Waaromquote:Op maandag 4 februari 2013 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Blues for the win!
game on!
Dat is wel zo hoorquote:
kwallen bedoel je?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, het is nu het een of andere slijmerige weekdier
Ben net van mijn geloof afquote:Op maandag 4 februari 2013 20:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, het is nu het een of andere slijmerige weekdier
Zijn vrouw helpt ook niet echtquote:
Wie is Patrick?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:03 schreef Deisyy het volgende:
En toch moet ik dan meteen aan een blije Patrick denken.
Homeland rulezzz?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Er werd om een meer creatievere OP gevraagd.
Vraag dat aan D_K die er als een haas vandoor gaatquote:Op maandag 4 februari 2013 21:06 schreef Toverheks het volgende:
En welke Iman is dat in de OP
en ik ben niet blij met dat teken met dat wapen in de lucht............lijkt wel gejat van The Godfather
had dan de paus in de OP gezet D-K of Koning Richard de zoveelste die vandaag bloot is gelegdquote:Op maandag 4 februari 2013 21:06 schreef Toverheks het volgende:
En welke Iman is dat in de OP
en ik ben niet blij met dat teken met dat wapen in de lucht............lijkt wel gejat van The Godfather
D-K kom godver eens tevoorschijnquote:Op maandag 4 februari 2013 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Vraag dat aan D_K die er als een haas vandoor gaat
Wat denk je zelf, laf mannetjequote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
D-K kom godver eens tevoorschijn
Astublieft zeg, laat 'm lekker opflikkerenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
D-K kom godver eens tevoorschijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |