dan kan het gewoon niet anders dan dat ze rondreizen om hun klotestreken steeds ergens anders uit te halen.
pi_144680161
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik wilde net zeggen. Ze behoeden ons voor rampen door vooruit te kijken. Eigenlijk zijn het gewoon echte pioniers, alleen krijgen ze de erkenning niet die ze verdienen.
pi_144680164
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Schrijf er een paragraaf over, ik word er paranoia van.
Make my day!
pi_144680168
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:30 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het gaat toch maar om een heel kleine minderheid die het voor die hele grote meerderheid van Marokkanen verpest? Dan kan het gewoon niet anders dan dat ze rondreizen om hun klotestreken steeds ergens anders uit te halen.
Dus het zijn altijd dezelfde personen?
pi_144680198
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:30 schreef agter het volgende:

[..]

Schrijf er een paragraaf over, ik word er paranoia van.
Zal ik doen en zal mijn paraaf er onder zetten, oké?
pi_144680249
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zal ik doen en zal mijn paraaf er onder zetten, oké?
Doe je dat dan wel in de Paradiso?
pi_144680251
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar anyway, wat heeft dit met dit topic te maken ?
Dat we in Nederland watjes zijn die geen goed antwoord hebben op dat soort tuig. Kijken en filmen is wat 99% van de Nederlanders doet en dan achteraf heel hard roepen dat zij wél ingegrepen zouden hebben.
pi_144680270
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

umm eigenlijk niet, sommige vrouwen slaan mannen met de vuist omda ze denken dat ze er mee weg komen omdat ze kleiner zijn en van het vrouwelijk geslacht en gaan dan ineens huilen als ze een klap terug krijgen..

Als een vrouw mij slaat kan ze die 100% terug verwachten, het feit dat ze een vrouw is voor mij dan niet relevant.
Nah ben het er niet mee eens. Als je weet dat je tegenstander fysiek zwakker is waarom dan iemand alsnog zo aanpakken.

Zegt alleen maar wat over je eigen zelfbeeld.
pi_144680272
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Doe je dat dan wel in de Paradiso?
Sta jij al paraat voor je moslimbroeders?
pi_144680275
Als een Marokkaan dit topic leest dan zal diegene zich buitengesloten en aangevallen voelen.
Mensen in NL zijn zo triest.
pi_144680311
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:32 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat we in Nederland watjes zijn die geen goed antwoord hebben op dat soort tuig. Kijken en filmen is wat 99% van de Nederlanders doet en dan achteraf heel hard roepen dat zij wél ingegrepen zouden hebben.
Maar de paratroepen zijn het antwoord ?
pi_144680320
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:32 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Para's moeten eerst opstijgen en vervolgens weer naar beneden springen. Die hebben niet eens tijd om te filmen |:(
pi_144680336
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:33 schreef RetRy32 het volgende:
Als een Marokkaan dit topic leest dan zal diegene zich buitengesloten en aangevallen voelen.
Daar is alleen de frontpage al genoeg voor hoor:p
pi_144680343
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Para's moeten eerst opstijgen en vervolgens weer naar beneden springen. Die hebben niet eens tijd om te filmen |:(
_O-
pi_144680357
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:33 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Sta jij al paraat voor je moslimbroeders?
Zodra het gaat regenen hou ik m'n paraplu voor ze paraat.
pi_144680368
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:33 schreef RetRy32 het volgende:
Ik voel mij aangevallen en buitengesloten! :'(
pi_144680396
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar de paratroepen zijn het antwoord ?
Aangezien justitie enorm faalt is een reactie als die van para's idd het enige juiste antwoord. De enige taal die dat kleine rondreizende groepje verstaat.
pi_144680418
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ben wel eens bij zo'n bevrijdingsfeest geweest. De meesten para's leken mij toen al te oud om uit een vliegtuig te springen.
Make my day!
pi_144680435
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:36 schreef agter het volgende:

[..]

Ben wel eens bij zo'n bevrijdingsfeest geweest. De meesten para's leken mij toen al te oud om uit een vliegtuig te springen.
Ik ga hier helemaal stuk :P
pi_144680446
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:35 schreef Trebo het volgende:

[..]

Ik voel mij aangevallen en buitengesloten! :'(
Buitengesloten door wie?
pi_144680449
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:36 schreef agter het volgende:

[..]

Verwar WWII veteranen niet met alle para's. Er zijn veel meer jongeren dan bejaarden in die groep.
pi_144680450
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:36 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Aangezien justitie enorm faalt is een reactie als die van para's idd het enige juiste antwoord. De enige taal die dat kleine rondreizende groepje verstaat.
Dus de lucht in en dan aanvallen ?
pi_144680460
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zodra het gaat regenen hou ik m'n paraplu voor ze paraat.
Het gaat snel regenen. Duurt niet lang meer.
pi_144680471
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:37 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Buitengesloten door wie?
Door jou.. jij zegt mensen in NL zijn zo triest. Je scheert dus gewoon een heel volk over 1 kam! Racist! :'(
pi_144680490
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:38 schreef Trebo het volgende:

[..]

Door jou.. jij zegt mensen in NL zijn zo triest. Je scheert dus gewoon een heel volk over 1 kam! Racist! :'(
De bevolking van Nederland, waar de Marokkanen ook een deel van uit maken, en ik ook, hoe kan ik jou buitensluiten?.
pi_144680527
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee.. als je een klap van zo'n Marokkaan krijgt of met een mes wordt bedreigd hem gewoon volledig lamslaan, ook als het twee of drie Mocro's tegen één autochtoon is; lam slaan die randdebielen.
Maar dan heb ik het natuurlijk alleen over dat kleine rondreizende groepje en niet over die goed geïntegreerde vreedzame meerderheid der Marokkaanse medelanders.
pi_144680587
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:40 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Nee.. als je een klap van zo'n Marokkaan krijgt of met een mes wordt bedreigd hem gewoon volledig lamslaan, ook als het twee of drie Mocro's tegen één autochtoon is; lam slaan die randdebielen.
Maar dan heb ik het natuurlijk alleen over dat kleine rondreizende groepje en niet over die goed geïntegreerde vreedzame meerderheid der Marokkaanse medelanders.
Dus die Para's moeten als een soort lok-zwakkelingen fungeren om die paar rondreizende Marokkanen te kunnen lokken en dan lam te slaan ?
pi_144680597
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dus die Para's moeten als een soort lok-zwakkelingen fungeren om die paar rondreizende Marokkanen te kunnen lokken en dan lam te slaan ?
Troll.
pi_144680632
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:43 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Troll.
Gahaha nou hoezo nou. Jij haalt die paratroepen er bij, Ik vraag of zij een oplossing zijn voor die paar marokkanen (volgens jou) en dan kom je met dit plan van aanpak ?
pi_144680639
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Krijg je wel mooie filmpjes van. Zie je weer eens zo'n groepje opgeschoten Marokkaantjes iemand kopschoppen of in elkaar slaan, komen er ineens para's uit de lucht vallen met volle bepakking om zo'n gastje op te pakken _O-
pi_144680658
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 00:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Krijg je wel mooie filmpjes van. Zie je weer eens zo'n groepje opgeschoten Marokkaantjes iemand kopschoppen of in elkaar slaan, komen er ineens para's uit de lucht vallen met volle bepakking om zo'n gastje op te pakken _O-
Het levert idd mooie beelden op :D
pi_144680662
Dit topic gaat helemaal nergens meer over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')