Jij zit echt de hele dag het topic in de gaten te houden totdat ik of een ander vrouwtje binnen komt zetten eh?quote:
Dat zie jij verkeerd knulquote:
Prik in z'n ogenquote:
Ik gooi er een haarbal inquote:
Ok, hou je hand maar opquote:
nee, ik heb daar een stagiair voor ingeschakeldquote:Op maandag 15 september 2014 14:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij zit echt de hele dag het topic in de gaten te houden totdat ik of een ander vrouwtje binnen komt zetten eh?
Ik wil eerst weten wat voor poesjes je gelikt hebquote:
quote:Op maandag 15 september 2014 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik heb daar een stagiair voor ingeschakeld
Calico's :$quote:Op maandag 15 september 2014 15:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten wat voor poesjes je gelikt heb
zie TTquote:Op maandag 15 september 2014 14:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij zit echt de hele dag het topic in de gaten te houden totdat ik of een ander vrouwtje binnen komt zetten eh?
Laat de moeder erbuitenquote:
waarom link je dit nu alweer? zo grappig is het nietquote:
Al tig keer op fb gezien ookquote:Op maandag 15 september 2014 19:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
waarom link je dit nu alweer? zo grappig is het niet
Wat een doosquote:Op maandag 15 september 2014 21:30 schreef Chai het volgende:
WGR / Studiedagen verplicht part-time basisonderwijs
Er is elke dag van de week wel een deeltijdmuts die dan niet werkt.
en die "man" ookquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:20 schreef Chai het volgende:
https://www.facebook.com/(...)71830&type=2&theater
![]()
![]()
quote:
quote:
Hahahaquote:Op maandag 15 september 2014 19:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
waarom link je dit nu alweer? zo grappig is het niet
quote:Op maandag 15 september 2014 19:23 schreef Chai het volgende:
Omdat het leven in de brouwerij brengt, duh.
Hahaha ik had precies dezelfde gedachten reactie in m'n hoofdquote:Op maandag 15 september 2014 22:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hahaha.
[..]
[ afbeelding ]
48 uur is niks, ik ken OG's met levenslang (Gorzalka, red.)quote:
Snitch gespotquote:
Wat gedaan dan?quote:Op maandag 15 september 2014 23:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
48 uur is niks, ik ken OG's met levenslang (Gorzalka, red.)
Draag daarom ook een pleister op m'n e-wang, zoals Nelly deed.
[..]
Snitch gespot.
Is hij zwart :squote:Op dinsdag 16 september 2014 00:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
kan togg jelemaal nie ;s ;s ;s want neger
Zwarte piet is niet racistisch, wel een twijfelachtige karikatuur, maar Sinterklaas ft. Zwarte Piet > Kerst.quote:
Ik ben meer van de paashaas.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zwarte piet is niet racistisch, wel een twijfelachtige karikatuur, maar Sinterklaas ft. Zwarte Piet > Kerst.
moet jij niet naar bed stuk nageboorten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:07 schreef Fylax het volgende:
net een klb topic gesloten met mijn geheime mod rechten
Nee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
moet jij niet naar bed stuk nageboorten.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zwarte piet is niet racistisch, wel een twijfelachtige karikatuur, maar Sinterklaas ft. Zwarte Piet > Kerst.
Inderdaad, net alsof ik weer op school zit.quote:
Er zijn mensen voor minder geklapt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:42 schreef Dven het volgende:
Hier in het land kennen buitenlanders hun plaats tenminste nog.
Oh wacht
Klap ze allemaal terugquote:Op dinsdag 16 september 2014 07:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor minder geklapt.
Neem het op en plaats het op youtube.quote:
zwarte piet?quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In plaats van een Turk een stofzuigende neger onder mijn bureau.
Zou likes uitschakelenquote:Op dinsdag 16 september 2014 07:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neem het op en plaats het op youtube.
Zou liken.
quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor minder geklapt.
Maar je zou het wel filmen en op youtube zetten?quote:
Eerst een gopro op mn slachtoffer z'n hoofd plaatsen zodat je me kan aankijken terwijl ik klapquote:Op dinsdag 16 september 2014 07:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je zou het wel filmen en op youtube zetten?
Dan care
Wie precies?quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerst een gopro op mn slachtoffer z'n hoofd plaatsen zodat je me kan aankijken terwijl ik klap
Ik sta onder vrienden fan ook bekend als sintquote:
Tof.quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik sta onder vrienden fan ook bekend als sint
Algemeen bekend toch?quote:
kleine honden blaffen ook het hardst jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 07:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tof.
[..]
Algemeen bekend toch?
Kleine hondjes die nog kleiner zijn dan mijn cavia'squote:Op dinsdag 16 september 2014 07:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kleine honden blaffen ook het hardst ja
ik heb alleen muggen als huisdierenquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kleine hondjes die nog kleiner zijn dan mijn cavia's
Ik had er vannacht twee, die hadden dus ploegendienst.quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb alleen muggen als huisdieren
gisteravond vliegenhor niet goed dicht gemaakt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had er vannacht twee, die hadden dus ploegendienst.
Dus je hebt nu zo'n kek rood behangetje?quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteravond vliegenhor niet goed dicht gemaakt.
daarna heb ik 12 muggen op mn behang uitgesmeerd
viel mee gelukkigquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus je hebt nu zo'n kek rood behangetje?
Dat is wel zo vies, zo'n volgezogen dikke rode muggenvlek op je muurquote:
Daarom gewoon schieten met luchtdrukpistool. Fun en vlekvrijquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel zo vies, zo'n volgezogen dikke rode muggenvlek op je muur
Mag dat ook met kinderen tot 12 jaar?quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom gewoon schieten met luchtdrukpistool. Fun en vlekvrij
ze waren schijnbaar nog niet volgezogenquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel zo vies, zo'n volgezogen dikke rode muggenvlek op je muur
Met 12 stuks zou je bijna bloedarmoede krijgen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze waren schijnbaar nog niet volgezogen
ik word eigenlijk nooit gestoken door een mugquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met 12 stuks zou je bijna bloedarmoede krijgen.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik word eigenlijk nooit gestoken door een mug
Ja, hangt er vanaf.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:37 schreef -supergirl- het volgende:
Haha 'volgezogen' haha 'steken'
Haha muggen
welke bedoel je?quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hangt er vanaf.
Waarom trekt deze sc zoveel rare kloons aan?
Ja, allemaal eigenlijk.quote:
Doel je op mijquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hangt er vanaf.
Waarom trekt deze sc zoveel rare kloons aan?
ben jij een kloon dan?quote:
quote:
quote:
Ja hoor.quote:Ik vind het kut om mensen te kwetsen, wat in het verleden geleid heeft tot een 2 jaar durende relatie met iemand die ik eigenlijk niet eens leuk vond.
Hallo liefjequote:
je wordt gewoon keihard genegeerd hierquote:
Stoker.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je wordt gewoon keihard genegeerd hier
het is slechts een constateringquote:
Heb je tuberculose?quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is slechts een constatering
inb4: tering
niet dat ik weetquote:
Oh jam..euh gelukkigquote:
ik weet niet of ik hier nu weer een opmerking over je lengte moet maken, over tbc of over reizen met het ov...quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jam..euh gelukkig![]()
![]()
Toen ik klein was heb ik wel tuberculose gehad, nu hoest ik iedereen in het ov minimaal 3x in het gezicht. Helaas heb ik geen open TBC gehad, dus is het niet echt effectief.
Oi.quote:
Probeer het eens icm ebolaquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet of ik hier nu weer een opmerking over je lengte moet maken, over tbc of over reizen met het ov...
quote:
Ja dus.quote:
Je ogen werken perfectquote:
Als iemand daar bij mij moeilijk over zou doen - mannen dan - dan zou ik er dus gelijk klaar mee zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:14 schreef BlauweTijger het volgende:
ff serieus he, als je met een toffe chick zit die moeilijk gaat lopen doen als je even bij een meisje langs gaat ( die je al langer kent enzo, gewoon een vriendin is ) dan is ze dus eigenlijk niet tof he. Echt alles klopt en dan gaat ze zeggen dat ze het raar vind dat ik met andere meisjes omga.
Dan is ze niet zo tof, neequote:Op dinsdag 16 september 2014 10:14 schreef BlauweTijger het volgende:
ff serieus he, als je met een toffe chick zit die moeilijk gaat lopen doen als je even bij een meisje langs gaat ( die je al langer kent enzo, gewoon een vriendin is ) dan is ze dus eigenlijk niet tof he. Echt alles klopt en dan gaat ze zeggen dat ze het raar vind dat ik met andere meisjes omga.
Ja zoiets heb ik nu dus ook..quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als iemand daar bij mij moeilijk over zou doen - mannen dan - dan zou ik er dus gelijk klaar mee zijn.
En dat terwijl.. Nja, geen idee. En dat terwijlquote:
Ja, terwijl?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
En dat terwijl.. Nja, geen idee. En dat terwijl
Ja, als je nu 1x toegeeft, mag je straks nergens meer naar toequote:Op dinsdag 16 september 2014 10:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja zoiets heb ik nu dus ook..Wel kut want verder is het gewoon leuk enzo.. Ik twijfel nog een beetje wat ik ga doen.
Koffietijdquote:
Ja echt hequote:Op dinsdag 16 september 2014 10:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, als je nu 1x toegeeft, mag je straks nergens meer naar toe
Gewoon duidelijk over zijn en laten merken dat ze je even goed gewoon kan vertrouwen. Is gewoon onzekerheid vanuit haar kant, maar als je daar aan toe gaat geven leert ze het nooit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja zoiets heb ik nu dus ook..Wel kut want verder is het gewoon leuk enzo.. Ik twijfel nog een beetje wat ik ga doen.
Eerste lijkt me beter denk ik. Maar tweede is wel leuker voor extra dramatisch effect.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:16 schreef BlauweTijger het volgende:
Of goedschiks nog een kansje geven en zeggen dat ik hier allergisch voor ben of maximaal flippen zodat ze weet dat ze niet moet fucken met me.![]()
1 van de 2.
Heb ook inderdaad gezegd van 'leer vertrouwen', en toen zei ze ja dat wil ik best.. ( zo van ik kan het niet want ik ben vroeger vaak genaaid )quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gewoon duidelijk over zijn en laten merken dat ze je even goed gewoon kan vertrouwen. Is gewoon onzekerheid vanuit haar kant, maar als je daar aan toe gaat geven leert ze het nooit.
Helaas gaat dat vaak wel zoquote:
Daarom de twijfelquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Eerste lijkt me beter denk ik. Maar tweede is wel leuker voor extra dramatisch effect.
Met een koekje.quote:
Important shit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:17 schreef Dqod het volgende:
Vertrouwen is ver te zoeken tegenwoordig
Doe eens niet zo stoer, zeg.quote:
nee, vlaaiquote:
sorry :squote:Op dinsdag 16 september 2014 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe eens niet zo stoer, zeg.
Ja, maar ik zit niet in Limburgquote:
Jaaaaaaaquote:
True. Not there? No relationshipquote:
gelukkig maarquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit niet in Limburg
Ja helemaal eens. Heb 4 jaar relatie gehad en ik (zij ook) konden alles doen zonder enig wantrouwen. Nu zeg ik verdomme eerlijk waar ik ben terwijl ik (nog) geen relatie heb en krijg ik dit gedrag.quote:
quote:
Zie bovenstaande.quote:
Hoe oud ben jij, met je vier jaar relatie?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja helemaal eens. Heb 4 jaar relatie gehad en ik (zij ook) konden alles doen zonder enig wantrouwen. Nu zeg ik verdomme eerlijk waar ik ben terwijl ik (nog) geen relatie heb en krijg ik dit gedrag.sloeries.
22 en een halluf, jaartje vrijgezel nu.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij, met je vier jaar relatie?
Zonder vertrouwen kan het ook niet eens wmb, da's toch DE reden dat je bij elkaar blijft?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja helemaal eens. Heb 4 jaar relatie gehad en ik (zij ook) konden alles doen zonder enig wantrouwen. Nu zeg ik verdomme eerlijk waar ik ben terwijl ik (nog) geen relatie heb en krijg ik dit gedrag.sloeries.
Oh dat valt wel meequote:Op dinsdag 16 september 2014 10:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
22 en een halluf, jaartje vrijgezel nu.
Ik knap af op roken. :$$quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:22 schreef Dqod het volgende:
En nu een sigaret, al dat gepraat over relaties maakt me woest
Nee moet ze ook zeker niet jouw probleem van maken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb ook inderdaad gezegd van 'leer vertrouwen', en toen zei ze ja dat wil ik best.. ( zo van ik kan het niet want ik ben vroeger vaak genaaid )
NIET MIJN PROBLEEM KUT.
* Dqod steekt er 10 tegelijk opquote:
Ja, maar sommige mensenquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zonder vertrouwen kan het ook niet eens wmb, da's toch DE reden dat je bij elkaar blijft?
En nu een sigaret, al dat gepraat over relaties maakt me woest
geeft niet, dqod knapt af op mannen..quote:
10 wat? 10 streekbussen?quote:
ik ook regelmatigquote:
Je leeftijd, ik dacht dat je 20 was :Squote:Op dinsdag 16 september 2014 10:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat precies?Mijn leeftijd? Vrijgezellentijd?
Zuid-Limburg ja.quote:
Jawel. Allemaal in de fik ermeequote:
Ja wow..quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee moet ze ook zeker niet jouw probleem van maken.
Mijn ex had dat ook, zijn vorige vriendin was paar keer vreemd gegaan dus als ik dan zonder hem uit ging was het ook gelijk drama. Ging die me 's nachts wel eens bellen. Eerst zogenaamd leuk om te vragen hoe het was en na twee minuten was het weer gezeik terwijl ik me gewoon als een keurige bezette dame gedroeg![]()
Daar ben ik toch wel zo kwaad om geweest en heb ook echt niets meegegeven want dan krijg je straks iedere keer dat gezeik.
Ewquote:
jullie zijn gemeenquote:
Ah oke,quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je leeftijd, ik dacht dat je 20 was :S
Dan zou je wel jong zijn enzo.. maar 18 is prima.
Heb ik ook altijd, in de ochtend. Omstreeks een uurtje of 5.45quote:
Het is een wildpoeperquote:
Aan jou de schone taak om haar het vertrouwen terug te gevenquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja wow..Klinkt gewoon als iemand die de relatie op een goed bedoelde manier om zeep hielp. Beetje jaloers/overbeschermend gedrag op de verkeerde manier uiten waardoor je alle mooie dingen die je samen hebt helemaal niks laat lijken omdat die je niet vertrouwd. En dit dan door andere in zijn verleden. Het is een ziekte!! Een aandoening!@!
Ja, hallo.quote:
ik poep meestal best rustigquote:
Hoiquote:
Jammer dat dit gruwelijk veel moeite kost bij onzekere vrouwtjes..quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aan jou de schone taak om haar het vertrouwen terug te geven![]()
Of te beschamen..
Doe het alleen als het de moeite waard is, anders gewoon meer vissen in de zeequote:Op dinsdag 16 september 2014 10:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jammer dat dit gruwelijk veel moeite kost bij onzekere vrouwtjes..
quote:
quote:
Ik wil deze MI niet.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe het alleen als het de moeite waard is, anders gewoon meer vissen in de zee
Niet zo'n grote mond sisquote:
Ja ik had vooral zoiets van hallo, heb toch een relatie met jouquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja wow..Klinkt gewoon als iemand die de relatie op een goed bedoelde manier om zeep hielp. Beetje jaloers/overbeschermend gedrag op de verkeerde manier uiten waardoor je alle mooie dingen die je samen hebt helemaal niks laat lijken omdat die je niet vertrouwd. En dit dan door andere in zijn verleden. Het is een ziekte!! Een aandoening!@!
Wel je handjes wassen, gr gr xoxoxquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:27 schreef BlauweTijger het volgende:
En nu ga ik pissen en ontbijten.
gr
Ik heb altijd een grote mond.quote:
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb altijd een grote mond.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.![]()
Kommaquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ok, tot zoquote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
quote:![]()
Ik moet hiervan naar de wc.
Doei.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Wild of rustig?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Doei.
SuccesI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
peristaltisch of anti peristaltisch?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Doei.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Damn... haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt dramatischer dan het is hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had gewoon zoiets van achteraf was ik niet zo gek op hem en ga niet nog een keer een relatie aan met iemand die ik wel leuk vind maar me eigenlijk gewoon de helft van de tijd kapot aan erger. Is het me niet waard
Vrouwen naar hun leeftijd vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok gym
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Alsof sis van mij last krijgt van haar peristaltiekquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
peristaltisch of anti peristaltisch?
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Daartussenin, want variatiequote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Hou je mond eens.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
peristaltisch of anti peristaltisch?
Daarover praat je niet
quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Klinkt dramatischer dan het is hoorHad gewoon zoiets van achteraf was ik niet zo gek op hem en ga niet nog een keer een relatie aan met iemand die ik wel leuk vind maar me eigenlijk gewoon de helft van de tijd kapot aan erger. Is het me niet waard
Vrouwen naar hun leeftijd vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 valt nog mee. Nog iets meer dan een jaar en ik ben verplicht een kort pittig kapsel te nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok gym
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daartussenin, want variatie
Er zitten duiven op het dak
quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Klinkt dramatischer dan het is hoorHad gewoon zoiets van achteraf was ik niet zo gek op hem en ga niet nog een keer een relatie aan met iemand die ik wel leuk vind maar me eigenlijk gewoon de helft van de tijd kapot aan erger. Is het me niet waard
Vrouwen naar hun leeftijd vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok gymDuidelijk verhaal wel.. prima tochhhh. En wees blij dat ik niet naar je gewicht vraag, leeftijd kan gewoon hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DOE HET NIET!!!quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:35 schreef Dqod het volgende:
25 valt nog mee. Nog iets meer dan een jaar en ik ben verplicht een kort pittig kapsel te nemenEn altijd het laatste woord.![]()
Oh godquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
25 valt nog mee. Nog iets meer dan een jaar en ik ben verplicht een kort pittig kapsel te nemen![]()
Dat je naar de kapper gaat en vraagt om alleen de puntjes bij te knippen en je thuis komt met kort rood haar"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Kort rood haar en een mopshondje![]()
Met gouden sieraden en een bloemetjes hemd.
En altijd het laatste woord.![]()
Schiet ze eraf en geef ze aan bonniequote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ik vind dit nog erger dan alles bij elkaar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:37 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha okeDuidelijk verhaal wel.. prima tochhhh. En wees blij dat ik niet naar je gewicht vraag, leeftijd kan gewoon hoor.
Ja kk oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
DOE HET NIET!!!Ga gewoon in ontkenning. Ook gewoon m'n ID nog laten zien he, ook al ben ik 25+
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
word je dan al 50?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
25 valt nog mee. Nog iets meer dan een jaar en ik ben verplicht een kort pittig kapsel te nemen
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Goed gehandeld wel. Ik was zelf ook in het begin van mijn relatie enigszins jaloers. Ging niet opbellen om te controleren, maar tochquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee moet ze ook zeker niet jouw probleem van maken.
Mijn ex had dat ook, zijn vorige vriendin was paar keer vreemd gegaan dus als ik dan zonder hem uit ging was het ook gelijk drama. Ging die me 's nachts wel eens bellen. Eerst zogenaamd leuk om te vragen hoe het was en na twee minuten was het weer gezeik terwijl ik me gewoon als een keurige bezette dame gedroeg![]()
Daar ben ik toch wel zo kwaad om geweest en heb ook echt niets meegegeven want dan krijg je straks iedere keer dat gezeik.![]()
Als je dame gewoon een ekte dame is zie je dat met de tijd vanzelf in en maak je je geen zorgen meer. Heerlijk gevoel om je vrouwtje gewoon los te kunnen laten en weten dat alles goed en wel is
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Er zijn vrouwmensen die hun hele leven al een pittig kort opgeschoren kapsel hebben.quote:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha okeDuidelijk verhaal wel.. prima tochhhh. En wees blij dat ik niet naar je gewicht vraag, leeftijd kan gewoon hoor.
Ik wil het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
DOE HET NIET!!!STOP MIJN LEEFTIJD!!1!!11!!!!
I'm so scared manquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh god![]()
Dat je naar de kapper gaat en vraagt om alleen de puntjes bij te knippen en je thuis komt met kort rood haarHeb Bonnie er al op afgestuurdquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schiet ze eraf en geef ze aan bonnie
Het leven houdt al veel eerder opquote:
Heb er gister nog even bij stil gestaan dat je maar 1x jong bent.Sick as fuck.
maar zo is doddie toch niet?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn vrouwmensen die hun hele leven al een pittig kort opgeschoren kapsel hebben.
![]()
ohwquote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Wat zou je doen als je vrouw op d'r 40e ineens een kort pittig kapsel neemtquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:37 schreef BlauweTijger het volgende:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Luchtbuks pakkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat zou je doen als je vrouw op d'r 40e ineens een kort pittig kapsel neemt
I know you didn't ask me, maar okI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ik zou het serieus niet weten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat zou je doen als je vrouw op d'r 40e ineens een kort pittig kapsel neemtKan nu wel heel tof zeggen dat ik haar zou klappen of weg zou gaan maar dat is onzin... denk gewoon even op der inpraten dat ik dit niet mooi vind. En dat ik haar daarom niet meer ga beffen totdat het is aangegroeid.
slaan tot haar oog zo blauw is als de geverfde lok in haar haarquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat zou je doen als je vrouw op d'r 40e ineens een kort pittig kapsel neemtquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
hoop voor jou dat je goed kunt beffenquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En dat ik haar daarom niet meer ga beffen totdat het is aangegroeid.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zou het serieus niet weten.Kan nu wel heel tof zeggen dat ik haar zou klappen of weg zou gaan maar dat is onzin... denk gewoon even op der inpraten dat ik dit niet mooi vind. En dat ik haar daarom niet meer ga beffen totdat het is aangegroeid.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hoop voor jou dat je goed kunt beffen![]()
![]()
Je tong kletst als een zweep over haar clitoris?quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je tong kletst als een zweep over haar clitoris?
Zo doe jij dat toch ook?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je tong kletst als een zweep over haar clitoris?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Wat :$quote:Ja, daaromquote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Nee, die is heel modern.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Is ze al van het dak afgedonderd?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil het nietSTOP MIJN LEEFTIJD!!1!!11!!!!
[..]
I'm so scared man
[..]
Heb Bonnie er al op afgestuurd
Overigens zijn echt goede beffers wel zeldzaam. Gewoon, echt kkgoede eh.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is ze al van het dak afgedonderd?quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Definieerquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:49 schreef Chloroform het volgende:
Overigens zijn echt goede beffers wel zeldzaam. Gewoon, echt kkgoede eh.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
stug door zoeken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:49 schreef Chloroform het volgende:
Overigens zijn echt goede beffers wel zeldzaam. Gewoon, echt kkgoede eh.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Oh, plat dak ?quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Kloptquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:49 schreef Chloroform het volgende:
Overigens zijn echt goede beffers wel zeldzaam. Gewoon, echt kkgoede eh.Nee, heb er een driehoek opgeplakt :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Doe niet zo raar man.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Nee, heb er een driehoek opgeplakt :$
jij wil chloro wel helpen in haar zoektocht?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Nee, heb er een driehoek opgeplakt :$Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Je moet toch wat als verveling de overhand neemtquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij wil chloro wel helpen in haar zoektocht?quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
beffen werkw.quote:
Uitspraak: ['bɛfə(n)]
Verbuigingen: befte (verl.tijd enkelv.)
Verbuigingen: heeft gebeft (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen
de clitoris en vagina van een vrouw likken
informeel
Voorbeelden: `zich laten beffen`Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik eis volledige toewijding, daar doet Chloro niet aan meequote:Op dinsdag 16 september 2014 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij wil chloro wel helpen in haar zoektocht?I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Je moet niksquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je moet toch wat als verveling de overhand neemt![]()
Behalve belastingbetalen tot je dood bent en naar de wc.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je moet toch wat als verveling de overhand neemtReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Wildpoepen bijvoorbeeld.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Moet ook niet hoor. Je kunt ook best met een dikke buik rondlopen :$quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet niks![]()
Behalve belastingbetalen tot je dood bent en naar de wc.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Godverdomme kutwijf ik ben groot fan van kut likken dus ik wilde mijn kennis verbreden ende verdiepen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
beffen werkw.
Uitspraak: ['bɛfə(n)]
Verbuigingen: befte (verl.tijd enkelv.)
Verbuigingen: heeft gebeft (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen
de clitoris en vagina van een vrouw likken
informeel
Voorbeelden: `zich laten beffen`
Help een broeder uit, Perzische Pukkel PrinsesThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
een paar meter hier de grens over heeft dat ineens een heel andere betekenisquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Godverdomme lulhannes ik ben groot fan van gelikt worden maar elke vrouw vindt iets anders lekker dus daar bestaat geen definitie voor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Godverdomme kutwijf ik ben groot fan van kut likken dus ik wilde mijn kennis verbreden ende verdiepen.
Help een broeder uit, Perzische Pukkel Prinses
Krijg schurft, Egyptisch Ebola EiOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Zwanger worden?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet ook niet hoor. Je kunt ook best met een dikke buik rondlopen :$
quote:
Daar hebben ze wel lekkere gefrituurde aardappelquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een paar meter hier de grens over heeft dat ineens een heel andere betekenisEn meer.
Hangt er vanaf van wie en wat je zwanger bent gewordenquote:
We hadden t over poepen sis, op de nederlandse manier.. Wel oplettenquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf van wie en wat je zwanger bent geworden
Dan geef je gewoon tips en dan pas ik die toe op mijn wiefke en dan zal ik het resultaat vervolgens hier nader toelichten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Godverdomme lulhannes ik ben groot fan van gelikt worden maar elke vrouw vindt iets anders lekker dus daar bestaat geen definitie voor.
Krijg schurft, Egyptisch Ebola Ei
Twee woorden,negen letters
Krijg aids, Perzische Pauper Proleet.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Uh watte ?quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
We hadden t over poepen sis, op de nederlandse manier.. Wel oplettenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Nvm, tijd voor koffiequote:
Infuus.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ik stuiter nu al, want aantal bakken extra dark roastquote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Haha, jij probeert je tekortkomingen (haha) goed te maken door je befkunsten maar blijkbaar kun je ook dat nog niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dan geef je gewoon tips en dan pas ik die toe op mijn wiefke en dan zal ik het resultaat vervolgens hier nader toelichten.
Twee woorden,negen letters
Krijg aids, Perzische Pauper Proleet.
Haha.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Zou wel geroosterd vlees willen ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik stuiter nu al, want aantal bakken extra dark roastBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ik ben befkoning en blijf befkoning doordat ik altijd open sta om te leren. Life long learning, dat principe.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, jij probeert je tekortkomingen (haha) goed te maken door je befkunsten maar blijkbaar kun je ook dat nog niet.
Haha.
Met je dikke kutThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Oeh, gimmequote:Op dinsdag 16 september 2014 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou wel geroosterd vlees willen ja.
Beffen gewoon die pussy likken alsof het the last candy in the bagg is hahaha ;p Verder met je vinger lekker in die kut hoppaaaaaEn altijd het laatste woord.![]()
Lekker zompig omnomnomquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Beffen gewoon die pussy likken alsof het the last candy in the bagg is hahaha ;p Verder met je vinger lekker in die kut hoppaaaaaI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Sushi.quote:
Zomaar ineens in de sushitent belanden. It's like a dream come truequote:
huehue. Nee maar srs ik denk dat je vinger laten meebewegen met de movements van je tong.. volgens mij werkt dat altijd welquote:iig nooit klachten gehoord.
, wat vindt jij Chloro?
Zondag nog gegeten ( met haarquote:) ( en dan nu zo doen he
) was echt geillll CALIFORNIA ROLLENNNNNN
![]()
![]()
Hoeveel rondes kon je op?quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zondag nog gegeten ( met haar) ( en dan nu zo doen he
) was echt geillll CALIFORNIA ROLLENNNNNN
![]()
![]()
![]()
Of was het niet onbeperkt?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zomaar ineens in de sushitent belanden. It's like a dream come true![]()
Ook gewoon "zomaar ineens."Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
nee man de truc is om juist een compleet willekeurig ritme aan te houden. Vingers en tong afhankelijk van elkaar bewegen. Alsof je een epilepsie aanval krijgt terwijl je d'r kut eetquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
huehue. Nee maar srs ik denk dat je vinger laten meebewegen met de movements van je tong.. volgens mij werkt dat altijd weliig nooit klachten gehoord.
, wat vindt jij Chloro?
GrapjeThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Tuurlijk wel onbeperkt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel rondes kon je op?![]()
Of was het niet onbeperkt?![]()
4 dit keer. Heb ooit een keer met 2 maten na de sportschool de 6 aangetikt. Kregen we gewoon een nieuw blaadje. Ben daarna bevallen van een sushibaby. Die ik opnieuw heb opgegeten omdat kki lekker
Ik denk wel dat ik t met je eens ben. Hier ook nog geen klachten dus jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
huehue. Nee maar srs ik denk dat je vinger laten meebewegen met de movements van je tong.. volgens mij werkt dat altijd weliig nooit klachten gehoord.
, wat vindt jij Chloro?
quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ook gewoon "zomaar ineens."!
Wil wel weer nu
quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Tuurlijk wel onbeperkt.![]()
4 dit keer. Heb ooit een keer met 2 maten na de sportschool de 6 aangetikt. Kregen we gewoon een nieuw blaadje. Ben daarna bevallen van een sushibaby. Die ik opnieuw heb opgegeten omdat kki lekkerhaha
Ik weet niet meer hoeveel rondes, wel de tel kwijt geraakt na 3 xBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Wel 5 hoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]haha
Ik weet niet meer hoeveel rondes, wel de tel kwijt geraakt na 3 x
Ja ik ook !quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik t met je eens ben. Hier ook nog geen klachten dus ja
[..]!
Wil wel weer nu![]()
![]()
Ja daarna wordt het tellen ook lastig he.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet niet meer hoeveel rondes, wel de tel kwijt geraakt na 3 x
Oh ja, helaas geen 5 dingen besteldquote:
FOK! sushi meet enzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.![]()
Beetje dubbelzien, alles.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja daarna wordt het tellen ook lastig he.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:15 schreef BlauweTijger het volgende:
FOK! sushi meet enzo..
Mag niet van je chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Da's minder ja. Volgende keer doen we t goedquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, helaas geen 5 dingen besteld
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]O ja.. wel een beetje sushi eten / geven, maar nog niet chickstatus hebben..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ja, wel een beetje deceptie dat je al vol zat he, maar dat krijg je als je ineens sushi gaat etenquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's minder ja. Volgende keer doen we t goed
Ja.. i know. Gistermiddag begon ze tof te doen.. dus nu vervalt die status een beetje. Eerst dacht ik al wel een beetje van ja she wordt mineee. Maar heb er nu niet meer gesproken sinds gister 19:27.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja.. wel een beetje sushi eten / geven, maar nog niet chickstatus hebben..
Hallo.
EN DAN WEL ONLINE KOMEN HE.
Dus dat. Zoiets moet je ook niet onvoorbereid doenquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje deceptie dat je al vol zat he, maar dat krijg je als je ineens sushi gaat eten
srs heledag niets eten als je weet dat je sushi gaat choppen 's avonds.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dus dat. Zoiets moet je ook niet onvoorbereid doen
Dus dat. Wel water drinken tho, want maag oprekkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
srs heledag niets eten als je weet dat je sushi gaat choppen 's avonds.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:32 schreef BlauweTijger het volgende:
NWS / Doden bij enorme kettingbotsing op A58 in Zeeland wow.
Social Media, poel des verderfs.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja.. i know. Gistermiddag begon ze tof te doen.. dus nu vervalt die status een beetje. Eerst dacht ik al wel een beetje van ja she wordt mineee. Maar heb er nu niet meer gesproken sinds gister 19:27.
EN DAN WEL ONLINE KOMEN HE.
okequote:Op dinsdag 16 september 2014 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Social Media, poel des verderfs.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
True storyquote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
tell me more, tell me morequote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
rebels weer hoorquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Altijd, dat is mijn levenquote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
en bevalt dat een beetje?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Niks bevalt mij, dat is mij een te zware bevallingquote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
arme jij, ik heb medelijdenquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks bevalt mij, dat is mij een te zware bevallingReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hoeft niet. Ik beval nu eenmaal nergens van. So, good for mequote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ik beval nu eenmaal nergens van. So, good for me
Wat doe jij toch altijd een moeite om jezelf en je chick hier (soms verkapt) de hemel in te prijzenquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben befkoning en blijf befkoning doordat ik altijd open sta om te leren. Life long learning, dat principe.
Met je dikke kut
Jij bent befkoning oehh wauw gaaf zeg, zij heeft goeie ass (is al 100 keer benoemd en door jou bewezen door middel van foto's plaatsen in US), en wat een gewééééééééééeldig gevoel om je meissie los te kunnen laten en te weten dat alles goed en wel is!! Nou echt geweldig meid inderdaad wauw wat zijn jullie toppers zeg hiuhihihihiB-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: