Overal slowchatten, de hele tijd.quote:Op maandag 15 september 2014 21:24 schreef sp3c het volgende:
trouwens je snapt het wel man, je zit de hele tijd in ons achter de schermen topic te spammen
Dat geloof je zelf toch niet he?quote:Op maandag 15 september 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
En dat sc houd ik wel mee op als jullie er blijkbaar een probleem mee hebben.
Jawel als jullie zeggen rot op hier dan kap ik er echt mee. En met hier bedoel ik dus 'daar'quote:Op maandag 15 september 2014 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat geloof je zelf toch niet he?
En dan die user gaan achtervolgen in alle topics.quote:Op maandag 15 september 2014 21:29 schreef sp3c het volgende:
als in NWS iemand rot op zegt dan moet je juist blijven, dan gaat hij of zij helemaal trippen
Die had sp3c eerst weggehaald vanwege matigheid.quote:Op maandag 15 september 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
Ja duh ik had een plaatje in de OP gezet.
Het is echt hilarisch ja.quote:Op maandag 15 september 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
Ik moest trouwens een beetje giechelen van jullie FB Tem![]()
Makkelijk lullen, jij hebt er geen last van.quote:Op maandag 15 september 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
Ja duh ik had een plaatje in de OP gezet.
Ik moest trouwens een beetje giechelen van jullie FB Tem![]()
Iets met leedvermaakquote:Op maandag 15 september 2014 21:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Makkelijk lullen, jij hebt er geen last van.
Dan moet je een ander plaatje erin zetten.quote:Op maandag 15 september 2014 21:37 schreef sp3c het volgende:
ja maar met deze op klopt de TT niet meer
Minder keuzes en beter fruit. Dit is een bende.quote:Op maandag 15 september 2014 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is sowieso een matige lijst.
Maar ze wil hem niet overnieuw doen.
ja dat zag ik, heel netjes van je.quote:Op maandag 15 september 2014 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben zelfs klantvriendelijk geweest.
OP aangepast en alles. Misschien leert 'ie ervan, denk het niet.quote:Op maandag 15 september 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat zag ik, heel netjes van je.
Mutant zal dat wel weer lekker vinden.quote:Op maandag 15 september 2014 21:43 schreef sp3c het volgende:
dadels zijn ook gewoon goor, nu wil ik al niet meer stemmen
Ranzig figuur is het toch.quote:Op maandag 15 september 2014 21:43 schreef Specularium het volgende:
Peter Klashorst die met zijn aidspener jonge meisjes zonder condoom neukt.
tante corrie weer hoorquote:Op maandag 15 september 2014 21:44 schreef Karina het volgende:
Oh ik zat weer aan iets anders te denken
ja zo ben ikquote:Op maandag 15 september 2014 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet aan WAT ik zat te denken? Dus jij verzint ook maar wat.
DIe gaat een jaar uit wraak niet posten.quote:Op maandag 15 september 2014 21:46 schreef Specularium het volgende:
Kingtown is denk ik het forum aan het boycotten.
Gelijk heeft 'ie.quote:Op maandag 15 september 2014 21:46 schreef Specularium het volgende:
Kingtown is denk ik het forum aan het boycotten.
Oh? Is dit zo een rotforum dan. Niet dat ik ooit in topics postquote:
gewoon helikoptertje spelen met zijn kruisbessenquote:Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou wil ik ook wel weten wat jij dacht dat ik dacht.
Dan krijg je kruisbessensapquote:Op maandag 15 september 2014 21:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon helikoptertje spelen met zijn kruisbessen
vreemde postquote:Op maandag 15 september 2014 21:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Een ban om een braaf plaatje. Oh maar daar mag ik zeker niks over zeggen
Tuurlijk mag je daar iets van zeggen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Een ban om een braaf plaatje. Oh maar daar mag ik zeker niks over zeggen
Moet je wel opletten dat je je broek niet dicht doet als je nog aan het wildplassen bentquote:Op maandag 15 september 2014 21:53 schreef sp3c het volgende:
is toch gek
stel je moet nodig pissen
jij wildplassen, vervolgens knoop je je broek dicht en roep je verongelukt dat je niet mag wildplassen
DAT is een betere verklaring denk ik. Want ik ben supervervelend.quote:Op maandag 15 september 2014 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of hij is jou gewoon helemaal zat.
quote:
Wat is het nou?quote:Op maandag 15 september 2014 21:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je daar iets van zeggen.
Wij alleen niet.
Ook een mogelijkheid.quote:Op maandag 15 september 2014 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of hij is jou gewoon helemaal zat.
een kroonquote:Op maandag 15 september 2014 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja je krijgt een kroontje nou goed.
Nee, die UI van jou.quote:Op maandag 15 september 2014 21:59 schreef Uccie het volgende:
Het staat hier wel erg blauw.
*zet ventilator aan.
Fietsen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar is Elflettering eigenlijk?
Hoezo vraag je dat aan mij?quote:Op maandag 15 september 2014 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar is Elflettering eigenlijk?
Wat is er mis met mijn pinguinquote:
Multitasken, Uccie kan hetquote:Op maandag 15 september 2014 21:59 schreef Uccie het volgende:
Het staat hier wel erg blauw.
*zet ventilator aan.
Dat ga ik niet nog een keer uitleggen hoorquote:
Nou die verhalen van mij zijn echt niet boeiend hoor.quote:Op maandag 15 september 2014 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij komt elke keer met van die verhalen.
Wauw, trendsetter.quote:
Goed verhaalquote:Op maandag 15 september 2014 22:08 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet meer wanneer ik hier voor het eerst postte, weet nog wel waarom, ik zag toen allemaal rare plaatjes en dacht, wat is deze? Wist volgens mij toen niet eens welk topic het was.
En kijk nu eens.quote:Op maandag 15 september 2014 22:06 schreef Tem het volgende:
Hier begon het allemaal.
NWS / [SC]Een gezond en vrolijk 2012 allemaal!
Ik vond het een beetje saai.quote:Op maandag 15 september 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet echt he? Ik ben nogal slecht in dingen vertellen
Dit topic is een beetje Patty Brard, je weet dat je het niet wil zien, maar je kijkt toch steeds weer.quote:Op maandag 15 september 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet echt he? Ik ben nogal slecht in dingen vertellen
Ik kijk nooit naar Patty Brard hoorquote:Op maandag 15 september 2014 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit topic is een beetje Patty Brard, je weet dat je het niet wil zien, maar je kijkt toch steeds weer.
quote:Op maandag 15 september 2014 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit topic is een beetje Patty Brard, je weet dat je het niet wil zien, maar je kijkt toch steeds weer.
Matige gifjes en nikszeggende oneliners inderdaad.quote:Op maandag 15 september 2014 22:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Het gaat nog steeds nergens over dus dat is mooi.
The Voice dan?quote:Op maandag 15 september 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar Patty Brard hoor
Gelukkig zijn we er dan nu een stuk op vooruit gegaan.quote:Op maandag 15 september 2014 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Matige gifjes en nikszeggende oneliners inderdaad.
Post ze überhaupt nog wel ergens?quote:Op maandag 15 september 2014 22:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zag net een OP van hexje voorbij komen. Die post al lang niet meer hier
Je mist weinig.quote:Op maandag 15 september 2014 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan ik ook zelden meer kijken, dan ben ik er nooit.
quote:Op maandag 15 september 2014 22:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zag net een OP van hexje voorbij komen. Die post al lang niet meer hier
quote:
HgT is wel leuk soms. Maar dat mis ik tegenwoordig ook best vaakquote:Op maandag 15 september 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
dat talentengedoe is echt wel matig, kun je beter utopia kijken
Soms nog wel eens in SHO geloof ik, maar heb haar al een tijd niet meer gezien.quote:
Vies topic dat.quote:Op maandag 15 september 2014 22:19 schreef Karina het volgende:
Denk dat het deze was:
NWS / [SC] Keith.jpg
de nostalgie in dit topic natuurlijkquote:
quote:Op maandag 15 september 2014 22:20 schreef Uccie het volgende:
Eens kijken wanneer ik hier voor het eerst was.
Wedden dat ikpostte
.
Oh weet ik veel man. Ik was te druk met zoeken en zo en was allang blij dat ik het had gevonden. Kun je nagaan wat een boeiend leven ik heb dat ik daar blij om benquote:Op maandag 15 september 2014 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
de nostalgie in dit topic natuurlijk
godverdomme cor
Dat is altijd lastig, dat laatste.quote:Op maandag 15 september 2014 22:22 schreef sp3c het volgende:
het eerste deel in deze reeks was super serieus, ik kom er niet doorheen
Wie? Die mannen of die vrouwen?quote:Op maandag 15 september 2014 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd vantevoren.
quote:
Er zat eenquote:
Scherpe analyse wel.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Karina is al dubbel entreegeld kwijt. Njos volgens mij ook.
Mailfoutje.
En ik heette nog gewoon Karina. Wat heb ik verkeerd gedaanquote:Op maandag 15 september 2014 22:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Kijk hoe specularium me noemde voordat ik hier postte
[..]
Volgens mij was jij een week later Corrie.quote:Op maandag 15 september 2014 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik heette nog gewoon Karina. Wat heb ik verkeerd gedaan
Dat kan ik nog wel terugvinden. Moet ik even Corrie inloggen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij was jij een week later Corrie.
Dat plaatje uit de OPquote:Op maandag 15 september 2014 22:38 schreef Njosnavelin het volgende:
NWS / [SC] Het grote Specularium-eerbetoon-topic
Ik zag hem laatst ergens in het Palestina/Israeltopic een bazenpost plaatsen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:39 schreef Karina het volgende:
Nog eentje die ik al een poosje niet heb gezien, Kentoet!
Ja, waar zijn al die mensen...quote:Op maandag 15 september 2014 22:39 schreef Karina het volgende:
Nog eentje die ik al een poosje niet heb gezien, Kentoet!
Goedenavond Corrie.quote:Op maandag 15 september 2014 22:40 schreef Karina het volgende:
Vroeger was alles beter![]()
Ha die Latert
Jullie houden gewoon van elkaar, maar geven dat nog niet toe.quote:Op maandag 15 september 2014 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering is mijn grootste fan.
Ik heb hem niet bedacht, ik ben slechts een meeloper. Maar nee ik denk het niet inderdaad.quote:Op maandag 15 september 2014 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kom nooit meer van die naam af he
Ondertussen noemt 'iedereen' me zo, zelfs ikquote:Op maandag 15 september 2014 22:42 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb hem niet bedacht, ik ben slechts een meeloper. Maar nee ik denk het niet inderdaad.
Graag gedaan.quote:Op maandag 15 september 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ondertussen noemt 'iedereen' me zo, zelfs ik
Ik zou gewoon een officiële naamsverandering doen, wel zo makkelijk dan.quote:Op maandag 15 september 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ondertussen noemt 'iedereen' me zo, zelfs ik
Specsavers is mij te sip. Het is meer een soort lotgenotencontact.quote:Op maandag 15 september 2014 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jullie houden gewoon van elkaar, maar geven dat nog niet toe.
Nou ja ik heb al een Corrie. hequote:Op maandag 15 september 2014 22:44 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een officiële naamsverandering doen, wel zo makkelijk dan.
Gezellig trauma's uitwisselen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specsavers is mij te sip. Het is meer een soort lotgenotencontact.
Nee, doe eens vertellen Eftelingquote:Op maandag 15 september 2014 22:46 schreef Specularium het volgende:
Wisten jullie dat Elflettering ook 2 dagen mod is geweest?
Heeft ie dat wel eens verteld?
Dat bedoelde ik met modgeno... ik bedoel lotgenotencontact.quote:Op maandag 15 september 2014 22:46 schreef Specularium het volgende:
Wisten jullie dat Elflettering ook 2 dagen mod is geweest?
Heeft ie dat wel eens verteld?
Ik zie dat je smileys afsluit met een puntje, goede ontwikkeling.quote:Op maandag 15 september 2014 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, doe eens vertellen Efteling.
Nou, ik ben van november 2008 t/m maart 2009 NWS-mod geweest. Ook toen waren de andere mods sp3c, paddy en Frutsel. Kun je nagaan hoe lang die er al zitten.quote:Op maandag 15 september 2014 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, doe eens vertellen Efteling.
Ik heb wel een leercurve, die is alleen niet zo hoog.quote:Op maandag 15 september 2014 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie dat je smileys afsluit met een puntje, goede ontwikkeling.
Waarom was Timmmmmmmmetteveelmmmmm's groen?quote:Op maandag 15 september 2014 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou, ik ben van november 2008 t/m maart 2009 NWS-mod geweest. Ook toen waren de andere mods sp3c, paddy en Frutsel. Kun je nagaan hoe lang die er al zitten.
Alleen timmmmm (+/- 1 m) was toen nog geen mod. Timmmm had ooit een groen kleurtje. En dat werd toen ineens blauw. Het was erg verwarrend.
Maar zelf ben je ook niet zo hoog, dus dat maakt niet uit.quote:Op maandag 15 september 2014 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb wel een leercurve, die is alleen niet zo hoog.
Timmeh was toen postkantoor.quote:Op maandag 15 september 2014 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom was Timmmmmmmmetteveelmmmmm's groen?
Sooooooooowwwwwwwwwwwwwww.quote:Op maandag 15 september 2014 22:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar zelf ben je ook niet zo hoog, dus dat maakt niet uit.
quote:Op maandag 15 september 2014 22:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar zelf ben je ook niet zo hoog, dus dat maakt niet uit.
Tsja, ik moet even weer inkomen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..].....die opmerking verwachtte ik nou totaal niet!
Daarom kopte ik hem niet in.quote:Op maandag 15 september 2014 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..].....die opmerking verwachtte ik nou totaal niet!
Dat gaat snel, zo goed ken ik je nou ook weer nietquote:
V.l.n.r: Specularium & sp3cquote:Op maandag 15 september 2014 22:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan iemand hem even uitleggen?
Ik was er live bijquote:
Had je een kek hoedje op?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was er live bij
Niet binnen bij de troonrede natuurlijk.
Nee, ik heb geen hoedenhoofd.quote:
The bells...the bells....quote:
Op dat plein? Was je ook zo snel naar dat hek gerend toen het seintje gegeven werd?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was er live bij
Niet binnen bij de troonrede natuurlijk.
Jazeker.quote:
Toevallig kwam ik het gister tegen in een oude SC.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]Ik herinnerde me dat ik die nog had liggen.
Ah shit. Maar waarschijnlijk had je toch wel gegokt dat ik het was.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toevallig kwam ik het gister tegen in een oude SC.
Eentje maar?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]Ik herinnerde me dat ik die nog had liggen.
En Corrie. die heb ik ook nog. Oh en volgens mij nog een Sinterklaas maar daar weet ik de precieze naam niet meer vanquote:
Jij hebt verder geen idee waarom jij jezelf republikein noemt he?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Gelukkig zie ik die UI's niet op mobiel.
Heb ik het al eens met jou over gehad.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt verder geen idee waarom jij jezelf republikein noemt he?
Ik weet de namen van al mijn kloons. Ik kan ook bij alle accounts.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
En Corrie. die heb ik ook nog. Oh en volgens mij nog een Sinterklaas maar daar weet ik de precieze naam niet meer van
In hetzelfde hoofd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet de namen van al mijn kloons. Ik kan ook bij alle accounts.
Het was vooral leuk toen mensen in NWS-SC gingen roepen dat Boldie en ik bij elkaar in huis wonen. Op zich zit daar natuurlijk wel een kern van waarheid in.
Ik zit al in mijn mail te zoeken maar ik kan het niet meer vinden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet de namen van al mijn kloons. Ik kan ook bij alle accounts.
Het was vooral leuk toen mensen in NWS-SC gingen roepen dat Boldie en ik bij elkaar in huis wonen. Op zich zit daar natuurlijk wel een kern van waarheid in.
Tuurlijk wel. Alleen als je een ban hebt dan mag je ook niet met je kloons posten of een nieuwe kloon aanmaken en daarmee posten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Je mag toch geen kloon hebben van FOK!?
Doe eens aardig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:23 schreef Specularium het volgende:
Krijgen we nu Elflettering en zijn 28 kloons?
Oei.... ik ben bang dat ik nu een heel lange ban ga krijgen, mensen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Je mag toch geen kloon hebben van FOK!?
Oja, dat was het. Ik ben te braafquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Alleen als je een ban hebt dan mag je ook niet met je kloons posten of een nieuwe kloon aanmaken en daarmee posten.
Het is weer een berg pure aids.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:33 schreef Karina het volgende:
Oh ik vergeet DWDD helemaal, zie nog net Rob Scholte wegrijden.
Wat ik tot dusver heb gezien wel ja. Stelletje hippies nu.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is weer een berg pure aids.
Die witte wijn van 6 euro ofzo voor twee flessen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:33 schreef Karina het volgende:
Mwah het gaat weleens gedronken maar ik vind het niet echt superlekker. Ik had twee flessen witte wijn bij de AH die waren lekker (in de bonus).
Oh ik vergeet DWDD helemaal, zie nog net Rob Scholte wegrijden.
Ja ze hebben droge en zoete, ik heb de droge genomen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die witte wijn van 6 euro ofzo voor twee flessen?
Die had ik ook zien staan, heb nog getwijfeld.
Ah en hij was dus lekker? Misschien haal ik hem ook nog wel. Even kijken of hij nog in de bonus is.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ze hebben droge en zoete, ik heb de droge genomen.
Nee, ben meer van het speciaalbierquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:40 schreef Specularium het volgende:
Elflettering zal ook wel een Jillz fanboy zijn.
Ja lekker fris. Ik neem straks een glasquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah en hij was dus lekker? Misschien haal ik hem ook nog wel. Even kijken of hij nog in de bonus is.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja lekker fris. Ik neem straks een glas
Oh is nu niet meer in de bonus. Nouja zit toch een beetje krap dus beter van nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja lekker fris. Ik neem straks een glas
Ik had nog over van van 't weekend.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh is nu niet meer in de bonus. Nouja zit toch een beetje krap dus beter van niet
Hier heb je een topic: NWS / Koning: Prinsjesdag met rouwrandquote:
Morgen wordt het leuk. Zeker wetenquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voetbal is niet leuk, Cnor.
Doe er eens iets aan.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgen wordt het leuk. Zeker weten
ik moest erom lachenquote:
Ben je al dronken genoeg?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Lijkt wel alsof er veel meer alcohol in die Jilzz zit dan 5%.
Hiquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:23 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon als UI doen.
Als ik moeite heb, bel ik greenpeacequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh ik bel liever iemand anders.
Webaap zou het zo gewild hebben.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zijn er 11. Bewuste keuze?
Ik bel Zlatan wel even want als het goed is, is hij nu in een hotel hier in de stadquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik moeite heb, bel ik greenpeace
Ik zou wel willen, maar dan wordt het hier zo ingewikkeld.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En doe maar helemaal niet hetzelfde met de naam van Specularium.
Speccie bedoelde ik.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar dan wordt het hier zo ingewikkeld.
Elfie kan wel trouwens!
Ja, dan roep je Sp3ccie.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Speccie bedoelde ik.![]()
Elfie. Dat is gewoon de minder egoïstische variant van de Selfie. Een foto waar 11 mensen op staan
Zoiets, zeg maar:
[ afbeelding ]
Daleyquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Speccie bedoelde ik.![]()
Elfie. Dat is gewoon de minder egoïstische variant van de Selfie. Een foto waar 11 mensen op staan
Zoiets, zeg maar:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |