Dus jij zou wel ingrijpen en natuurlijk beiden gasten in elkaar slaan of op een magische wijze de hele situatie weten te sussen toch?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:50 schreef kawotski het volgende:
[..]
Dat kan, ik ken die types wel maar dat geeft die Marokkaan niet het recht om haar te slaan. Gewoon wegwandelen is een optie, alsmede voor die lafaards eromheen.
Niemand grijpt in in zo'n situatie, dat blijkt elke keer weer. Ik zou het zelf ook niet doen. Maar zeggen dat jij het wel zou doen is natuurlijk stoer enzo, en achteraf zegt iedereen dus massaal dat ze in zouden grijpenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:10 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dus jij zou wel ingrijpen en natuurlijk beiden gasten in elkaar slaan of op een magische wijze de hele situatie weten te sussen toch?
Als die gast dat meisje zo naar de klote slaat en die andere gozer haar nog trapt als ze op de grond ligt wie verzekerd er mij dan van dat ik niet helemaal kapot geslagen word?.
Ik ga echt niet mijn leven en welzijn riskeren voor een onbekend persoon hoor.
Verhuis naar een sharialand danquote:Op donderdag 18 september 2014 23:10 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk in het geheel niet.
Iemand die een ander die al op de grond ligt op de kop trapt verdient een kogel in mijn beleving.
Ik zeg ook nergens dat alles daar slechter isquote:Op donderdag 18 september 2014 23:11 schreef Zolder het volgende:
[..]
Verhuis naar een sharialand dan
Dat is allemaal internet praat vaakquote:Op donderdag 18 september 2014 23:10 schreef Zolder het volgende:
[..]
Niemand grijpt in in zo'n situatie, dat blijkt elke keer weer. Ik zou het zelf ook niet doen. Maar zeggen dat jij het wel zou doen is natuurlijk stoer enzo, en achteraf zegt iedereen dus massaal dat ze in zouden grijpen
Vergeet niet dat veel van die ouders geen woord Nederlands spreken en de hele dag via de schotel naar Marokkaanse zenders kijken. Verder een beetje theedrinken en aan een waterpijp lurken in het theehuis enzo ("is cultuur"), je kent het wel. Die hebben totaal geen voeling met de Westerse samenleving. Het interesseert ze verder ook geen moer, zolang de uitkering maar elke maand netjes word overgemaakt.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:07 schreef Proximo het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gezien?
De kleding, de houding, het taalgebruik.
Dit zijn dezelfde ratten die je overal terugziet. De enige opvoeding die ze hebben gehad is die van geweld.
Achja. Een aai over de bol, een kopje thee en een koekje. En een welgemeend "Foei! Nooit meer doen hoor!".quote:Op donderdag 18 september 2014 23:14 schreef MadameMossel het volgende:
Er is er in ieder geval 1 opgepakt lees ik net.
Taakstraf denk ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:15 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Achja. Een aai over de bol, een kopje thee en een koekje. En een welgemeend "Foei! Nooit meer doen hoor!".
Het meisje ligt stil - schijnbaar knock-out - op de grond en krijgt dan nog twee trappen van die andere jongen.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:42 schreef Zolder het volgende:
er is dus nog een filmpje
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_slaan_me.html#more
waar te zijn is dat ze gelijk weer opstaat en dus niet knock out is
daar hoor je haar ook zeggen ''wat raak jij me aan'' , ze was dus zelf gewoon ruzie aan het zoeken
Uiteraard maar dat is niet het zelfde als met rust gelaten willen worden.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:23 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Waarom zou ze? Ze heeft het volste recht om daar te blijven staan.
quote:"Update: 22:40: Op Facebook staat het volgende te lezen: “Melissa, er is een groepie geregeld die de komende tijd ff hier alles gaat na lopen. Elke getinte is niet meer veilig op straat. Neem dat maar van mij aan”, aldus Michael."
truequote:Op donderdag 18 september 2014 23:24 schreef theunderdog het volgende:
En trouwens ik lees het al weer, der vriendjes zeggen dat geen enkel iemand met een getinte huidskleur nog veilig is.
Jaja, arm meisje...![]()
Dit filmpje is niets meer dan: Marokkaans straattuig krijgt ruzie met Nederlands white trash.
Idd. Ze staat ook nog een met haar rug naar de muur. Heel triest dit.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:21 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee hoe je hierbij komt. Het meisje vraagt helemaal niet om een reactie. Het meisje wil gewoon met rust gelaten worden en geeft dat ook heel duidelijk aan.
Jawel hoor. Die 2 zaken hebben niks met elkaar te maken. Als er al iemand zou moeten weggaan, dan zijn het die twee rifapenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uiteraard maar dat is niet het zelfde als met rust gelaten willen worden.
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:42 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Je kan je auto alvast warm gaan draaien want de naam + adresgegevens van de dader is inmiddels bekend....
Nee.quote:
Ben ik ook met je eens. Nah het is gewoon kansloos.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:26 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Jawel hoor. Die 2 zaken hebben niks met elkaar te maken. Als er al iemand zou moeten weggaan, dan zijn het die twee kneuzen.
Een erg goede ontwikkeling toch? Vooral gezien het feit dat de politie toch niks doet. Die 2 aapjes lopen vannacht nog weer vrij op straat.quote:
Er is er net opgepakt lees ik hier en het is een goede zaak om alle licht getinte lastig te gaan vallen.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:26 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Een erg goede ontwikkeling toch? Vooral gezien het feit dat de politie toch niks doet. Die 2 aapjes lopen vannacht nog weer vrij op straat.
Nou.. is dat zo? Volgens mij de vorige keer met dat meisje wat zo onderuit geschopt werd.. die jongen heeft toen toch best nog een poos vast gezeten?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:26 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Een erg goede ontwikkeling toch? Vooral gezien het feit dat de politie toch niks doet. Die 2 aapjes lopen vannacht nog weer vrij op straat.
Ik weet in ieder geval niet wat wij fout deden.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zo, mijn hele discussie met theunderdog weg
Was net zo interessant.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. De straffen voor misdadig gedrag zijn in Nederland bespottelijk laag. Het afschrikwekkende gehalte ervan is nul komma nul.quote:
En dan denkt dat geweld de oplossing is, waarna er alhier ook nog mensen zijn die daar in meegaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:24 schreef theunderdog het volgende:
En trouwens ik lees het al weer, der vriendjes zeggen dat geen enkel iemand met een getinte huidskleur nog veilig is.
Jaja, arm meisje...![]()
Dit filmpje is niets meer dan: Marokkaans straattuig krijgt ruzie met Nederlands white trash.
Dus dan maar met knokploegen de straat op ?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. De straffen voor misdadig gedrag zijn in Nederland bespottelijk laag. Het afschrikwekkende gehalte ervan is nul komma nul.
Het resultaat is dat zo'n randdebiel geen enkele remming en aarzeling meer kent om op deze manier uit te halen en een meisje voor de vlakte te slaan. Het is ziek gedrag. En het is mede zo ziek omdat we al jarenlang falen in het corrigeren ervan. We vertikken het om dit gedrag hardhandig de kop in te drukken.
De straffen op dit soort vergrijpen moeten rap omhoog.
Maar dat is niet sensatievol om te zeggenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou.. is dat zo? Volgens mij de vorige keer met dat meisje wat zo onderuit geschopt werd.. die jongen heeft toen toch best nog een poos vast gezeten?
Wat jij doet is mij vragen medelijden te hebben met de provocateur , maar ik mag geen begrip tonen voor degene die geprovoceerd is...quote:Op donderdag 18 september 2014 23:29 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
En dan denkt dat geweld de oplossing is, waarna er alhier ook nog mensen zijn die daar in meegaan.
Nogmaals: provocatie rechtvaardigt geweld niet. Het is zelfs geen verzachtende omstandigheid.
Waar lees je dat in zijn reactie?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dan maar met knokploegen de straat op ?
Ik wil net zeggen, was gewoon een nette discussie zonder elkaar uit te schelden.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval niet wat wij fout deden.
Omdat die reageert op de post dat het wel een goede zaak is dat er nu geestelijk gehandicapten de straat op gaan om licht getinte mensen lastig te vallen.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:31 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Waar lees je dat in zijn reactie?
Wilders lost het wel op !quote:Op donderdag 18 september 2014 23:32 schreef Elan het volgende:
Daarom PVV stemmen alleen zo'n laffe mocro pleegt zo'n laffe daad. Met zijn half platte hand ook nog dat meisje staat zo weer op ik had hem kapot geslagen
Even los van de misselijkmakende actie van deze randdebielen, de daders zijn zelf ook 14 en 15.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:32 schreef agter het volgende:
De jongen spreekt aan het eind van dit filmpje: “Deze keer klappen…. De volgende keer neuk ik je…”.
http://jouwfm.nl/ijmuiden(...)door-getinte-jongen/
Het meisje is 15 jaar. Wat bezielt die gasten zeg.
Nee, mensen moeten niet voor eigen rechter spelen. Mensen (lees: de Nederlandse bevolking) moeten kunnen vertrouwen op een overheid die in dit soort situaties hard ingrijpt. Een overheid die dit soort gedrag de kop indrukt en daders hard aanpakt.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dan maar met knokploegen de straat op ?
Ja, en dan al dreigen met verkrachting nadat ze haar mishandeld hebben.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Even los van de misselijkmakende actie van deze randdebielen, de daders zijn zelf ook 14 en 15.
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:45 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
En daarom willen mensen vaak het recht in eigen handen nemen, als zoiets zou gebeuren bij mijn vriendin of dochter als ik die zou hebben en dat gastje zou een taakstraf krijgen zou ik er zelf wel werk van maken.
Ik vind het echt belachelijk dat de straffen zo laag zijn, die mensen lachen ook om de straffen.
Gelukkig woon ik dan ook in Amerika, waar ik ervan ben verzekerd dat als iemand word opgepakt voor zoiets zijn leven wel naar de klote is.
Okequote:Op donderdag 18 september 2014 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, mensen moeten niet voor eigen rechter spelen. Mensen (lees: de Nederlandse bevolking) moeten kunnen vertrouwen op een overheid die in dit soort situaties hard ingrijpt. Een overheid die dit soort gedrag de kop indrukt en daders hard aanpakt.
wat wil je hiermee zeggen? ze zijn onder de 18 dus ze kunnen er niks aan doen? of ze zijn nog zo jong ze wisten niet wat ze deden? enlighten me plzquote:Op donderdag 18 september 2014 23:33 schreef 2dope het volgende:
Even los van de misselijkmakende actie van deze randdebielen, de daders zijn zelf ook 14 en 15.
Het is ronduit ziek. Die lui hebben een compleet geflipt wereldbeeld. Hetzelfde doorgeslagen, op hol geslagen gedrag zie je ook in dat filmpje van die Haagse jongen die door de politie wordt opgepakt. Ze gaan compleet door het lint. Witheet, geen enkele vorm van zelfbeheersing meer.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:32 schreef agter het volgende:
De jongen spreekt aan het eind van dit filmpje: “Deze keer klappen…. De volgende keer neuk ik je…”.
http://jouwfm.nl/ijmuiden(...)door-getinte-jongen/
Het meisje is 15 jaar. Wat bezielt die gasten zeg.
Verkrachtingen gebeuren heel veel hoor onder jongeren.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:34 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, en dan al dreigen met verkrachting nadat ze haar mishandeld hebben.
Dat is iets heel anders man.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is ronduit ziek. Die lui hebben een compleet geflipt wereldbeeld. Hetzelfde doorgeslagen, op hol geslagen gedrag zie je ook in dat filmpje van die Haagse jongen die door de politie wordt opgepakt. Ze gaan compleet door het lint. Witheet, geen enkele vorm van zelfbeheersing meer.
als ik dit soort beelden zie weiger ik bijna te accepteren dat elke mens hetzelfde isquote:Op donderdag 18 september 2014 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is ronduit ziek. Die lui hebben een compleet geflipt wereldbeeld. Hetzelfde doorgeslagen, op hol geslagen gedrag zie je ook in dat filmpje van die Haagse jongen die door de politie wordt opgepakt. Ze gaan compleet door het lint. Witheet, geen enkele vorm van zelfbeheersing meer.
En is als dat niet gebeurd krijg je inderdaad mensen die het zelf gaan "oplossen".quote:Op donderdag 18 september 2014 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, mensen moeten niet voor eigen rechter spelen. Mensen (lees: de Nederlandse bevolking) moeten kunnen vertrouwen op een overheid die in dit soort situaties hard ingrijpt. Een overheid die dit soort gedrag de kop indrukt en daders hard aanpakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |