Ik vraag me af of die oudjes wel echt zo onwetend zijn. Dat was toch die generatie met love en peace en dergelijke? Ik denk gewoon dat ze wat roekelozer worden omdat ze toch binnenkort dood gaan.quote:Steeds meer 60-plussers scheiden, storten zich op de datingmarkt en gaan massaal van bil. Britse hulpverleners maken zich daar ernstige zorgen over, omdat de senioren niets weten over veilige seks.
Groot-Brittannië wordt volgens de Britse Family Planning Association (FPA) overspoeld door een golf van 'grijze scheidingen'. De single senioren gaan enthousiast op zoek naar een nieuwe partner, maar weten niets over seksueel overdraagbare aandoeningen en andere gezondheidsrisico's van daten.
Hulpverleners denken dat deze groep roekelozer is en meer kans heeft een soa op te lopen. In vijf jaar tijd is volgens de FPA het aantal Britten tussen de 45 en 65 jaar met de gonorroe met 41 procent gestegen.
Bron: PowNed ()
Dankjewel voor de waarschuwing!quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]idioot ! ik klikte
Nou lekker met een zooi zweren op op je piemelquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Lekker boeiend als je dan Syfillis oploopt.
Jezus, waarom?quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jezus, waarom?
En waarom klikte ik.![]()
Ja, er zijn dagen waarop ik er niet mee geconfronteerd wordt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]da's schrikken heh?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja, er zijn dagen waarop ik er niet mee geconfronteerd wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |