Ik knap af op roken. :$$quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:22 schreef Dqod het volgende:
En nu een sigaret, al dat gepraat over relaties maakt me woest
Nee moet ze ook zeker niet jouw probleem van maken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb ook inderdaad gezegd van 'leer vertrouwen', en toen zei ze ja dat wil ik best.. ( zo van ik kan het niet want ik ben vroeger vaak genaaid )
NIET MIJN PROBLEEM KUT.
* Dqod steekt er 10 tegelijk opquote:
Ja, maar sommige mensenquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zonder vertrouwen kan het ook niet eens wmb, da's toch DE reden dat je bij elkaar blijft?
En nu een sigaret, al dat gepraat over relaties maakt me woest
geeft niet, dqod knapt af op mannen..quote:
10 wat? 10 streekbussen?quote:
ik ook regelmatigquote:
Je leeftijd, ik dacht dat je 20 was :Squote:Op dinsdag 16 september 2014 10:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat precies?Mijn leeftijd? Vrijgezellentijd?
Zuid-Limburg ja.quote:
Jawel. Allemaal in de fik ermeequote:
Ja wow..quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee moet ze ook zeker niet jouw probleem van maken.
Mijn ex had dat ook, zijn vorige vriendin was paar keer vreemd gegaan dus als ik dan zonder hem uit ging was het ook gelijk drama. Ging die me 's nachts wel eens bellen. Eerst zogenaamd leuk om te vragen hoe het was en na twee minuten was het weer gezeik terwijl ik me gewoon als een keurige bezette dame gedroeg![]()
Daar ben ik toch wel zo kwaad om geweest en heb ook echt niets meegegeven want dan krijg je straks iedere keer dat gezeik.
Ewquote:
jullie zijn gemeenquote:
Ah oke,quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je leeftijd, ik dacht dat je 20 was :S
Dan zou je wel jong zijn enzo.. maar 18 is prima.
Heb ik ook altijd, in de ochtend. Omstreeks een uurtje of 5.45quote:
Het is een wildpoeperquote:
Aan jou de schone taak om haar het vertrouwen terug te gevenquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja wow..Klinkt gewoon als iemand die de relatie op een goed bedoelde manier om zeep hielp. Beetje jaloers/overbeschermend gedrag op de verkeerde manier uiten waardoor je alle mooie dingen die je samen hebt helemaal niks laat lijken omdat die je niet vertrouwd. En dit dan door andere in zijn verleden. Het is een ziekte!! Een aandoening!@!
Ja, hallo.quote:
ik poep meestal best rustigquote:
Hoiquote:
Jammer dat dit gruwelijk veel moeite kost bij onzekere vrouwtjes..quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aan jou de schone taak om haar het vertrouwen terug te geven![]()
Of te beschamen..
Doe het alleen als het de moeite waard is, anders gewoon meer vissen in de zeequote:Op dinsdag 16 september 2014 10:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jammer dat dit gruwelijk veel moeite kost bij onzekere vrouwtjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |