Ja dat kan je altijd wel zeggen, van te voren over moeten nadenkenquote:Op donderdag 18 september 2014 21:57 schreef agter het volgende:
[..]
mss hadden ze daar van te voren over na moeten denken, voordat ze begonnen met de mishandeling.
Vooruitzien is kennelijk niet de sterkste kan van deze jongens.
Wat mij betreft volledig terecht dat ze nu wat minder anoniem zijn.
Deze lieve jongens waren natuurlijk erg bezorgd dat er wat met haar telefoon zou gebeuren.....quote:Op donderdag 18 september 2014 21:58 schreef Zolder het volgende:
[..]
Het filmpje duurt niet lang genoeg om te zien of die telefoon is achter gelaten. Anders was dit waarschijnlijk bij het nieuwsbericht wel opgenomen.
Ja dat is gewoon zo? Ik denk dat ze slim genoeg waren om die niet mee te nemen hoor, het doel was hier niet diefstal en ik vermoed dat ze elkaar kennen via school ofzo. Dus dan is het heel dom om de telefoon te jatten.quote:
Met een meid?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:59 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ja dat kan je altijd wel zeggen, van te voren over moeten nadenken
Is niemand van jullie vroeger in een vechtpartijtje beland dan?
Heb je haar zien vechten dan?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:59 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ja dat kan je altijd wel zeggen, van te voren over moeten nadenken
Is niemand van jullie vroeger in een vechtpartijtje beland dan?
Het is een vrij logische reactie om een telefoon van de grond op te rapen vind ik eigenlijk. Voor je het weet gaat een of andere zwerver er mee vandoor.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:59 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Deze lieve jongens waren natuurlijk erg bezorgd dat er wat met haar telefoon zou gebeuren.....
Een jongen trapt en die was inderdaad erg verkeerd bezig. Die andere jongen slaat alleen, en ja die slaat een meisje omg nu is het 100 x erger dan als ik het was als jongen zijnde ook al kan ik mij misschien ook wel slecht verdedigenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:00 schreef agter het volgende:
[..]
Een vechtpartij van twee jongens die een meisje op de grond slaan en dan op haar hoofd gaan trappen. Nee.
Jij wel kennelijk?
Wat een populistisch gelul ook weerquote:Op donderdag 18 september 2014 21:19 schreef trucker3 het volgende:
Ben echt helemaal klaar met die Marokkanen. Niks of niemand is nog veilig voor deze agressieve en criminele barbaren. Zal nooit meer goed komen ook; ze hebben volledig schijt aan de Westerse cultuur en haar normen en waarden. Allemaal uitzetten en geen één meer het land in - nooit meer. Dit land is het zat. C'est Ca!
En dan steek je hem in je zak en daar bovenop geef je de eigenaar die weerloos op de grond ligt nog ff een paar flinke rot schoppen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:00 schreef Zolder het volgende:
[..]
Het is een vrij logische reactie om een telefoon van de grond op te rapen vind ik eigenlijk. Voor je het weet gaat een of andere zwerver er mee vandoor.
Hij steekt de telefoon niet in zijn zak. Een paar flinke rotschoppen viel ook wel mee, was zeker niet voluit en heeft denk ik weinig schade aangericht.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:02 schreef HardMetal het volgende:
[..]
En dan steek je hem in je zak en daar bovenop geef je de eigenaar die weerloos op de grond ligt nog ff een paar flinke rot schoppen.
Allemaal een vrij logische reactie, toch?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:02 schreef HardMetal het volgende:
[..]
En dan steek je hem in je zak en daar bovenop geef je de eigenaar die weerloos op de grond ligt nog ff een paar flinke rot schoppen.
it soort idiote aanvallen is sowieso belachelijk, bij mannen of vrouwen, maar aangezien zij duidelijk veel minder sterkis, is zij geen bedreiging en dat maakt het erger ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:01 schreef Zolder het volgende:
[..]
Een jongen trapt en die was inderdaad erg verkeerd bezig. Die andere jongen slaat alleen, en ja die slaat een meisje omg nu is het 100 x erger dan als ik het was als jongen zijnde ook al kan ik mij misschien ook wel slecht verdedigen
Idd, heel normaal allemaal. Moet kunnen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:03 schreef Zolder het volgende:
[..]
Hij steekt de telefoon niet in zijn zak. Een paar flinke rotschoppen viel ook wel mee, was zeker niet voluit en heeft denk ik weinig schade aangericht.
En daar verdienen ze zeker volgens de wet voor berecht te worden ja. Niet zoals in de middeleeuwen met hooivorkenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:04 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
it soort idiote aanvallen is sowieso belachelijk, bij mannen of vrouwen, maar aangezien zij duidelijk veel minder sterkis, is zij geen bedreiging en dat maakt het erger ja.
Zie post hierbovenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:05 schreef agter het volgende:
[..]
Idd, heel normaal allemaal. Moet kunnen.
Is volstrekt normaal gedrag...
Ik weet niet wat er in jouw primitieve primaten brein rondgaat, maar hier in Nederland is het ook behoorlijk not-done om een jongen/man op straat zo op zijn bek te meppen dat met een beetje pech in doodslag uitmondt.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:01 schreef Zolder het volgende:
[..]
Een jongen trapt en die was inderdaad erg verkeerd bezig. Die andere jongen slaat alleen, en ja die slaat een meisje omg nu is het 100 x erger dan als ik het was als jongen zijnde ook al kan ik mij misschien ook wel slecht verdedigen
Er is een verschil tussen goedpraten en er objectief naar kijken in plaats van de emoties de vrije loop laten en het verhaal hier en daar wat aandikkenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Mensen die dit goed praten? Wtf echt ?
Vertel het ze maar.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen een optie?
Nee maar het is vervolgens wel done om met hooivorken achter de dader aan te rennen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:06 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er in jouw primitieve primaten brein rondgaat, maar hier in Nederland is het ook behoorlijk not-done om een jongen/man op straat zo op zijn bek te meppen dat met een pech in doodslag uitmondt.
Het filmpje wat ik zie krijgt ze een harde stoot in dr gezicht. Ligt ze op de grond en flikt die tyfuslijer het ook nog om haar in haar gezicht te trappen?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:06 schreef Zolder het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen goedpraten en er objectief naar kijken in plaats van de emoties de vrije loop laten en het verhaal hier en daar wat aandikken
Die kerel raakt haar op haar arm, zie je in het tweede filmpje. Ook zeker niet voluit getrapt, dat kan je toch niet ontkennen?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het filmpje wat ik zie krijgt ze een harde stoot in dr gezicht. Ligt ze op de grond en flikt die tyfuslijer het ook nog om haar in haar gezicht te trappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |