abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144673165
Dit soort Marokkanen, zoals die in het filmpje, zijn feitelijk gewoon dieren. Er zit niets menselijk meer bij, en dat heeft er waarschijnlijk ook nooit bij gezeten. Dus hop, naar de dierentuin ermee! Of anders naar het slachthuis.
pi_144673199
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:46 schreef Zolder het volgende:

[..]

Niet per definitie, hier wel
Waaraan zie je dat?
pi_144673214
Ben ik de enige die vind dat wanneer zulke filmpjes een hype worden heel Nederland weer laat zien hoe dom en primitief ze zijn? Met die kansloze verhalen over wat er met de daders moet gebeuren :')

Apart eigenlijk, want in real life ken ik zulke mensen niet echt. Mja, maar blij zijn dat zulke mensen in dit land niet de macht hebben en we hier geen publieke stenigingen hebben zoals in sommige landen

Edit:

quote van zojuist ter illustratie:

quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:48 schreef hpeopjes het volgende:
Dit soort Marokkanen, zoals die in het filmpje, zijn feitelijk gewoon dieren. Er zit niets menselijk meer bij, en dat heeft er waarschijnlijk ook nooit bij gezeten. Dus hop, naar de dierentuin ermee! Of anders naar het slachthuis.
pi_144673235
Ik ben benieuwd met wat voor statement de ambassadeur van Marokko morgen in de krant staat.
60 HRC
pi_144673244
D
quote:
En dat zijn er helaas een hoop.. Geertje heeft wat dat betreft zeker gelijk, alleen jammer dat deze jongens niet vaak te vinden zijn in Moskeeen en andere Islamitische troep.
pi_144673300
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:45 schreef Zolder het volgende:

[..]

Met dat joch die als eerste schopt ben ik het eens hoor.
Dus als een vrouw in straattaal tegen jou zegt dat je haar niet aan moet raken, is dat voor jou een vrijbrief om haar meteen maar zwaar te mishandelen?
pi_144673305
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:49 schreef Zolder het volgende:
Ben ik de enige die vind dat wanneer zulke filmpjes een hype worden heel Nederland weer laat zien hoe dom en primitief ze zijn? Met die kansloze verhalen over wat er met de daders moet gebeuren :')

Apart eigenlijk, want in real life ken ik zulke mensen niet echt. Mja, maar blij zijn dat zulke mensen in dit land niet de macht hebben en we hier geen publieke stenigingen hebben zoals in sommige landen

Edit:

quote van zojuist ter illustratie:

[..]

Wel vreemd dat je de woorden dom en primitief niet op de daders van toepassing acht, maar wel op mensen die walgen van dit soort geweld.
Make my day!
pi_144673329
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:42 schreef Zolder het volgende:
er is dus nog een filmpje

http://www.geenstijl.nl/m(...)s_slaan_me.html#more

waar te zijn is dat ze gelijk weer opstaat en dus niet knock out is

daar hoor je haar ook zeggen ''wat raak jij me aan'' , ze was dus zelf gewoon ruzie aan het zoeken
Als iemand zegt: "wat raak jij me aan" geeft hem het recht haar knalhard KO te slaan? Wat ben jij voor debiel dat je it goedpraat?

Zij is voor hem geen enkel gevaar, hij ramt dat meisje echter wel even behoorlijk hard op haar bek. Ze slaat hem niet en raakt hem niet aan.

Wat een gore lafaard. En dan nog even samen schoppen als ze ligt. Je mag toch hopen dat deze jongen bij zijn arrestatie flink tegenwrkte en per ongeluk daarbij zijn arm brak ofzo...

Mischien moet Pauw dit filmpje vanavond ook even laten zien...
Whatever...
  Spellchecker donderdag 18 september 2014 @ 21:52:09 #59
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_144673341
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:49 schreef HardMetal het volgende:
Ik ben benieuwd met wat voor statement de ambassadeur van Marokko morgen in de krant staat.
:D
pi_144673364
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:11 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Zeg het maar....

[ afbeelding ]
Dat lijkt op een musselman, zeg ken jij..
  donderdag 18 september 2014 @ 21:52:39 #61
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_144673365
Even tussendoor mensen: niet vergeten PvdA te stemmen he.
pi_144673376
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:51 schreef agter het volgende:

[..]

Wel vreemd dat je de woorden dom en primitief niet op de daders van toepassing acht, maar wel op mensen die walgen van dit soort geweld.
Laat die domme primitieveling lekker.
pi_144673379
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:51 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Als iemand zegt: "wat raak jij me aan" geeft hem het recht haar knalhard KO te slaan? Wat ben jij voor debiel dat je it goedpraat?

Zij is voor hem geen enkel gevaar, hij ramt dat meisje echter wel even behoorlijk hard op haar bek. Ze slaat hem niet en raakt hem niet aan.

Wat een gore lafaard. En dan nog even samen schoppen als ze ligt. Je mag toch hopen dat deze jongen bij zijn arrestatie flink tegenwrkte en per ongeluk daarbij zijn arm brak ofzo...

Mischien moet Pauw dit filmpje vanavond ook even laten zien...
Ze is niet KO, stond gelijk weer op

Ze schoppen niet samen, er schopt er eentje

Je wilde het even extra krachtig maken door er wat bij te verzinnen?
pi_144673421
quote:
Als je al zulke debiele theorieën wil vereeuwigen op internet, probeer ze dan in ieder geval niet te koppelen aan nationaliteit of afkomst.

Ik weet niet wat ik erger vind: een geweldsdelict of het verbale geweld van de Henkkanen achteraf. :')
-
  Forum Admin donderdag 18 september 2014 @ 21:54:45 #65
35723 crew  GGMM
pi_144673463
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:42 schreef Zolder het volgende:
daar hoor je haar ook zeggen ''wat raak jij me aan'' , ze was dus zelf gewoon ruzie aan het zoeken
Oh ja :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_144673467
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:52 schreef Zolder het volgende:

[..]

Ze stond niet op, ze ligt versuft op de grond en gaat op haar hurken zitten. Bij boksen ben je gewoon KO ls je zo hard neergaat. In het minst erge geval knockdown. Maar het licht gaat echt wel even uit.

Bovendien maakt zo'n klein detail niet echt uit vind je wel? Die gast duwt haar niet weg ofzo, hij deelt twee serieuze tikken uit en dan nog even naschoppen. Tegen iemand die hem gezien het lengteverschil niet snel iets zou kunnen maken.
Whatever...
pi_144673535
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:54 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ze stond niet op, ze ligt versuft op de grond en gaat op haar hurken zitten. Bij boksen ben je gewoon KO ls je zo hard neergaat. In het minst erge geval knockdown. Maar het licht gaat echt wel even uit.

Bovendien maakt zo'n klein detail niet echt uit vind je wel? Die gast duwt haar niet weg ofzo, hij deelt twee serieuze tikken uit en dan nog even naschoppen. Tegen iemand die hem gezien het lengteverschil niet snel iets zou kunnen maken.
Heb je het 2e filmpje gezien? Daar staat ze wel rechtop

En als je KO bent ga je niet in een foetus houding liggen met je handen je hoofd beschermen
pi_144673541
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:54 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Wat ik zeg, gewoon een roofdier zonder geweten. Rijp voor een kooitje in de dierentuin, waarschijnlijk al vanaf de geboorte.
pi_144673564
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:56 schreef Zolder het volgende:

[..]

Heb je het 2e filmpje gezien? Daar staat ze wel rechtop

En als je KO bent ga je niet in een foetus houding liggen met je handen je hoofd beschermen
Ga lekker naar je marokkanenvriendjes, trolletje.
Whatever...
pi_144673595
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:52 schreef Zolder het volgende:

[..]

Ze schoppen niet samen, er schopt er eentje

Je wilde het even extra krachtig maken door er wat bij te verzinnen?
Maar ze jatten wel ff voor het gemak haar telefoon....... heel frisse jongens hoor.......RESPECT..... :r
60 HRC
pi_144673615
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:56 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ga lekker naar je marokkanenvriendjes, trolletje.
Racist ;)

Ik trol trouwens niet, dit is gewoon mijn objectieve mening tegenover jullie emotionele mening
pi_144673630
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:53 schreef Zolder het volgende:

[..]

Nee dat niet, deze jongens verdienen een taakstraf. Maar niet alle gevolgen die public shaming met zich meebrengt.
mss hadden ze daar van te voren over na moeten denken, voordat ze begonnen met de mishandeling.
Vooruitzien is kennelijk niet de sterkste kant van deze jongens.

Wat mij betreft volledig terecht dat ze nu wat minder anoniem zijn.
Make my day!
  donderdag 18 september 2014 @ 21:57:57 #73
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_144673631
Namen en shamen heeft bij deze jongeman geen zin. Het is tuig wat toch nooit de sociale ladder zal beklimmen, en voor bijstand heb je (helaas) geen VOG nodig,
Graag op anoniem
pi_144673638
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:57 schreef HardMetal het volgende:

[..]

Maar ze jatten wel ff voor het gemak haar telefoon....... heel frisse jongens hoor.......RESPECT..... :r
Het filmpje duurt niet lang genoeg om te zien of die telefoon is achter gelaten. Anders was dit waarschijnlijk bij het nieuwsbericht wel opgenomen.
pi_144673669
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:58 schreef Zolder het volgende:

[..]

Het filmpje duurt niet lang genoeg om te zien of die telefoon is achter gelaten.
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')