Hou ik in mijn achterhoofd. Maar ik ben geen Lapo-jager en bovendien wil ik altijd werk maken van mijn OP. Vier van de 5 keer dat ik een vervolgdeeltje had willen openen was iemand me al voor, zelfs als ik de LAPO had.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:28 schreef sp3c het volgende:
als je hem niet zelf start ben je een watje en is het namaak
gewoon gelijk openen als je de lapo hebt en achteraf je OP maken net als de rest van de wereldquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hou ik in mijn achterhoofd. Maar ik ben geen Lapo-jager en bovendien wil ik altijd werk maken van mijn OP. Vier van de 5 keer dat ik een vervolgdeeltje had willen openen was iemand me al voor, zelfs als ik de LAPO had.
Yep, hoeveel tijd heb je eigenlijk om je OP nog te editten als user?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon gelijk openen als je de lapo hebt en achteraf je OP maken net als de rest van de wereld
de maatschappij is niet aan het verharden maar aan het versnellen, niemand kan meer 10 seconden wachten op een nieuw topic
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:53 schreef sp3c het volgende:
zo was ik in mijn tijd ook de beste half Surinaamse ijshockey goalie ter wereld!
ik riep het zelf uit want voor zover ik kon zien was ik de enige maar voor mijn gevoel was het een hele prestatie ... er waren zelfs prijzen (die ik zelf moest laten maken bij de prijzenmaker ... pa betaalde)
Ja... en daar ben ik dan vervolgens ZO druk mee (er wordt ook zo veel hypocriete onzin neergepoot) dat ik daardoor de volle SC mis.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Goed dan, volgende is voor specularium of elfletterig.
Ik stem op elfletterig omdat die zich de laatste tijd in een hoop topics staande moet houden tegenover een grote overmacht. En dat met verve doet.
resp3ctquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja... en daar ben ik dan vervolgens ZO druk mee (er wordt ook zo veel hypocriete onzin neergepoot) dat ik daardoor de volle SC mis.
Nee, ze vinden dat ze mij eruit hebben geluld. Realiteit is dat ik geen tijd had om alles nog te beantwoorden. Evenmin was het onderwerp me een nieuw topic waard. Ik blijf het fascinerend vinden hoe weinig rechtsgevoel sommige mensen hebben. En hoe slecht ze lezen. Maar goed, dit is NWS-slowchat.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heb je ze niet te hard aangepakt?
Het jaar is nog lang hoor... - Bovendien zijn Derksen en Genee wel vaker boos op elkaar. Het hoort ook een beetje bij de show.quote:
Het punt is natuurlijk ook dat Derksen in deze kwestie niet onafhankelijk is. Hij is niet de neutrale voetbalanalist, maar de baas die zijn werknemers verdedigt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:00 schreef Kentoet het volgende:
Ik heb het filmpje bekeken en ik weet niets van die hele zaak, maar het lijkt alsof Derksen in het nauw zit en Genee gelijk heeft.
Er wordt rekening gehouden met zwaar bezopen lieden die wat kunnen lijden. Sympathiek hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:42 schreef sp3c het volgende:
48 uur dus voor users zonder ABO en ook 48 uur voor users met basic ABO
met plus ABO 96 uur
met full ABO 120 uur
met pimp ABO 240 uur
Kan wel, ik weet echt niet waar die lui het over hebben. Maar dat Derksen zwaar over de zeik is, is duidelijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het punt is natuurlijk ook dat Derksen in deze kwestie niet onafhankelijk is. Hij is niet de neutrale voetbalanalist, maar de baas die zijn werknemers verdedigt.
Wilfred zit er namens RTL, Johan namens VI.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het punt is natuurlijk ook dat Derksen in deze kwestie niet onafhankelijk is. Hij is niet de neutrale voetbalanalist, maar de baas die zijn werknemers verdedigt.
ok ... ?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Er wordt rekening gehouden met zwaar bezopen lieden die wat kunnen lijden. Sympathiek hoor.
jaquote:Algemeen, hoe zit dat met die spy update. Wat is daar de win van? Kijken of mensen over je lullen?
Ja, net boodschappen gedaan. Ik moet straks weg. Afgesproken met 2 FOK!kers in de stad om te lunchen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:30 schreef Specularium het volgende:
Zo Corrie, ben je weer vrij vandaag?
Zonder namen is deze post waardeloos.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, net boodschappen gedaan. Ik moet straks weg. Afgesproken met 2 FOK!kers in de stad om te lunchen.
Aagje.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zonder namen is deze post waardeloos.
Maar ik neem aan dat dat tegenwoordig niet zo vaak gebeurt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:54 schreef OProg het volgende:
Mij ook niet. Alleen wel als iemand rook in mijn gezicht blaast als ik aan het eten ben.
Dat kan buiten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:58 schreef Karina het volgende:
Tijdens het eten zit ik er ook niet op te wachten, ook al rook ik zelf. Maar tussen de gangen door vond ik het altijd wel lekker om even te roken.
Hoort bij een kroeg, of je het nu leuk vindt of niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:54 schreef OProg het volgende:
Gelukkig kan dat niet meer maar bij ons in de kroeg is het 's avonds ook gewoon letterlijk en figuurlijk 'dampend'.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Roken en drinken is zo'n twee-eenheid die je niet moet scheiden.
Ook allemaal meegemaakt. Nog maar relatief kort geleden, jaartje of 12 ofzo. Toen besloten we in het kader van 'Roken - we lossen het samen wel op' dat de ene kant van de afdeling gebruikt kon worden om te roken en de ander om rookvrij te maken. En iedereen was daar tevreden over.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:01 schreef Karina het volgende:
Nu kan het buiten, ik heb het over vroeger. Toen zat iedereen tussen de gangen door te paffen. En heel vroeger zat ik zelfs gewoon op mijn werk te roken.
Dit is toch wel een dieptepuntje.twitter:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje een contradictie of niet he? Met je Cornald Maas.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:01 schreef Tem het volgende:
Ik kijk het nooit, vind het altijd maar nepgedoe.
Dit klopt wel, maar dat geldt voor een groot deel van deze schitterende community.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:01 schreef Tem het volgende:
Die VI-fans zijn over het algemeen ook een stel geestelijk beperkte types.
Kijk ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje een contradictie of niet he? Met je Cornald Maas.
Alsnog even gekeken. Derksen gedraagt zich volstrekt belachelijk.quote:
Is niet helemaal waar trouwens. Ik heb het twee keer gezien, nogal een saaie bedoeling. De plantage was veel beter.quote:
Ja, en krijg jij nu nog het idee dat dit ook gespeeld is?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alsnog even gekeken. Derksen gedraagt zich volstrekt belachelijk.
Pas maar op de grammarnazi's.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar trouwens. Ik heb het twee keer gezien, nogal een saaie bedoeling. De plantage was veel beter.
Paar keer gezien hoor. Het toontje irriteert mij nogal, popiejopie gedoe.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat jij het ook nooit kijkt.
Sjaak van der Tak,.
Hier is het toontje precies afgestemd op elkaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Paar keer gezien hoor. Het toontje irriteert mij nogal, popiejopie gedoe.
Heerlijk vond ik dat.quote:
Moet Koen Everink vanavond ook vechten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:26 schreef Specularium het volgende:
Vanavond om 22:00 ook Badr Hari op RTL7.
Ben benieuwd naar die Turk.
Hugo Camps is al snel te hautain voor de VI-adepten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Heerlijk vond ik dat.
'Als Arie Haan iets achtergelaten heeft bij Feyenoord, dan is het de geur van goedkope parfum.'
Zoals alleen Hugo Camps het kan zeggen.
Kan me niet voorstellen dat iemand daar niet van houdt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:30 schreef Specularium het volgende:
Tem houdt niet van voetbal.
Die houdt meer van romantische komedies met een goed glas wijn erbij.
Helaas wel ja. Die kon zo op een heerlijke poëtische manier dingen beschouwen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Hugo Camps is al snel te hautain voor de VI-adepten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |