Zwaar letsel?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wauw dan heb ik wel heel veel mensen zonder opzet zwaar letsel gegeven tijdens sporten.
Dan komt Ouder1 ze even een lesje leren.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd. En wat zal er dan gebeuren als 'ze' Arnhem bezoeken?
Gast stompt een meisje op haar gezicht noem jij geen uiterste?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:09 schreef Zolder het volgende:
[..]
Haal er maar weer een uiterste bij
Dat is jouw mening en die negeer ik maar gewoon.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat je borrelpraat zoals gewoonlijk nergens op slaat.
Oh dus dat begreep ik dan toch goed ?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan komt Ouder1 ze even een lesje leren.
Nee, ik vind het feit dat het een meisje is anno 2014 ook niet meer relevantquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gast stompt een meisje op haar gezicht noem jij geen uiterste?
Ok das waar. wiki:quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee. Een blauwe plek is geen zwaar letsel. Een flinke snee ook niet.
Blijvend letsel dus wel, blijvend ontsierend ook.quote:Als iemands handeling erop gericht was om iemand een zwaar lichamelijk letsel toe te brengen, is er sprake van zware mishandeling. Anders is het 'gewone' mishandeling. Zwaar lichamelijk letsel is bijvoorbeeld een gebroken neus (de Hoge Raad heeft zich hier over uitgelaten: Alleen indien blijvend ontsierend, in de regel geen zwaar lichamelijk letsel. Hangt af van het genezingsproces) of een blijvend letsel.
TR gemaakt, waarom discrimineer je op basis van geslacht, het is geen gehandicapte ofzo.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gast stompt een meisje op haar gezicht noem jij geen uiterste?
Nja eigenlijk wel, Ze is fysiek zwakker.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:12 schreef Zolder het volgende:
[..]
Nee, ik vind het feit dat het een meisje is anno 2014 ook niet meer relevant
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:13 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
TR gemaakt, waarom discrimineer je op basis van geslacht, het is geen gehandicapte ofzo.
Nou met alleen hard straffen reduceert criminaliteit niet. Omdat het een reactie is op iets wat achteraf is gebeurd. Zo rediciveert 70% van de mensen die een gevangenisstraf hebben uitgezeten. Dat is echt behoorlijk veel. Hard straffen zou kunnen werken in combinatie met een grotere pakkans. Als de kans groot is dat iemand gepakt en berecht wordt dan zou dat kunnen helpen. Pakkans zal nooit 100% worden, maar hoe meer, hoe beter. Wat ik net ook al zei, straffen is een reactie achteraf op wat iemand gedaan heeft. Maar als maatschappij wil je de criminaliteit natuurlijk reduceren in het algemeen, dan moet er gekeken worden naar de oorzaken van criminaliteit en die (proberen te) aanpakken. Zoals bijvoorbeeld de werkloosheid verkleinen, arme wijken beter in kaart brengen, etc. Nog een probleem met hard straffen is ook dat mensen denken dat iedereen rationeel is. Alleen criminelen denken vaak niet voordat ze een daad plegen van 'hmmm als ik dit nu doe dan riskeer ik 5 jaar cel ofzo'. Dat ligt er natuurlijk ook aan per type delict. Fraude plegen komt meer rationaliteit bij kijken dan iemand in elkaar timmeren uit woede. In mijn ogen is straffen alleen nuttig voor vergelding (wraak), voor een slachtoffer is het toch altijd niet te verkroppen als degene die hem/haar benadeeld heeft geen straf krijgt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:00 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Leg me uit hoe het wel werkt dan want de aanpak die ze nu hanteren werkt blijkbaar niet.
Uh... En in andere gevechten die dagelijks gebeuren is er niet 1 iemand zwakker?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja eigenlijk wel, Ze is fysiek zwakker.
Oh jawel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Uh... En in andere gevechten die dagelijks gebeuren is er niet 1 iemand zwakker?
Maar wel dat ze fysiek duidelijk al de mindere is. Ze maakt geen enkel kans.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:12 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dit was geen gevecht, debieltje.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Uh... En in andere gevechten die dagelijks gebeuren is er niet 1 iemand zwakker?
Ja ik ben ook verbaasd over zijn leeftijdquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:15 schreef RetRy32 het volgende:
Maar vinden jullie die gozer ook niet zo oud lijken
Grote herdenking in Arnhem dit weekeinde. Duizenden para's.. dat zijn niet van die watjes die over zich heen laten lopen en Marokkanen denken weleens een alleen lopende para als trofee in elkaar te kunnen meppen.. komen ze altijd slecht mee weg. Eindigt doorgaans met één of meerdere Marokkanen bij de eerste hulp.quote:
En dit.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit was geen gevecht, debieltje.
Dit dus.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh jawel.
Maar feit is dat de meeste meisjes zwakker zijn dan jongens.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:12 schreef Zolder het volgende:
[..]
Oke. En het leek jou wel leuk als die Marokkanen daar naar toe gingen ?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:16 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Grote herdenking in Arnhem dit weekeinde. Duizenden para's.. dat zijn niet van die watjes die over zich heen laten lopen en Marokkanen denken weleens een alleen lopende para als trofee in elkaar te kunnen meppen.. komen ze altijd slecht mee weg. Eindigt doorgaans met één of meerdere Marokkanen bij de eerste hulp.
Hij slaat, zij probeert terug te vechten, nog een klap, K.O. hij laat haar.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit was geen gevecht, debieltje.
Meer para's op straat!!quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:16 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Grote herdenking in Arnhem dit weekeinde. Duizenden para's.. dat zijn niet van die watjes die over zich heen laten lopen en Marokkanen denken weleens een alleen lopende para als trofee in elkaar te kunnen meppen.. komen ze altijd slecht mee weg. Eindigt doorgaans met één of meerdere Marokkanen bij de eerste hulp.
soort feestdag dus?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:16 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Oh ... dan neem ik mijn doorstreping terugquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Debieltje .. zo noemt ie zichzelf. Check zijn onderschrift.
Taakstraf kan altijd nuttig zijn en kan ook gecombineerd worden met gevangenisstraf. Hoeft niet per se diefstal te zijn, deze jongens kunnen bijvoorbeeld ook een taakstraf doen bij een zorginstelling of bij andere mensen die mishandeld zijn bijvoorbeeld...leren ze misschien nog eens wat. Ook nog nuttig voor de maatschappij.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:00 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik denk dat er alsnog een verschil in de straffen zit he..
Kijk als iemand nou zegt "LEVENSLANG of DOODSTRAF!!" dan gaat het idd te ver, net zoals 10 maanden cel voor zoiets.
Naar mijn mening is mishandeling toch zeker een maandje of 2 de cel in gaan, schoffelen zou iets moeten zijn als je iets uit een winkel had gestolen of iets kapot gemaakt of zo.
Zware mishandeling.... lulquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij slaat, zij probeert terug te vechten, nog een klap, K.O. hij laat haar.
Dikzakje trapt nog even na met een lichte trap voor reputatie.
Wat is dit dan, comedy?
Dat. of laat zo'n gozer eens echt ballen hebben en een para in zijn gezicht slaan.. Dat wil ik zien.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:15 schreef agter het volgende:
[..]
Maar wel dat ze fysiek duidelijk al de mindere is. Ze maakt geen enkel kans.
Pak dan iemand die even sterk is.
Wat is jouw mening over de opmars van verschijnselen als kopschoppen en het filmen van knokpartijen / mishandelingen met mobiele telefoons?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat je borrelpraat zoals gewoonlijk nergens op slaat.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:16 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Para's zijn bang voor IS dus dat gaat niet gebeuren nie.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:18 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat. of laat zo'n gozer eens echt ballen hebben en een para in zijn gezicht slaan.. Dat wil ik zien.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zware mishandeling is een gevolg van het gevecht.
Jij hebt er duidelijk geen verstand van.
Wat zijn die para's nou ?:Pquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Para's zijn bang voor IS dus dat gaat niet gebeuren nie.
Lees m'n eerdere reacties terug anders.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over de opmars van verschijnselen als kopschoppen en het filmen van knokpartijen / mishandelingen met mobiele telefoons?
We hebben dit jaar diverse voorbeelden gezien. Wat vind je ervan en wat moet er wat jou betreft aan worden gedaan?
Dat rondreizende kleine groepje heeft dat al eens eerder gedaan ja... nu durven ze niet meer.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke. En het leek jou wel leuk als die Marokkanen daar naar toe gingen ?
Hoezo reizen ze rond ?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:21 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat rondreizende kleine groepje heeft dat al eens eerder gedaan ja... nu durven ze niet meer.
Maar dat lijkt mij een beter plan dan meisjes in elkaar trimmen ja. Jou niet?
Allemaal rare onzin roepen en dan met een onzinnige inhoudsloze puberale opmerking komen.quote:
Het gevecht?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zware mishandeling is een gevolg van het gevecht.
Jij hebt er duidelijk geen verstand van.
Paragnosten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zoals net in dat filmpje ?
ff serieus wat zijn het ?
Goed zo, Raussss... negerquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Allemaal rare onzin roepen en dan met een onzinnige inhoudsloze puberale opmerking komen.
Ik ben klaar hier.
umm eigenlijk niet, sommige vrouwen slaan mannen met de vuist omda ze denken dat ze er mee weg komen omdat ze kleiner zijn en van het vrouwelijk geslacht en gaan dan ineens huilen als ze een klap terug krijgen..quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja eigenlijk wel, Ze is fysiek zwakker.
Para's zijn helden. Maar ze hebben niets met dit topic te makenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, wat is de volledige naam ?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Para's zijn helden. Maar ze hebben niets met dit topic te maken
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Para's zijn helden. Maar ze hebben niets met dit topic te maken
Paratroepenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, wat is de volledige naam ?
Ja, vandaar dat Ouder1 er ook naar toe gaat.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is dat zo? Vreemd dan dat duizenden van hen die al uit het leger zijn zich vrijwillig hebben aangemeld voor het geval GB de strijd aangaat met IS.. Zitten zelfs veteranen tussen die in eerdere uitzendingen al ledematen hebben verloren.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Para's zijn bang voor IS dus dat gaat niet gebeuren nie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |