Is helemaal niet opvallend.quote:Opvallend aan de beelden zijn de omstanders, die wel filmen maar niet ingrijpen.
Maar dat verwacht je toch juist wel?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
DAT DE DADER EEN MAROKKAAN IS!!!11
Zeg het maar....quote:Op donderdag 18 september 2014 21:10 schreef zarGon het volgende:
Ik lees niets over het uiterlijk van de daders...
Zijn het autochtonen?
Had niet verwacht dat het sarcasme je zou ontgaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:11 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Maar dat verwacht je toch juist wel?
Met meerderen vrouwen aanvallen. Statistisch is die kans niet heel erg groot.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:10 schreef zarGon het volgende:
Zijn het autochtonen?
Doe eens niet zo racistisch, en respecteer hun cultuur.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:12 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Met meerdere vrouwen aanvallen. Statistisch is die kans niet heel erg groot.
Dat doe ik ook. Ik heb het alleen over kansberekening. Statistiek discrimineert niet, dat is het mooie aan statistiek.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Doe eens niet zo racistisch, en respecteer hun cultuur.
Wat bedoel je. Ik snap je niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat het sarcasme je zou ontgaan.
At your service! Ga toch koken, mens!quote:Op donderdag 18 september 2014 21:19 schreef trucker3 het volgende:
Ben echt helemaal klaar met die Marokkanen. Niks of niemand is nog veilig voor deze agressieve en criminele barbaren. Zal nooit meer goed komen ook; ze hebben volledig schijt aan de Westerse cultuur en haar normen en waarden. Allemaal uitzetten en geen één meer het land in - nooit meer. Dit land is het zat. C'est Ca!
Ja inderdaad. Misschien had zij die jongens wel gebrutaliseerd.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:21 schreef BaajGuardian het volgende:
je ziet nieteens de aanleiding, onderschat meisjes ook niet tegenwoordig wat een vuile bek ze op kunnen zetten.
Hoe kun je nou oordelen over dit soort halve verhalen, enige wat laag is is die mongool die er na nog even bovenop springt met zn schoen.
Kan best zijn, maar ze is geen gevaar voor die jongen, noch is zij het fysieke geweld begonnen.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:25 schreef Zolder het volgende:
inb4 dit wordt weer gigantisch opgeblazen
Begin van het filmpje lijkt ook erop alsof ze zelf ruzie zoekt.
Post dan, waslap.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:37 schreef hpeopjes het volgende:
Er is nu ook een tweede filmpje hiervan opgedoken. Dat filmpje maakt het wel duidelijk hoor, hier valt weinig aan te bagatelliseren. Bah bah wat een Marokkanen weer!
Wat er staat gebeurd toch ook.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:34 schreef Zolder het volgende:
http://m.telegraaf.nl/bin(...)-15-zwaar-mishandeld
Op internet circuleren schokkende beelden van de mishandeling van een 15-jarig meisje in IJmuiden. Ze wordt tegen de grond geslagen na een ruzie en vervolgens meerdere malen getrapt door twee jongens.
--------
Niet echt netjes Telegraaf, ze wordt twee keer getrapt en slechts door een van de jongens. Niet hard ook. Dus niet ''meerdere malen getrapt door twee jongens''.
Het lijkt wel alsof journalisteren erop getraind worden om het zo erg mogelijk te brengen.
Nee, een link naar de site waar dat filmpje op staat werkt meestal contraproductief in dergelijke topics.quote:
DM dan.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:40 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nee, een link naar de site waar dat filmpje op staat werkt meestal contraproductief in dergelijke topics.
Fortuyn, had die niet wat met dit soort jochies juist?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
Pim Fortuyn's Vijfde Colonne.....
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:19 schreef trucker3 het volgende:
Ben echt helemaal klaar met die Marokkanen. Niks of niemand is nog veilig voor deze agressieve en criminele barbaren. Zal nooit meer goed komen ook; ze hebben volledig schijt aan de Westerse cultuur en haar normen en waarden. Allemaal uitzetten en geen één meer het land in - nooit meer. Dit land is het zat. C'est Ca!
En dan nog zeg!!!quote:Op donderdag 18 september 2014 21:25 schreef Zolder het volgende:
inb4 dit wordt weer gigantisch opgeblazen
Begin van het filmpje lijkt ook erop alsof ze zelf ruzie zoekt, alleen die jongen die nog een trap gaf was niet nodig geweest maar was ook zeker niet op volle kracht maar meer om te vernederen.
En nee, ze is niet knockoutDie journalistiek van tegenwoordig
Tja, je kan de Berber wel uit de rimboe halen, maar je haalt de rimboe niet uit de Berber.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:19 schreef trucker3 het volgende:
Dus als je zegt ''wat raak jij me aan'' ben je in jouw ogen per definitie ruzie aan het zoeken?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:42 schreef Zolder het volgende:
er is dus nog een filmpje
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_slaan_me.html#more
waar te zijn is dat ze gelijk weer opstaat en dus niet knock out is
daar hoor je haar ook zeggen ''wat raak jij me aan'' , ze was dus zelf gewoon ruzie aan het zoeken
Er grijpen wel mensen in. O.a. die dikke neger op het einde.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:07 schreef MisterCe het volgende:
Opvallend aan de beelden zijn de omstanders, die wel filmen maar niet ingrijpen.
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja, je kan de Berber wel uit de rimboe halen, maar je haalt de rimboe niet uit de Berber.
Met dat joch die als eerste schopt ben ik het eens hoor.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:43 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
En dan nog zeg!!!
Dat 2e jong die schopt als ze al op de grond ligt, die moeten ze met een blok beton aan z'n been in de Noordzee flikkeren![]()
En dat eerste jong, die slaat....dat is een bepaald type import. Ik zie het bij de Turkse buren ook. Dat hoort bij hun cultuur
Ja, beter is om helemaal niets te zeggen, niet voor jezelf op te komen en meteen direct weg te rennen als er sprake is van Marokkanen.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:42 schreef Zolder het volgende:
daar hoor je haar ook zeggen ''wat raak jij me aan'' , ze was dus zelf gewoon ruzie aan het zoeken
Haha, dacht je dat echt?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:10 schreef zarGon het volgende:
Zijn het autochtonen?
Niet per definitie, hier welquote:Op donderdag 18 september 2014 21:44 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dus als je zegt ''wat raak jij me aan'' ben je in jouw ogen per definitie ruzie aan het zoeken?
Fijn hoor buurtcoach, jij bewijst de samenleving echt een dienst met je n=1 onderzoekjes.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:43 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
En dan nog zeg!!!
Dat 2e jong die schopt als ze al op de grond ligt, die moeten ze met een blok beton aan z'n been in de Noordzee flikkeren![]()
En dat eerste jong, die slaat....dat is een bepaald type import. Ik zie het bij de Turkse buren ook. Dat hoort bij hun cultuur
Gewoon normaal doen een optie?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:18 schreef Disorder het volgende:
We hebben gevaarlijke wilde dieren binnen onze grenzen. Wat zullen we ermee doen?
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:48 schreef hpeopjes het volgende:
Dit soort Marokkanen, zoals die in het filmpje, zijn feitelijk gewoon dieren. Er zit niets menselijk meer bij, en dat heeft er waarschijnlijk ook nooit bij gezeten. Dus hop, naar de dierentuin ermee! Of anders naar het slachthuis.
En dat zijn er helaas een hoop.. Geertje heeft wat dat betreft zeker gelijk, alleen jammer dat deze jongens niet vaak te vinden zijn in Moskeeen en andere Islamitische troep.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:48 schreef hpeopjes het volgende:
Dit soort Marokkanen, zoals die in het filmpje, zijn feitelijk gewoon dieren. Er zit niets menselijk meer bij, en dat heeft er waarschijnlijk ook nooit bij gezeten. Dus hop, naar de dierentuin ermee! Of anders naar het slachthuis.
Dus als een vrouw in straattaal tegen jou zegt dat je haar niet aan moet raken, is dat voor jou een vrijbrief om haar meteen maar zwaar te mishandelen?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:45 schreef Zolder het volgende:
[..]
Met dat joch die als eerste schopt ben ik het eens hoor.
Wel vreemd dat je de woorden dom en primitief niet op de daders van toepassing acht, maar wel op mensen die walgen van dit soort geweld.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:49 schreef Zolder het volgende:
Ben ik de enige die vind dat wanneer zulke filmpjes een hype worden heel Nederland weer laat zien hoe dom en primitief ze zijn? Met die kansloze verhalen over wat er met de daders moet gebeuren
Apart eigenlijk, want in real life ken ik zulke mensen niet echt. Mja, maar blij zijn dat zulke mensen in dit land niet de macht hebben en we hier geen publieke stenigingen hebben zoals in sommige landen
Edit:
quote van zojuist ter illustratie:
[..]
Als iemand zegt: "wat raak jij me aan" geeft hem het recht haar knalhard KO te slaan? Wat ben jij voor debiel dat je it goedpraat?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:42 schreef Zolder het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:49 schreef HardMetal het volgende:
Ik ben benieuwd met wat voor statement de ambassadeur van Marokko morgen in de krant staat.
Dat lijkt op een musselman, zeg ken jij..quote:Op donderdag 18 september 2014 21:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zeg het maar....
[ afbeelding ]
Laat die domme primitieveling lekker.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:51 schreef agter het volgende:
[..]
Wel vreemd dat je de woorden dom en primitief niet op de daders van toepassing acht, maar wel op mensen die walgen van dit soort geweld.
Ze is niet KO, stond gelijk weer opquote:Op donderdag 18 september 2014 21:51 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Als iemand zegt: "wat raak jij me aan" geeft hem het recht haar knalhard KO te slaan? Wat ben jij voor debiel dat je it goedpraat?
Zij is voor hem geen enkel gevaar, hij ramt dat meisje echter wel even behoorlijk hard op haar bek. Ze slaat hem niet en raakt hem niet aan.
Wat een gore lafaard. En dan nog even samen schoppen als ze ligt. Je mag toch hopen dat deze jongen bij zijn arrestatie flink tegenwrkte en per ongeluk daarbij zijn arm brak ofzo...
Mischien moet Pauw dit filmpje vanavond ook even laten zien...
Als je al zulke debiele theorieën wil vereeuwigen op internet, probeer ze dan in ieder geval niet te koppelen aan nationaliteit of afkomst.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:48 schreef hpeopjes het volgende:
Oh jaquote:Op donderdag 18 september 2014 21:42 schreef Zolder het volgende:
Ze stond niet op, ze ligt versuft op de grond en gaat op haar hurken zitten. Bij boksen ben je gewoon KO ls je zo hard neergaat. In het minst erge geval knockdown. Maar het licht gaat echt wel even uit.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:52 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ze is niet KO, stond gelijk weer op
Heb je het 2e filmpje gezien? Daar staat ze wel rechtopquote:Op donderdag 18 september 2014 21:54 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ze stond niet op, ze ligt versuft op de grond en gaat op haar hurken zitten. Bij boksen ben je gewoon KO ls je zo hard neergaat. In het minst erge geval knockdown. Maar het licht gaat echt wel even uit.
Bovendien maakt zo'n klein detail niet echt uit vind je wel? Die gast duwt haar niet weg ofzo, hij deelt twee serieuze tikken uit en dan nog even naschoppen. Tegen iemand die hem gezien het lengteverschil niet snel iets zou kunnen maken.
Wat ik zeg, gewoon een roofdier zonder geweten. Rijp voor een kooitje in de dierentuin, waarschijnlijk al vanaf de geboorte.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:54 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ze stond niet op, ze ligt versuft op de grond en gaat op haar hurken zitten. Bij boksen ben je gewoon KO ls je zo hard neergaat. In het minst erge geval knockdown. Maar het licht gaat echt wel even uit.
Bovendien maakt zo'n klein detail niet echt uit vind je wel? Die gast duwt haar niet weg ofzo, hij deelt twee serieuze tikken uit en dan nog even naschoppen. Tegen iemand die hem gezien het lengteverschil niet snel iets zou kunnen maken.
Ga lekker naar je marokkanenvriendjes, trolletje.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:56 schreef Zolder het volgende:
[..]
Heb je het 2e filmpje gezien? Daar staat ze wel rechtop
En als je KO bent ga je niet in een foetus houding liggen met je handen je hoofd beschermen
Maar ze jatten wel ff voor het gemak haar telefoon....... heel frisse jongens hoor.......RESPECT.....quote:Op donderdag 18 september 2014 21:52 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ze is niet KO, stond gelijk weer op
Ze schoppen niet samen, er schopt er eentje
Je wilde het even extra krachtig maken door er wat bij te verzinnen?
Racistquote:Op donderdag 18 september 2014 21:56 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ga lekker naar je marokkanenvriendjes, trolletje.
mss hadden ze daar van te voren over na moeten denken, voordat ze begonnen met de mishandeling.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:53 schreef Zolder het volgende:
[..]
Nee dat niet, deze jongens verdienen een taakstraf. Maar niet alle gevolgen die public shaming met zich meebrengt.
Het filmpje duurt niet lang genoeg om te zien of die telefoon is achter gelaten. Anders was dit waarschijnlijk bij het nieuwsbericht wel opgenomen.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:57 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Maar ze jatten wel ff voor het gemak haar telefoon....... heel frisse jongens hoor.......RESPECT.....
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:58 schreef Zolder het volgende:
[..]
Het filmpje duurt niet lang genoeg om te zien of die telefoon is achter gelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |