Voor het slachtoffer wel ja, maar Amerikaans rechtssysteem faalt wel enorm. Hoge straffen werken daar gewoon niet, criminaliteit is nog steeds erg hoog (ook na three strikes and you're out wetgeving zelfs). Maar mensen denken vaak dat er flink gestrafd moet worden want dat helpt, alleen dat is dus niet altijd zo. Het ligt gewoon wat ingewikkelder.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:39 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Wat?, ik ben gewoon voor hard straffen, korte metten maken met dit soort gasten.
Taakstraf is een extra klap in het gezicht voor de slachtoffer maar dat is dan mijn mening, want iemand in elkaar slaan is namelijk niet zo erg en die jongen moet maar even schoffelen toch?.
twitter:POL_KENland twitterde op donderdag 18-09-2014 om 23:15:15IJmuiden - Er zijn 2 verdachten aangehouden ivm de zware mishandeling vanmiddag. Gaat om 14-jarige Beverwijker en 15-jarige Heemskerker reageer retweet
Het probleem is dat het harder aanpakken ook moet overgaan op harder straffen, helaas word je dan voor tokkie uitgemaaktquote:Op donderdag 18 september 2014 23:43 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Alleen op deze manier kan het gestopt worden zoniet zal het alleen maar erger worden. Je merkt dat het broeit.
Zal best, moet me maar voorbereiden I guess.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Na je studie zal je geconfronteerd worden met veel erger tokkiegedrag dus leer er mee mee omgaan. Weglopen is een beetje zwak he
Sorry, dat ik het zeg, maar JAMMER dat ze gepakt zijn. Ik had veel liever een andere oplossing gezien. Want dit gaat echt geen zoden aan de dijk zetten.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
DE VERMOEDELIJKE DADERS ZIJN GEPAKTtwitter:POL_KENland twitterde op donderdag 18-09-2014 om 23:15:15IJmuiden - Er zijn 2 verdachten aangehouden ivm de zware mishandeling vanmiddag. Gaat om 14-jarige Beverwijker en 15-jarige Heemskerker reageer retweet
Ik wens je succesquote:Op donderdag 18 september 2014 23:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Zal best, moet me maar voorbereiden I guess.
Dat is hoe jij het ziet, je kan Wilders ook als een idealist zien die zijn mening niet gaat aanpassen omdat andere zijn mening niet leuk vinden.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wilders zit al 16 jaar in de Tweede Kamer en bereikt niks. Hij zegt heus wel eens dingen die kloppen, maar wat schiet je daarmee op als je faalt als politicus? Mopperen, schreeuwen, schelden, raaskallen, roeptoeteren, beledigen.... Wilders kan het allemaal. Echt, soms heeft hij echt wel een punt.
Maar je koopt er helemaal niks voor als je uiteindelijk niks bereikt door iedereen tegen je in het harnas te jagen. Zelfs al ben je het 100 procent met Wilders eens, dan is een stem op Wilders nog steeds een verloren stem.
Tja rechters staan vaak totaal niet in de realiteit, denk dat daar ook een probleem ligt.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:44 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Het probleem is dat het harder aanpakken ook moet overgaan op harder straffen, helaas word je dan voor tokkie uitgemaakt.
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:45 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Sorry, dat ik het zeg, maar JAMMER dat ze gepakt zijn. Ik had veel liever een andere oplossing gezien. Want dit gaat echt geen zoden aan de dijk zetten.
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:46 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Tja rechters staan vaak totaal niet in de realiteit, denk dat daar ook een probleem ligt.
Ik niet. Zijn mentaliteit is juist wat hem nekt. Iedereen verrot schelden, weglopen voor het nemen van verantwoordelijkheid, zijn volstrekte falen wat betreft het aangaan van politieke compromissen en samenwerking met andere partijen.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is hoe jij het ziet, je kan Wilders ook als een idealist zien die zijn mening niet gaat aanpassen omdat andere zijn mening niet leuk vinden.
Ik ben het soms eens met Wilders, maar vaak ook niet. Maar voor zijn mentaliteit heb ik hoe dan ook respect.
Dat er echt zulke stomme mensen zijn he. Ik snap dat nietquote:
Tja, jij wil graag iemand die in de massa meegaat , ik niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik niet. Zijn mentaliteit is juist wat hem nekt. Iedereen verrot schelden, weglopen voor het nemen van verantwoordelijkheid, zijn volstrekte falen wat betreft het aangaan van politieke compromissen en samenwerking met andere partijen.
Wilders bereikt niks en roeptoetert alleen. Je kunt er net zo goed een acteur neerzetten.
Speciaal geregelde halalpizza...ze hebben ook rechten natuurlijk.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:47 schreef hpeopjes het volgende:
Volgens mij zijn ze alleen "gepakt" uit zelfbescherming. Die zitten daar op het politiebureau allang aan de thee met pizza.
Ga je er naar toe ?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:48 schreef hpeopjes het volgende:
We goed dat de adressen van deze twee ondeugende rakkers nu ook overal op het internet staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |