FREE KEITH !!quote:
Hier zit ook een Keith in:quote:
Die wou ik net plaatsenquote:
Verderop werd het toch enger, iets over Wilders "deleten"...quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik vind alsnog Bakker enger als deze TS met zijn uitspraken: NWS / Uitgever schrapt boek Wilders in Duitsland
Ja maar ja, hij is vaker dubieus tolerant bezig.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik vind alsnog Bakker enger als deze TS met zijn uitspraken: NWS / Uitgever schrapt boek Wilders in Duitsland
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:10 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Is dit in Feijenoord?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:13 schreef Mutant01 het volgende:
USA USA!
http://www.liveleak.com/view?i=e06_1359380173
quote:
Dan neem je dit toch?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:56 schreef hexje het volgende:
[..]Als je dat gebruikt komt [ afbeelding ] op bezoek. Die wil je niet hebben.
Weet niet. Hij is bij mij nog nooit op bezoek geweest. Volgens mij moet je danquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan neem je dit toch?
[ afbeelding ]
En wat is dit voor raar topic trouwens
Schimpie gaat toch niet over je voeg?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:56 schreef hexje het volgende:
[..]Als je dat gebruikt komt [ afbeelding ] op bezoek. Die wil je niet hebben.
Gelukkig ken ik dit probleem ook niet. Die chilly klinkt wel chil.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Weet niet. Hij is bij mij nog nooit op bezoek geweest. Volgens mij moet je dan [ afbeelding ]nemen
quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:37 schreef Karina het volgende:
Ik ontvolg dit vreemdsoortige topic wel, mij te vreemd.
OK ik zat een beetje te raaskallen inderdaad. Het is nog vroeg.quote:
Doe eens effe normaal man.quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:37 schreef Karina het volgende:
Ik ontvolg dit vreemdsoortige topic wel, mij te vreemd.
Humerto Tan in een jurk is pas raar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:24 schreef Karina het volgende:
[..]Ik doe normaal, dit topic is gewoon raar.
Ligt eraan wat voor jurk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Humerto Tan in een jurk is pas raar.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Humerto Tan in een jurk is pas raar.
Nee wel dat Justin Timberland vandaag jarig isquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:34 schreef Specularium het volgende:
Wisten jullie dat Johan Derksen jarig is vandaag?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Justin wie?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee wel dat Justin Timberland vandaag jarig is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou hem door mijn oma laten staan en er een biertje bij drinkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jorgen Raymann zou ik ook gewoon slaan.
Dat kan echt niet.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Justin wie?Justin die:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach het kan er toch wel mee door ja
quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:16 schreef Specularium het volgende:
Die Seat Leon reclame is pas raar.
Een paar jaar terug maakte SEAT auto's die je hart echt sneller deden kloppen, zoals de toenmalige SEAT Leon. Hun slogan was toen "auto emocion"... Ik heb er drie jaar in rondgereden; het was een geweldige auto.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:17 schreef Specularium het volgende:
Kutmuziek, kutjochie, kutauto.
Adolf Hitler was er niks bij.
Toch vind ik het leuke auto's al rijd ik zelf in zon hitlerdingquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:16 schreef Specularium het volgende:
Die Seat Leon reclame is pas raar.
Obersturmfuhrerin Karinaquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:54 schreef Karina het volgende:
Als je met een Hitlerding een VW bedoelt, dan ben ik ook schuldig
ik heb ook fietstassenquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:57 schreef Specularium het volgende:
Ik heb alleen een fiets, Gazelle, maar ondertussen geen obesitas
Een Eend is tof man! Lekker schommelen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:56 schreef Specularium het volgende:
Ik wilde net gaan vragen wat voor auto jij zou rijden, Karina.
Had wel iets van een Eend verwacht.
Helgaquote:
Ja hoor. Twee zelfs. Eerst een Ibiza, daarna een Leon. Beide - vooral de laatste - bevielen me uitstekend. Ik heb zelfs een SEAT-hart opgebouwd, die jaren. Maar helaas brokkelt dat nu langzamerhand weer af, omdat ik de nieuwe modellen gewoon te degelijk vind.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:52 schreef Specularium het volgende:
Dus jij zit openlijk toe te geven dat jij een Seat had?
Doe eens effe normaal man!quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:28 schreef Karina het volgende:
En wat doe ik verdomme nog in dit topic eigenlijk
Wat is deze? Bang geworden na Theo?quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:31 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Metro wilde de tekst niet plaatsen, trouwens...
Nou, nee.... eerder na de affaire rond Tim Ribberink. Koelman schreef kort na de dood van Tim een nogal omstreden column waarin de conservatief-katholieke Mariska Orban-de Haas zich zogenaamd tot de ouders van Tim richtte, vanwege diens vermeende homoseksualiteit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is deze? Bang geworden na Theo?
I plea guilty. Ik heb het vuurtje flink opgestookt.... Niet om te stoken hoor, maar omdat ik het oprecht meende, wat ik allemaal schreef....quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:39 schreef Specularium het volgende:
Ja, dat Tim topic is ook maar raar geworden.
Ik bedoelde niet het topic zelf, want ik hou wel van die plotwendingen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:43 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
I plea guilty. Ik heb het vuurtje flink opgestookt.... Niet om te stoken hoor, maar omdat ik het oprecht meende, wat ik allemaal schreef....
Ik vind dat topic trouwens ook niet zo raar. Dit is een discussieforum. Dan is het op zich wel leuk als mening ook daadwerkelijk van mening verschillen en met elkaar in discussie gaan, toch?
Dat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet het topic zelf, want ik hou wel van die plotwendingen.
Alleen ineens is het weer precies niet wat het lijkt te zijn.
Wat is dit voor een verkrachting van mijn naam?quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat.
Nu we dit weten kunnen we heel anders naar de reacties van Svaradtivocaal op het Tim Ribberink-topic kijken. Op effect berekend.
Doe dan ook wat makkelijkers. Molenaar of Koelman ofzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:56 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Wat is dit voor een verkrachting van mijn naam?
Het is gewoon een bestaand woord hoor. In tegenstelling tot Lavenderrquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe dan ook wat makkelijkers. Molenaar of Koelman ofzo
True truequote:Op donderdag 31 januari 2013 13:00 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Het is gewoon een bestaand woord hoor. In tegenstelling tot Lavenderr
Google is your best friend.quote:
Als je het meende, was het ook geen stoken. En overigens vond ik dat je je argumenten prima voor het voetlicht bracht in een topic dat best gevoelig lag.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:43 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
I plea guilty. Ik heb het vuurtje flink opgestookt.... Niet om te stoken hoor, maar omdat ik het oprecht meende, wat ik allemaal schreef....
Ik vind dat topic trouwens ook niet zo raar. Dit is een discussieforum. Dan is het op zich wel leuk als mening ook daadwerkelijk van mening verschillen en met elkaar in discussie gaan, toch?
Had je je ook doffe e kunnen noemen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:31 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Google is your best friend.
Maar omdat ik de beroerdste niet ben: http://nl.wikipedia.org/wiki/Svarabhaktivocaal
of 'Toffee maar dan met D'quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had je je ook doffe e kunnen noemen.
Of een woekerklank (zie mijn ondertitel). Dat is ook een mooi woord ervoor...quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had je je ook doffe e kunnen noemen.
Tja, ik heb niet altijd tijd hè.... - Maar ik zal aan mijn gemiddelde denken hoor...quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij spammed, jij hebt gemiddeld één post per dag maar je zit er al zwaar overheen
Wie ben jij? Kom je hier wel vaker?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:48 schreef Disana het volgende:
Als je geen modje bent, word je hier gewoon genegeerd
Ja het is wel een beetje zo'n vuige blauwe aangelegenheid.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:48 schreef Disana het volgende:
Nee jij zit aan je dagelijkse postlimiet, dan zien alleen de mods jouw berichten nog.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:48 schreef Disana het volgende:
Je hebt Disana toch wel zien posten op het Tim Ribberink-topic?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:49 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Wie ben jij? Kom je hier wel vaker?
Alleen als er sensatie is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:49 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Wie ben jij? Kom je hier wel vaker?
Ik post altijd in topics. Als zij op het topic post, kom ik haar nooit tegen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt Disana toch wel zien posten op het Tim Ribberink-topic?
Potverdorie. En ik had me nog wel gematigd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee jij zit aan je dagelijkse postlimiet, dan zien alleen de mods jouw berichten nog.
"deze actie is uitgevoerde op donderdag 24 januari 2013 om 11.13 uur door [edit] " zie ik staan
Journalist he? Die letten op dit soort dingetjesquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:51 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Ik post altijd in topics. Als zij op het topic post, kom ik haar nooit tegen.
Dit is een goed moment om alles te gaan ontkennen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Journalist he? Die letten op dit soort dingetjes
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
Het lijkt wel alsof die otter motorhandschoenen aan heeft
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]Ik post bijna hetzelfde net in het DWDD topic.
Zeg begin jij ook al met datquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Ik zat te denken: hoe krijgen ze dat beestje die handschoenen aan voor de foto?
Heb je een hekel aan die smiley?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg begin jij ook al met dat
Ik zit nu meer te denken: Specularium heeft geen fantasie, 2x hetzelfde posten.
Begin ik zo langzamerhand wel te krijgen jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je een hekel aan die smiley?
Ik zal er aan denken als ik je quotequote:Op donderdag 31 januari 2013 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Begin ik zo langzamerhand wel te krijgen ja
Dankjequote:Op donderdag 31 januari 2013 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken als ik je quote
En je begon er zelf mee.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Begin ik zo langzamerhand wel te krijgen ja
hey jij hier!quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:19 schreef Elfletterig het volgende:
Het volgende topic, waar jullie over een dik uur aan toe zijn, kan beter QC heten: NWS-quickchat.
Is mis mijn good-old NWS SC-topic, dat wekenlang doelloos ergens op pagina 3 tussen mijn actieve topics staat. g.
Ik had ooit een FB topic in een ander klein subforum wat hooguit een post per 4 tot 6 maanden meer kreeg... maar tijden veranderen...quote:De goede oude tijd, dat we er ongeveer een jaar over deden om zo'n topic te vullen; gemiddeld amper één post per dahuld.
Ja, ik hier. Ik vind het al knap van mezelf dat ik de weg heb gewonden. De SC heeft tegenwoordig elke dag een nieuwe titel, omdat er dan weer een nieuw topic is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey jij hier!
Isievanjoudan?
[..]
Ik had ooit een FB topic in een ander klein subforum wat hooguit een post per 4 tot 6 maanden meer kreeg... maar tijden veranderen...
Maar hij staat altijd wel stucky.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ik hier. Ik vind het al knap van mezelf dat ik de weg heb gewonden. De SC heeft tegenwoordig elke dag een nieuwe titel, omdat er dan weer een nieuw topic is.
Nee, voor zover ik autist ben, is dat meer op het gebied van cijfertjes en lettertjes. Voor geluid deins ik niet zo gauw terug.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:20 schreef Tem het volgende:
Elfletterig is zeker zo'n autist dat wanneer je met een lepeltje in een metalen kopje gaat roeren, hij direct begint te schuimbekken.
Hey herkenbaar, heb jij ook een lul van 30 cm?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, voor zover ik autist ben, is dat meer op het gebied van cijfertjes en lettertjes. Voor geluid deins ik niet zo gauw terug.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hey herkenbaar, heb jij ook een lul van 30 cm?
Buurjongen van Sp3cularium zei wel eens dat hij zijn leuter in de slootje achter thuis stak en zei dat het 15,5 graden warm was. Waarop Sp3cularium zei dat hij dat niet wist maar toen hij er hem in liet glijden wel wist dat het 26 cm diep was.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hey herkenbaar, heb jij ook een lul van 30 cm?
Schijnt iets van doen te hebben met ingepikte grond, verschillende religies en dat soort geneuzel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:02 schreef Specularium het volgende:
Vraag mij af waarom topics over Israel altijd zoveel emotie oproepen.
Nee, Voorschrift post hier ook.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry hoor, dit topic is zeker alleen voor mannen net als RTL7.
Who gives a fuck, ik kom daar nooit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:06 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Schijnt iets van doen te hebben met ingepikte grond, verschillende religies en dat soort geneuzel.
Dan kom ik hier misschien ook af en toe nog even langs. Als jullie tenminste een beetje gezellig zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, Voorchrift post hier ook.
Niks mis met een beetje diversiteit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kom ik hier misschien ook af en toe nog even langs. Als jullie tenminste een beetje gezellig zijn.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:20 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje diversiteit.
Bron: http://www.nu.nl/muziek/3048482/cd-met-stilte-uitverkocht.htmlquote:CD met stilte uitverkocht
LONDEN - Een Engelse cd met 30 minuten stilte is een groot verkoopsucces. Zelfs uit Ghana, Duitsland en Oostenrijk kwamen orders binnen. Het schijfje is nu uitverkocht.
Dat heeft de Britse krant The Guardian donderdag gemeld.
De cd is opgenomen in de kerk van St. Peter's in het Zuid-Engelse dorp Seaford. Luisteraars horen alleen af en toe het kraken van de houten banken, enkele voetstappen en wat verkeerslawaai op de achtergrond.
Met de cd wilde het bestuur van de 12e-eeuwse kerk extra geld bijeenbrengen voor herstelwerkzaamheden. Het idee was afkomstig van het 74-jarige kerklid Roger Bing, die voor de traditionele open dag eens wat anders wilde om de aandacht van het publiek gevangen te houden.
Stilte
Platen en composities met alleen stilte zijn meer voorgekomen. Zo verkocht het label Stiff Records 30.000 exemplaren van een plaat met de titel De geestigheid en wijsheid van Ronald Reagan, waarop niets te horen was. De plaat kwam uit in 1980, toen Reagan tot president van de Verenigde Staten werd gekozen.
De Tsjechische componist Erwin Schulhoff verblijdde de muziekwereld in 1919 met In Futurum, een compositie van stilte. Dat 'stuk' diende als voorbeeld voor 4.33 van de Amerikaanse componist John Cage uit 1952. De 'uitvoerenden' hoeven 4 minuten en 33 seconden niets te doen.
Als we te snel gaan is dat tegen het zere been van bepaalde oudgedienden hier. Er loopt hier zo'n verzuurde ex-mod rond met aanpassingsproblemen. Maar goed, die is er nu niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:27 schreef Karina het volgende:
Deze is in ieder geval een stuk langzamer.
Deze aids was bij DWDD volgens mij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:28 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/muziek/3048482/cd-met-stilte-uitverkocht.html
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:30 schreef sp3c het volgende:
dit topic zit zo vol win dat andere topics het bij voorbaat al gewoon opgeven
Ik zat net even te kijken maar ik wist het niet zo een twee drietje.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:31 schreef Karina het volgende:
Ik houd me wel in voor de mensen die het niet bij kunnen houden
Balen dat je die stilte cd niet kon kiezen bij het Vara lidmaatschap, had ik die gekozen
waar is mijn post geblevenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:29 schreef Frutsel het volgende:
Ik denk dat ik er gewoon een paar extra delete, gewoon om te zorgen dat ie nog niet vol is...
Lijkt me sterk. Bij DWDD laten ze altijd maar een minuut horen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze aids was bij DWDD volgens mij.
Lekker 4 minuten niks doen.
Welke idioot koopt zoiets ?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:28 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/muziek/3048482/cd-met-stilte-uitverkocht.html
Voor straf deze voor Karinaquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Karina zit buiten dr forum te modden
Wat is SHO?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:44 schreef Karina het volgende:
Ik zou niet durven. Dat doe ik alleen in SHO
en het is altijd dezelfde reeks!quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar hij staat altijd wel stucky.
Tfoe. Viezerik.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:45 schreef Specularium het volgende:
Vandaag nieuwe kruiden voor varkensvlees gehaald, want ik ben natuurlijk geen vuige moslim.
Was erg goed, zal zo eens kijken welk merk, of niet.
Bijna elke dag.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
Specularium die kookik sta versteld.
Welk gerecht staat er vanavond bij jou op tafel? Ja, varkensvlees, dat weten we. Maar met wat voor groente erbij?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bijna elke dag.
Ben er nog goed in ook, al zeg ik het zelf.
Krieltjes, sperziebonen, hamlappen, omdat ik geen zin had om te koken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welk gerecht staat er vanavond bij jou op tafel? Ja, varkensvlees, dat weten we. Maar met wat voor groente erbij?
Doe eens effe normaal man!quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:07 schreef Karina het volgende:
Pollepels gebruik ik niet. Hooguit om mee te slaan
Lekkerquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krieltjes, sperziebonen, hamlappen, omdat ik geen zin had om te koken.
Ja maar daar hoef je niet echt de hele tijd op te letten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
LekkerMaar die moet je toch ook koken?
Gewoon zoals in Spangas.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat je nieuwe motto: normaal doen? Leg effe uit wat normaal is.
Ja, maar alleen met ravigottesaus want ketchup is er vrij goor bij.quote:
Oh wat viesquote:
Ja, echt slecht deze aflevering verder.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
Het is patat, hoor ik net bij Keuringsdienst van waarde.
Ik heb vandaag niet gekookt, het was haar beurt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:46 schreef Specularium het volgende:
Wat kook jij voor je vrouwtje, Tem?
Oh, er is een schema?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niet gekookt, het was haar beurt.
Wie nog meer dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
Kun jij OOK al koken Tem?
Ik ga me bijna schamen nubijna.
Mooi, en dan die vertrouwde vislucht.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik was gewoon laat thuis.
Topchefs zijn altijd mannen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
Kun jij OOK al koken Tem?
Ik ga me bijna schamen nubijna.
Wat doe jij voor soort werk eigenlijk?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
Klopt. Zwaar beroep, misschien komt het daar door. Al koken volgens mij de meeste chefs thuis dan weer niet.
Pics.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben geen manNiet toen ik de laatste keer checkte in ieder geval.
Crediteurenadministratie bij CTG. Booorringggquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat doe jij voor soort werk eigenlijk?
Wat is deze?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
Hiervoor zat ik bij een klant, maar helaas was daar het geld op en moest ik weer naar kantoor.
Zit jij ook op korfbal?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
En verderop op de afdeling zitten de debiteuren.
Ja maar ja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
Van dat plaatje krijg ik langzamerhand ook wel een sik.
Wie is dat? Ik ken die serie niet eigenlijk, alleen van naam.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:12 schreef hexje het volgende:
Ow en ik kijk vooral voor
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Julian McMahonquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie is dat? Ik ken die serie niet eigenlijk, alleen van naam.
Laat mij lekker soppen joh!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |