Zodat ze van afstand eenvoudig raak kunnen schieten?quote:
yupquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:20 schreef OProg het volgende:
Zodat ze van afstand eenvoudig raak kunnen schieten?
Hij waarschuwde zelfs nogquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:20 schreef Elfletterig het volgende:
Weer te laat
Het komt allemaal door Specularium![]()
Ik zie je neus groeien!quote:
Als je voor de tv zit met een wijntje teveel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Wanneer doe ik dan niet normaal he?
Dan doe ik nog steeds heel aardig tegen iedereen hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je voor de tv zit met een wijntje teveel.
O, die vorm van normaal. Ik dacht iets in de trant van een hoedje vouwen en op je hoofd zetten en dan één hand tussen de knopen rond marcheren en roepen vive la france, vive la france!quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan doe ik nog steeds heel aardig tegen iedereen hoor.
Wijn in plaats van sherry en laptop in plaats van pollepel. Plus nog wat lekkers te eten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:36 schreef Tem het volgende:
Tv, sherry, bank, pollepel en Corrie is helemaal tevreden.
Nah ik haat Fransen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, die vorm van normaal. Ik dacht iets in de trant van een hoedje vouwen en op je hoofd zetten en dan één hand tussen de knopen rond marcheren en roepen vive la france, vive la france!
Dat doe ik wel eens. Gewoon, omdat het kan.
Geen woorden voor.quote:Onverwacht nieuws uit muzikaal Nederland: Gordon verlaat zijn geliefde groep LA The Voices
Gordon heeft laten weten dat hij na de tournee afscheid neemt van LA The Voices. Hij zou het momenteel te druk hebben om onderdeel te blijven van de zanggroep. “Ik vind het heel erg jammer dat ik ermee moet stoppen, maar het gaat gewoon niet meer samen met mijn eigen werkzaamheden”, aldus Gordon tegenover SBS Shownieuws.
Belemmeren in groei
Hoewel toch vooral Gordon het gezicht was van de groep, gaan de overige leden van de groep wel gewoon door. Sterker: “Ik belemmer de jongens in hun groei qua band. Zij zullen wel verder gaan met LA The Voices”, aldus Gordon over het voortbestaan van de groep. De laatste keer dat hij met de door hem opgerichte groep op het podium staat is al op 31 maart aanstaande in het Utrechtse Vredenburg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En opeens stijgt mijn waardering voor je met 1000 punten. Ik heb wel van LA the Voices gehoordquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:15 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
je weet dat ik moet klikken maar ik durf het nietquote:
Kan je rustig doen hoor. Práchtig is het . Echtquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
je weet dat ik moet klikken maar ik durf het niet
quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:54 schreef sp3c het volgende:
Lavenderr heeft een crush op die dude met die lange haren!
ze stuurt hem brieven en shit en heeft hem getroost toen de grote baas zijn vertrek bekend maakte
true story
heard it through the grapevine
Nou, nog een hele mooie speciaal voor jouquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:00 schreef sp3c het volgende:
ik wil helemaal niet weten waar 'stutten' slang voor is
Bij Koefnoen hebben de acteurs gevochten om de vraag wie hem mocht nadoen. Owen Schumacher won de strijd...quote:
Nu op RTL4 hahahaha die man met die krullen. Het slaat nergens opquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:17 schreef sp3c het volgende:
looooooooooooooooooooooooooooooooool
het is je moeder
tranen van het lachen nu![]()
![]()
wquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:48 schreef Specularium het volgende:
Is dat net zo goed als die show van John van den Heuvel?
Wat een timing...al een kwartier geen reacties en nu binnen 5 sec. 2.quote:
Op RTL 4 dat een tijdje terug. Recht Gezet. Da's je Goed recht was beter, met de robotadvocaten.quote:
Oh die was ik alweer vergeten, 1x gekeken maar daarna volgens mij niet meer.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:04 schreef Specularium het volgende:
http://www.rtl.nl/programma/ontvoerd/
Hier had ik iets van gezien. Vond er niet veel aan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:04 schreef Specularium het volgende:
http://www.rtl.nl/programma/ontvoerd/
Nee, ik ben slechts een slome duikelaar.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat een timing...al een kwartier geen reacties en nu binnen 5 sec. 2.
Dacht eerst, die is wel heel snel met een antwoord
Met een goede timing danquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee, ik ben slechts een slome duikelaar.
ik kan RTL4 niet vinden ... zo vaak kijk ik er blijkbaar naarquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu op RTL4 hahahaha die man met die krullen. Het slaat nergens op
omdat het sp3c topic deel 5 isquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Waarom is dit #5Er gaat er toch doorgaans wel 5 deeltjes NWS-SC in de week door?
Wotwot 5 sp3c delen......en ook nog een enguete topicquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kan RTL4 niet vinden ... zo vaak kijk ik er blijkbaar naar
[..]
omdat het sp3c topic deel 5 is
deel 1, 3 en 4 staan in RLS en deel 2 staat in FC maar dat is verboden voor zwarten
de NWS SC zelf is nooit genummerd geweest
Toch nog iets gelukt vandaag.quote:
ik start ze gewoon zelfquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
Ik heb nul delen maar ik kom hier nog niet zo lang, dus ik heb het ook nog niet verdiend.
RLS SC ben ik nog NOOIT geweestquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik start ze gewoon zelf
en jij komt vaker in de NWS SC dan ik in de RLS SC
Wow, wordt pijnlijk duidelijk wie de NWS-eindbaas is. Is mijn geslijm gelukkig nog ergens goed voorquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
Ik heb nul delen maar ik kom hier nog niet zo lang, dus ik heb het ook nog niet verdiend.
Zelfde shit als elke werkdag.quote:
Ach ik ben er ook veel te bescheiden voorquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wow, wordt pijnlijk duidelijk wie de NWS-eindbaas is. Is mijn geslijm gelukkig nog ergens goed voor
duhquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
RLS SC ben ik nog NOOIT geweest
Ja maar pas een paar weken he? Jij hebt senioriteit.
Ik ben niet zo een aandachtshoerquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
duh
daarom heb ik al 5 SC topics
en een verjaardags SC topic
allemaal gestart door mij
das niet moeilijkquote:
ehm....0?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar die andere 4# zal ik nooit mogen lezen....wegens een kaas zijn![]()
Hoeveel delen hebben Lavenderr en Karina er?
ik ook niet maar ik vind het wel leukquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van aandachtZelfs niet als het niet moeilijk is.
Ik merk het ja. Als ik een keer de lapo heb wordt het sp3c #6quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook niet maar ik vind het wel leuk
ik ben complicated
nahquote:
Hou ik in mijn achterhoofd. Maar ik ben geen Lapo-jager en bovendien wil ik altijd werk maken van mijn OP. Vier van de 5 keer dat ik een vervolgdeeltje had willen openen was iemand me al voor, zelfs als ik de LAPO had.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:28 schreef sp3c het volgende:
als je hem niet zelf start ben je een watje en is het namaak
gewoon gelijk openen als je de lapo hebt en achteraf je OP maken net als de rest van de wereldquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hou ik in mijn achterhoofd. Maar ik ben geen Lapo-jager en bovendien wil ik altijd werk maken van mijn OP. Vier van de 5 keer dat ik een vervolgdeeltje had willen openen was iemand me al voor, zelfs als ik de LAPO had.
Yep, hoeveel tijd heb je eigenlijk om je OP nog te editten als user?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon gelijk openen als je de lapo hebt en achteraf je OP maken net als de rest van de wereld
de maatschappij is niet aan het verharden maar aan het versnellen, niemand kan meer 10 seconden wachten op een nieuw topic
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:53 schreef sp3c het volgende:
zo was ik in mijn tijd ook de beste half Surinaamse ijshockey goalie ter wereld!
ik riep het zelf uit want voor zover ik kon zien was ik de enige maar voor mijn gevoel was het een hele prestatie ... er waren zelfs prijzen (die ik zelf moest laten maken bij de prijzenmaker ... pa betaalde)
Ja... en daar ben ik dan vervolgens ZO druk mee (er wordt ook zo veel hypocriete onzin neergepoot) dat ik daardoor de volle SC mis.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Goed dan, volgende is voor specularium of elfletterig.
Ik stem op elfletterig omdat die zich de laatste tijd in een hoop topics staande moet houden tegenover een grote overmacht. En dat met verve doet.
resp3ctquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja... en daar ben ik dan vervolgens ZO druk mee (er wordt ook zo veel hypocriete onzin neergepoot) dat ik daardoor de volle SC mis.
Nee, ze vinden dat ze mij eruit hebben geluld. Realiteit is dat ik geen tijd had om alles nog te beantwoorden. Evenmin was het onderwerp me een nieuw topic waard. Ik blijf het fascinerend vinden hoe weinig rechtsgevoel sommige mensen hebben. En hoe slecht ze lezen. Maar goed, dit is NWS-slowchat.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heb je ze niet te hard aangepakt?
Het jaar is nog lang hoor... - Bovendien zijn Derksen en Genee wel vaker boos op elkaar. Het hoort ook een beetje bij de show.quote:
Het punt is natuurlijk ook dat Derksen in deze kwestie niet onafhankelijk is. Hij is niet de neutrale voetbalanalist, maar de baas die zijn werknemers verdedigt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:00 schreef Kentoet het volgende:
Ik heb het filmpje bekeken en ik weet niets van die hele zaak, maar het lijkt alsof Derksen in het nauw zit en Genee gelijk heeft.
Er wordt rekening gehouden met zwaar bezopen lieden die wat kunnen lijden. Sympathiek hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:42 schreef sp3c het volgende:
48 uur dus voor users zonder ABO en ook 48 uur voor users met basic ABO
met plus ABO 96 uur
met full ABO 120 uur
met pimp ABO 240 uur
Kan wel, ik weet echt niet waar die lui het over hebben. Maar dat Derksen zwaar over de zeik is, is duidelijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het punt is natuurlijk ook dat Derksen in deze kwestie niet onafhankelijk is. Hij is niet de neutrale voetbalanalist, maar de baas die zijn werknemers verdedigt.
Wilfred zit er namens RTL, Johan namens VI.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het punt is natuurlijk ook dat Derksen in deze kwestie niet onafhankelijk is. Hij is niet de neutrale voetbalanalist, maar de baas die zijn werknemers verdedigt.
ok ... ?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Er wordt rekening gehouden met zwaar bezopen lieden die wat kunnen lijden. Sympathiek hoor.
jaquote:Algemeen, hoe zit dat met die spy update. Wat is daar de win van? Kijken of mensen over je lullen?
Ja, net boodschappen gedaan. Ik moet straks weg. Afgesproken met 2 FOK!kers in de stad om te lunchen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:30 schreef Specularium het volgende:
Zo Corrie, ben je weer vrij vandaag?
Zonder namen is deze post waardeloos.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, net boodschappen gedaan. Ik moet straks weg. Afgesproken met 2 FOK!kers in de stad om te lunchen.
Aagje.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zonder namen is deze post waardeloos.
Maar ik neem aan dat dat tegenwoordig niet zo vaak gebeurt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:54 schreef OProg het volgende:
Mij ook niet. Alleen wel als iemand rook in mijn gezicht blaast als ik aan het eten ben.
Dat kan buiten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:58 schreef Karina het volgende:
Tijdens het eten zit ik er ook niet op te wachten, ook al rook ik zelf. Maar tussen de gangen door vond ik het altijd wel lekker om even te roken.
Hoort bij een kroeg, of je het nu leuk vindt of niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:54 schreef OProg het volgende:
Gelukkig kan dat niet meer maar bij ons in de kroeg is het 's avonds ook gewoon letterlijk en figuurlijk 'dampend'.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Roken en drinken is zo'n twee-eenheid die je niet moet scheiden.
Ook allemaal meegemaakt. Nog maar relatief kort geleden, jaartje of 12 ofzo. Toen besloten we in het kader van 'Roken - we lossen het samen wel op' dat de ene kant van de afdeling gebruikt kon worden om te roken en de ander om rookvrij te maken. En iedereen was daar tevreden over.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:01 schreef Karina het volgende:
Nu kan het buiten, ik heb het over vroeger. Toen zat iedereen tussen de gangen door te paffen. En heel vroeger zat ik zelfs gewoon op mijn werk te roken.
Dit is toch wel een dieptepuntje.twitter:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje een contradictie of niet he? Met je Cornald Maas.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:01 schreef Tem het volgende:
Ik kijk het nooit, vind het altijd maar nepgedoe.
Dit klopt wel, maar dat geldt voor een groot deel van deze schitterende community.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:01 schreef Tem het volgende:
Die VI-fans zijn over het algemeen ook een stel geestelijk beperkte types.
Kijk ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje een contradictie of niet he? Met je Cornald Maas.
Alsnog even gekeken. Derksen gedraagt zich volstrekt belachelijk.quote:
Is niet helemaal waar trouwens. Ik heb het twee keer gezien, nogal een saaie bedoeling. De plantage was veel beter.quote:
Ja, en krijg jij nu nog het idee dat dit ook gespeeld is?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alsnog even gekeken. Derksen gedraagt zich volstrekt belachelijk.
Pas maar op de grammarnazi's.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar trouwens. Ik heb het twee keer gezien, nogal een saaie bedoeling. De plantage was veel beter.
Paar keer gezien hoor. Het toontje irriteert mij nogal, popiejopie gedoe.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat jij het ook nooit kijkt.
Sjaak van der Tak,.
Hier is het toontje precies afgestemd op elkaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Paar keer gezien hoor. Het toontje irriteert mij nogal, popiejopie gedoe.
Heerlijk vond ik dat.quote:
Moet Koen Everink vanavond ook vechten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:26 schreef Specularium het volgende:
Vanavond om 22:00 ook Badr Hari op RTL7.
Ben benieuwd naar die Turk.
Hugo Camps is al snel te hautain voor de VI-adepten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Heerlijk vond ik dat.
'Als Arie Haan iets achtergelaten heeft bij Feyenoord, dan is het de geur van goedkope parfum.'
Zoals alleen Hugo Camps het kan zeggen.
Kan me niet voorstellen dat iemand daar niet van houdt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:30 schreef Specularium het volgende:
Tem houdt niet van voetbal.
Die houdt meer van romantische komedies met een goed glas wijn erbij.
Helaas wel ja. Die kon zo op een heerlijke poëtische manier dingen beschouwen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Hugo Camps is al snel te hautain voor de VI-adepten.
Daarom zou ik niks van hier als referentiekader gebruiken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Hugo Camps is al snel te hautain voor de VI-adepten.
Altijd bewust vermeden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:38 schreef Kentoet het volgende:
"De gouden kooi" was het beste programma ooit. Nooit meer zulks een kwaliteit mogen aanschouwen op tv.
Zo zagen ze eruit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ergste is, als je niet kijkt hoor je nog alles van iedereen.
Prachtig was het.quote:
Een leven tsja, daar kon je dus niets aan doen. Niet jouw schuld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Altijd bewust vermeden.
Maar volgens mij had ik toen nog een leven.
Gouden kooi was het leukst van die 3 (BB1 niet meegerekend).quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:45 schreef Specularium het volgende:
Ik word helemaal para brother!!@!@
Dat weet ik dan nog wel.
Gaat niet alleen over Fok! Ik ken wat van die redacteuren van VI waarmee ik vroeger gevoetbald heb. Het waren altijd van die kliekjes waar ik niets mee had.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom zou ik niks van hier als referentiekader gebruiken.
Ja, behalve ons natuurlijk!!1
Hoe ver is het van Centraal?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:04 schreef Karina het volgende:
Weet ik dat het niet nodig is, maar helaas gaat dat vanzelf.
Ik zie me al staan met een bordjeAlhoewel, misschien best wel grappig. We moeten ook nog even kijken waar we afspreken, ik denk gewoon daar voor de deur maar. Of binnen als het regent. Maar binnen mag je natuurlijk niet roken
Hemelsbreed niet zo heel ver. Met de bus gok ik een half uurtje misschien? Hooguit. Bus rijdt natuurlijk niet rechtdoor zonder stoppen ernaar toe. Volgens OV9292 18 minuten dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe ver is het van Centraal?
Ik heb even geen zin om google te typen.
Ik moet terug naar Zwijndrecht. En heb echt geen zin om in de trein te zitten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:06 schreef Karina het volgende:
Ik ga sowieso niet met de auto, dan kan ik niks drinken.
Volgens mij is het terrein daar best groot, ben er wel eens langsgekomen. Ik denk dat er wel een redelijk parkeerterrein is.
Er rijdt gewoon een bus. Amsterdam is niet compleet achterlijk.quote:Vanaf Centraal Station:
Bus 21 halte Van Hallstraat. Bushalte bevindt zich aan de Prins Hendrikkade, ter hoogte van nr. 20 (Mercurius Gebouw), naast Rederij Lovers.
Alsof het wat uitmaakt of je met een bus gaat of met een tramquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er rijdt gewoon een bus. Amsterdam is niet compleet achterlijk.
.
Alsof die paar drankjes wat uitmaken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik moet terug naar Zwijndrecht. En heb echt geen zin om in de trein te zitten.
Nee, ik moet trams niet, doet mij denken aan de Yolocaust.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof het wat uitmaakt of je met een bus gaat of met een tramEr zijn meerdere wegen naar Rome trouwens, bus OF tram. Ik moet eerst met de bus en dan met de tram.
Precies.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:17 schreef Karina het volgende:
Of eigenlijk zo zwak, als ik 1 wijntje opheb wil ik er nog 1 en nog 1
Ik ga liever met de tram, ik word soms misselijk in de bus, wagenziekquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ik moet trams niet, doet mij denken aan de Yolocaust.
Lijn 11 vooral.
Ja doei, veel te ver weg en ik heb niet eens een fiets.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies.
Als ik jou was zou ik gewoon gaan fietsen.
Dat is al een week ofzo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:20 schreef Specularium het volgende:
ZE PAGINA VAN DIT TOPIC WERD NEERGEPOOT DOOR KENTOET, SPECULARIUM, OPROG, TEM, KARINA.
Daarom. Geen probleem dus. Alleen dat het parkeren daar weer lekker geldklopperij is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof die paar drankjes wat uitmaken.
Als ik een auto had was ik ook niet met de trein gegaan.
Karina is al dubbel entreegeld kwijt. Njos volgens mij ook.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Daarom. Geen probleem dus. Alleen dat het parkeren daar weer lekker geldklopperij is.
En na veel heen en weer mailen krijg ik het toch niet terugquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Karina is al dubbel entreegeld kwijt. Njos volgens mij ook.
Mailfoutje.
Het is met een sisser afgelopen. Beide heren zitten weer gebroederlijk aan tafel nu, op RTL 7...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:28 schreef Tem het volgende:
Net even gezien.
Volgens mij inderdaad ook wel redelijk echt dit, je hebt gelijk hoor Specularium. Zwaar ademen van Johan en emotioneel wartaal uitslaan. Wel mooi, dit zou eigenlijk op de redactie uitgevochten moeten worden ipv in de uitzending.
Ik zag inderdaad een klein stukje maar ben doorgeschakeld naar comic relief.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is met een sisser afgelopen. Beide heren zitten weer gebroederlijk aan tafel nu, op RTL 7...
Het lijkt FOK! wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
Wat steekjes onder water nog over en weer. Maar dat was het wel.
Wat is dat hier?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou je het zegt!
Al zou jij dat nooit doen natuurlijk he
Wat de heren lieten zien was beiderzijds niet professioneel. Zover zou ik het niet laten komen.quote:
Ik denk dat het een beetje uit de hand liep inderdaad. Praat dit buiten beeld uit. Al zorgt het vandaag wel voor hogere kijkcijfers denk ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat de heren lieten zien was beiderzijds niet professioneel. Zover zou ik het niet laten komen.
Eenmalig hit qua kijkers, een blijvende imago schade.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje uit de hand liep inderdaad. Praat dit buiten beeld uit. Al zorgt het vandaag wel voor hogere kijkcijfers denk ik.
Ach welnee. Is volgende week al weer overgewaaid dan is er weer iets anders.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eenmalig hit qua kijkers, een blijvende imago schade.
Achter de schermen zal het wel een taartje krijgen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach welnee. Is volgende week al weer overgewaaid dan is er weer iets anders.
Misschien, maar RTL wil deze show niet kwijt natuurlijk en deze 2 mannen ook niet. Dus ook dat zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Achter de schermen zal het wel een taartje krijgen.
Oftewel we moeten door desnoods geforceerd?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien, maar RTL wil deze show niet kwijt natuurlijk en deze 2 mannen ook niet. Dus ook dat zal wel meevallen.
Dat denk ik wel ja. En na een paar weken zijn ze het ook zelf al weer vergeten. Komt wel vaker voor denk ik dat presentatoren ruzie hebben met een collega, alleen weten we het dan niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oftewel we moeten door desnoods geforceerd?
Het zal er net anders niet echt vrolijk uitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. En na een paar weken zijn ze het ook zelf al weer vergeten. Komt wel vaker voor denk ik dat presentatoren ruzie hebben met een collega, alleen weten we het dan niet.
Zo gaat dat meestal met ruzies hequote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het zal er net anders niet echt vrolijk uit
Nee, eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo gaat dat meestal met ruzies heJij hebt vast ook weleens ruzie gok ik zo.
Serieus? Je lijkt me niet echt een makkelijk persoon namelijk. Niet verkeerd bedoeld hoor, ben ik ook niet altijd.quote:
Op basis van mijn posts zou ik tot dezelfde conclusie komen hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Serieus? Je lijkt me niet echt een makkelijk persoon namelijk. Niet verkeerd bedoeld hoor, ben ik ook niet altijd.
OK dat bedacht ik daarna. Daardoor kwam het inderdaad. Je gaat er soms nogal hard inquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op basis van mijn posts zou ik tot dezelfde conclusie komen hoor.
Een blikje achter de schermen kan je over mij wel vinden in de serieuze draadjes in LIF of in OUD of F&F.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dat bedacht ik daarna. Daardoor kwam het inderdaad. Je gaat er soms nogal hard in
Ah kijk daar kom ik nooit, vandaarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een blikje achter de schermen kan je over mij wel vinden in de serieuze draadjes in LIF of in OUD of F&F.
Dacht even dat jullie het over Badder Harry en zijn tegenstander hadden....gaat het gewoon over VIquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje uit de hand liep inderdaad. Praat dit buiten beeld uit. Al zorgt het vandaag wel voor hogere kijkcijfers denk ik.
haha ach net zoietsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dacht even dat jullie het over Badder Harry en zijn tegenstander hadden....gaat het gewoon over VI
Ik kijk nu RTL jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Jij mag kijken voor de gespierde lijven. Begint nu op 7
Karma is een teef.quote:De K-1 World Grand Prix Final in Zagreb zat er na één ronde al weer op voor Badr Hari. De omstreden Marokkaanse vechter vertrok richting ziekenhuis, omdat hij zijn voet zou hebben gebroken.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:31 schreef Karina het volgende:
Misschien mag je even aan die van OProg voelen.
Ik kijk overdag nooit tv.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:22 schreef OProg het volgende:
Ik ben muziek aan het luisteren en heb de TV nog niet aangehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |