Overal slowchatten, de hele tijd.quote:Op maandag 15 september 2014 21:24 schreef sp3c het volgende:
trouwens je snapt het wel man, je zit de hele tijd in ons achter de schermen topic te spammen
Dat geloof je zelf toch niet he?quote:Op maandag 15 september 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
En dat sc houd ik wel mee op als jullie er blijkbaar een probleem mee hebben.
Jawel als jullie zeggen rot op hier dan kap ik er echt mee. En met hier bedoel ik dus 'daar'quote:Op maandag 15 september 2014 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat geloof je zelf toch niet he?
En dan die user gaan achtervolgen in alle topics.quote:Op maandag 15 september 2014 21:29 schreef sp3c het volgende:
als in NWS iemand rot op zegt dan moet je juist blijven, dan gaat hij of zij helemaal trippen
Die had sp3c eerst weggehaald vanwege matigheid.quote:Op maandag 15 september 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
Ja duh ik had een plaatje in de OP gezet.
Het is echt hilarisch ja.quote:Op maandag 15 september 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
Ik moest trouwens een beetje giechelen van jullie FB Tem![]()
Makkelijk lullen, jij hebt er geen last van.quote:Op maandag 15 september 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
Ja duh ik had een plaatje in de OP gezet.
Ik moest trouwens een beetje giechelen van jullie FB Tem![]()
Iets met leedvermaakquote:Op maandag 15 september 2014 21:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Makkelijk lullen, jij hebt er geen last van.
Dan moet je een ander plaatje erin zetten.quote:Op maandag 15 september 2014 21:37 schreef sp3c het volgende:
ja maar met deze op klopt de TT niet meer
Minder keuzes en beter fruit. Dit is een bende.quote:Op maandag 15 september 2014 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is sowieso een matige lijst.
Maar ze wil hem niet overnieuw doen.
ja dat zag ik, heel netjes van je.quote:Op maandag 15 september 2014 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben zelfs klantvriendelijk geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |