Dat rondreizende kleine groepje heeft dat al eens eerder gedaan ja... nu durven ze niet meer.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke. En het leek jou wel leuk als die Marokkanen daar naar toe gingen ?
Hoezo reizen ze rond ?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:21 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat rondreizende kleine groepje heeft dat al eens eerder gedaan ja... nu durven ze niet meer.
Maar dat lijkt mij een beter plan dan meisjes in elkaar trimmen ja. Jou niet?
Allemaal rare onzin roepen en dan met een onzinnige inhoudsloze puberale opmerking komen.quote:
Het gevecht?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zware mishandeling is een gevolg van het gevecht.
Jij hebt er duidelijk geen verstand van.
Paragnosten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zoals net in dat filmpje ?
ff serieus wat zijn het ?
Goed zo, Raussss... negerquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Allemaal rare onzin roepen en dan met een onzinnige inhoudsloze puberale opmerking komen.
Ik ben klaar hier.
umm eigenlijk niet, sommige vrouwen slaan mannen met de vuist omda ze denken dat ze er mee weg komen omdat ze kleiner zijn en van het vrouwelijk geslacht en gaan dan ineens huilen als ze een klap terug krijgen..quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja eigenlijk wel, Ze is fysiek zwakker.
Para's zijn helden. Maar ze hebben niets met dit topic te makenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, wat is de volledige naam ?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Para's zijn helden. Maar ze hebben niets met dit topic te maken
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Para's zijn helden. Maar ze hebben niets met dit topic te maken
Paratroepenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, wat is de volledige naam ?
Ja, vandaar dat Ouder1 er ook naar toe gaat.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is dat zo? Vreemd dan dat duizenden van hen die al uit het leger zijn zich vrijwillig hebben aangemeld voor het geval GB de strijd aangaat met IS.. Zitten zelfs veteranen tussen die in eerdere uitzendingen al ledematen hebben verloren.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Para's zijn bang voor IS dus dat gaat niet gebeuren nie.
Het zullen wel paratroepen zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, wat is de volledige naam ?
Vrijwillig? Was dat maar zo.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:25 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Is dat zo? Vreemd dan dat duizenden van hen die al uit het leger zijn zich vrijwillig hebben aangemeld voor het geval GB de strijd aangaat met IS.. Zitten zelfs veteranen tussen die in eerdere uitzendingen al ledematen hebben verloren.
Ja, maar paragnosten zijn ook fucking helden hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:25 schreef agter het volgende:
[..]
Het zullen wel paratroepen zijn.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Luchtlandingstroepen
Maar anyway, wat heeft dit met dit topic te maken ?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:25 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Is dat zo? Vreemd dan dat duizenden van hen die al uit het leger zijn zich vrijwillig hebben aangemeld voor het geval GB de strijd aangaat met IS.. Zitten zelfs veteranen tussen die in eerdere uitzendingen al ledematen hebben verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |