FREE KEITH !!quote:
Hier zit ook een Keith in:quote:
Die wou ik net plaatsenquote:
Verderop werd het toch enger, iets over Wilders "deleten"...quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik vind alsnog Bakker enger als deze TS met zijn uitspraken: NWS / Uitgever schrapt boek Wilders in Duitsland
Ja maar ja, hij is vaker dubieus tolerant bezig.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik vind alsnog Bakker enger als deze TS met zijn uitspraken: NWS / Uitgever schrapt boek Wilders in Duitsland
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:10 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Is dit in Feijenoord?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:13 schreef Mutant01 het volgende:
USA USA!
http://www.liveleak.com/view?i=e06_1359380173
quote:
Dan neem je dit toch?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:56 schreef hexje het volgende:
[..]Als je dat gebruikt komt [ afbeelding ] op bezoek. Die wil je niet hebben.
Weet niet. Hij is bij mij nog nooit op bezoek geweest. Volgens mij moet je danquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan neem je dit toch?
[ afbeelding ]
En wat is dit voor raar topic trouwens
Schimpie gaat toch niet over je voeg?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:56 schreef hexje het volgende:
[..]Als je dat gebruikt komt [ afbeelding ] op bezoek. Die wil je niet hebben.
Gelukkig ken ik dit probleem ook niet. Die chilly klinkt wel chil.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Weet niet. Hij is bij mij nog nooit op bezoek geweest. Volgens mij moet je dan [ afbeelding ]nemen
quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:37 schreef Karina het volgende:
Ik ontvolg dit vreemdsoortige topic wel, mij te vreemd.
OK ik zat een beetje te raaskallen inderdaad. Het is nog vroeg.quote:
Doe eens effe normaal man.quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:37 schreef Karina het volgende:
Ik ontvolg dit vreemdsoortige topic wel, mij te vreemd.
Humerto Tan in een jurk is pas raar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:24 schreef Karina het volgende:
[..]Ik doe normaal, dit topic is gewoon raar.
Ligt eraan wat voor jurk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Humerto Tan in een jurk is pas raar.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Humerto Tan in een jurk is pas raar.
Nee wel dat Justin Timberland vandaag jarig isquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:34 schreef Specularium het volgende:
Wisten jullie dat Johan Derksen jarig is vandaag?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Justin wie?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee wel dat Justin Timberland vandaag jarig is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou hem door mijn oma laten staan en er een biertje bij drinkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jorgen Raymann zou ik ook gewoon slaan.
Dat kan echt niet.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Justin wie?Justin die:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach het kan er toch wel mee door ja
quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:16 schreef Specularium het volgende:
Die Seat Leon reclame is pas raar.
Een paar jaar terug maakte SEAT auto's die je hart echt sneller deden kloppen, zoals de toenmalige SEAT Leon. Hun slogan was toen "auto emocion"... Ik heb er drie jaar in rondgereden; het was een geweldige auto.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:17 schreef Specularium het volgende:
Kutmuziek, kutjochie, kutauto.
Adolf Hitler was er niks bij.
Toch vind ik het leuke auto's al rijd ik zelf in zon hitlerdingquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:16 schreef Specularium het volgende:
Die Seat Leon reclame is pas raar.
Obersturmfuhrerin Karinaquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:54 schreef Karina het volgende:
Als je met een Hitlerding een VW bedoelt, dan ben ik ook schuldig
ik heb ook fietstassenquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:57 schreef Specularium het volgende:
Ik heb alleen een fiets, Gazelle, maar ondertussen geen obesitas
Een Eend is tof man! Lekker schommelen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:56 schreef Specularium het volgende:
Ik wilde net gaan vragen wat voor auto jij zou rijden, Karina.
Had wel iets van een Eend verwacht.
Helgaquote:
Ja hoor. Twee zelfs. Eerst een Ibiza, daarna een Leon. Beide - vooral de laatste - bevielen me uitstekend. Ik heb zelfs een SEAT-hart opgebouwd, die jaren. Maar helaas brokkelt dat nu langzamerhand weer af, omdat ik de nieuwe modellen gewoon te degelijk vind.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:52 schreef Specularium het volgende:
Dus jij zit openlijk toe te geven dat jij een Seat had?
Doe eens effe normaal man!quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:28 schreef Karina het volgende:
En wat doe ik verdomme nog in dit topic eigenlijk
Wat is deze? Bang geworden na Theo?quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:31 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Metro wilde de tekst niet plaatsen, trouwens...
Nou, nee.... eerder na de affaire rond Tim Ribberink. Koelman schreef kort na de dood van Tim een nogal omstreden column waarin de conservatief-katholieke Mariska Orban-de Haas zich zogenaamd tot de ouders van Tim richtte, vanwege diens vermeende homoseksualiteit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is deze? Bang geworden na Theo?
I plea guilty. Ik heb het vuurtje flink opgestookt.... Niet om te stoken hoor, maar omdat ik het oprecht meende, wat ik allemaal schreef....quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:39 schreef Specularium het volgende:
Ja, dat Tim topic is ook maar raar geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |